Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Eu am mers cu navigatia de la vw golf plus.. model 2009.. si sincer chiar vedea toate drumurile principale.. ba mai mult si unele secundare de pietris.. deci pot spune ca e ok. Masina care o sa o iei va costa f mult.. si dsg si dcc si navi... Legat de motor, tsi`urile de 160cp / 122cp au deja mai mult de 4 ani de utilizare si probleme au fost putine cu ele .. stiu asta de la prieteni care lucreaza la porsche service.. Deci nu mai asculta ce zic alte persoane ( cine sunt aceste persoane totusi ? ), ca nu e chiar asa. Sunt curios cat iti va iesi masinuta.. ai grija la ce discount vei obtine.. ti-as recomanda sa vii pana in BUC daca cei din zona nu vor sa iti ofere un discount serios.. la o asa suma..

Modificat de Patrick007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

remus44, poti comanda linistit un G6 in configuratia mentionata de tine. Vei fi multumit. Am ceva similar, mai putin navigatia si suspensia adaptiva. Daca eu sunt pe deplin satisfacut, tu vei avea doua motive in plus.

Cat despre tsi-ul de 160 hp, se pare ca sunt singurul care a avut un piston fisurat pana acum. Mi s-a spus de altfel, ca probabilitatea sa se intample asa ceva la mai putin de 10 mii de km este aproape nula si cred asta. Ca dovada, nu au gasit piese disponibile pt. reparatie mai aproape de Viena, iar la momentul respectiv era primul tsi ce-l desfaceau. Am avut ghinion, dar in tot raul si un bine, odata riscul produs, ceilalti posesori ai unui astfel de agregat pot sa fie linistiti, urmatorul incident de acest tip se va produce peste mult timp. Sper sa fie niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati incercat sa configurati un Golf 6 pe www.vw.fr ? adica in Franta ?

Intr-un timp ma batea un gand sa ma mut in Franta, lucrez in inginerie si cu franceza si ma gandeam ca daca fac o eventuala mutare de genul acesta sa cumpar de acolo din Franta Golful 6 ca sa nu ma car cu el de aici, mutare acte etc etc, am garantia acolo asa si e mai ok.

Totul bine, pana am facut o configuratie de curiozitate si ce am obtinut a fost de-a dreptul socant.

Sa zicem la o configuratie de baza pe care mi-as dori-o (nu m-am decis inca la motor oscilez catre 1.2tsi sau chiar catre 1.6tdi 90cp) :

La VW ROMANIA :

Golf 6 Trendline 1.4mpi

+ Climatronic

+ Pachet secure (cotiera si proiectoare)

+ Oglinzi si manere in culoarea caroseriei

+ Pachet sport interior (tapiterie ME2, cotiera spate, scaune sport fata, pachet sumar piele, etc)

+ RCD 310

+ Alb Candy

Pretul fara o eventuala reducere este de 13.800 euro. (tinand cont ca am pe cineva in familie care e angajat poro pretul poate cobori cu 1100euro deci la 12.700euro)

La VW FRANTA :

Golf 6 Trendline 1.4mpi

cu optionale aproximativ identice (insa fara cotiera spate, fara tapiterie ME2 si fara alte detalii de genul acesta)

... pretul ajunge la 19.350 euro !!!!!!!

Adica aceeasi masina cu dotari ceva mai putine cu 5550 euro mai scumpa numai la pretul de lista adica cu peste 40% mai scumpa ??? Nu mai zic ca pentru mine ar fi cu 6650 euro mai scumpa datorita discountului pe care l-as putea obtine, deci cu peste 50% mai scumpa !!!

Am mai configurat apoi si variante diesel, la fel aproximativ 40% pretul mai mare in Franta decat aici !!! Inteleg, este o tara cu un nivel de trai mai ridicat, clar, dar sa fie chiar atat de scump la ei e greu de imaginat.

Cred ca atunci cand isi vor mai reveni vanzarile in Romania va disparea acea promotie la pretul de lista care este de cel putin 2000 euro la modelel Golf 6.

Asa ca eu cred ca anul acesta este un moment bun, pentru cine vrea si detine mijloacele sa isi cumpere un nou Golf 6 mai ales ca se pot aduce si cele 3 vouchere pe care chiar daca le cumperi tot mai scoti 1500euro minim discount.

Nu fac reclama, eu nu lucrez la ei si nici ruda mea nu lucreaza in vanzari, spun doar realitatea, daca dispare posibilitatea achizitionarii cu cele 3 vouchere si scot si promotia de 2000euro pretul nu va mai fi accesibil.

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa te contrazic cel putin intr-o privinta. pretul la golf 6 nu va mai urca inapoi la primul pret si asta din mai multe motive.. in primul rand, este pe piata acum noul astra care deja se vinde foarte bine in ro mai ieftin.. in al doilea rand vanzarile golf in ro au scazut enorm.. si chiar daca piata isi revine nu cred ca pretul va reveni la cel vechi.. Eu am luat masina prin rabla 2010 si tot mi s-a parut o masina scumpa pentru acest moment de criza. In al treilea rand deja pe net au aparut primele informatii legate de golf 7.. si deci acel model va iesi la un pret mai ridicat cand va iesi.. peste cam 2 ani.

Legat de configurarea masinii.. pot spune clar ca un TL in tarile importante din UE este diferit fata de un TL din RO.. la un HL cel putin pe manualul de prezentare tradus din germana in romana apareau multe optiuni in serie care la noi nu existau decat pe configurator.. deci poate si de acolo acea diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e cu versiunea Highline dar cea Trendline pot sa iti ca in Franta urmatoarele dotari sunt doar optionale : ESP , geamuri electrice spate , RCD 210.

Si pe langa faptul ca aceste dotari lipsesc din versiunea standard un Golf 6 Trendline cu 1.4mpi pleaca "chel" de la 16.590euro cu tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina prin rabla 2010 si tot mi s-a parut o masina scumpa pentru acest moment de criza.

La fel mi s-a parut si mie . Eu vroiam Ford Focus , eventual noua Astra .... dar ai mei Golf 6 ... Golf 6 ... Golf 6 :)

Focusul era si mai ieftin si puteam lua un 1.6 cu dotari ...

La Golf-ul nostru ma enerveaza Radio-cd-ul care nu receptioneaza deloc bine si nici nu se aude bine in spate , nu pot bloca usile separat, maneta de la stergator care-i mult prea aglomerata , temperatura de la clima care este aproape imposibil de citit pentru tata (uneori si pentru mine) si tamburusul cu care reglez oglinzile (care mi se pare greu de folosit si chiar fragil)

In rest sunt multumit de configuratia cu care se vinde Golf 6 in Romania.

La al nostru poate ar fi trebuit un RCD 310 in loc de 210 si , daca exista, posibilitatea de incuiere separata a usilor.

In rest , toate bune si frumoase !

Ozzy buna ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o informatie ?

As dori pe o echipare Trendline urmatorul optional :

Volan multifunctional piele (3 spite) cod PU2

cu control pentru display, radio si telefon; ( pentru Trendline si Comfortline in plus maneta frana de mana si levier schimbator de viteze imbracate in piele (nu se comanda pentru cutie DSG sau in combina]ie cu RCD 210) (numai in combinatie cu computer de bord Plus)

si costa 366euro fara tva, e luat litera cu litera din pdf-ul de pe site care este si actualizat, si mentionez ca am verificat de 3 ori, nu este linie in dreptul Trendline, este punct plin deci este disponibil ca optional pe aceasta versiune.

Toate bune si frumoase pana cand fac o simulare in configurator si ce sa vad acolo ?

Nu exista acest optional in lista din configurator pe echipare Trendline !!!

Exista doar : Volan piele 3 spite,inclusiv maneta frana de mana si levier schimbator de viteze imbracate in piele la 123 euro fara tva, este ultimul din lista.

Dar pe mine ma interesau comenzile pe volan (radio, CB) si nu doar pachetul sumar de piele.

Are idee cineva ce se intampla ?

Sa inteleg ca pe 1.2tsi sa zicem, echipare Trendline desi in pdf-ul de pe site e prezent ca optional Volanul multifunctional la 366euro, de fapt acest optional nu exista in configurator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii linistit,daca mergi la un dealer vei vedea ca volanul multifunctional este disponibil si pentru Trendline.Configuratorul de pe site are unele lacune fata de configuratorul oficial al dealerului,doar suntem in Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci opinius, deci sa inteleg ca mai bine ma iau dupa pdf-ul oficial de pe site, decat dupa configurator.

Acolo zice exact ce se poate pune optional si ce nu.

E putin aiurea pentru ca luasem in calcul sa pun Pachetul sport interior pe Trendline care contine deja pachetul sumar piele, iar acest optional Volan multifunctional are si pachet sumar piele deci ar trebui sa nu pot selecta si primul pachet.

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva, dintre cei care au deja si nu numai, sa-mi zica daca optiunea:

"Faruri bi-xenon cu iluminare dinamica la virare, faruri de ceata si instalatie spalare faruri. "(asa apare in configurator) / "Faruri Bi-Xenon cu lumini statice si dinamice la virare inclusa, instalatie spalare faruri, inclusiv indicator avertizare nivel lichid spalare, faruri de ceata" (asa apare in PDF)

are functie de cornering si aici nu ma refer la treaba cu proiectorul de ceata ca se aprinde doar cel de pe partea pe care virezi, ma refer daca fasciculul de lumina de la becul xenon isi schimba directia (in functie de rotirea volanului) si/sau lungimea (in functie de viteza).

Am dat un search prin topic-uri si nu prea am gasit informatii legate de treaba asta.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 30 km/h se aprinde un mic bec cand virezi. Peste, se pune in miscare xenonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaste cineva va rog care este codul pentru acel element cromat din partea de jos de pe volan ?

Acel element care este prezent la Pachetul sport interior sau care este standard pe volan la versiunea Comfortline.

Daca stiti cumva codul si cineva l-a achizitionat pot sti si pretul va rog ?

Sunt interesat de versiunea Trendline dar nu imi place sa ramana acel gol pe volan, ca si cand ceva lipseste acolo, si el ca piesa de decor este chiar placut ochiului nu este strident fiind si in partea de jos a volanului.

Si stiti cumva daca acest element se monteaza pur si simplu prin apasare ? Sau are ceva special...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elementul de pe volan la care faci referinta este identic si se gaseste si pe volanul Trendline .Diferenta este ca nu este cromat si deci nu iese in evidenta.Daca asta e singura problema afla ca se poate croma foarte usor.Oricum sa stii ca toate chestiile gen "crom","aluminiu","titan","lemn de esenta bla-bla...",sunt chestii folosite in scop tendentios de marketing ultra unflate ca pret.Cine lucreaza in industrie stie aceste lucruri iar pentru cei care nu au avut ocazia sa lucreze in astfel de locuri va dau niste exemple:o banala clanta de usa sau un banal suport de hartie igienica sunt de cele mai multe ori tot cromate dar pentru ca suntem obisnuiti cu ele nu le vom gasi in magazine sub denumiri bombastice doar pentru a inzeci pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva care este diferenta intre scaunele de pe Highline si Comfortline in afara de suportul lateral si material?Sunt mai dure si mai neplacute la drum lung cele de pe HL?Sunt scaune sport in adevaratul sens al cuvantului sau sunt tot cele de pe CL cu o sustinere laterala imbunatatita si imbracate in piele?

La motorizare m-am decis la 1.4 160cp dar sunt in cumpana cu echiparea.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta mare intre scaune. Cele de pe HL au suport lateral imbunatatit si se simte mai ales la un drum virajat cat de utile sunt. Nu stiu daca sunt mai dure...sunt asa cum ar trebui sa fie niste scaune din care te dai jos dupa 1000 km si nu simti ca i-ai facut. Alcantara cu care este imbracat sezutul si spatarul este ok iarna pentru ca nu tine asa rece ca pielea, iar vara nu te lipesti de ea. Overall, din cate imi aduc eu aminte diferenta intre HL si CL este/era de 1000 si ceva euro, bani pentru care primesti muuulte gadgeturi care iti fac viata comoda la volan, care de altfel le-ai fi platit mult mai mult la CL daca le cumparai separat. Numai jantele, volanul multifunctional, pachet crom interior sunt cam 500 euro separat. Asta doar din ce imi aduc eu aminte...te poti lamuri citind lista de optionale.

Asa ca, daca ai bani de HL nu ezita. MERITA

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu spatele si de aceea intreb ..Daca calculezi ce primesti in plus (in afara de piele si butoanele cromate la geamuri) poti adauga si pe CL in aceeasi bani.

Pacat ca nu exista si optiune de scaune confort pe HL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

si scaunele de pe CL sint ok la sustinere laterala (au acele aripioare, dar nu asa pronuntate ca la HL, dar nici asa mici ca la TL)

plus ca au si reglaj lombar - acesta e necesar la problemele de spate!

am pus o poza cu scaunele de pe CL - tapiterie latte machiato

grig

post-1831-1272360091_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva care este diferenta intre scaunele de pe Highline si Comfortline in afara de suportul lateral si material?Sunt mai dure si mai neplacute la drum lung cele de pe HL?Sunt scaune sport in adevaratul sens al cuvantului sau sunt tot cele de pe CL cu o sustinere laterala imbunatatita si imbracate in piele?

La motorizare m-am decis la 1.4 160cp dar sunt in cumpana cu echiparea.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

TDRfx te invit sa arunci o privire si la scaunele din pozele de mai jos... Cer scuze lui Adrian D. ca i-am "furat" pozele de pe Picassa, dar e superba masina lui si nu trece zi aproape sa nu le "rasfoiesc" :rolleyes: .

Este vorba de "Pachetul sport interior" care include pe langa scaunele cu profil sport :icon_thumright: si tapiteria ME2 care este Negru Titan extraordinar de placuta :icon_thumright: au si suport lombar si reglare pe inaltime ambele, iar pe langa asta ti se mai ofera in acelasi pachet, sumar piele (volan, schimbator, frana de mana), cotiera centrala spate cu acces la portbagaj, si elementul cromat de pe volan in dotare standard pe Comfortline si Highline.

Acest Pachet Sport Interior nu se poate pune insa decat pe Trendline :( , asadar daca nu doresti neaparat jante de aliaj din prima zi, acest nivel de dotare + pachetul sport interior arata foarte bine, si vine si la bani putini 208euro fara tva.

Daca banii nu sunt o problema, atunci Highline fara discutii iti recomand ;) , ai si comenzile pe volan, toate elementele cromate suplimentar, jantele din aliaj etc.

Apropo de scaunele de pe Highline sunt o combinatie intre tapiterie Alcantra (partea centrala) si stofa Dropmag (partea laterala) asadar nu sunt din piele, materialul Alcantra este tot un material textil modern, o imitatie de piele, acoperita cu lac ecologic pe baza de apa.

post-18826-1272361123_thumb.jpg

post-18826-1272361127_thumb.jpg

post-18826-1272361130_thumb.jpg

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca calculezi ce primesti in plus (in afara de piele si butoanele cromate la geamuri) poti adauga si pe CL in aceeasi bani.

Pacat ca nu exista si optiune de scaune confort pe HL.

in plus pe HL primesti

- jante = 424 euro optiune CL

- covorase velur = 107 euro optiune CL

- volan multifunctional = 436 euro optiune CL

- CB+ = 46 euro optiune CL

- RCD 310 = 80 euro optiune CL

TOTAL = 1093 euro - atat trebuie sa platesti in plus la CL sa ai optiunile de HL

In plus la HL standard mai primesti frana de mana si schimbator in piele, scaune sport cu alcantara si pachet crom interior

Si in lista HL e mai scump decat CL cu doar 600 euro

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal TDRfx .. si eu am avut aceeasi intrebare cand am cumparat masina. Am testat scaunele de pe CL si cele de p HL si am ales HL... sunt un tip inalt si durerile de spate le am mereu. Am ales HL pentru ca pur si simplu te tin mai bine in scaun si daca stai intr-o pozitie corect, dureri de spate nu exista. Acum daca esti o persoana mai "grasa" (scuze de exprimare) s-ar putea ca scaunele de pe HL sa te deranjeze. Eu as recomanda HL.. ma simt bine in ele.. si am facut si drumuri lungi si nici nu am simtit vreun disconfort.

In plus vad ca nu sunt singurul care spune acest lucru.

Florinutzu.. frumoase pozele culese .. in afara de tapiterie ce este diferit fata de scaunele de pe HL ?

Modificat de Patrick007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrick007 din cate am intrebat si am analizat din fotografii, profilele celor din Pachetul Sport Interior sunt identice cu cele din dotarea standard de pe Highline.

Chiar si la dotari se poate observa ca Highline are standard Scaune fata sport cu suport lombar, dar cu alta tapiterie. Scaunele sport si suportul lombar fiind disponibile in optionalul Pachet Sport interior pentru Trendline.

Aruncati o privire comparativ pe cele doua seturi de poze.

Si acest al doilea set l-am "cules" tot de la un coleg de pe forum, e un super Golf 6 Argintiu, Highline, jante pe 18 Vancouver, 2.0 tdi, cu folie, deosebitaaa ce sa mai, dar imi cer scuze am uitat id-ul lui.

post-18826-1272362745_thumb.jpg

post-18826-1272362751_thumb.jpg

post-18826-1272362762_thumb.jpg

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune problema de gabarit fizic,problema mea este sa nu fie prea dure ca spatar si sezut .

Mentionez ca pe G5 am echiparea CL si ma impac foarte bine cu scaunele doar ca am dilema daca voi dai mai multi bani pentru un HL voi avea mai mult confort sau disconfort ?

In alta ordine de idei ma uit la poze si constat cu stupoare ca materialul de pe zona scrumierei este mai inestetic decat ce am eu pe confortline si anume imitatie fibra de carbon.Macar daca o cromau in acelasi ton cu bandourile interioare..

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu se pune problema de duritate insa trebuie sa iei in calcul ca stabilitatea iti da confort

Descopar ca scaunele s-au pastrat de la mk5 la mk6 - poti vedea pe viu la unul din colegii din orasul tau (care, btw, trebuie completat in profil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat ,am scaune sport(fara reglaj lombar) pe una din masini si ma chinuie rau spatele cand merg cu ea,motiv pentru care o sa o si vand.

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!