Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Danny_90 ;) O comparatie e off topic aici. Eventual ai putea sa deschizi un nou topic pe aia de "Versus"

ubik Am golf 5 cu suspensie sport. E cu mult mai ok decat suspensia normala de la Megane, de ex.

Eu zic ca poti sa iei linisit suspensie sport, dar sa nu mergi cu viteza mare peste denivelari.

La astra suspensia spate e independenta? Te intreb asta pt ca daca nu e independenta se simt cu mult mai bine gropile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

salut! hai ca m-am mai linistit putin :-) thanks for sharing

la astra H puntea spate este semi-independenta, intr-adevar de aici poate sa rezulte un comportament putin mai slab decat cel al golf-ului in diverse situatii

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste FastReply sau AddReply! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa-mi schimb masina cu un golf VI 1.4 TSi 160 CP Highline (optionale: clima bizona, alarma, radio 510, jante Bilbao, computer plus, roata de rez din aliaj usor). Cu DSG-ul m-am lamurit mai vreau sa fac un test drive sa vad daca chiar e asa de super (in proportie de 90% il vreau plus volanul cu comenzi pt DSG), mai ramane suspensia adaptiva. Merita sau e mai mult un moft (la dealer configuratia facuta era cu suspensie drumuri grele) si pe drumurile patriei nu se preteaza.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fivetd

Configuratia aleasa de tine, mai ales jantele pe 18, duce catre o masina (sa-i spunem) sport... Nu se pupa sub nici o forma pachetul de drumuri grele cu 18" si 160 cp...

Si oricum nu cred ca poti alege Bilbao 18 fara sa selectezi si suspensia sport...;)

Poti citi paginile acestui topic pentru pareri despre suspensia adaptiva... Eu vin de pe G5 cu suspensie sport, asa ca nu m-ar deranja sa nu aibe acest pachet dar, daca ar intra in buget Testdrive Golf6 pentru alte pareri... insa si banii sunt cam multi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana la urma tot nu am inteles. La echiparea HL am jante de 16 dar nu pot sa iau suspensie sport fara jante de 17. Deci inca 500 EUR. La CL in schimb ma lasa sa iau suspensie sport daca iau pachetul sport Atlanta cu jante de 16. Deci aici nu e vb de jante, ci de bani. Trebuie sa mai scoti bani, daca vrei sport, eu asta inteleg.

Eu am tot incercat sa fac test drive cu 1.4 160 CP (ceea ce vreau sa-mi iau), dar nu am reusit. Nu-l are nimeni. Am facut cu 1.8 pe Skoda Superb care e mai grea si din pacate nu mi-a placut. Turbina intra pe la 3000 ture si se simtea turbo lagul. Dieselul merge mai frumos, de la 1800-2000 simt ca trage, la asta nimic. Daca asa e si 1.4 inseamna ca m-am bucurat degeaba. Stie cineva cum e acel motor? (in teste a dat putin mai bine ca 1.8 de pe Skoda, Audi, ...)

Modificat de carstos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa iti zic ca la 122cp simti turbina din plin de la 2000. ala de 160 si cu turbina si cu compresor, eu zic ca se simt si mai bine. de skoda si de motorul de 1.8 nu pot zice nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca eu trec de la o dacie veche la Golf 6 ma gandesc ca o sa fiu impresionat destul de usor, mai ales la 160 CP si de asta va ceream parerea sa nu regret mai tarziu alegerea facuta, ca masina vreau sa ma tina vreo 5-6 ani :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny: de la o dacie e ca si cum te sui intr-o racheta, crede-ma. desi pot sa il iau, o sa stau departe de ala de 160 ca mi-e ca bag piciorul in el si fac prostii, mi se pare foarte multa putere. trebuie sa ai mult discernamant ca sa ii folosesti cum trebuie si nu sa faci pe smecherul pe sosea. si mi-e frica de mine insumi. nu iti va veni sa crezi ce fuge. du-te la drivetest macar cu ala de 122, ca sa iti faci o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te tine si 10 ani, nu asta e problema. Depinde ce vrei de la o masina. Eu am condus benzina (motor mic si cai putini) si diesel 1.9 TDI. Dieselul mi-a placut f. mult, m-a impresionat cuplul, dar se pare ca totusi am nevoie si de turatie, tinand cont ca si la diesel schimb viteza de la 3000 RPM in sus (asta nu pt. ca nu simt motorul, ci tocmai invers). Partea neplacuta la diesel este ca la 4500 ture ii piere glasul :P si pt acest motiv vreau neaparat turbo benzina. Sper sa se simte cuplul de 240 Nm la 1.4 160 CP. Stie cineva un dealer unde se poate testa acest motor? Imi cer scuze daca am fost putin off topic acum (inca nu mi-a clarificat nimeni problema cu jantele si suspensia sport).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny: de la o dacie e ca si cum te sui intr-o racheta, crede-ma. desi pot sa il iau, o sa stau departe de ala de 160 ca mi-e ca bag piciorul in el si fac prostii, mi se pare foarte multa putere. trebuie sa ai mult discernamant ca sa ii folosesti cum trebuie si nu sa faci pe smecherul pe sosea. si mi-e frica de mine insumi. nu iti va veni sa crezi ce fuge. du-te la drivetest macar cu ala de 122, ca sa iti faci o idee.

Deocamdata astept, m-am inscris pentru drive test dar pana nu sunt destule cereri nu aduc astia la tulcea masina de drive test care e la constanta si va trebui sa astept :)la fel cred ca e si la skoda ca avem reprezentante dar nu avem masini de teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior
...Am facut cu 1.8 pe Skoda Superb care e mai grea si din pacate nu mi-a placut. Turbina intra pe la 3000 ture si se simtea turbo lagul. Dieselul merge mai frumos, de la 1800-2000 simt ca trage, la asta nimic. Daca asa e si 1.4 inseamna ca m-am bucurat degeaba. Stie cineva cum e acel motor? (in teste a dat putin mai bine ca 1.8 de pe Skoda, Audi, ...)

Chiar daca suntem putin :icon_thumright: aici iti dau eu o parere.

Desi nu detin pe fratele mai mare de 160 ma bucur cat pot, si pot sa-ti spun ca fericirea e foarte mare, de mititelul de 122 :icon_cool:

Am facut test drive cu un Passat CC cu 1.8 TSI de 160 cp. Unii imi vor da in cap dar vin si spun din nou ca diferenta dintre motorul meu si cel de la test nu e cea la care m-am asteptat.

Ai mare dreptate cand zici ca se simtea un oarecare turbo lag la TSI-ul de 1.8. Nu zic ... dupa ce treci de 3000 rpm treburile stau altfel. Totusi intre 6000 si 6500 il vezi ca urca greu in ture si parca nu face nimik in plaja aia ... de ce, nu ma pot prinde ?!

Micutul meu incepe sa traga de tine undeva aproape de 2000 (sa-i zicem un 1700 sau 1800), desi il simti ca are vlaga destul si la 1500. Trebuie sa recunoastem (toti cei cu TSI-uri de 122) ca nu trage fenomenal de la fix 1500 cum se lauda producatorul. La turatii mari se comporta bine. Feeling-ul ca "trage" se mentine pana la 6500 fara nicio problema.

La cel de 1.8 simti lag-ul deoarece turbina e mai mare si are inertine mai mare => o pui mai greu in miscare. La TSI-ul de 122 tocmai aici a fost smecheria ca au micsorat foarte mult turbina, de aici rezulta o inertie mai mica, dar au pastrat cat de cat din performante.

Acum daca ne gandim ca frasu' de 1.4 si 160 care are compresorul mecanic pus tocmai ca sa lucreze pe o plaja de turatii joase nu ma astept decat ca acesta sa fie perfect peste cele 2 de mai sus. Turbina lui este si ea mare dar pana sa intre ea la treaba gafaie compresorul.

Motorul de 1.8 TSI (TFSI de fapt pe numele lui adevarat) putea sa aiba minim 200 cp si sa fie in mai multe variante, dar aici intervin chestii de marketing. :P Concurenta scoate din 1.6 turbo 160 si 180 cp ...

Despre 1.4 TSI de 160 iti pot spune mai multe colegii care poseda motorul precedent de 170 cp si tot atatia Nm pe Golf 5 sau cineva cu Tiguan unde acest motor are 150 cp. Eu zic sa mergi linistit pe "unupunctpatru" si sa nu-ti mai bati capul.

Gata c-o dau in rime ... Sanatate

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre pachetul drumuri grele? isi merita banii sau il scot din configuratie ca la skoda la pachetu asta iti da scut motor si cutie, o fi asa si la golf ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai nevoie de scut sau de pdg,sunt bani aruncati.Cat de mari sunt sansele sa-ti spargi baia de ulei?Eu inca n-am reusit si locuiesc la sat.Pachet drumuri grele?Da ce,te plimbi offroad cu Golful?Las' ca n-o sa ai probleme daca nu-ti comanzi pdg.Nu cred ca se justifica sa iei aceasta optiune.O baie de ulei nu se sparge chiar atat de usor si suspensia standard e suficient de buna chiar si ptr. Romania.De banii aia mai bine iti comanzi scaune incalzite sau privacyglass. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa va zic :"Bine v-am gasit !", acesta fiind primul meu mesaj pe acest forum.

Am stat si am citit cu atentie toata aria "Golf VI" pentru ca sunt ff interesat de acest model, si vreau ca urmatoarea mea masina sa fie VW G6.

Dupa ce am stat si am citit cam tot despre motorul 1.4 supraalimentat ( atat varianta de 122, cat si cele de 170/160 CP) pot spune ca m-am hotarat in privinta motorului ( 160 CP ) , dar sunt oarecum nehotarat in privinta nivelului de echipare. Variantele ar fi :

1. HL, cu cate ceva bifat in randul optionalelor;

sau.

2: SL, sau ceva de genul GT Sport ( bineinteles , la momentul cand vor putea fi comandate ).

Intrebarea mea pentru voi este : Stie cineva, ceva, despre aparitia unei echipari sport , oricare dintre cele enumerate mai sus ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
In primul rand vreau sa va zic :"Bine v-am gasit !", acesta fiind primul meu mesaj pe acest forum.

Am stat si am citit cu atentie toata aria "Golf VI" pentru ca sunt ff interesat de acest model, si vreau ca urmatoarea mea masina sa fie VW G6.

Dupa ce am stat si am citit cam tot despre motorul 1.4 supraalimentat ( atat varianta de 122, cat si cele de 170/160 CP) pot spune ca m-am hotarat in privinta motorului ( 160 CP ) , dar sunt oarecum nehotarat in privinta nivelului de echipare. Variantele ar fi :

1. HL, cu cate ceva bifat in randul optionalelor;

sau.

2: SL, sau ceva de genul GT Sport ( bineinteles , la momentul cand vor putea fi comandate ).

Intrebarea mea pentru voi este : Stie cineva, ceva, despre aparitia unei echipari sport , oricare dintre cele enumerate mai sus ??

@ Michael :

De unde cunosti datele post-chipuire ? Sunt deja cazuri de G6 la care s-a "umblat" ?

Ai amintit niste date destul de exacte ( cuplu, hp, vit max. ) si ma intreb..... chiar atat de exact ?

ON-TOPIC : Si eu doresc o pereche de roti de G6, dar astept sa o pot lua cu xenon si alte mici nebuneli care ar putea veni odata cu lansarea unei versiuni gen GT Sport de la G5.

Apropo .. cunoaste cineva date despre aparitia pe piata a unei versiuni sportive, gen Sportline, GT, GT Sport , sau DACA va aparea ? Multumesc.

Pai , deocamdata sunt in cautare de masinuta, si, desigur, G6 imi face cu ochiu'. Cu toate ca vreau sa fac trecerea de la a mea la G6 cat mai repede, parca vreau sa astept o versiune mai sportiva a lui.

Vreau sa spun ca imi place si vreau sa il cumpar :beer:.

Omule, nu apare nici un GT!!! A fost o chestie scoasa pentru mk5 date fiind vanzarile initiale destul de slabute si a fost o varianta supertare dpdv al marketingului de a promova TSI-ul

Ce vezi acum pe configurator, cam asta se va putea comanda... ce GT?? ai suspensie adaptiva disponibila? Ai!

pachete sport, suspensii si jante, pachete interioare, samd... Toate le poti comanda!!

Au rezolvat baietii problema: nu poti lua nici o janta mai mare de 16" fara sa iei suspensie sport (ceea ce daca ma intrebi pe mine e cat de cat logic)

Daca tot postezi, citeste si ce raspunsuri primesti

Mai multa atentie!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fara sa imi demonstrezi ca am mai postat pe acest forum nu se putea ??

Un raspuns mai clar, si fara luare peste picior nu se putea da ??

Cred ca am postat unde trebuia , adica la Configurare G6 , gresesc ??

Am avut nelamuriri , am gresit ca am intrebat ?, ca doar nu am dat cu parul.

E OK, oricum, multumesc mult, va las pe voi, astia "din familie" sa va tot certati in toate problemele stupide, dar io sa nu pun o intrebare care ma apasa despre masina pe care doresc sa o cumpar. Am inteles... nu mai postez, va las pe voi sa va faceti de cap.

PS : si tot nu mi-ai raspuns la intrebare : O varianta SL va aparea ? Ca despre cea GT am inteles cums ta treaba .

Modificat de Silk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu va aparea, cel putin din ce se stie in momentul asta; consider ca cele 3 nivele sunt arhisuficiente. pe langa ele mai sunt si dotarile optionale, multe la numar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Silk

nu e cazul sa iei foc pentru ca iei degeaba... pur si simplu ti-am atras atentia ca nu ai citit acest topic, ceea ce ar fi fost bine sa faci, nu atat din cauza Regulamentului, ci mai ales din respect pentru munca celorlalti colegi

Nu este nimic personal, nu o lua ca atare... "familia" traieste bine si spera ca si tu sa intri in randurile ei cat mai curand

Bafta in alegere!

PS: o data pentru totdeauna ;)

linii existente: Trendline, Comfortline si Highline

echipari viitoare: GTI (cert), GTD (sau GTI-TDI cum se va numi - un 2.0TDI 170CP - incert) si GTI-R (inlocuitorul lui R32 - se zvoneste un 2.5T ~ 330 cai - nimic sigur)

Cam asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamurire, de luat foc, nu iau, promit :lol: .Pur si simplu nu am vazut nimic despre aparitia ( sau nu ) unei versiuni SL sau gen GT-GT Sport pe modelul G6. Acuma m-am lamurit, m-ati lamurit, si va multumesc. Se pare ca va trebui sa ma multumesc cu ce ofera VW. Eu doar presupuneam ca, daca va exista o viitoare versiune GTD, va exista si una GT. Sper ca ma intelegeti....

Si eu sper sa intru in randul posesorilor de VW cat mai curand, cu toate ca cei de la vw nu fac reduceri la Golf, intr-o perioada in care toata concurenta a coborat preturile. Nu ma descurajez insa, mai am putina rabdare pana in primavara, eventual pana la vara. Sper sa le vina si lor mintea la cap, si sa scoata ceva bun si pentru noi, astia cu banutii numarati.

( ca nu ar fi suficient ca imi doresc pachetul xenon , si nu am cum sa il iau pana in toamna, am inteles :angry:(. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.8 TSI (TFSI de fapt pe numele lui adevarat) putea sa aiba minim 200 cp si sa fie in mai multe variante, dar aici intervin chestii de marketing. :icon_thumright: Concurenta scoate din 1.6 turbo 160 si 180 cp ...

uite-l pe 1.8 TFSI de 200 cp...: http://www.skoda.gr/models/octavia_5gt_200hp/index.php

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi e o zi fericita pentru mine...am aflat ca Golful meu s-a fabricat deja - la Mosel pe 21.01.2009 - si e in drum spre dealer.

Multumesc lui AndyG pe acesta cale pentru ajutorul dat in decodarea VIN-ului. Pe aceasta cale am aflat ca oglinzile rabatabile electric au si functie memory, scrie clar alb pe negru ca emisiile sunt EURO 5,

Sper sa ajunga repede.

Ce reprezinta codul A8F - Sports Equipment si codul 2H0 - Without "Drive select" ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu

Nu stiu sigur poate ne lamureste cineva cu mai multe cunostinte. Probabil daca memorez pozitia lor si dupa aia se urca sotia la volan si le misca le pot aduce in pozitia initiala. Cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce reprezinta faptul ca au si memorie oglinzile??

cred ca la mersul inapoi oglinda coboara ca sa vezi mai bine obstacolele din spate si bordura la nivelul rotii din spate. Bineinteles, daca se selecteaza oglinda respectiva de la reglajul de pe consola.

Modificat de Bobby_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!