Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

mda, la asta ma gandeam si eu. eu sper sa fie cu memorie si daca alegi rear camera (ca o am in vedere :lol: ). camera aia care se activeaza cand dai in marsarier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Daca ieri a fost o zi speciala pentru mine (am aflat ca masina a fost fabricata), azi sunt in culmea fericirii :cheers: :) si un pic nauc :blink: :blink: :blink: :blink: Tocmai m-a sunat dealerul sa-mi zica ca masina a ajuns in curte la ei...aflu in cateva ore daca ma duc la ei maine sa o ridic (tre sa-i monteze o alarma pe can-bus).

La atata promptitudine chiar nu ma asteptam...au trecut 9 zile de cand a fost fabricata.

Sunt in culmea fericirii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, te asteptam cu impresii "calde"

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si poate ne spui si noua care este acest dealer atat de serios ! si inca ceva... cat a durat per total de cand ai comandat-o si pana a ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Astazi am dat comanda la Nurvil Rm Valcea.

Golf 6, Highline, 1.4 TSI 122 hp, DSG - candy-white. Ca optionale am adaugat Climatronic, Park Pilot, Pachetul Lumini si vizibilitate, sistem monitorizare presiune in pneuri. Livrare intre 8-12 saptamani (nu era pe stoc). Sper sa treaca repede timpul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult a durat dar din ce am citit parca ti-au refacut comanda ca nu se potriveau anumite optionale. Oricum stii cum se zice cu cat astepti mai mult cu atat va fi mai bine cand iti pune cheile in mana. :wub: safe si multi km fara evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este mi-au refacut comanda... Practic noua comanda s-a lansat in 3 dec si masina o ridic maine 31 ian

Efectiv timpul de livrare a fost 2 luni.----Daca tii cont si de atatea zile nelucratoare in perioada Sarbatorilor, e o performanta. Bine...mai este inca o luna si 3 zile in plus, de cand am platit avansul pana s-au lamurit cu comanda gresita...dar asta e. Per total 3 luni si 3 zile.

Nurvil s-a agitat cu comanda refacuta, ca am tipat si eu la ei au iesit niste discutii atunci...

:offtopic: Per total recomand Nurvil. Am platit azi CASCO, RCA si am facut si polita de asig pentru casa --- daca tot a fost ziua asigurarilor, sunt pregatit pentru maine... :offtopic:

Abia astept...Yupeeee!!!

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa exact 3 luni de cand am dat comanda, pe 29.10.2008, ieri seara am ridicat masina de la dealer-ul PBN ! Este o configurare HL, motor 1.4 TSI, 160 CP, DSG, suspensii adaptive, 2 usi. Primele impresii sunt excelente : o masina moderna, cu finisaje admirabile. Dupa ce ma acomodez cu ea si o testez putin (inca nu am apucat) voi reveni cu noi impresii.Deocamdata pot spune ca DSG-ul isi merita toti banii. N-am mers decat 30-40 km, dar avantajele fata de cutia manuala mi se par foarte mari, cel putin in oras. Sa vedem cum se comporta si in afara orasului.

Din cele constatate pana acum, in putinul timp avut la dispozitie pentru a studia facilitatile masinii, incerc sa raspund si la cateva intrebari puse pana acum :

- Din computer-ul de bord se poate activa/dezactiva optiunea prin care oglinda din dreapta se rabateaza in jos la mersul inapoi, pentru a se observa mai bine existenta unor eventuale obstacole la nivelul bordurii. Se comuta butonul de actionare al oglinzilor pe pozitia R (oglinda din dreapta) si la trecerea in marsarier, oglinda se rabateaza in jos.Dupa scoaterea din marsarier revine la pozitia initiala.Optiunea actioneaza doar asupra oglinzii din dreapta.

- Stergatorul de parbriz cu senzor de ploaie este foarte practic si, dupa parerea mea, isi merita banii. Viteza de stergere, chiar in modul automat se poate regla in patru trepte, in functie de intensitatea ploii. Am constatat utilitatea lui pe vremea care este acum afara !

- Cotiera fata se poate trage mai in fata sau retrage in spate. In pozitia retrasa, levierul franei de mana nu atinge de loc cotiera.Probabil cei care au criticat faptul ca frana de mana nu poate fi trasa fara a fi atinsa si ridicata cotiera, nu stiau ca aceasta poate fi culisata fata-spate cativa cm.

- Radio-ul RCD 510 este, de asemenea o optiune care isi merita banii, atat ca design cat si ca utilitate. Sunetul este foarte bun, exista reglaje pentru inalte/medii/basi, nu distorsioneaza chiar la puteri peste medie, acustica este probabil mult influentata in bine de izolarea fonica a parbrizului.Card-ul SD functioneaza fara probleme, am incercat deja cu unul de 2 Gb.

- Iluminarea in alb stralucitor/rosu a bordului este foarte spectaculoasa ziua, asigurand si o vizibilitate excelenta (spre deosebire de luminile albastre traditionale pe modelele anterioare). Cele albastre au poate un anume farmec noaptea, facand o comparatie cu ceea ce stiu de la fostul Golf IV. Per ansamblu insa, iluminarea noului bord mi se pare mult mai spectaculoasa, cum am spus, dar, ceea ce este mai important, asigura o vizibilitate perfecta a ceasurilor, computerului si indicatoarelor de bord.

Sunt multe de spus, promit ca voi reveni dupa ce impresiile se vor mai decanta. Poate si cu ceva poze, dupa ce se va mai opri ploaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Tudor, ma bucur pentru tine...si pentru faptul ca au inceput sa se inmulteasca numarul proprietarilor de Golf 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari iepumare si tudorvw ! Va urez multi kilometrii fara probleme si sa aveti parte de multe momente fericite cu noile masini!

Astept fotografii cu bordul masinii facute in intuneric cu iluminare aprinsa.

@tudorvw cati kilometrii arata contorul de km. si BC-ul la preluarea masinii?

@iepumare te rog vezi si tu la tine maine.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu va urez la fel, cat mai multi km fara probleme. e f buna faza cu oglinda dreapta, probabil ca vine standard masina cu ea. de asemenea, asteptam cat mai mute pareri si opinii dupa ce mergeti cu ele. si bunele si relele sunt importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudorvw de-abia astept impresia ta legata de suspensia adaptiva :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudorvw felicitari pentru masina sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente. Sper, daca vrei si ai timp sa-i faci si un jurnal de bord al bijuteriei pentru ca si eu vreau anul acesta sa-mi comand cam aceiasi configuratie 1.4 TSi 160 CP DSG Highline + ceva optionale asa ca sunt foarte curios.

Oricum sa le stapaniti sanatosi amandoi.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o prima intrebare pentru posesori :-)

ESP-ul se poate decupla?

in rest... sa va traiasca si multi km fara evenimente !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ubik

Sunt doar un viitor posesor de G6 dar stiu ca ESP-ul se poate decupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat si eu Golful ieri, deja am facut cam 250 km.

Masina a venit cu anvelope Michelin (nu stiu de care) 215/55/16, jante Atlanta in echipare Highline

Sistemul cu sensori de parcare fata-spate e foarte util, se cupleaza automat la mersul inapoi, sau la apasarea butonului cand vrei sa-i folosesti pe cei din fata, apare si pe RCD 510 pe display - foarte simplu de folosit

Tinuta de drum excelenta, nu am fortat masina - dar pe dealul negru s-a comportat exemplar tinand cont ca aveam cauciucuri de vara si era ud pe jos

Directia este impecabila

De finisaje ce sa zic - mult peste orice concurent din clasa sa, si peste A3 zic eu

Iluminarea bordului este excelenta, noaptea se vede superb, in plus poti schimba tema (culorile) displayului color de la RCD, nu am incercat pana acum. Doar sotia zice ca nu poate vedea din dreapta cu ce viteza merg daca acul trece de 100 km/h :blink: :P

Pana acum nu am fortat masina, am mers cu maxim 140 pe Buc-Pitesti (la 140 aveam cam 2800-2900 rotatii), si nu am trecut de 3000 de rotatii. Consum pe autostrada cu tempomat la 140 = 7.5 l

Cutia de viteze este un vis devenit realitate ... o recomand din toata imina. Daca mergi linistit schimba foarte repede si jos, eu pe la 60 -70 sunt deja intr-a 7-a. Daca calci pedala mai tare se schimba radical problema.

Am activat din bord computer optinea mirror down, inchidere usi la 15km/h. De asemenea foarte utila este si functia de cornering la proiectoare cand virezi stanga sau dreapta pe o strada mai intunecoasa se aprinde proiectorul de pe partea spre care ai invartit volanul. cand o sa am timp poate deschid un topic la "Masina mea" unde o sa pun si poze.

Cele bune.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aveti parte de ele baieti. :P :blink: :huh:

Iepumare vrem impresii avand in vedere ca sunt destui de multi pe aici cu motorul comandat de tine. :(

Tudorvw, tu care il ai pa ala mai nervos, nu intarzia cu impresii. :D

Asteptam poze. :D

Ah,... mi-ai luat-o inainte cu postul :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat si eu Golful ieri, deja am facut cam 250 km.

Masina a venit cu anvelope Michelin (nu stiu de care) 215/55/16, jante Atlanta in echipare Highline

Sistemul cu sensori de parcare fata-spate e foarte util, se cupleaza automat la mersul inapoi, sau la apasarea butonului cand vrei sa-i folosesti pe cei din fata, apare si pe RCD 510 pe display - foarte simplu de folosit

Tinuta de drum excelenta, nu am fortat masina - dar pe dealul negru s-a comportat exemplar tinand cont ca aveam cauciucuri de vara si era ud pe jos

Directia este impecabila

De finisaje ce sa zic - mult peste orice concurent din clasa sa, si peste A3 zic eu

Iluminarea bordului este excelenta, noaptea se vede superb, in plus poti schimba tema (culorile) displayului color de la RCD, nu am incercat pana acum. Doar sotia zice ca nu poate vedea din dreapta cu ce viteza merg daca acul trece de 100 km/h :blink: :P

Pana acum nu am fortat masina, am mers cu maxim 140 pe Buc-Pitesti (la 140 aveam cam 2800-2900 rotatii), si nu am trecut de 3000 de rotatii. Consum pe autostrada cu tempomat la 140 = 7.5 l

Cutia de viteze este un vis devenit realitate ... o recomand din toata imina. Daca mergi linistit schimba foarte repede si jos, eu pe la 60 -70 sunt deja intr-a 7-a. Daca calci pedala mai tare se schimba radical problema.

Am activat din bord computer optinea mirror down, inchidere usi la 15km/h. De asemenea foarte utila este si functia de cornering la proiectoare cand virezi stanga sau dreapta pe o strada mai intunecoasa se aprinde proiectorul de pe partea spre care ai invartit volanul. cand o sa am timp poate deschid un topic la "Masina mea" unde o sa pun si poze.

Cele bune.

Felicitari!

Neaparat sa deschizi topic pe aria de "Masina mea"! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-35323-1233488793_thumb.jpgMultumesc tuturor pentru felicitari. de asemeni, il felicit pe iepumare, intrat si el in randul posesorilor de Golf VI. Stiu ca asteptati cu nerabdare impresii si detalii despre masina, si am sa incerc sa deschid cat de curand un topic in sectiunea dedicata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand: Ii felicit si eu pe iepumare si tudorvw !! Sa le stapaniti caii putere sanatosi si Welcome 2 da family my brothers !!! Si va asteptam cu poze si impresii (in special despre legatura DSG-TSI) in sectiunea Masina Mea .

@ tudorvw ai zis : "- Din computer-ul de bord se poate activa/dezactiva optiunea prin care oglinda din dreapta se rabateaza in jos la mersul inapoi, pentru a se observa mai bine existenta unor eventuale obstacole la nivelul bordurii. Se comuta butonul de actionare al oglinzilor pe pozitia R (oglinda din dreapta) si la trecerea in marsarier, oglinda se rabateaza in jos.Dupa scoaterea din marsarier revine la pozitia initiala.Optiunea actioneaza doar asupra oglinzii din dreapta." Dar nu ai specificat ca trebuie sa ai si pachet park assist sau park pilot pentru asa ceva .

In al doilea rand: Dupa ce am citit atent (tot :) ) topicul , vin si eu cu parerea mea personala despre ce si cum cand, cand iti iei si de unde :). Eu sint mai retras un pic cand vine vorba de configurat o masina. Pentru ca stiu ce probleme sint pana o vezi cu ochii tai in camera de externare :). Probleme nu sint doar la VW , este o chestiune generala la orice dealer . Eu prefer (si dupa buget bineninteles) sa cumpar ce se gaseste in showroom-uri. Daca aveam bani mai multi ma bagam pe un 1.4 122HL cu tot cu "bunatati" pe la 23000. Dar nu am avut din pacate decat 16-17000. Asa ca am ales sa iau un TL de 1.6 bz. Diferenta de la TL la CL sau HL e doar de 1000-1500, in care doar scaunele sint marea diferenta . TL-ul meu are si Climatronic si are si Cotiera fata (cu guri de aerisire pe spate), si proiectoare ceata, are si roata normala de rezerva (nu colacu ala de salvare ) .

Totul depinde de ce vrei sa faci cu masina si pe viitor. Nu este strict necesar sa "umfli pretu" doar pentru ca e mai cool cu nu stiu ce optiune. Va dau cateva exemple(parere personala, dar sint sigur ca unele exemple sa aplica si pentru alte persoane). Aceste exemple se leaga si de modelul pe care l-am ales si motivul pentru care am decis sa nu astept sa strang bani in plus.:

1. Jante de 15 otel - no problem la vara imi iau ce-mi place mie pe 16" aliaj si pe astea le pastreaza bajatu pentru frecat zapada .

2. RCD 210 pentru ca nu ma satisface doar sa arate bine - 310 si 510 sint diferite DOAR prin infatisare, bine ca sint blaupunkt totusi. La 310 ecran mai mare, iar la 510 touch screen. Calitatea sunetului este aceeasi(impresionant de buna). Difera doar medelele 310dynaudio si 510 dynaudio care pe langa 8 boxe(un pic mai bune dar tot cartoane ca la 210 310 si 510 simple de 13cm) iti mai da si un amplificator. Initial as fi vrut sa comand un g6 HL cu 510, dar sa astept 4 luni pentru RCD care se poate adauga si ulterior nu merita .Bani sa ai ca oricum ce vine cu masina in general nu face fata unor "scule" aftermarket:), indiferent daca e vorba de performante sau de aspect.

3. Fara mufa AUX / USB din fabrica - exista in comert mudul cu asemena mufe si controlul melodiilor(inclusiv schimbarea directoarelor)ramane tot pe meniul RCD , este vazut ca un CD changer, iar la bani este muult mai ieftin .Cautati nu fac reclama. Sint unii oameni care prefera sa fie montat de la mama ei , dar costa prea mult. Merita sa cautati un magazin care are si service de montat , dar doar cei cu simt de raspundere, nu la orice "mester"(ca sa nu fie probleme in service).

4. Tapiteria nu ma deranjeaza in nici un fel este un subiect pus si simplu preferential . Tapiteria si-o alege fiecare si dupa stilul de viata. E pacat totusi sa iei de exemplu piele si dupa un an sa cauti s-o inlocuiesti din terte motive.

5. Culoarea - Este la alegerea cumparatorului , dar, aici intra in calcul si partea cu "Uneori Culoarea Face Masnia !". Exemplu este GTI-ul caruia ii sta bine in alb sau rosu.Eu am ales sa fie alba pentru ca da bine pe g6 nu pentru ca arata mai sportiv(poate chiar arate mai spotiv). Uneori culoarea ara formele masinii sau le ascunde!. Am vazut de exemplu un Maseratti Grand Turismo negru . Mi s-a parut oribil. El are niste linii superbe dar pe negrul ala numai Maseratti nu-mi venea sai zic.

A si o remara trista din pacate pentru noi romanii ! Cineva spunea ca ar fi "discriminare" in legatura cu unele optiuni lipsa din oferte, sintem la coada cozii si in privinta alegerii culorii . Uitati-va pe site-ul volkswagen.de sa vedeti cate optiuni poti avea si nu doar de culori . Au acolo o culoare cu inca , cateva nuante ale aceleiasi culori plus ca au si a treia categorie perlate sau cameleon . Cred ca sint in total 50 de culori. Bineinteles ca unele sint mai scumpe dar asta nu inseamna ca noi (unii mai norocosi/bogati) sintem mai altfel. In mod normal se presupune sa nu avem astfel de "diferente" in UE. Ce fel de uniune este asta daca nici macar la culoare nu avem si noi privilegiul de a alege dintre nu mai putin de 38! de culori.

6. Xenon - este mai bun decat halogenul. Are si o putere mai mare dar si un unghi de iluminare mai larg. Este in schimb nefolositor daca nu ai drumuri in afara oraselor pe timp de noapte. In oras nu e ste necesar. Deci daca nu te duci prea departe poti opta (in cel mai "ieftin caz" ) doar pentru schimbarea becurilor si atat. Am aflat si eu de la dealer ca nu sint inca disponile cele din "fabrica". Pacat.

7. Incalzirea in scaune , hmm sa ma gandesc. Este buna pentru ca are incalzire prin "calorifer electric " . Practic scaunul se incalzeste mult mai repede decat interiorul masinii . Dar va zic eu ca intr-o zi/noapte geroasa tot la climatronic va uitati ca o sa va prajiti sezutul :) dar fata tot "inghetata" va ramane pana intra clima in functiune(motor caldut ). Credeti-ma am intrat in masina intr-o noapte friguroasa si nu mi-au inghetat nadragii :). Trebuie sa va informati daca tapiteria va avea de suferit in timp, eu sint de parere ca un material textil/piele nu e heat proof pentru prea mult timp.

8. Siguranta masinii. Mda alarma OEM mertia la pret/ usurinta la motaj/ , si are armare dezarmare pe cheie. Eu am ales cu pager chiar daca am full Casco. Vreau EU sa stiu ce se intampla cu masina nu vecinii. SA fiu injurat de ei sau mai rau sa se trezeasca unu mai dement sa-ti faca "ceva" la masnia asa de dragul ca l-ai trezit :).

Dupa cum vedeti in stufosul reply nu am zis nimic despre motor. Am ales 1.6 b pentru ca nu am avut bani disponibili (am in vanzare un teren dar nu am reusit sa-l dau la timp ) pentru un TSI si bineinteles cuplat la un DSG(cu pedale chimbatoare la volan).

Acestea sint parerile mele personale, daca am gresit pe undeva va rog sa ma corectati.Nu vreau decat sa ajut si eu pe alti viitori cumparatori.

Rabdare la asteptat , va veni si ziua in care .... alo domnu cutare ? v-am sunat sa va anunt ca a venit masinuta !!! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca pui tu jante de 16 dar nu iti mai arata km corect, trebuie calibrat sa nu uiti.

si vezi ca rcd 510 are multe chestii in plus fata de 310 si printre ele e si slotul SD, care face inutila mufa USB dupa mine. si care oricum e o optiune de vreo 150 euro.

iepumare: nu vine standard cu 205? vine cu 215 la roti? 215 standard e la tiguan,qashqai etc si pt un golf mi se par aproape prea late.

in rest, mai asteptam pareri, cat mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfatul cu jantele! Da am omis sa il separ pe510 de celelalte doua . Intr-adevar are mai multe optiuni printre care iti arata grafic climatronicul , dar la partea cu sd -ul si usb-ul am rezolvat altfel.

Poate suna off topic dar terbuie sa argumentez de ce am ales sa raman la 210.Am un emitator fm cu rds si imi afiseaza informatiile despre melodii direct pe ecranul RCD-ului. Si are suport pentru aproape orice tip de carduri de memorie(SD sau microSD cu adaptor sau miniSD cu adaptor, ideea sa nu depaseasca marimea SD) . La sunet este perfect doar ca are un usor trebel infundat dar suporta 32 de Gb si are si USB. Sa nu mai zic ca m-a costat 1 mil si are si telecomanda. Dar o sa caut un model superior cu un sunet mai fidel, bluetooth si controale pe volan(satelit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca pui tu jante de 16 dar nu iti mai arata km corect, trebuie calibrat sa nu uiti.

Ce sa calibrezi mai? Jante mai mari inseamna DOAR jante mai mari nu si cauciucuri mai mari. Adica creste janta si scade talonul. Da si tu un search pe net si nu posta aiurea...

si vezi ca rcd 510 are multe chestii in plus fata de 310 si printre ele e si slotul SD, care face inutila mufa USB dupa mine. si care oricum e o optiune de vreo 150 euro.

Aici iti dau dreptate :)

@Alexzander, multe bazaconii zic eu ca ai postat. Sigur ca te poti multumi cu mai putin daca nu ai banii, nu asta e problema dar ca sa spui ca aia nu si aia nu e cam aiurea. Si ca sa ma refer mai precis la postul tau, tu ai pune multe chestii pe masina pe care nu le-ai folosi niciodata. De pilda DSG cu padele. Pai o sa folosesti padelele odata sau de doua ori si gata, niciodata nu le mai atingi. Schimba mult mai bine decat tine masina si in Drive si in Sport, depinde cum vrei sa mergi.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!