Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

salut tuturor!

sunt interesat de un golf 6 HL.pe langa dotarile de baza as vrea sa mai adaug climatonicul si RCD 510.

ce credeti ca mi-ar mai fi util pe masinuta?dar nu vreau acum sa chestii nefolositoare sau ceva de genu..ceva de care voi nu v-ati putea desparti niciodata....astept pareri:)

Va multumesc anticipat:)

Avand in vedere iluminarea strazilor din Romania eu zic ca un xenon ar fi necesar. Si pentru iarna am inteles ca scaunele incalzite sunt o incantare (nu stiu pentru ca astept inca masina. amr 2luni zic ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

raul_mihai, din dotarile obligatorii pentru mine care lipsesc la HL - senzori parcare spate. Eu cred ca sunt importanti chiar daca esti un sofer bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as pune rear assist, e mai ieftina ca senzorii care oricum nu exista decat si pt spate si pt fata, nu doar pt spate, si e si misto, am vazut filmulete si e super. are unghiul suficient de larg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu mandelu. daca tot iti pui rcd510, n-ar strica sa-ti pui si rear-assist. nu costa f mult si mi se pare f util indiferent daca esti un sofer experimentat sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru ajutotul promt venit din partea voastra:)

Astept sa vina 2010...sa ma pot folosi de programul rabla....unde o sa poti sa duci 3 masini...primesti 2700 de euro...este o afacere buna:)

Numai bine si daca mai aveti pareri..impartasitile:):X:X:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt destul de multe dotari disponibile, e destul de greu de zis ce sa ti se recomande, trebuie sa zici tu pe ce pui accent. mie si suspensia adaptiva mi se pare misto, la drumurile denivelate din ro contribuie la comfortul soferului, dar nu e ieftina. fiecare e utila in felul sau, de aia s-au si inventat :)

pot sa zic insa ca am simtit diferenta intre suspensia clasica de pe g6 si cea adaptiva (am facut 2 drive teste, intamplator una avea adaptiva si una nu) la primul opritor de viteza. aia adaptiva le trece mul mai lin si mai silentios.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu--am avut o KIA C'eed inainte ...cu suspensii sport si sunt obisnuit cu zdruncinatul pietrelor de la rinichi:P

mai astept putin...pana in 2010 si poate se mai strang cativa banisori...ca daca ar fi dupa mine...as pune totul pe ea...dar am un anume buget si nu imi permit prea multe optionale.

App..eu acum sunt in austria la studii si am fost aici sa "vizitez" cateva parcuri auto...am ramas uimit...un golf 6 TL cu vreo 40 k km costa in jur de 15 500 de euroi...mi se pare enorm..si am intrebat de ce este asa...iar domnul de acolo mi-a zis k desi se fabrica toate in aceeasi uzina...stocurile pt est-ul europei sunt mai slab calitativ..sau au anumite defecte din fabrica ..remediate inca de acolo...dar care prefera sa le vanda in est:(

daca este adevarat ce-am auzit...at este discriminare:((

sa ne auzim cu bine:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un G6 hl. Pot sa-ti spun ca dsg-ul merita toti banii. Suspensia adaptiva incearca sa impace stilul de condus sportiv cu unul axat pe comoditate. Din pacate (parerea mea pur subiectiva) nu reuseste. Am condus pe aceeasi portiune de drum un Scirocco cu 60 cp in plus cu suspensii sport si un G6 tdi de 140 cp cu suspensie adaptiva(setat comfort si apoi sport), plus Tsi-ul meu cu suspensii normale. Am urcat si coborat portiunea de drum respectiva la limita zic eu si diferentele nu au fost semnificative. Am facut acelasi lucru cu o masinuta (nu conteaza marca) de 300 cp +, all drive si am simtit senzatia aceea ca te duci pe sine pe un rollercoaster fara riscuri, la viteze cu 30-50 de km/h mai mari. Pe de alta parte, o suspensie sport pe drumurile noastre, necesita un sezut tare ingaduitor si o recomand doar celor care umbla relativ putin(sub 1000 km /luna) sau masochistilor. Iti recomand de asemenea xenon, eu ii simt lipsa, mai ales ca sofez noaptea destul de mult. Ca si motorizare vad ca ai ales tsi, te felicit, iti lasa posibilitatea sa conduci o mica fiara fara sa-i anunti pe toti participantii la trafic despre asta ( deci fara inscriptionare motor) Restul tine de fiecare, nu suntem toti la fel.

Noroc de masina si km multi cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

In materialul informativ de pe siteul VW apare ca optional "airbag lateral spate", in plus fata de airbagurile cortina fata/spate care sunt in standard. Imi poate da cineva detalii despre acest optional? L-a luat cineva? Unde e pozitionat?

Pun aceasta intrebare pentru ca parerea generala ar fi ca acest optional ar fi de fapt un airbag cortina spate, separat de cel fata (desi in mod clar la dotari, airbagul cortina e "fata/spate").

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia adaptiva incearca sa impace stilul de condus sportiv cu unul axat pe comoditate. Din pacate (parerea mea pur subiectiva) nu reuseste.

Pana la urma zici ca nu merita suspensia adaptiva ? E vreo diferenta notabila intre setari ? Banuiesc ca ar trebui totusi sa simti ca e cu totul altfel pe sport fata de comfort spre exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

airbag lateral spate sunt pozitionate in partile laterale ale banchetei cum sunt si la scaunele fata si nu au nici o legatura cu cel cortina, eu am vrut sa-i pus si consultanul mi-a zis ca acelea se deschid doar daca impactul este uneva in dreptul rotilor si mi-a sugerat sa nu le iau ca are oricum destule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma zici ca nu merita suspensia adaptiva ? E vreo diferenta notabila intre setari ? Banuiesc ca ar trebui totusi sa simti ca e cu totul altfel pe sport fata de comfort spre exemplu.

ce te intereseaza pe tine este de fapt daca e diferenta intre suspensia adaptiva si cea neadaptiva. acolo e marea diferenta, nu intre cele 3 setari. intreaba-l pe vwtudor, o sa iti explice mai in detaliu, da-i un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in mare cam asta era intrebarea, dar eram curios si daca se simt diferentele chiar si intre setari. Nu ca m-as astepta sa se transforme in kart cand setez pe sport si in limuzina cand setez pe confort dar undeva as vrea sa stiu ca simte diferenta. Ceva de genul in oras sa-l tin de confort si pe serpentine sau drum virajat sa-l tin pe sport.

Oricum mersi de sfat am sa vorbesc cu colegu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, ca posesor al suspensiilor adaptive pe modelul 1.4 TSI 160 CP, te asigur ca exista diferente sesizabile intre setarile comfort si sport. Exact in sensul celor la care te astepti, asa cum spui, adica sa mergi prin oras cu setarea pe comfort, iar pe drumuri virajate, serpentine, autostrazi (nu cele de la noi!) cu modul sport. Nu stiu daca modul NORMAL al setarii suspensiilor adaptive corespunde cu setarea suspensiilor de pe o masina standard, fiindca nu am avut ocazia sa testez un model asemanator cu al meu, dar cu suspensii standard. Personal nici nu am folosit modul normal al suspensiilor adaptive, fiindca am constatat de la inceput ca, la un parcurs pe sosea in afara localitatii, modul comfort se comporta mai bine decat modul normal, in sensul ca amortizeaza mai eficient denivelarile existente pe majoritatea soselelor noastre. Nu mai vorbim in oras, unde avantajele suspensiei comfort nu cred ca mai trebuie explicate. Pe de alta parte, pe drumuri virajate, setarea pe sport schimba sesizabil comportamentul masinii. Directia se intareste, masina devine mult mai stabila, se poate conduce sportiv. Modul sport ofera o mai mare siguranta in cazul conducerii la limita, la viteze mari.

Dupa parerea mea rolul cel mai important al suspensiilor adaptive este tocmai faptul ca reprezinta un element de siguranta in plus. In cazuri de necesitate, la limita, indiferent de modul in care sunt setate, suspensiile adaptive actioneaza pentru mentinerea stabilitatii masinii, atat cat legile fizicii permit, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca suspensia adaptiva este un moft. Cand mi-am configurat masina am mers pe principiul compromisului intre motor, cutie si suspensii, adica am ales o varianta care am considerat ca raspunde cel mai bine la nevoile si dorintele mele. Pt. mine un G6 de 160 cp nu este un supercar pe care sa-l conduc la limita, ci o masina pe care o folosesc zilnic intr-un trafic aglomerat si pe niste drumuri execrabile. Prin urmare am nevoie de o suspensie presetata omeneste si de suficienta putere si cuplu ca sa ma pot misca sprinten in trafic. Deh, poate ca sunt cam comod si nu ma incanta sa trec tot timpul de pe modul sport pe confort etc. Am socotit ca modulul normal este similar cu suspensiile obisnuite si ca ar fi optiunea pe care as utiliza-o in cea mai mare parte a timpului. In rest, daca mi-ar trece prin cap sa conduc pe o portiune de drum ca la raliu, o suspensie sport veritabila ma ajuta, dar ma bazez mai mult pe cunoasterea prealabila a traseului si pe abilitatile mele de sofer. Altfel s-ar pune problema daca as conduce un R8, asteptarile mele ar fi altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, modul normal nu e totuna cu suspensia normala, neadaptiva. se si simte ca nu e totuna cand mergi cu masina. indiferent ca e in normal, comfort, etc, suspensia adaptiva se adapteaza continuu la conditiile de drum. difera parametrii, limitele poate e mai bine zis, intre cele 3 setari. cea normala nu face asa ceva. nu stiu la ce iti trebuie tie cai multi in trafic, cand limita e 50 in oras, dar ma rog, poate nu vb de acelasi lucru. orice masina care pleaca mai rapid de pe loc iti e suficienta in oras, presupunand ca respecti legile si ceilalti participanti la trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mandelu, ai dreptate si iti respect opiniile. Poate ca nu am fost suficient de explicit. Tocmai asta era ideea, 160 de caluti imi sunt suficienti, daca vroiam altceva puteam sa imi iau cu banii astia un Evo 8 sau o Impreza wrx sh. Nu am veleitati de Schumacher, asa cum vezi la multi bizoni din trafic, ce conduc de parca sunt la raliu in permanenta, niste masini modeste. Consider ca pe un G6 ca si al meu sunt suficiente o suspensie normala si de ex. niste anvelope 205/55/16, in conditiile in care conduc legal asa cum ai mentionat si tu.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa subliniez faptul ca si eu sunt adeptul unui stil de conducere echilibrat, preventiv, respectand cat mai mult posibil reglementarile legale. Personal vad utilitatea suspensiilor adaptive, in primul rand, in ce priveste comfortul si siguranta. Situatii limita pot sa apara si cand conduci cu 50 km/h, si indiferent de numarul cailor putere. Suspensiile adaptive, prin modul in care actioneaza, sunt un element in plus de siguranta activa. Desigur, ca orice optiune, e alegerea fiecaruia, in functie de bugetul disponibil si de prioritati. Dupa parerea mea e o optiune care isi merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil vor deveni standard in urmatorii ani, a4 cel nou si c classe au standard suspensii adaptive. insa nu au si butonul cu 3 setari, pt ala mai dai niste bani in plus ca deh, asa e la clasa premium. standard e o singura setare, evident, adaptiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La suspensiile adaptive, doar modul Normal este unul adaptiv in sensul ca inmoaie sau intareste suspensia in functie de drum, celelalte sunt presetate. Tot modul Normal este cel care ar trebui evitat datorita suprasolicitarii pe anumite drumuri. Informatiiile astea sunt destul de sigure dar nu ar strica o confirmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai vazut asa ceva? nici vorba. scrie si in pliante, si se si simte. ce difera intre cele 3 moduri sunt intervalele de variatie ale parametrilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensiile adaptive sunt...adaptive in oricare din cele trei moduri de setare. Parametrii de functionare ai amortizoarelor sunt controlati electronic permanent, indiferent de setarile alese. Acestea, asa cum a spus mandelu, determina incadrarea parametrilor in anumite intervale, in functie de programul ales. Chiar daca este ales programul comfort, spre exemplu, nu inseamna ca suspensiile nu pot actiona in parametrii specifici setarii sport, daca situatia o impune, pentru corectarea traiectoriei, stabilitatii masinii. Despre aceasta optiune se dau detalii chiar de producator: http://www.volkswagen.com/vwcms/master_pub...ng_car/dcc.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa imi fac o configurare pentru un golf 6, pana in 15000euro si nu am reusit pentru motorul 1.4 tsi 122cp. asa ca mi-am luat leon. golful nu are nicio dotare standard, totul vine in pachete, alti bani, alta distractie...prea complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sandman 84

exista in configurator acum

Golf Edition CL 1.4 TSI/122 CP,M6,4 usi / Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

EUR 13.632,- fara TVA - cred ca puteai obtine o reducere si cu tot cu TVA sa ajungi la 15 500

... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta nu este un topic de versus, va rog sa postati ON topic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!