Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

iti pune pauza la muzica si interlocutorul se aude in toate boxele masinii :icon_thumright:

apelezi cu aj. comenzilor daca iei ala cu rSAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

sa m-auda toti ce vorbesc eu cu x sau y :icon_thumright:

Si microfon are in volan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde e plasat microfonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu prea vad sensul acestei echipari pentru telefon. In primul rand ca-ti pune suportul ala de telefon pe bord care face bordul sa arate ca un bord de autobuz:). Plus ca, vorba lui nemesys, te aude toata lumea ce vorbesti. Si pentru asta mai dai si bani.

As putea sa vad utilitatea unui asemenea sistem la o limuzina in care stai , om de afaceri sau ceva, in spate si ai nevoie sa vorbesti la telefon. Sau esti taximetrist sau sofer profesionist (care sta toata ziua pe drumuri) si ai nevoie sa vorbesti cat timp esti pe drum.

Dar in rest... sa-mi fie cu iertare dar mi se par bani aruncati. Mai ales la cat vorbesc eu (sau orice om mediu) la telefon.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa consider si eu, chiar nu e util pentru noi. La cat costa de mult mai strang din dinti sa zic asa...si iau XENON. :lol:

:) Mi-a zis cineva ca golf VI se produce si in Turcia :lol: . Stiu ca putem verifica asta pe sasiu daca stim sa traducem acel cod de 17 caractere, care, il gasim si in certificatul de inmatriculare(nu sunt f. sigur). Voi ati verificat asta? Ati intrebat dealer-ul, v-ati convins ulterior? Numai bine!!

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu prea vad sensul acestei echipari pentru telefon. In primul rand ca-ti pune suportul ala de telefon pe bord care face bordul sa arate ca un bord de autobuz:). Plus ca, vorba lui nemesys, te aude toata lumea ce vorbesti. Si pentru asta mai dai si bani.

As putea sa vad utilitatea unui asemenea sistem la o limuzina in care stai , om de afaceri sau ceva, in spate si ai nevoie sa vorbesti la telefon. Sau esti taximetrist sau sofer profesionist (care sta toata ziua pe drumuri) si ai nevoie sa vorbesti cat timp esti pe drum.

Dar in rest... sa-mi fie cu iertare dar mi se par bani aruncati. Mai ales la cat vorbesc eu (sau orice om mediu) la telefon.

Parerea mea.

Cred ca se poate comanda si fara adaptor specific.

Utilitatea o vezi in trafic aglomerat cand suna telefonul iar atentia in momentele astea trebuie sa fie catre sofat si nu catre telefon.Eu am mers cu o masina care avea un astfel de sistem si mi s-a parut foarte comod si util.Acum na fiecare cu gusturile si placerile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Microfonul este amplasat pe plafon, central, unde sunt butoanele pentru actionarea luminilor interioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce se feresc de optiuni ca DSG si suspensii adaptive : nici nu stiti ce pierdeti! :lol: (vorba unui binecunoscut personaj din lumea televiziunii). Pai ce facem acum, ne ferim de tehnica moderna, ca ne e frica sa nu se strice? Probabil nu va trece mult timp si astfel de dotari vor fi standard (asemeni ABS-ului si ESP-ului). Daca alegi motorul TSI, combinatuia cu DSG 7 trepte chiar mi se pare un must have, mai presus de orice alta optiune cu efect wow. In ce priveste suspensiile adaptive, nimic nu poate fi mai wow decat ceea ce am simtit spre exemplu ieri, conducand pe serpentinele din zona Brasov-Cheia, cu suspensiile adaptive setate pe modul sport si DSG-ul, de asemeni, pe sport. Depasirea unui sir de camioane devine o placere. Cum a mai spus cineva, testati, incercati daca aveti ocazia si apoi cumparati. Si lasati prejudecatile deoparte! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un fel de prejudecati.

Am mai spus: sunt convins ca optiunile de gen DSG si suspensii adaptive functioneaza excelent si ofera placere in condus. Sunt sigur de asta.

Tot ce am incercat sa spun este ca aceste optiuni nu au ce cauta pe masina mea. N-am spus ca sunt rele sau ca nu merg bine... doamne fereste. Din toate argumentele de pana acum pot sa trag o linie: NU MI LE PERMIT.

Sunt scumpe sa le cumperi. Se pot dovedi foarte scumpe in exploatare/service. La revanzare risc sa am probleme. Unde mai pui ca o crestere a costului masinii cu 3 mii de Euro cat ar insemna aceste optiuni duce la o crestere proportionala a costurilor de asigurare CASCO, costuri care sunt si asa substantiale.

Celelalte optiuni pe care le-am pus sunt acolo din motive personale foarte bine cantarite. Cu alte cuvinte este exclus sa renunt la ele. Asa ca renunt la aceste doua optiuni (pe care undeva intr-un coltisor de minte mi le doresc), care produc pierderi (materiale) maxime, si cu ocazia asta scap si de potentiale probleme de fiabilitate (atentie ca spun potentiale nu sigure, dar, paza buna...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveamurechi, alegerea configurarii (optionalelor) dorite iti apartine 100%, evident. Nimeni nu poate alege in locul tau, fiindca e vorba de banii tai, acest lucru e clar si e foarte bine ca esti hotarat, asa cum spui. Este adevarat DSG sau suspensii adaptive nu sunt niste optionale tocmai ieftine. Tot atat de adevarat este ca nici tapiterie piele sau RCD Dynaudio nu sunt niste optionale ieftine, incadrandu-se cam in aceasi bani. Aici intervin gusturile si preferintele personale ale fiecaruia. Unii pot alege optionale ce tin de design si comfort, altii optionale ce tin de tehnica si siguranta. Este un lucru firesc, fiecare are propria scara de valori. Cu bugetul pe care il ai in vedere ITI POTI PERMITE si DSG si suspensii adaptive, cu conditia sa renunti la alte optionale (piele si Dynaudio). Iata deci ca e vorba de o alegere subiectiva, pe care tu ai facut-o deja, ceea ce e absolut normal.

Ceea cu ce nu sunt insa de acord sunt parerile preconcepute ce denota o oarecare teama sau respingere (conservatorism) fata de tehnologiile mai noi si sofisticate care, iata, apar pe lista de optionale si la Golf (cele despre care vorbim totusi nici macar nu sunt niste noutati, ele fiind prezente de mult pe alte modele). Argumentele privind presupusa lipsa de fiabilitate sau de utilitate practica a unor astfel de tehnologii sunt in general bazate pe diverse elemente accidentale, experiente indoielnice, cu un caracter subiectiv evident. La asta ma refeream cand pomeneam de prejudecati.

Modificat de tudorvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie singura problema cu suspensiile adaptive mi se pare ca va fi daca vreodata va trebui sa schimbi amortizoarele din banii tai, pt ca e evident ca sunt mai scumpe decat la un g6 normal. dar na, placerea costa :blah_:

si amortizoarele se schimba in pereche, chiar daca problema e doar la unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca aceasta abordare este oarecum gresita. Daca gandim asa ar trebui sa cumparam un Cielo sau mai stiu eu ce Golf 3 ca are piesele mai ieftine, sa nu mai luam faruri cu xenon ca sunt scumpe becurile si sa luam culoare nemetalizata ca e mai ieftina la revopsire.

Parerea mea este ca masina si configuratia care ti-o alegi trebuie sa-ti satisfaca toate pretentiile si dorintele tale, subiective. Degeaba am ales culoare alba ca e mai ieftina si tot timpul o sa ma uit lung dupa una rosie ca mi-am dorit dar era mai scumpa cu x euro. Asa ca alege-ti ce va doriti si lasati pe locul doi pretul la revanzare sau alte aspecte. Important este ca atat timp cat sunteti posesorul masinii, sa fiti fericiti cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

important e sa iti permiti intretinerea pt masina mult dorita. nu imi iau seria5 cu 15.000 euro nu pt ca nu pot, ci pt ca ma gandesc ca s-ar putea sa nu imi permit sa fac revizii la service cu schimbat tot ce trebuie si sa pice ceva si sa ma zgarii pe ochi. sa dau tot salariul pe o luna. trebuie sa iti permiti fara sa nu mananci, nu traiesti pt o masina.

ai mers pe un exemplu fals, sa ne luam cielo ca e ieftin, eu nu am zis ca sa nu ne luam. am zis ca e un posibil aspect care merita luat in calcul, fiecare hotararaste daca merita sau nu. asta pe langa pretul de 800 de euro pt suspensiile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in prezent se pare ca pe aici sunt singurul posesor de G6 cu suspensii adaptive. Nu stiu cand si daca or sa se strice sau cat o costa o eventuala reparatie, s-ar putea chiar ca in 5-6 ani la un parcurs mediu de 20000 km/an sa nici nu am vreo problema (cel putin sper). Tot ceea ce pot sa va spun din cele constatate pana acum (dupa vreo 8000 km) e ca nu imi pare deloc rau de alegerea acestei optiuni. Comportamentul rutier al masinii se schimba radical la trecerea de pe modul comfort pe sport. Directia devine mai rigida, masina sta parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare,nu sunt foarte documentat in domeniu: am citit pe forum pe aici si as fii interesat de o masina pana in 17.000 ( maxim maxim ) cu climatronic automat, computer de bord, ceva audio eventual si ce se mai recomanda de la cei care aveti deja si stiti ca ar trebui fara fite sau altceva...eu ma orientasem spre un golf 1.6 benzina 102 cai si mi-a sugerat cineva ca mai bine iau un 1.4 tsi ca este mai bun si mai convenabil in decursul anului...cine e in tema daca poate sa ma ajute...Multumesc anticipat.

Evita, te rog, limbajul de IRC.

Edited by: WVWZZZ

Modificat de WVWZZZ
Limbaj IRC, exprimare neclara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe configuratorul de la volkswagen.ro. Din ce am vazut eu la 17.000, cu un mic discount, cred ca iti poti lua un 1.4 TSI asa cum il vrei tu (nu cu foarte multe gizmouri decat strictul necesar). Parerea mea este ca merita acest motor banii in plus decat sa ii bagi in optionale.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Este promotie la Seat Leon 1.4 TSI la 14.000 (cu tva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe site-ul de la leon si cel mai ieftin e 16.000 nu stiu unde ai vazut 14.000 si revenind la golf un 1.4 tsi pleaca de la 16.300 ceva de genu pe acolo...si cu dotari TL ...adica pe scurt n-are nimic ... si discountul mi-l da pe ochi frumosi sau cum :angry: ) sau trebuie sa stiu sa ma targuiesc la dealer ca la piata ?

Te rog nu mai folosi limbajul de IRC.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te la dealeri seat si o sa gasesti cu 14350-14400 tsi 125cp. evident, cea mai slaba echipare. nu m-am lamurit daca seat-ul e mai bun ca golful, cert e ca are mai putine dotari. dupa ce a zis rex, m-am uitat si eu. oricum, bun pretul.

pe mine ce ma enerveaza la TL sunt scaunele, tapiteria mai ales. prea ieftina pt asa o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre un golf 6 si un seat leon motorizare tsi 1.4 la ambele ce s-ar merita cel mai bine ? Mereu am fost de parere ca masinile germane sunt mai bune dar am inteles ca mai recent tind sa fie depasite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa nu transformati topicul intr-un versus, aici este vorba despre configurarea Golfului 6.

Reveniti la subiect.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pe mine ce ma enerveaza la TL sunt scaunele, tapiteria mai ales. prea ieftina pt asa o masina"

Pentru cca. 250-300EUR (nu mai stiu exact suma) poti opta pentru pachet sport interieur - si vei avea scaune super + volan imbracat in piele etc. (sincer mie si volanul stoc mi sa parut prea plastic). Recomand acest pachet din suflet pentru toti, merita fiecare banuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, szaki stiu, insa posesorii multelor golfuri TL pe care le vad zilnic prin bucuresti se pare nu au acordat importanta si de asta ii si ziceam lui VAV, ca e pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o configuratie de Golf Trendline 1.6/102 CP M5,4 usi

Dotari optionale

Aer conditionat Climatronic-reglare

PH2

>automata pe doua zone,separat

stanga/dreapta

EUR 149,-

Computer de bord "Plus"

9Q5

EUR 39,-

Cotiera centrala fata cu spatiu de

6E3

>depozitare,2 guri de ventilatie spate

si doua suporturi pahare spate

EUR 148,-

Jante aliaj usor "Wellington" 6,5J x 15

PJ0

>cu anvelope 195/65 R15

EUR 351,-

Privacy-glass-65% absorbtie a luminii

4KF

>pentru geamurile laterale spate si

luneta

EUR 205,-

Radio " RCD 310" pentru sistem de

RGM

>navigatie RNS 310 - 8 incinte

acustice,antena diversity

EUR 66,-

Sistem de navigatie RNS 310

PNA

EUR 413,-

Total:

EUR 13.872,- 16.500 cu tva

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as lua navigatia ca e departe de un igo/mio in ceea ce priveste precizia pt romania.

in loc de cotiera as lua pachet secure care are si proiectoare si diferenta de pret e mica. si as lua pachetul de care zicea szaki, mi se pare aiurea sa iei jante care nu sunt bune decat ca frumusete, in loc sa iei niste scaune mai bune, in fond, pe alea le folosesti secunda de secunda. suie-te intr-un TL si apoi in CL, sa vezi diferenta la scaune, mare rau. de aia, mai bine pui pachetul sport interieur me2. sau, ma rog, lasi si jantele :ceuameni:

uita-te putin la preturi, nu cumva te-ai apropiat de CL/HL? ca ai pus niste chestii care sunt si pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!