Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Stie cineva daca se gaseste in romania importator de accesorii ABT? Vreau sa cumpar kitul ABT complet , pentru G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Alexzander

si cam care este legatura cu configurarea unui Golf 6???!!!

Rog nu mai posta la intamplare si foloseste cu incredere Search-ul sau Google-ul

Importator ABT

Ai avertisment verbal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat primesc masina si din pacate inca nu stiu daca golf VI are standard scut motor sau nu (am intrebat pe agentul de vanzare cu care tin legatura, ca de obicei nici de data asta nu stia raspunsul). Rog pe colegi, cei care au primit deja masinile, aruncati o privire sub motor. Multumesc.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

szaki, nu m-am uitat inca sub masina, dar stiu ca scutul motor este una din optionale, care trebuie luata impreuna cu pachetul de drumuri grele.S-ar putea totusi sa existe (standard) vreo aparatoare de plastic, ceva, dar nu sunt sigur.Nici nu ar prea conta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudorvw - Stiu ca scutul din metal se comanda impreuna cu pachet de drumuri grele. M-am gandit la asa zisa aparatoare din plastic. Acest aparator este important pentru ca protejeza motorul de murdarie. Este o diferenta enorma, dupa un an de utilizarintre, intre cum arata un motor dotat cu aparatoare si una fara. Te rog uita-te sub motor.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul este optional la toate nivelele de echipare CL/TL/HL dar doar in combinatie cu pachetul drumuri grele. Exceptie fac cele echipate cu motor tsi160cp CL/HL , unde optiunea nu este disponibila, dar nici in dotare standard nu este. Astea pentru motoarele pe benzina.

La diesel apare ca optional doar la cel de 140cp, cel de 110cp nu are aceasta optiune. Am verificat cu configuratorul de pe site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm, eu stiu ca scutul ala la care te referi tu, Alexzander, e de metal. nu scutul de plastic. szaki intreaba de scut motor de orice fel si se multumeste si cu scut de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la scutul din plastic. La golful IV 1,6 MPI si 1,9 TDI era standard. Va rog cei care aveti deja masinile uitati-va sub motor. Astfel vom afla raspunsul fara indoieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce jante se pot pune pe golf 6 motor 1.6?de 18 merg?

exchange

Ai pus intrebarea asta cam pe unde ai putut, in vreo 3 topic-uri. Cred ca era suficient aici, in rest ai postat complet offtopic.

Cum ai deja avertisment verbal, sunt nevoit sa-ti dau warning 20% insa nu-ti iau dreptul de postare. Sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut cum sa vad sub masina inca . Am o cunostinta care are garaj cu rampa si o sa ma uit sub ea de curiozitate , in schimb am facut o poza si e pare ca nu are un scut sub motor, sau sint separate . Are si pe lateral ceva .

post-39169-1235926524_thumb.jpg

post-39169-1235926530_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pe prima fotografie se vede clar ca nu are. Multumesc Alexzander.

Sunt curios daca pe 1,4 TSI 122cp este (mari sperante nu am).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la scutul din plastic. La golful IV 1,6 MPI si 1,9 TDI era standard. Va rog cei care aveti deja masinile uitati-va sub motor. Astfel vom afla raspunsul fara indoieli.

la 1.4TL nu exista nimic..la 1.6 CL este doar un mic scut cam de 20cm latime...am intrebat la ei pbn dar cel mare inca nu au pe stoc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut cum sa vad sub masina inca . Am o cunostinta care are garaj cu rampa si o sa ma uit sub ea de curiozitate , in schimb am facut o poza si e pare ca nu are un scut sub motor, sau sint separate . Are si pe lateral ceva .

SALUT...SUNT NOU PE AICI...poate imi poti raspunde ..am un Golf VI...facand plinul la benzina -pt prima data-imi indica doar o autonomie de 270-290 km....cand am cumparato imi indica 360 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal...totul se reduce la consumul avut pe ultimii km inainte de alimentare. Daca o sa mergi mai "intins" autonomia va creste. Eu am avut o autonomie maxima de 790 km la un moment dat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

E ceva timp de cand am dat si eu comanda pentru un VW Golf VI. Dupa indelungi analize, citirea posturilor voastre pe vwforum si schimb de mail-uri cu alti posesori am ajuns la urmatoarea configuratie:

  • VW Golf Highline, 4 usi, 1.4 TSI 122 CP, DSG 7
  • Aer conditionat climatronic
  • Culoare exterioara - Negru pearleffect
  • Luminizi si vizibilitate I
  • Radio RCD 510
  • Sistem de monitorizare presiune pneuri

La configurare am incercat sa tin cont de optiunile care imi aduc un beneficiu real si care sunt folosite in majoritatea timpului:

  • 1.4 TSI - un motor nici prea slab nici prea puternic, scopul e sa ma pot baza pe el in depasiri;
  • DSG 7 - am mai avut o masina cu cutie de viteze automata si imi este greu sa mai trec la una manuala; traficul din Romania recomanda o astfel de cutie;
  • Culoare Negru PearlEffect - culorile intre care a trebuit sa ma decid au fost Candy White si Black. Avantaje White: farra costuri suplimentare, arata bine pe Golf VI si vara nu se incalzeste. Negru: culoarea preferata. Am mers pe negru considerand si ca masina se va murdari foarte repede, iar o masina neagra murdara va arata mai bine decat una alba murdara;
  • Radio RCD 510 - Avantajul major il reprezinta slotul pentru card SD.
  • Sistem de monitorizare presiune pneuri - pret scazut;
  • Echipare Highline - scaunele sport foarte confortabile; masina vine cu jante de aluminiu si cauciucuri de vara, urmand sa cumpar un set de roti pentru iarna cu jante de otel; volan si schimbator imbracat in piele - foarte important pentru ca cel standard lasa o senzatie neplacuta;
  • ESP - care vine standard pe DSG;
    Nu am ales:
  • Scaune incalzite - se folosesc pentru o perioada foarte scurta de timp, si chiar si atunci nu iti asigura un confort complet (tot iti pot ingheta mainile pe volan). Ideea ar fi sa se incazeasca cat mai repede interiorul masinii.
  • RNS 510 - desi ar fi ideal ca GPS-ul sa fie integrat in bord, pretul destul de mare si nevoia de alege soft-ul preferat m-au facut sa nu il includ.
  • Comenzi pe volan pentru cutia DSG - se vor folosi foarte putin; din cate am inteles este foarte utila pe traseele montane, dar si aici pretul a contat.

De ce am ales Golf:

  • Vroiam o masina germana sau japoneza fiabila;
  • Vroiam o masina de clasa C;
  • Vroaim sa aiba cutie DSG si astfel numarul optinilor s-au redus simtitor;
  • Si nu in ultimul rand bord-ul care este dupa parerea mea unul dintre cele mai utilizabile din clasa sa.

Modificat de 10dennis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand tin sa te felicit pentru o configuratie foarte bine aleasa ce se potriveste perfect nevoilor actuale de trafic

Pacat ca nu te-ai gandit la ceva gadgeturi gen rear assist sau Park Pilot. In combinatie cu RCD 510 e must have

Padelele pentru DSG dimpotriva nu au utilitate pe trasee montane virajate din simplul motiv ca din moment ce ai invartit de volan se schimba si pozitia padelelor....si e enervant si chiar periculos.

In rest trebuie sa-ti faci abonament la spalatorie pentru black pearl effect si cat mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10dennis, e o configurare inteligenta, demna de avut in vedere si de altii interesati (spune si pretul). Motorizare echilibrata (pret/performante), cutie de viteze excelenta, echipare absolut suficienta (incluzand optionalele). Acum, rabdare si asteptare usoara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere si asteptare usoara 10dennis. Eu nu am "black pearl effect" ci am negru simplu :vaidecapulmeu: . Diferenta nu e mare intre cele doua si chiar daca o spal mai des nu imi pare rau ca am ales culoarea asta. Negru va ramane mereu o culoare sobra si a fost in topul preferintelor mele ;). Motorasul e fain si cred ca echipat cu DSG 7 (laudat de toata lumea) e bestiala intr-un oras aglomerat. Cat te-a costat bijuteria ???

Inca o data rabdare si fara tutun !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din cate stiu eu, black pearl este vopsea metalizata - are 1 strat de lac in plus...

Conteaza la pietricele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si felicitari celor care deja au intrat in posesia masinilor mult visate! Desi sunt un fericit si multumit pe deplin posesor al unui golf V de aproape 4 ani

am simtit ca este momentul sa imi schimb masina si, evident, m-am oprit asupra noului Golf. Cu ajutorul sfaturilor si opiniilor de pe acest forum, am optat pentru urmatoarea configuratie:

Golf VI Highline 1.4 TSI 160Cp, 4 usi, cutie de viteze manuala 6 trepte

Culoare: Albastru blue graphite pearleffect

Optionale: Climatronic, ESP, pachet sport: jante 17'' Seattle+suspensii sport+senzor presiune pneuri, Lumini si vizibilitate II, Radio RCD 510

Din pacate cu o cutie DSG depaseam bugetul alocat si a trebuit sa renunt la ea.

As fi interesat sa stiu daca acel conector multimedia care apare in configuratia standard la varianta Highline, este acelasi cu accesoriul "Media In" - USB din lista de accesorii originale de pe siteul Volkswagen.de.

Dealerul cu care am discutat nu a fost in stare sa ma lamureasca ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

media in este o mufa audio( jack )amplasta in contiera fata si este standard la highline

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golanus: nu e aceeasi. te sfatuiesc sa nu mai iei USB dat fiind ca ai luat RCD 510 cu slot SD. pui un SD cu mp3/wav si ai terminat balciul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Pe 12 03 2009 am dat comanda pentru un Golf dupa multe analize ,reviste citite si configurari incercate in cele din urma am ales:

-HIGHLINE, 4 USI, 1.6L BENZINA,5 TREPTE MANUALA,ALB CANDY CU INTERIOR NEGRU

Optionale:

-Aer conditionat climatronic

-ESP

-Radio CD RCD 510 Dynaudio Excite

Pret DDP 17100 Euro

Din motive financiare nu mi-am putut permite motorul TSI de 122 de cai sunt la prima masina sper sa fie suficienti cei 102 caluti

ESP-ul l-am ales pentru siguranta si datorita pretului corect pus pe noua generatie

Sistemul de sunet pentru ca sunt pasionat de asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Antihazul"

Eu la fostul golf V trebuia sa ma incadrez in 15.500E CIP si puteam alege un 1.9TDI ConfortLine cu cateva optiuni in plus dar am renuntat la el pt motorul de 2.0TDI TrendLine numai cu climatronic, cotiera, CB Plus si RCD 510 cu 8 boxe fara Mp3 si magazie. Sunt unii care renunta la confort pentru un motor mai bun...altii care prefera confortul in defavoarea motorului, depinde de sofer. Felicitari pt masina aleasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!