Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

adi76: nu sunt expert, dar din ce stiu eu creste janta cu 1 inch si scade talonul cu jumate. uita-te putin la 195/65R15 si 205/55R16. eu asa stiu ca daca le schimbi ai eroare la km calculati. imi cer scuze daca nu stiu bine, dar puteai si tu sa fii mai putin acid ca nu am dat in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

mandelu, am zis, cauta putin pe net inainte sa postezi, mai ales dupa ce ai fost atentionat ca gresesti :)

In plus, te uiti in talon si vezi exact ce jante si cauciucuri ai voie sa pui pe masina. Si bineinteles, nu calibrezi nimic.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

adi76

ce spui tu este valabil cand pastrezi echivalenta la schimbarile de jante... daca ai 195/65/15 poti pune fara probleme 205/55/16 sau 225/45/17... Insa nu te opreste nimeni sa pui 215/55/16 sau alte dimensiuni disponibile, chiar si trecandu-le in talon

In acel moment ai o problema la nivelul vitezometrului proportionala cu diferenta intre circumferinta veche si cea noua - partea de rulare... anumite abateri le poti regla/calibra din meniul BC-ului +, submeniu Tires, varianta Wintertires, -/+ 10km/h... Valabil pe G5, nu vad ce s-ar schimba la G6

Rog renunta la atitudine... mai ales cand nu spui pana la capat ceva corect

Mersi

Un site f bun ref la jante/cauciucuri, corespondente samd

Alexzander ce enumeri tu mai sus sunt parerile tale pur subiective... asa cum eu sunt adeptul jantelor OEM (rezistenta mai mare calitate net superioara fata de 90% din AM), al incalzirii in scaune, samd., tie nu-ti plac altele...

Pur si simplu ne expunem parerile, nu incercam sa le impunem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76

Insa nu te opreste nimeni sa pui 215/55/16 sau alte dimensiuni disponibile, chiar si trecandu-le in talon

Am zis, citesti ce ai in talon si pui ce jante vrei... Legat de discutia intre 205/55/16 si 215/55/16, am zis, diametrul cauciucului, chiar si acolo e acelasi :)

Edit, cum la cel de 215 nu puteau scrie 54.x, au scris tot 55 dar nu afec teaza cu nimic diametrul total

Later edit: chiar mai mult, in taloanele noi nu se mai inscriu dimensiunile cauciucurilor omologate asa ca pui chiar ce vrei.

Later later edit: dudu, meniul submeniul Tires de care zici tu se foloseste pentru faptul ca iarna presiunea in pneuri este diferita fata de vara si asta iti modifica diametrul rotii cu adevarat. Doar din acest motiv. Sigur, nu in romania unde vara sau iarna, la service iti baga "DOI" in toate rotile, orice maisna ai avea nu conteaza greutatea, orice jante ai avea, chiar si de 19", ce daca talonul are 7 cm si orice sezon ar fi ;)

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am la golf jante 195/65 R15 91T In cartea de identitate sint trecute astea sau 205/55 R16 91T la categoria "Dimensiuni Anvelope" , iar jos la sectiunea "Modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehiculului" este trecut Anvelope optionale 225/45 R17 91T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudorvw

Multumesc pentru fotografie!

Arata exceptional!

Tind sa nu regret trecerea de la albastru-rosu la alb -rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pacat totusi sa iei de exemplu piele si dupa un an sa cauti s-o inlocuiesti din terte motive.

Nu inteleg absolut deloc sensul si nici logica afirmatiei tale Alexzander.

Referitor la masina ta, te-am felicitat si in topicul tau dedicat...nu are rost sa vii cu argumente pentru propria consolare, toti ne-am dori toata lista de optiuni pe masina, dar trebuie sa ne incadram in buget. Asta e...trebuie sa privesti lucrurile altfel: ai o masina NOUA, ceea ce nu e la indemana oricui, arata super pe alb si variata Trendline +optiunile pe care le are indeplinesc un grad de confort destul de ridicat. In plus este cea mai buna masina din clasa sa, cam la egalitate cu A3, chiar o depaseste spun anumite persoane.

Optiunile pe care si le alege fiecare sunt o alegere subiectiva si in functie de buget. Eu de exemplu sunt foarte suparat pe VW ca stropitorile de far, duzele incalzite si afisarea pe bord a nivelului lichidului de parbriz vin musai cu scaune incalzite.

Personal consider scaunele incalzite un gadget interesat si folositor iarna, numai ca eu nu le voi folosi niciodata pentru ca intentionez sa fac copii si s-au demonstrat stiintific efectele nocive asupra testicolelor. Asa ca zic pas...poate ma considerati radical...am un pitic pe creier si nu o sa-mi mai dispara.

In rest mai pot reprosa fabricantilor ca la o masina Golf echipare Highline de peste 20000 eur, este inadmisibil sa nu ai o avertizare de lipsa lichid de spalare parbriz IN STANDARD.

Despre masina pana acum nota 10+ :beer: :icon_thumright:

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia au aparut cativa proprietari de Golf VI si s-au si incins discutiile in contradictoriu ! Eu zic sa ne pastram fortele pentru a contracara criticile (nu tocmai putine) venite de la posesorii de alte marci sau chiar de alte modele VW, nu sa ne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: off...zgarciti mai sunt cu impresiile posesorii de golf 6...vrem pareri, comparatii, recomandari ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de zgarcenie, pur si simplu suntem in acea stare de euforie, specifica atunci cand iti cumperi un lucru nou, pe care ti l-ai dorit foarte mult, cand impresiile ti se invalmasesc toate in cap, si nici nu stii ce sa spui mai intai. Poate cel mai bine ar fi ca, cei interesati, sa intrebe concret ce informatii vor, ce nelamuriri au, cu privire la o anume optiune sau configurare. Fiindca altfel, dupa cum se poate observa, parerile sunt extrem de subiective, fiecare isi lauda propria masina (normal), asa ca poti fi lesne derutat de ce spune unul sau altul. Spre exemplu eu voi recomanda evident configurarea de top HL, dar, tot atat de bine, altul poate considera ca e mai avantajos sa te orientezi spre o configurare TL si sa-ti adaugi anumite optiuni. Depinde de fiecare ce vrea, cat este dispus sa cheltuiasca, etc.

Un singur lucru pot afirma cu toata convingerea : Golf VI e o masina foarte buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi comfirme cineva ca la HL cu computer de bord plus este in standard optiunea mirror down?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kleine ==> trebuia sa citesti 3 posturi mai sus

optiunea mirror down prezenta in BC+, dotare standard la HL, este valabila si fara a avea pachetul park assist sau altceva. Eu nu am, dar folosesc aceasta optiune fara probleme !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate tudor daca eu sunt nerabdator ca ti-a venit tie masina imi imaginez cum esti tu.:) Pe mine ma intereseaza in principal impresia ta despre suspensia adaptiva, sesisezi diferente majore intre modurile ei, e o alegere buna bifarea ei sau e mai mult marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NUB, sincer sa fiu inca nu am sesizat diferente majore intre setarile suspensiei adaptive. Dar, asa cum spuneam, trebuie mai mult timp pentru a reusi sa imi fac o impresie obiectiva. Probabil o iesire spre Sinaia, pe niste drumuri virajate, va reusi sa arate daca exista diferente sesizabile intre setarile suspensiei (comfort sau sport). Acum spre exemplu, merg cu suspensia setata in pozitia normal. Nu cunosc exact mecanismul de functionare al acestor suspensii, dar cred ca, si in pozitia normal, functionarea amortizoarelor se adapteaza la conditiile de drum. Interesant ar fi de facut o comparatie intre o masina cu suspensii normale si una cu adaptive, pentru a vedea daca exista diferente sesizabile. Oricum, pe masura trecerii timpului si cresterii nr. de km. la bord, voi reveni cu pareri si constatari privind suspensiile adaptive, cat de eficiente sunt, daca isi merita banii. E un subiect interesant si, pentru multi, printre care ma numar si eu, reprezinta o noutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudorvw, sunt curios tu ai primit faimosul desfacator de sticle cu sigla VW pe el? La mine e lipsa...

De unde pot cumpara unul? E tare dragut

LE:

Intrebare pentru membrii care cunosc mai bine fenomenul:

Ma suna acum de la dealer sa-mi spuna ca au primit cartea de identitate a masinii, au si factura, etc...dar trebuie sa ma programez la RAR pentru ca modelul e nou si motorul asta la fel pe acest model. Cica nu trebuie sa merg doar la aplicarea foliei pe Grivita ci la Voluntari cu programare cu tot cu masina. Stiti ceva de asta??

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la acel dispozitiv care se gaseste in sertarasul aflat pe consola fata, da, la mine este acolo. Are dublu rol, se poate scoate si folosi ca desfacator de capace de sticle, sau se monteaza in locasul special prevazut in acel sertaras, folosind ca suport pentru bauturi. Ma mir ca la tine lipseste, doar daca i-a placut cuiva si l-a luat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iepumare, cred ca sunt nebuni, am intrebat si eu de chestia asta la PBV si mi-au zis ca nici gand, ca vine cu folia aplicata si ca nu am eu de facut nimic. asta era acum vreo 2 luni cred. mi se pare super nesimtire, ca parca vad ca mai si trebuie sa dai ceva ca nu trece masina testul de noxe :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Ma intereseaza si pe mine cine are deja G6 echiparea TL ce dimensiuni sunt la jantele de tabla: rim(xJ), alezaj, ET (offset), etc.

Se poate vedea cel mai usor pe roata de rezerva (extern sau intern) sau ar trebui sa scrie intr-un manual tehnic toate detaliile.

Cred ca alezajul si ET-ul ar trebui sa fie la fel si la jantele de aluminiu.

Apropo...are cineva o varianta de manual de G6 in format electronic in engleza sau (best case) romana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The First

in momentul de fata nu mai gasesc informatia (era pe un site) dar cand ajung diseara acasa o sa-o postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iepumare, cred ca sunt nebuni, am intrebat si eu de chestia asta la PBV si mi-au zis ca nici gand, ca vine cu folia aplicata si ca nu am eu de facut nimic. asta era acum vreo 2 luni cred. mi se pare super nesimtire, ca parca vad ca mai si trebuie sa dai ceva ca nu trece masina testul de noxe :))

Sunt printre primii 10 posesori de golf 6 cu motor de 122 hp si DSG 7, si ca atare trebuie sa merg la omologare la RAR. Am primit actele acum prin posta si m-am lamurit

Scuze de post dublu, nu a mai fost timp de edit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari! a gasit cineva pe net un grafic de putere versus cuplu versus rpm pentru motoarele 1.4TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Ma intereseaza si pe mine cine are deja G6 echiparea TL ce dimensiuni sunt la jantele de tabla: rim(xJ), alezaj, ET (offset), etc.

Se poate vedea cel mai usor pe roata de rezerva (extern sau intern) sau ar trebui sa scrie intr-un manual tehnic toate detaliile.

Cred ca alezajul si ET-ul ar trebui sa fie la fel si la jantele de aluminiu.

Cred ca asta e...

post-33787-1233777963_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cred ca poti folosi linistit asta, macar ca idee... este doar o diferenta de soft de la 160 la 170

post-3944-1233777987_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!