Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Daca tot discutam despre noul motor 1.2 TSI, as vrea sa va cer parerea: este potrivit acest motor pentru un Golf? De cand a aparut el a fost marketat pentru Polo in principal.

As vrea sa-mi iau si eu un Golf si initial vroiam 1.6 MPI, din ratiuni de buget. Cum 1.6 nu mai este, ma gandesc sa trec la 1.2 TSI.

Ce credeti este prea mic motorul pentru un Golf? Mentionez ca nu vreau o masina sport, dar nici sa nu ma lase atunci cand am mai mare nevoie de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Daca te lasa 1,2 TSI-ul sigur te lasa si 1,6MPI.

Din ce am vazut pe volkswagen.de 1,2 TSI are un avantaj destul de mare fata de 1,6 MPI (performane + consum), dar s-ar putea sa aiba un dezavantaj la capitol fiabilitate (atentie, pe termen lung).

LE: cand mi-am luat masina din semnatura nu speram sa iau un motor sportiv, am vrut doar sa fie mai bun decat 1,6 115cp cum aveam inainte (cam la fel se vrea si 1,2 TSI si 1,6 MPI). Si s-a dovedit a fii cu mult mai sportiv decat acesta. Am vazut ceva date 80-120km/h si pot sa ma iau la tranta cu 120i de 170cp aspirat (de ex). La fel cred ca va fii si cu acest 1,2 TSI. Datorita cuplului mare testele de elasticitate vor fii trecute cu brio. Datorita turbinei mici lag-ul va fii ~ 0. Deci "win-win situation" :)

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu fiabilitatea motorului iar e interesant. Totusi macar 5 ani nu cred sa nu tina motorul. Problema ar fi ca motorul este foarte nou, orice eventuala problema acum se va descoperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate deschide cineva un topic in aria motoarelor pe benzina pentru acest motoras, sa isi dea cu parerea si cei neinteresati de Golf.

Aveti idee cat era CIP-ul pt 1.6 in varianta Trend 2 sau 4 usi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La versiune de echipare Highline ce fel de suspensie exista ?

Nu am optat pentru nimic deferitor la suspensie sau jante/anvelope in configuratia masinii si nu stiu de care este aceasta de serie pe Highline.

Multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspensie normala, daca nu alegi astfel de jante/motorizari (zic motorizari ca parca la 2.0 tdi 110cp e ceva de genul) care sa necesite suspensie sport.

aia adaptiva nu o pui decat daca vrei, dar si ea, in anumite configuratii este exclusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe varianta de echipare HIGHLINE vei avea jante de 16''din aliaj usor,anvelope 215/55/R16 si suspensie normala.

de la 17'' in sus iti baga si suspensie sport.

Felicitati pentrut noua achizitie!

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gl-17-SEP

Pe Highline anvelopele sunt 205/55/R16

Poti opta pentru suspensie sport si cu anvelope de 16, nu vad impedimentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut pe configurator motorul de 1.2 TSI.

Din pacate pretul este intre 1.4 TSI si vechiul 1.6 MPI. Adica cu vreo 600 Euro mai scump ca si 1.6 MPI si vreo 600 Euro mai ieftin decat 1.4 TSI 122CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat la un comfortline si e cam cu 800 euro pret final mai ieftin ca un tsi de 122. mi se pare un pret f bun pt ce poate motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe DSG higline este diferenta de 1000 euro fata de 1.4 tsi 122cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu ceva impresii despre scaunele de pe Trendline, cele cu tapiteire Roxy (poza).

Sincer eu cand le-am vazut in showroom nu prea mi-a placut tapiteria; arata si se simte ciudat la atingere partea din centru a tapiteriei Roxy si nu sunt prea bine profilate.

Merita sa pun interior Sport Me2 cu scaune mai bine profilate si cu reglaj pe inaltime si lombar sofer si pasager pentru 205 euro + tva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte ok.nu am nici o problema cu tapiteria asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faruri bi-xenon Golf 6.

Din pacate nu pot deschide un nou topic (nu am drepturi, zice sistemul) asa ca intreb aici (mi s-a parut cel mai potrivit).

Stie cineva cum arata farurile xenon pe golf 6 ?

Sunt ca cele de pe golf 6 variant sau GTI ?

Am asa ceva in configuratia masinii dar nici dealer-ul nu stie cum arata :blink:

Multumesc pentru raspunsuri.

Stie cineva si care sunt specificatiile acestor faruri ?

Sunt acelasi sistem cu cel de la Opel (AFL) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei pasionati si de navigatie: din cate am vazut rns310 este cu ecran color dar cu CD germania, prin urmare este un model pt neamtul de rand,dar accesibil la pret fata de rns510, in timp ce rns510 este cu DVD europa de est sau vest functie de ce alege clientul. Din pacate, rns 510 este mult sub un iGo. Rns310 inteleg ca nu prea e aplicabil la noi. (din ce am vazut pe vw deutschland cat si la noi)

Pt cei interesati de golf 6 plus: reducerea acum este de 2200 la pretul fara tva (raportat la versiunea HL 2,0TDI 140 DSG)

Golful 6 plus este cu ~500 Eur mai sus decat golf 6 normal, dar beneficiezi de 9cm in plus la inaltime si de spatiu interior altfel aranjat. (cei sub 1,70m sa ignore partea asta a mesajului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faruri bi-xenon Golf 6.

Din pacate nu pot deschide un nou topic (nu am drepturi, zice sistemul) asa ca intreb aici (mi s-a parut cel mai potrivit).

Stie cineva cum arata farurile xenon pe golf 6 ?

Sunt ca cele de pe golf 6 variant sau GTI ?

Am asa ceva in configuratia masinii dar nici dealer-ul nu stie cum arata :)

Multumesc pentru raspunsuri.

Stie cineva si care sunt specificatiile acestor faruri ?

Sunt acelasi sistem cu cel de la Opel (AFL) ?

Da o cautare pe mobile.de la Golfuri din 2009, si bifeaza optiunea Xenon. Ar trebui sa le gasesti usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel, AFL de la opel inseamna ca practic nu ai faza lunga si scurta, ca isi ajusteaza singure lungimea si conform netului e primul model compact cu asa ceva. la golf nu sunt asa, de aia le si zice BIxenon ca sunt si pe faza lunga si pe faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in sfarsit, dupa cateva luni de "chin" si dileme am facut pasul cel mare. sunt in asteptarea unui Golf VI Highline in 4 usi 1.6 tdi de 105 cp, cutie manuala 5 trepte. ca optionale am ales urmatoarele:

- Aer conditionat Climatronic

- Alarma antifurt "Plus"

- Lumini si vizibilitate I

- Radio RCD 510 cu functie MP3,Cd-changer pentru 6 CD-uri

- Rear Assist

- Roata de rezerva normala din otel

- Prindere ISOFIX

- Alb Candy Weiss

- Scaune stofa - Culoare tapiterie: neagra

pretul cu TVA (include oferta Golf Edition) a fost 18.757,97 euro. spun ca a fost pt ca dupa indelungi negocieri cu mai multi dealeri am reusit sa mai obtin un discount destul de consistent zic eu si am ajuns la un pret final de 18000 + un set de covorase de cauciuc originale cu prindere in podea.

motorul l-am ales pt consum (circul mai mult in oras + fata de vechiul 1.9 tdi, noul 1.6 tdi mi se pare mult mai silentios), 105 cp consider ca imi sunt suficienti (nu prea ma incumet sa conduc sportiv pe drumurile astea), albul l-am ales nu pt ca este un trend acum sa ai masina alba dar parerea mea e ca i se potriveste de minune Golfului, vara nu se incinge asa de rau masina, se murdareste mai repede dar nu e un impediment pt mine, iar rear-assist-ul mi se pare f util.

acum a inceput lunga asteptare... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phane22 felicitari pentru alegere. Si bravo pentru negociere, eu la un Golf de vreo 16k nu am primit decat max 200 reducere.

Precum ziceam cu cateva posturi mai inainte, as vrea sa iau un 1.2 TSI. Dar am ceva indoieli, alimentate si de sfaturile unor prieteni, in privinta achizitionarii unui motor nou, chiar la lansare, si de asemenea de fiabilitate unui motor asa mic cu asemenea putere.

Ce parere aveti? As putea sa-l compar cu 1.4 TSI in aceste privinte? Au fost ceva probleme mai serioase cu 1.4 TSI de la lansare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian D. multumesc! incearca sa negociezi cu mai multi dealeri cand esti hotarat si ai banii pt masina. eu am trimis un e-mail catre mai multi dealeri (Pitesti, Brasov, Bucuresti, Valcea, Sibiu), am negociat pana la urma cu 4 dealeri si astfel i-am pus in concurenta. de obicei, dealerii insista sa te contacteze si sa-ti comunice oferta telefonic. roaga-i sa-ti trimita oferta de pret si pe mail. o sa te ajute in cazul in care alt dealer vrea sa-ti faca o oferta mai buna decat celalalt si o sa-ti ceara sa le trimiti mailul cu oferta concurentului.

1.2 tsi mi se pare cam mic si cam "dopat" pt un Golf. asta e parerea mea. pe configurator diferenta de pret dintre 1.2 tsi si 1.4 tsi de 122 este de 780 euro cu tot cu TVA. mie unul nu mi se pare o diferenta prea mare. acum depinde in cati bani vrei sa te incadrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu initial vroiam 1.6MPI, dar cum nu mai este, doar pe stoc preconfigurat, m-am reorientat spre 1.2TSI. Din pacate 1.2 TSI e cu vreo 600 Euro mai scump decat era 1.6MPI. Eu as vrea sa iau Golful la vreo 15000, care si asa vor fi partial credit, un TL + ceva optiuni.

De ce zici ca 1.2 TSI e cam "dopat". O regula trei simpla iti arata ca echivalentul cilindree-putere pentru 1.4TSI raportat la 1.2TSI si 105CP este surpriza chiar 122CP (105/1.2=~122/1.4), ca sa nu mai vorbim de 1.4 TSI cu 160-170CP. Deci din punctul randamentului per volum sunt comparabile.

Cat despre cat de potrivit e 105CP pentru Golf, eu as zice ca e ok, daca nu ai valente sportive. Uita-te ce procent de vanzari a avut 1.6MPI. Evident ca as prefera un 1.4TSI, dar parca nu as vrea sa dau diferenta de bani pentru 17CP.

Am fost la un alt dealer si deja discount-ul s-a marit putin, chiar si fara a invoca alt discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopurile de pe echiparea Highline sunt fumurii, asa ca pe GTD/GTI? Parca asa mi se par in fotografii.

Scuze daca s-a mai intrebat. Am tot urmarit acest topic si poate mi-a scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, au ceva mai inchis in ele si difera ca atare de cele de pe TL/CL. nu bag mana in foc ca sunt la fel ca alea de pe GTI, dar sigur sunt usor mai inchise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor!

sunt interesat de un golf 6 HL.pe langa dotarile de baza as vrea sa mai adaug climatonicul si RCD 510.

ce credeti ca mi-ar mai fi util pe masinuta?dar nu vreau acum sa chestii nefolositoare sau ceva de genu..ceva de care voi nu v-ati putea desparti niciodata....astept pareri:)

Va multumesc anticipat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raul_mihai

1. DSG - pret mare

2. roata de rezerva din aliaj...e foarte scumpa daca strici vreuna si nici nu merita sa ataci casco dupa - pret mic

3. lumini si vizibilitate II - pret mic

In rest masina e echipata suficient.

Succes!

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!