Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

zic sa nu te uiti la cei 150 de euro pentru climatronic bi-zonal o data ca aspectul plansei de bord e mai placut iar in aldoilea rand climatronicul e mult peste aer. mai bine renunti la presulete alte chestii nefolositoare

a si sa nu uiti de cotiera centrala fata care iar e un mare plus de confort in masima, un sistem audio de peste 8 iesiri si lista continua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

trusa de scule bagata in dotari standard ....hopaaaa :P ..... am observat azi .. ieri nu era sigur caci m-am uitat ... am incercat sa gasesc si alte diferente dar nu am observat

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum e cu plata cash? cum ne pot trage in teapa dealerii?

Platesc avansul la cursul bnr al zilei si restul la cursul zilei in care ridic masina, sau cum? spuneti-mi si mie cum sa procedez.

M-am gandit la configuratia asta:

Golf HL 1.6 TDI/105 CP DPF M5,4 usi 18.640,16

Dotari optionale:

PH2 Aer conditionat Climatronic-reglare 177,31

automata pe doua zone,separat

stanga/dreapta

RHC Radio RCD 510 cu functie MP3,Cd-changer 280,84

pentru 6 CD-uri

Total optionale: 458,15

B4B4 culoare: Alb( candy-weiss) 0,-- 0,--

XT tapiterie: Stofa, negru titan 0,-- 0,--

Pret vehicul de baza 19.098,31

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ceva de systemul Dynaudio? Optiunea RCD510 Dynaudio Excite suna interesant. Daca are cineva, sau a auzit pe undeva, m-ar interesa o parere... De asemenea, poate stie cineva detalii tehnice mai multe... In ce consta acest sistem? Ce are special?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un sistem care cu siguranta isi merita fiecare banut in cazul in care tii mult la claritatea sunetului. Este un sistem total diferit fata de ce este standard pe masina. Alte cablaje si in plus are amplificator pe difuzoare. Pe G6 Dynaudio are 300 W RMS. Acum nu stiu daca are su subwoofer in portbagaj, cum are Passatul, sau doar amplificare de bass pe cele 4 boxe din portiere. Dynaudio este una dintre viitoarele mele optiuni :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NemeSys_xxl

nu stiu exact cum se face cu plata dar in primul rand felicitari pentru alegere ... si ar trebui sa te gandesti daca ai neaparat nevoie de cele 4 usi. g6 arata mai bine in 3 usi (parerea mea) .... iar de diferenta mai poti pune unele dotari ( "Privacy-glass-65%" - arata f bine pe versiunea 3 usi, dar folia o poti pune si dupa aceea mai ieftin sau poate vrei "Radio RCD 510 DYNAUDIO Excite" care face cam toti banii pe partea audio), sau mai ramai cu ceva banuti :blah: .

multa bafta orice ai alege

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culoarea alba mi-a placut cand am vazut-o. acum ma gandesc ca isi va pierde din frumusete, soarele o va schimba. ce spuneti, sa aleg o culoare metaliata? gri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe G6 Dynaudio are 300 W RMS.

Ce inseamna RMS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mic offtopic, ca tot ai intrebat de RMS:

atentie, watii inseamna doar cat curent consuma, nu nivelul sonor generat. ala se masoara in decibeli. poti sa ai 300 W si 40dB sau poti sa ai 300W si 60 decibeli. e o chestie de marketing sa dai puterea consumata ca sa iei ochii. e clar insa ca, fiind dynaudio si nu orice chinezism, se va auzi suficient de tare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat despre Dynaudio excite pentru ca am citit pe un forum nemtesc cateva lucruri care m-au cam speriat:

Era acolo un coleg care spunea ca a ascultat sistemul pe un Tiguan (intre Tiguan si Golf nu cred sa fie mare diferente). Concluzia lui era ca inaltele si mediile erau excelente (clare, prezente, samd) dar frecventele joase erau complet insuficiente. Bineinteles ca exista posibilitatea ca respectivul sa se fi asteptat sa aiba in masina sonorizare de discoteca... din aia de la care are dificultati inima sa bata. Sau poate am inteles eu putin gresit (am folosit Google translate pentru ca nu sunt vorbitor de germana).

Pe de alta parte era altcineva pe acelasi thread care sustinea ca se aude excelent dupa ce umbli putin la egalizator. E drept ca respectivul spunea ca asculta multa muzica instrumentala, unde oricum frecventele joase sunt mai putin prezente.

De asemenea am citit cateva pareri favorabile despre sistemul Dynaudio de pe Passat chiar pe forumul asta. Dar pe Passat e un sistem Dynaudio mult mai mare.

In concluzie nu mai stiu ce sa cred: sa-l iau sau nu??? Nu costa chiar asa de multi bani. Pe de alta parte chiar si cativa bani sunt prea multi daca ii dai pe o scula care suna ca o trompeta (daca ar fi sa ma iau dupa parerea primului coleg de pe formul nemtesc).

Cred ca am nevoie de putina incurajare ca sa-l iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in afara de incurajari, cel mai mult ai avea nevoie de o auditie a sistemului respectiv pe Golf 6. Daca ai posibilitatea sa-l asculti si iti place ia-l, daca nu ai aceasta posibilitate nu-l lua in niciun caz dupa cele citite pe forumuri sau dupa specificatiile tehnice. Aia 300 W mi se par nitel umflati, sa nu zic altfel. Probabil ca cei 300 w reprezinta puterea adunata a tuturor iesirilor amplificatorului (ex.: 2x50W fata + 2x50W spate + 100 W sub). Eu am acasa un amplif serios, audiofil, de vreo 25 kg., care

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune ca si eu am oarecare pretentii audiofile. De asta ma si gandesc la optiunea Dynaudio. Sunt de acord ca ar trebui sa-l aud inainte de a ma hotari. Aici apare problema:

De ceva vreme tot urmaresc showroom-ul din Iasi. Inca nu am vazut nici o masina expusa cu acest sistem pe ea. Am intrebat la unul dintre agentii de vanzari...mi-au spus ca inca nu au vandut asa ceva si ca nu stiu prea bine despre ce e vorba. Singura solutie ar fi sa cer la test drive o masina echipata cu asa ceva, daca este vreo una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si eu m-am gandit la momentul respectiv la aceasta optiune (Dynaudio). M-am gandit bine si am ajuns la urmatoarele premize si concluzii:

1. Masina nu este locul tocmai ideal pentru auditii de muzica (si acasa e foarte greu sa creezi conditii bune acustice, daca esti un audiofil pasionat), deci ori ce sistem audio ai pune pe masina, limitele date de acustica spatiului interior sunt de netrecut.

2. Sistemul audio pe care il am (RCD 510) mi se pare absolut suficient pentru a asculta muzica in masina in timp ce (totusi) principala preocupare e sa conduc!

3. De banii dati pe sistemul Dynaudio am preferat sa pun suspensii adaptive, mi s-a parut mai practic pentru o masina.

M-am uitat putin la specificatiile privind optiunea Dynaudio Excite si, asa cum banuiam, amplificarea este pe 8 canale, ceea ce, facand o medie, ar insemna in jur de 40 w/ canal, fiind evident ca cei 300 w reprezinta puterea insumata a tuturor iesirilor amplificarii. Oricum Dynaudio este renumita pentru difuzoare si incinte acustice, nu pentru amplificatoare (chiar ma intreb daca amplicatorul o fi Dynaudio, sau numai boxele?). In mod sigur daca vei pune astfel de intrebari dealer-ului se va uita chioras la tine si va spune ca ei vand masini nu aparate audio :salut:

Cu toate acestea, (numai) daca ai ocazia sa asculti sistemul Dynaudio si iti place, nu sta prea mult pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu zic la fel, si eu am scule audio scumpe acasa, masina nu e un mediu pt audiofilie. asa ca daca il poti asculta, doar atunci ia-l. ideea e ca sigur se aude mai bine ca ce e standard. intrebarea e daca tie o sa ti se para ulterior ca a meritat banii in loc sa ii dai pe altceva poate mai util. adica sa nu regreti ca nu ai pus alte optiuni. nu cred ca vei gasi pe masinile de drive test asa ceva, la noi in bucuresti sigur nu aveau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ma gandesc la optiunea Dynaudio, am si alte rationamente decat cele strict audiofile (de tipul imi place/nu-mi place):

Dynaudio sunt intr-adevar specialisti in incinte audio (toata lumea interesata cam stie ce le poate pielea). Argumentele pentru aceasta optiune ar putea fi:

- sunet mai bun (poate doar marginal mai bun dar imi vine foarte greu sa cred ca este sub standard)

- daca Dynaudio sunt meseriasi la construit incinte acustice, si sistemul este, cel putin declarat, mai puternic decat cel standard, ma gandesc ca poate el include tratament fonic prin portiere, sau poate o structura/constructie/asamblare mult mai solida a portierelor pentru ca acestea sa nu inceapa sa vibreze din toate incheieturile dupa o vreme.

- poate ca difuzoarele sunt alese mai cu grija: in sensul ca se pot alege difuzoare care sa se potriveasca mai bine cu volumul interior al masinii, care merg mai jos in frecventa, care prin caracteristici si amplasare sa evite formarea undelor stationare (mare problema la masini).

Bineinteles ca astfel de ipoteze nu pot sa le confirm; de fapt de asta am deschis discutia: poate poate aflu detalii de acest gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :(poate stupida)

nu am mai avut masina cu ESP pana acum, dar : cand demarez mai puternic de pe loc... scartaie cauciucurile ca la megane care nju avea ESP... n-ar fi trebuit ca demarajul sa fie fara scartait ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ASR-ul este cel care ar trebui sa impiedice acest fenomen... nu a existat nici G5 fara ASR

Fa o testare, ESP on si off sa vezi cum lucreaza insa nu vei putea decupla complet ASR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :(poate stupida)

nu am mai avut masina cu ESP pana acum, dar : cand demarez mai puternic de pe loc... scartaie cauciucurile ca la megane care nju avea ESP... n-ar fi trebuit ca demarajul sa fie fara scartait ?

multumesc

1.4 TSI 160 cp e un motor destul de puternic incat nu are cum sa fie tinut complet in frau de ASR, mai ales pe o tractiune fata. E ca si cum ai crede ca daca ai ABS si franezi brusc nu scartaie deloc.

Cand pleci tare nu vezi martorul de ESP licarind in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e drept am vazut la un moment dat masinuta galbena aprinzandu-se, dar scrataisem destul de bine deja. nu plec asa de fite, ci de nevoie.

deci in concluzie e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu putin...incearca sa tii ambreiajul mai bine. Vezi ce se intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare pentru OT: rombu, cred ca nu ai niciun motiv sa te ingrijorezi privind functionarea sistemelor electronice de control al tractiunii, stabilitatii, etc. ale masinii. Eu am DSG si se intampla uneori ca, la plecari bruste de pe loc, sa aud scartait de cauciucuri (fara a se aprinde niciun martor luminos la bord). Probabil ca actualele sisteme electronice permit mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca Golful 6 vine standard cu ASR? Si deci nu se va putea pleca cu scartait de roti? Si nici gluma cu scartait de roti in viteza a doua nu se poate face? Nasol. Intotdeauna am vrut sa am o masina in care sa pot face asa ceva. (Matizul, ma intelegeti... n-are nici o sansa la asemenea performante)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei musai sa faci asta se poate dar nu ca la o masina care nu are ASR/ESP. Adica iti scartaie rotile dar va interveni ASR-ul pentru a limita efectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza:

In configuratorul online, bifarea optiunii faruri bixenon, implica interzicerea bifarii optiunii pachet lumini si vizibilitate 2.

Problema e mare: eu vreau si faruri bixenon si oglinzi rabatabile electric. Din ce vad pe configurator inteleg ca nu le pot avea simultan. Stie cineva daca e o eroare de configurator? Sau e chiar pe bune?

PS: la configuratorul din Ungaria nu pot selecta faruri bixenon decat daca selectez si pachetul lumini si vizibilitate 2. Nu mai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!