Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

salut!si eu am probleme cu relantiul care oscileaza.golf 3 1.4 1997.la pornire cu motorul rece,turometrul  scade la 5-6 sute rpm si tremura toata masina apoi in cateva sec se regleaza singur.aceasta problema a aparut deodata in timp ce am oprit si am scos pe liber a dat sa moara motorul.am curatat clapeta,nu mai face la fel ca inainte dar e departe de o functionare normala.astept parerile voastre.scuze daca am postat gresit dar e prima mea zi pe forum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce sa zic, dar din ce am auzit in stanga si in dreapta , aceste motorizări 1.4 AEX, cat si 1.6 AEE, sunt motoarele cu cele mai mari probleme in privinta asta a instabilitatii relantivului.

Vb cu persoana care are golful 3 de nou, si pe la 45000 de km deja s-a confruntat cu problema acesta, noroc ca masina era in per de garantie, si spunea tipul ca oamenii din service ajunsese la concluzia ca nu mai stiau ce sa schimbe !!!!!!!!!!!

Eu unul m-am lasat pagubas si la ora asta tot asa merg cu el, la drum lung totul e ok, dar cand intri in oras si dai de opriri semafoare etc, totul e un calvar !!!!!!!!!!!

Desi este un motor de generatie mai noua, sunt f dezamagit de el !

Nu consuma mult conbustibil, ulei e f ok, dar in rest , dezamagitor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o fi,nu te contrazic pt ca nu stiu dar ce ma intriga este faptul ca s-a intamplat deodata ceea ce inseamna ca ceva s-a intamplat si vreau sa stiu ce si mai ales daca se poate repara ca ma enerveaza la culme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat la mana furtun cu furtun, garnitura cu garnitura, mufa cu mufa, si tot nu am reusit sa-i dau de cap !

Daca nu nimeresti la sigur , iti ies peri albi pana reusesti sa rezolvi problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceva timp in urma am avut ceva probleme legate de fluctuatii la relanti si oprirea in intersectie  si prima operatie pe care am efectuat-o a fost curatarea epuratorului de gaze aflat in spatele motorului si am schimbat din dezmembrari senzorul de aer de pe admisie iar problemele au incetat.

http://vwforum.ro/topic/73740-separatorul-de-ulei6n/

post-85877-0-92708100-1377726580_thumb.j post-85877-0-05758800-1377727530_thumb.j

Sist.injectie-Motronic MP 9.0 drosselklapen.PDF

O alta problema ar fi senzorul de temperatura...se poate verifica  ....

Sist.injectie-senzor temperatura.pdf

 

 

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb azi cu un mecanic....doar s-a uitat la ea si a zis ca e aproape sigur ca este socul automat sau senzorul de aer...ca la pornire cu motorul rece nu se tureaza automat si trebuie sa o tin din acceleratie....cand scot pe liber nu se opreste,doar fluctueaza un pic relantiul....Eu nu stiu daca senzorul mai sus mentionat si socul sunt aceeasi chestie sau doua diferite cu functii diferite....asa ca va rog sa ma luminati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos senzorul de aer si l-am curatat desi nu era murdar.am incercat sa ma uit la partea din spate a clapetei,am scos capacul de plastic dar cand am vazut ce este acolo m-am lasat pagubas ca nu ma princep si nu vreau sa complic treaba si mai mult.oricum,am aceleasi probleme,trepideaza la prima cheie cu motorul rece apoi daca se incalzeste isi mai revine dar tot imi oscileaza relantiul.nu stiu daca sub delcou este senzorul de temperatura,ideea este ca am scos mufa cu motorul pornit si nu  a fost nici o schimbare.....sa fie de acolo?


am uitat sa mentionez ca imi indica bine temperatura in bord.....

Modificat de tecaruvio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal , cand scoti mufa de la senzorul de temperatura al antigelului de sub delco ar trebui sa se tureze motorul la relanti pana la 1100-1200 rpm. Daca nu a facut asa ceva ai o problema de transmisie a datelor dintre acest senzor si ECU sau probleme la clapeta de acceleratie.


Ar trebui sa scoti si clapeta de acolo sa ii faci o curatare totala si dupa aia o readaptare cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta am scos-o,am curatat dar nu am adaptat-o cu vag-com ca nu prea am unde,am incercat sa o adaptez cu scoaterea bornelor...etc dar fara nici o imbunatatire.interesant este ca am pornirea dificila,subturata,oscilanta...pana se incalzeste un pic,in fine nu zic mai multe pana nu o vede un service.imi puteti spune cum pot verifica daca acel senzor este bun si daca e sa il cumpar ce pret are?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificarea senzorului de temperatura se face cu apa in motor la 90 Gr., ? atunci cand ar trebui sa se tureze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa curat epuratorul de gaze....sper ca nu tre sa dau motorul jos....!!!!!


poti fi mai explicit in privinta testarii senzorului?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai vazut un mecanic masina.a scos mufa de la senzoru de aer,s-a turat un pic si apoi relantiul statea perfect....acum a zis ca poate fi senzorul(si am inteles ca e destul de scump...vreo 2,5 mil)sau bujiile....am sa le schimb sa vad care e treaba...wish me luck :))

mentionez ca am masina de trei ani si nu am schimbat bujiile si am facut eu aproape 30.000 km....cine stie cat au mai mers inainte.....

Modificat de tecaruvio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am mai avut parte de o pripetie, am nevoit sa fac cateva drumuri prin oras, cu opriri destul de dese, iar la fiecare plecare nu a vrut sa pornesca decat la a 3-4a cheie, pornea si in doua secunde se oprea, am reusit sa pornesc de fiecaredata doar tinand piciorul pe acceleratie , si la pornire am tutat-o ceva mai serios !

??????????????? in rest in timpul mersului s-a comportat normal, bine exceptind atunci cand pornesc un consumator mai puternic ( ventilator,, faruri ) si atunci scade turatia si tinde sa se opreasca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astzi am schimbat bujiile si nici o schimbare....aceeasi prima pornire cu relanti foarte jos si tremurat din toate incheieturile.daca scot mufa de la senzorul de aer se stabilizeaza si merge f bine la relanti in schimb la pornire cu mufa scoasa face la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit ca o alta problema in oscilatia relantiului, poate fi si nenetanseitatea componentelot intre galeria de evacuare si catalizator, sonda lambda nu mai citeste corect daca scapa aer !!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut am completat  si eu uleiul am pus 5w40 nu stiu sigur marca ca nu prea mai avea si acum dupa vreo 2 zile a inceput sa moara motorul in mers relantiul nu este constat sa fie din cauza uleiului sau poate ca nu am schimbat si filtrul de ulei sa aiva o influenta de imi oscileaza turatia pana in puctul de moare motorul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii ce ulei avea in motor, de ce nu ai facut un schimb complet de ulei si filtru?

Nu vad legatura intre ulei si relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, AM NEVOIE DE AJUTOR!!! De 2 zile, cand vreau sa pornesc golfuletul, nu pot abia pe la a 2-a cheie si atunci se ineaca, ii scade turatia pana se opreste. Pot sa misc masina doar daca tin acceleratia la podea cateva secunde bune... Dupa aceea isi revine, dar tot fluctueaza motorul intre 800-1000rpm. Imi fierbe apa in vas dupa vreo 50km, plus ca ma omoara consumul, ~18%. Vreau sa o bag in service sa scap de stresul asta.. Stiu ca trebuie schimbata garnitura de chiulasa si curatat traseul de racire..spuneti-mi, va rog un service bun(adica fara "meseriasi" de cartier) din Bucuresti cu preturi decente pt schimbat garnitura, rectificat supape+celelalte operatiuni ce trebuie facute ca sa revina masinuta la normal. :( sau vreun coleg de forum ce se pricepe la probleme de genul asta si este din zona.. Rog moderatorii sa mute post-ul intr-un topic dedicat.. Eu nu l-am gasit. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna seara!Am si eu o problema asemanatoare cu un Golfulet 3. Mergeam pe drum cu ea si brusc ,au inceput sa o i-a razna acul de la turometru (care cat era la 0 ,cat peste 10) si s-a oprit playerul,palpaiau toate.Apoi s-a oprit motorul. Inainte de astea se tot aprindea ledul cu lampa de ulei.Inainte cu vreo 2 saptamani am schimbat senzorul Hall si de atunci nu se mai aprindea martorul de la baterie cand porneam contactul.Am intrebat mecanicul care a schimbat senzorul si a zis ca n-are legatura cu ce a facut el. Insa acum dupa ce s-a oprit iar,am deschis capota si un fir de la alternator cu o mufa atarna in jos,m-am uitat p-acolo si l-am bagat la locul lui.Apoi i-am dat cheie,s-a aprins si martorul de la baterie,nu a luat-o,apoi dupa vreo 10 minute de asteptare i-am mai dat o cheie si a pornit. Ce s-a intamplat oare? Cablul respectiv era problema? Mentionez ca inainte de a baga cablul inapoi la locul lui,pornea si greu,trebuia sa tin contactul mult timp,si nu aparea martorul de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca toti avem probleme cu relantiul... :D

Sa va descriu si eu problema mea : zilele trecute mi-a intrat apa la bobina de inductie ca am luat o balta si mi s-a oprit motorul si i-am dat la cheie pana mi s-a descarcat bateria...am mai inghetat 3 ore si pana la urma a pornit.A doua zi mergea ok caci am uscat bobina pe calorifer , insa de atunci i-a crescut relantiul si sta cand la 1000 cand la 1200 , si cand o las in frana de motor sau cand o scot din viteza oscileaza relantiul intre 1500 si 2000 rpm.Cand ma opresc nu mai oscileaza , ci doar sta la 1200 sau 1000 , depinde cum are el chef.Care sa fie cauza?Trebuie o scanare cu vag-com?

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis mecanicul azi ceva asemanator cu simptomele tale,cica i-a scos mufa de la sonda Lambda si statea ok la relanti. La mine e invers....coboara-nu urca. Incearca asa. Si mie mi-a scos mufa azi,sa vad asa cum merge....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei,se pare ca cei care aveau probleme p-aici cu golfurile,le-au vandut! Cam pustiu,,,o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor !  Am un golf 3 1.9 Td cod motor AAZ! Problema e in felul urmator,porneste usor,nu se tureaza mai mult de 2000/rpm,daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste....am schimbat pompa,injectoare,alimentarea facuta dintr-un recipient cu motorina si tot la fel face! motorul este clasic cu pompa mecanica...l-am pornit jos inainte sa-l pun pe masina anul trecut! daca stie cineva ceva,sa ma ajute....eu m-as mai fi gandit la admisie sa nu fie infundata..dar ma insel! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avut-o si eu, vezi ca nu cumva sa nu ai distributia pusa la punc, daca ai schimbat injectoarele"deschid intre 140 sau 160 de bari" ai schimbat saibele de foc?sau cu pompa ai fost la un pompagiu sa ti-l regleze pe banc si sa-l puna la pozitia 0!!                                                Daca spui ca motorul este clasic asta anseamna ca nu ai turbo si este de 47kv, 64 de cai, 1y                                                                             La motoarele tip AAZ au in mare parte probleme la "roata de curea dintata a arborelui cotit" si surubul "90 Nm +se mai strange cu 1\4 de rotatie(90 grade). A se inlocui surubul la fiecare demontare,a se unge cu ulei filetul si gulerul"(citat din carte). se strica pana de pe roata sau golasu de pe arbore.

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut baieti. Detin un golf 3 1.8 Adz  si am o.problema cu relanti-ul. Cand il pornesc sta la 1200 rot/ min apoi scade la 1000 rot/min. Mecanicul mia spus normalul lui e undeva la 700-900 rot/min cald. L-am pus pe tester. Nici o eroare. Adica era 1 de la senzorul hall.. m-am interesat la 2 mecanici cu care.ma inteleg bine si  au spus ca toate golfurile dau eroarea aia la testarea cu contactul pus. Si pe langa problema cu relanti-ul imi consuma foarte mult in oras undeva la 16 % consum facut plin la.plin.. iar in exterior imi ia 6% la 80-90 km/h si 7% la 110-120 km/h. Consumul exterior mi se pare foarte bun dar cel in oras e exagerat de mare.. cu mers frumos si schimbat treptele 1800-max 2000 rot/min. Precizez ca toate filtrele sunt schimbate, fisele de la bujii verificate, nu consuma ulei, nu scoate fum deloc, nu e dereglat din avans, senzorul de temperatura e verificat, termostatul e nou, distributia schimbata,  nu apare nimic la tester decat senzorul Hall. Logica mea imi spune ca daca ar fi acel senzor.. ar manca mai mult si extraurban.. nu doar urban. Puteti va rog sa ma ajutati cu nishte idei ce sa mai verific. Am verificat si cablul de acceleratie sa nu fie prea intins sa stea turata la.1000.. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!