Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Multumesc de confirmarea cu privacy glass care e mai bun din fabrica. "I stand corrected" in legatura cu senzorii de presiune.

Cat despre cutia DSG... nu cred ca pot fi convins nici macar sa mi-o doresc. Masina pe care am desris-o este si asa destul de scumpa. Daca adaug DSG-ul ajunge la un pret pe care pur si simplu nu-s dispus sa-l platesc. Iar la optionalele enumerate nu renunt pentru cutia DSG despre care nu sunt convins nici pe departe. Desigur ca este exact asa de buna cum o descrie toata lumea. Am citit review-uri pline de laude si despre soferi foarte multumiti de ea. Dar pur si simplu am un sentiment in stomac care imi spune sa nu ma apropii. Poate o sa vi se para ciudat ca va spun asta dar asa este.

Situatia este similara, din punctul meu de vedere, cu suspensia adaptiva de care nu vreau sa ma apropii, desi este mai accesibila ca pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

eu zic sa conduci o masina cu DSG, orice model ca sa vezi totusi mai bine. eu am condus una si desi mi s-a parut superba ca si cutie nu pot sa ma lipsesc de placerea de a schimba eu vitezele exact cand vreau eu. e pacat sa nu vezi exact daca iti place sau nu. ca sa nu ajungi vreodata cu regrete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK m-ati convins. Cand are sa vina vremea de test drive-uri am sa incerc sa ma urc si intr-o masina cu asa ceva. Dar ma indoiesc ca am sa ma indragostesc subit de aceasta cutie (mai ales la cat costa, si la cat de tare ma tem de defecte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un caz pe forum de cutie DSG 7 "crapata". Sunt intradevar cateva DSG 6 dar cutia cu 7 trepte si ambreiaje uscate e altceva.

Poti ramane surprins, e unul din atuurile masinii la revanzare. Tine cont ca nu e orice cutie ci una din cele mai performate din lume pentru pretul ei

DSG7 este relativ noua, pusa pe motoare nu foarte "nervoase" (GTI sau R32) deci probabil nu si-a aratat deocamdata slabiciunile. Nu zic ca nu e buna dar e cam devreme sa tragi o concluzie. Faptul ca este cu ambreiajele uscate il banuiesc pe vanzatorul masinii ca ti-a prezentat lucrul asta ca un plus. Nu e mai "bine" sau mai "rau" e doar altfel.

La partea a doua te inseli amarnic. Optionalele tot timpul se devalorizeaza mult mai repede decat masina in sine. La second, cand garantia este dusa, lumea nu prea vrea DSG iar daca te uiti pe siteurile de second vei vedea ca DSGurile se gasesc ca si preturi presarate printre manuale. Deci se soldeaza cu pierdere de bani.

@aveamurechi: Cum zicea si NemeSys_xxl 23.000 ddp e cam mult pt un Golf, fie el si accesorizat in felul asta. La pretul asta poate ca ar fi mai bine sa te uiti la o clasa mai sus.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la Passat? In nici un caz nu m-as uita la asa ceva. Nu vreau o masina foarte mare pentru ca am s-o conduc mai ales prin oras. In plus cu banii astia la Passat nu te apropii nici pe departe de dotarile pe care le-am pus in configuratia de Golf.

Alta optiune (atractiva as spune) este AUDI A3. Dar e aceeasi situatie ca la Passat (in sensul ca trebuie sa renunt la optionale).

Ca sa nu mai vorbim ca mie imi place Golf-ul in mod special dintre toate masinile din clasa lui. Deci poti sa spui ca e si o chestie de preferinta.

Iar mai multi bani decat atat nu dau. Vreau sa spun ca pentru mine este si asa un efort financiar destul de mare. Adica este la limita la care imi pot permite sa cumpar/intretin masina si sa am si un stil de viata corect (ma refer la concedii, iesiri in oras + alte mofturi diverse pe care vreau sa mi le fac).

Modificat de aveamurechi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la Honda Accord, Mazda 6, Ford Mondeo de ex.

De curiozitate, daca nu te superi sau nu sunt indiscret, cati ani ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Honda Accord - da, interesant. Nu stiu nimic despre ea decat ca nu e masina nemteasca (daca intelegi ce vreau sa spun)

Mazda 6 - din cate stiu e in aceeasi clasa cu Passatul. Deci cam mare.

Ford Mondeo - la fel (plus ca nu prea-mi place).

Dar am sa ma interesez de ele. Poate ma razgandesc.:D

OT: 28. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As merge si eu pe privacy glass daca ar fi mai inchis si daca ar fi si pe geamurile din fata(mai transparent 65%). Is prea multi bani in conditiile actuale.

Eu am sa pun folie la niste baieti cu experienta si recomandari iar daca va fi nevoie le voi schimba la 1an-2 sau 3. Nu e bine asa? Ce parere aveti?

Monitorizare presiune pneuri o sa pun si eu, vorba lui "aveamurechi", nici nu e f. scump dar totusi am un dubiu.

Referitor la presiune, el indica o presiune scazuta de la o singura roata?

De exemplu, daca am roata fata dreapta mai moale imi indica in bord acest lucru? Nu stiu exact care e presiunea normala la pneurile de pe golf HL dar sa zicem ca ar fi 3.2. Daca o roata are 3, am sanse sa mi se indice ceva?

@mandelu-iti multumesc cu explicatiile despre optiunile bluetooth! Am vazut ca is scumpe in draci si chiar nu merita. Imi iau un handsfree de la germanos si am rezolvat problema mult mai simplu si usor. Nu?

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spb, acesta nu este un topic de versus, asa ca te rog sa ramai la subiectul topicului.

aveamurechi, eu nu incerc sa te conving sa-ti iei DSG. Ceea ce spuneam este sa te duci sa faci drive-test. O impresie personala face cat o mie de reviewuri si vei sti exact ce-ti doresti.

NemeSys_xxl, referitor la senzorul de presiune a pneurilor. Acel senzor indica o problema la presiunea pneurilor, fara a nominaliza care pneu are probleme. Cand se face presiunea la pneuri, se apasa un buton si se memoreaza noua valoare (de fapt se mentioneaza cum se rotesc rotile). Cand presiunea scade sau creste aceste roata se va invarti mai repede sau mai incet decat valoarea memorata, prin urmare va avertizat soferul ca exista o problema la presiune. Acest senzor atentioneaza de la +/- 0.5bar (aproximativ) fata de valoarea memorata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istef:

Am inteles intentiile tale foarte bine. Imi dau seama ca n-ai nici o intentie sa ma convingi sa iau DSG. Ai perfecta dreptate ca ar trebui sa incerc inainte de a respinge din prima. Si asa voi si face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]iar daca te uiti pe siteurile de second vei vedea ca DSGurile se gasesc ca si preturi presarate printre manuale. Deci se soldeaza cu pierdere de bani.[...]

Nu stiu cum si pe ce site-uri te uiti tu, dar eu pana de curand am fost in situatia in care cautam o masina cu o astfel de cutie. Te asigur ca pe mobile orice golf ce este dotat cu cutie DSG este mai scump decat unul similar dar cu cutia de viteze manuala. Si nu ma refer la cele ce erau inca in garantie.

Din contra, o masina cu mai multe optiuni va avea un pret la revanzare mai mare decat una similara dar mai slab dotata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveamurechi ia-ti tata cutie manuala...la noi in romania nu merita DSG.daca ai face drumuri toata ziua pe europene si autostrade paote ca sar merita dar de ici pana colo eu zic ca nu merita.in primul rand consumul(la o cutie manuala daca se mai invarte umpic roata la o trecere de pietoni,intersectie etc. iti permiti sa pleci si cu a2a la dsg mergi cu a1a pana la 3000rpm sau la cat schimba DSG-ul treapta) si la noi in romania dai de o groapa incetinesti iar pleci iar apare o trecere de pietoni iar opresti,iar mai mergi apare un semofor etc.

am un prieten ce are un service si se pricepe destul de bine la masini si mia zis sa ma feresc de cutia automata oricare ar fi ea(bmw,mercedes,vag,etc.),in scimb mia zis ca pt cei ce fac drumuri lungi zi de zi merita,dar trebuie ingrijita ca atare

numai bine :icon_thumright:

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asa e! Eu tot pe manuala o sa merg, e mai ieftin, mai sigur, mai placut. Eu daca nu pun mana pe schimbator sa schimb eu cum stiu eu degeaba conduc, parca is in plus! Partea delicata e ca nu stiu ce sa aleg, un 1.6TDI cu 5trepte si 250Nm(mai economic) sau un 1.4FSI cu 6 trepte si 200Nm(mai placut)... :icon_thumright:

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal prefer motoarele pe benzina. Deci nu pot decat sa ti-l recomand pe cel de 1.4.

Dar trebuie sa tii cont de:

- consum - motorina consuma mai putin dar tre sa faci calculul daca merita banii dati in plus pe motor la cat mergi tu.

- putere - benzinarul are cuplu declarat mai mic, dar pe o plaja de turatii (mult) mai intinsa.

- zgomot - o fi golful foarte bine antifonat dar cred ca in continuare se aude destul de tare motorul diesel turat (la viteze mari).

- emisii - daca esti interesat de protectia mediului

- pana la urma tre sa iei in calcul si factorul subiectiv - care dupa parerea mea e cel mai puternic - si anume: ce-ti place tie???

- costuri de intretinere - cred ca dieselul e mai scump - dar nu stiu sa-ti spun cat de scump...

Mdah, desigur ca voi merge pe cutie manuala. Oricum o intorc, cutia DSG e prea scumpa, prea nesigura (pentru mine - poate pentru altii alta e situatia), si nu-mi provoaca neaparat o placere deosebita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GL-17-SEP, cred ca lucrurile stau exact invers fata de ceea ce ai scris tu acolo adica in trafic aglomerat e mai comoda o automata decat in trafic de autostrada.

Pareri obiective despre DSG pot avea mai mult cei care poseda aceasta cutie deoarece, candva tot de la manuala au pornit.

Sa spuna aici cineva care a avut sau are DSG si s-a intors sau doreste sa se intoarca la manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveamurechi ia-ti tata cutie manuala...la noi in romania nu merita DSG.daca ai face drumuri toata ziua pe europene si autostrade paote ca sar merita dar de ici pana colo eu zic ca nu merita.in primul rand consumul(la o cutie manuala daca se mai invarte umpic roata la o trecere de pietoni,intersectie etc. iti permiti sa pleci si cu a2a la dsg mergi cu a1a pana la 3000rpm sau la cat schimba DSG-ul treapta) si la noi in romania dai de o groapa incetinesti iar pleci iar apare o trecere de pietoni iar opresti,iar mai mergi apare un semofor etc.

am un prieten ce are un service si se pricepe destul de bine la masini si mia zis sa ma feresc de cutia automata oricare ar fi ea(bmw,mercedes,vag,etc.),in scimb mia zis ca pt cei ce fac drumuri lungi zi de zi merita,dar trebuie ingrijita ca atare

numai bine :Driver:

Rugamintea mea fata de cei ce emit pareri fara sa fie informati e sa se documenteze mai intai pentru ca pot induce in eroare prin afirmatiile lor ceilalti membri.

Stai linistit ca nu are rapoarte prestabilite sa schimbe la 3000 rpm, daca iau piciorul de pe frana si o las sa mearga 5 metri fara sa accelerez schimba a 2-a.

DSG fata de manuala = consum mai mic, imposibil de forjat peste rosu (adica antiprost), ideala in trafic urban, ideala pe autobanda in combinatie cu tempomat, confort la volan, nu mai strici pantofii, schimba rapoartele mai bine si mai repede decat orice manuala, etc.

Oricum cine nu vrea DSG sau nu si-o permite nu e obligat s-o cumpere.

Hai sa nu transformam discutia in manuala vs. automata. Cine e interesat de DSG poate afla informatii din topicurile dedicate.

Ahh..uitasem, a spus @Antoniadis daca e cineva care s-a intors de la automata la manuala; Raspuns: eu nu stiu pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gl-17-sep, prietenul ala al tau ce fel de service are, de e asa de priceput in cutii DSG. De la a schimba uleiul, care implica a desface un surub pt drenare si un capac pt umplere pana la a vorbi in postura de specialist in DSG e cale lunga. Si mai pleaca tu de pe loc in treapta a2a, ca ai sa te saturi de schimbat ambreiaje. Iar legat de DSG, de ce VW spune ca motorul in varianta DSG e mai economic si mai rapid? Or fi astia de la VW mincinosi? Mie unuia imi pare rau de tot ca n-am luat DSG, m-am grabit si am luat repede de pe stoc, am zis sa fiu printre primii posesori( conceptie de cocalar, recunosc, am gresit), dar la anul o schimb si garantat va avea. Iar la traficul nostru din Romania, e chiar invers de cum ai zis, e recomandata cutia automata.

Aveamurechi, interesata alegerea ta, dar nu te supara pana la anul in primavara se pot intampla multe, mai scad sau mai cresc preturile, pot aparea alte motorizari, de ce nu, alte modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveamurechila noi in romania nu merita DSG.daca ai face drumuri toata ziua pe europene si autostrade paote ca sar merita dar de ici pana colo eu zic ca nu merita.in primul rand consumul(la o cutie manuala daca se mai invarte umpic roata la o trecere de pietoni,intersectie etc. iti permiti sa pleci si cu a2a la dsg mergi cu a1a pana la 3000rpm sau la cat schimba DSG-ul treapta) si la noi in romania dai de o groapa incetinesti iar pleci iar apare o trecere de pietoni iar opresti,iar mai mergi apare un semofor etc.

numai bine :lol:

Tocmai pentru Romania este plina de gropi, nu trebuie sa schimbi non-stop vitezele, ca la o cutie manuala. Prefer DSG ca imi ofera un confort mai mare si in plus pot sa-mi distribui atentia mai mult la evitarea gropilor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt persoane care au banii pentru un DGG ii rog sa nu desconsidere aceasta cutie si sa faca un drivetest.

Eu am fost cu un GTI dsg si pot sa zic ca e senzatie (in S e exceptionala cutia, dar in D parca schimba prea incet :lol:. Oricum important e sa faci un drive test si apoi sa te hotarasti. Pe mine testdrive-ul m-a convins: urmatoare masina, pe cat posibil va fii cu DSG.

aveamurechi daca imi permiti sa iti dau 2 sfaturi:

1. fa test drive cu DSG

2. renunta la scaunele de piele (din cate stiu eu oricum vine HL cu scaune de piele si alcantara) si pune DSG :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rex

Probabil ai vrut sa spui ca in D schimba prea jos, nu prea incet... Oricum D-ul e optimizat pentru economia de carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug:

Nu, mi s-a parut sa shimba mai incet decat in S, mai ales la kick down. Da, stiam ca e pt consum :).

P.S. Nu as vrea sa poluez acest topic cu impresii DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rex:

Scaunele standard de pe HL nu sunt in piele complet (au si stofa). In plus partea din piele e dintr-un soi de piele intoarsa. Dar sunt sigur ca stiai deja asta.

Motivele mele pentru piele sunt:

- totdeauna mi-am dorit o masina cu tapiterie din piele. Ii da un aspect luxos.

- ma gandesc ca tapiteria standard de pe HL, fiind din piele intoarsa, se pastreaza chiar mai greu decat pielea normala. In plus ma gandesc la uzura care poate sa apara in timp si sa fie o problema cand am sa vreau sa revand masina - stofa se murdareste, pielea intoarsa se roade. In schimb pielea normala, daca este tratata/utilizata corect, poate sa tina foarte multa vreme fara sa arate semne ca a fost purtata.

E clar ca e destul de scumpa optiunea. Dar sunt bani pe care mi-i pot permite. Si ma gandesc ca valoarea masinii creste si atunci pot sa discut (poate) altfel cu dealer-ul cand vorbim despre un posibil dicount. (va amintiti farurile Xenon :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alcantara e piele intoarsa? E partea de pe mijlocul scaunelor? Daca are cineva asa sa imi spuna si mie ce parere are. merita sau nu merita?

Stiu ca e o optiune la trendline cu scaune sport "Me 2". O fi mai ok aia, mai usor de intretinut?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e un fel de piele intoarsa, gasesti pe wikipedia poza mare si iti dai seama cum e. mie unul mi se pare la fel de usor/greu de intretinut ca si stofa, doar ca s-ar putea sa se toceasca putin unde e sezutul. parerea mea e ca luata de noua, 5 ani cel putin rezista. mai ales daca nu mergi continuu si transpirat.

mie ce nu imi place la piele e ca se cuteaza si cand o vad usor cutata/incretita imi piere cheful sa ma asez pe ea. si e nasol la frig si la cald pana se incalzeste/raceste. insa e usor de intretinut.

nemesys, ma intrebasei de handsfree: da, inlocuieste cu succes BT din optiuni, cu remarca ca e neplacut sa stai cu dracia aia in/pe ureche. faza e ca daca ulterior vrei sa iti pui unul, cam tot pe acolo iesi si se mai trag si niste cabluri. cam urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste cu succes BT din optiuni, cu remarca ca e neplacut sa stai cu dracia aia in/pe ureche. faza e ca daca ulterior vrei sa iti pui unul, cam tot pe acolo iesi si se mai trag si niste cabluri. cam urat.

Nu stii exact in ce consta BT din optiuni? Ai vreo casca ceva sau se aude in audio masinii? Am inteles ca poti apela pe cineva cu ajutorul comenzilor de pe volan si CB(sau dispay-ul RCD-uli, nu stiu exact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!