Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

pe configuratoare apar diferite buguri atunci cand se schimba cate ceva .. oricum sunt mai mult ca titlu informativ ... daca se poate sau nu o sa te lamureasca cel mai bine dealerul

oricum in legatura cu intrebarea ta cred ca se poate si poti sa adaugi tu pur si simplu diferenta de bani la sfarsit ca sa vezi cat ti-ar iesi ca pret

Modificat de faazd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

sa stii ca la xenon nu era asa, ca am selectat eu unul acum vreo 2 sapt si ma obliga la un pachet de lumini si eram extrem de nemultumit ca pe langa 1100 euro xenonul mai dadeam inca vreo 200. acuma au schimbat, mai de curand.

observ insa ca a aparut si incalzirea stationara, poate baga si priza aia de 230V care e si la G plus. tare utila mi se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce e mai ieftin pachetul sport Siena - 495Euro (jante + privacy glass + suspensie sport + monitorizare presiune in pneuri) decat jante din aliaj usor Siena - 537Euro?

Pachetul sport Siena ar trebui sa ajunga vreo 750 Euro (daca socotim valoarea individuala a optiunilor incluse). Sa spunem ca mai scade putin pretul din cauza ca-s la pachet. Dar nu inteleg de ce e mai ieftin decat optiunea de jante pur si simplu. Sa fie din cauza ca jantele separate sunt culoarea sterling silver iar jantele din pachet sunt tot Siena dar sunt Titanium?

E vreun substrat?

In plus, stie cineva care dintre jantele de 17XJ7 din configurator sunt mai "rezistente" iarna? Intreb asta pentru ca vreau sa comand masina cu jante de 17" din fabrica, plus un set de jante de 17" din catalogul de accesorii. Jantele din catalog vreau sa le incalt cu cauciucurile de vara (scuze de cacofonie :D), iar jantele cu care a venit masina sa ramana pentru iarna.

Modificat de aveamurechi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna iti recomand jante de tabla. Jantele de aliaj sunt foarte rezistente la socuri dar se zgarie usor, se matuiesc de la sare etc. Cu alea de tabla poti sa stai fara grija. In plus ar fi bine sa ai iarna un talon mai mare si o latime mai mica. In felul asta sunt si mai eficiente anvelopele si ai parte de o amortizare mai buna prin sleauri si zgrunturii care se fac din gheata (sau gropile de iarna tarziu aparute dupa lama).

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa fac si la ce probleme caut solutie:

Echiparea Highline vine standard cu jante Atlanta de 61/2JX16, anvelope 205/55/R16. Pentru mine ar fi de vis daca as putea comanda jante de 17 din catalogul de accesorii (Avignon sau Activa), fara sa comand suspensia sport (care se pare ca vine obligatoriu daca comand jante de 17 din fabrica). De asemenea trebuie sa am in vedere ca voi merge cu aceasta masina si iarna.

Ce pot sa fac:

1. Sa ma multumesc cu jantele de 16 standard, urmand ca mai tarziu sa comand din catalog jantele de 17 pe care le vreau. Va trebui de asemenea sa comand un set de cauciucuri de vara pentru jantele de 17 si un set de cauciucuri de iarna pentru jantele de 16.

Avantaje:

- economie de bani la comande initiala (gaura financiara mai mica :D)

- chiar daca pun mai tarziu jante de 17, raman cu suspensia stock de la 16", care probabil ca e mai comoda pe deosebitele strazi din Iasi.

Dezavantaje:

- Raman cu un set de cauciucuri de vara de 16 cu care nu am ce face (cele cu care a venit initial masina)

- Cand comand restul de jante/cauciucuri dau destul de multi bani.

Necunoscute:

- pe o masina care a venit stock cu jante de 16, pot monta fara alte complicatii jantele de 17 (incap, nu lovesc aripa, nu lovesc amortizoarele)?

- din cauza ca are suspensie stock, se va schimba semnificativ comportamentul masinii? In rau? In bine?

- Odata cu schimbarea jantelor va trebui sa umblu la alte ECU-uri de prin masina care ar putea fi date peste cap? (doar cateva la care ma pot gandi repede: Engine Management; Steering, ESP)

2. Comand din prima jante de 17, sau si mai bine unul dintre pachetele sport (care, apropos, par sa fie foarte ieftine si convenabile). Va trebui de asemenea sa comand jantele de 17 pe care le vreau si un set de cauciucuri de iarna (225/45/R17)

Avantaje:

- masina vine direct din fabrica cu jante de 17, deci la inlocuirea lor SIGUR nu am probleme.

- cand comand jante + cauciucuri de iarna costa mai putin decat la varianta 1. (acolo trebuia sa comand un set de cauciucuri in plus).

Dezavantaje:

- costa mai mult la comanda initiala a masinii (desi la valoarea totala a masinii as spune ca e nesemnificativ).

- voi avea suspensie sport

Necunoscute:

- ce jante de 17 sa comand din fabrica in asa fel incat sa am mai putine probleme cu ele iarna. (jantele cu care vine masina vor primi cauciucurile de iarna).

- cat de tare este suspensia sport care vine cu jante de 17? Cu alte cuvinte, pot spera inca la o suspensie cat de cat confortabila pe strazile din RO?

Poate ar fi si alte solutii dar sunt descalificate de urmatoarele constrangeri - puteti sa le spuneti preferinte personale/fite:

- nu vreau jante de tabla.

- nu vreau cauciucuri all season (cauciucurile de iarna trebuie sa fie de iarna iar cele de vara trebuie sa fie de vara) - stiu ca e optiunea sa iau din fabrica.

De aici a pornit postul meu de mai sus. Acum doar am explicat mai pe indelete. Cred ca pot lua singur decizia in functie de banii de care dispun si de preferinta personala. Daca poate cineva sa-mi raspunda la "necunoscute"... mi-ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Golf 5, dar sper sa te pot ajuta.

Am luat masina cu jante de 16 si suspensie sport.

Apoi am vandut cauciucurile cu care a venit masina (la pret foarte mic) si am cumparat anvelope de 16 de iarna. Pt vara am cumparat jante de 17 cu anvelope. Am ales sa am jante de 16 iarna cu anvelope 205x55R16 (in loc sa imi iau anvelope de 17 de iarna pt jante de 17) pentru ca iarna, e bine ca anvelopa sa fie cat mai ingusta, pentru o tractiune mai buna pe zapada si mazga.

Sfatul meu:

Ia jante de 16 dar cu cauciucuri de iarna (din cate stiu eu se poate, dar nu sunt sigur asa ca vezi daca se poate) si suspensie sport. Mai apoi ia jante de 17 cu anvelope pt ele.

Poti sa pui jante de 17 si fara sa ai spuspensie sport, dar masina va arata mai "cocotata" (mai inalta decat ar trebui).

Daca ai de gand sa faci un upgrade la frane, gen frane de S3, e bine sa iti iei direct pe 17, pentru ca cele de 16 nu mai incap.

Dupa ce schimbi jantele de 16 cu cele de 17 nu trebuie sa schimbi nimic, diferenta de circumferinta este extrem de mica (evident daca folosesti anvelopele din talon).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare ca pornesti gresit din start:

1. E mult mai ieftin sa comanzi ce e mai scump (jantele de vara de 17) pe lista de optionale decat sa le iei aftermarket. La pretul de lista dupa ce iei masina nu te alegi decat cu niste ciurucuri.

2. Suspensia sport nu e dracu in persoana. Masina asta nu e chiar lambo cu suspensie sport la 17. Cu putina grija si indemanare nu ai nici o problema. In plus exista varianta cu suspensia adaptiva.

3. Pretentia cu jantele 17 iarna e chiar fita. In plus ti-am zis este ineficienta. In manualul masinii mele scrie alb pe negru ca nu ai voie sa dotezi masina cu anvelope de iarna 225/45 R17 sau 225/40 R18. Talonul fiind prea mic, latimea prea mare (presiune mica pe suprafata) etc. Inteleg ca vrei neaparat aliaj si nu tabla dar ai putea pune unele pe 16", un model mai ieftin. Daca mai adaugi costul unei anvelope de iarna 225/45 R17 cred ca te-ai convins.

4. 17" fara suspensie sport o sa arate putin cam ciudat. Si chiar daca e asa cum spune colegul rex ca, circumferinta finala a rotii nu se modifica daca folosesti echivalentele din talon se modifica latimea si nu cred ca VW a pus degeaba suspensia sport obligatorie la 17 fiindca se poate sa iti atinga in anumite situatii in aripa sau contra aripa din cauza latimii.

Eu cam asa te sfatuiesc dupa ce am trecut si eu cam prin aceleasi dileme ca si tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie... Jante de 17 din catalogul de accesorii nu sunt extrem de scumpe (si sunt modele chiar foarte frumoase) sunt cam la pretul unor jante aftermarket de renume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi dilema cu jantele sunt si eu. Parerea mea e ca pe drumurile din ro(dai din gropa in groapa) suspensia sport e un calvar. O suspensie adaptiva ar fi o solutie buna.

Spuneti-mi si mie cum ma ajuta acele comenzi pe volan(la highline), in special comenzile pentru telefon(am handsfree). As opta pentru varianta aia fara comenzi pe volan...

Care sunt diferentele intre "Scaune fata confort cu suport lombar" si "Scaune fata sport, cu suport lombar". Dar intre "Tapiterie design Scout" si "Tapiterie Alcantara / stofa Dropmag (partea centrala a scaunelor in Alcantara")? Merita sa iau Highline doar pentru asta?

aveamurechi, poti sa pui aici configuratia pe care vei merge?(poate alegem ageleasi masini ca tot suntem "vecini" :icon_cool: )

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai handsfree nu te ajuta decat daca iei si echipare bluetooth, altfel nu functioneaza butoanele (din ce mi s-a zis si mie). problema e ca daca iei HL nu poti alege sa nu ai volanul cu butoane pe el, e standard. sau ma rog, posibil sa poti dar pretul nu va scadea desi oricare alt volan e mai ieftin (exceptand GTI/GTD) plus ca ai butoane de volum muzica etc. care vor functiona. si mai e si forma volanului care pe HL e mai misto decat CL sau TL, e mai subtirel acolo unde tii degetele pe laterale, sa te uiti cu atentie, eu am pus mana pe el si mi-a placut instantaneu.

scaunele de care zici tu confort cred ca sunt alea de pe CL, care nu au suportul asa bun ca alea de pe HL, de asemenea, mie unul tapitaria alcantara de pe ele mi se pare mult mai placuta decat CL, insa e putin mai greu de intretinut (sau asa pare).

la HL nu ai doar atata fata de CL de exemplu, ai si covorase, ai si jante, ai si comenzile pe volan, etc. sunt mai multicele.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! as avea nevoie de niste sfaturi daca se poate. vreau sa-mi iau un Golf VI Highline dar dilema mea e ca nu stiu ce motor diesel sa aleg: 1,6 CRTDI (105 cp) sau 2,0 CRTDI (110 cp). ca si pret, putere si consum sunt apropiate. m-am orientat la acest gen de motorizare dpdv al consumului si al faptului ca nu merg sportiv. consider ca 105-110 cai imi sunt suficienti. daca exista posesori de GOLF VI cu motor diesel va rog sa-mi spuneti impresiile voastre despre masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar 1,6

Cilindree mai mica = impozit si RCA mai mic

2.0 CRTDI de 110 cai, sau cat are, este o varianta intermediara lansata pana la introducerea lui 1.6. Probabil va fi retras in curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca cea mai buna varianta pentru mine este urmatoarea:

Iau jantele standard de pe HL (Atlanta) cu suspensie sport (care am impresia ca costa 0 lei 0 bani). In configuratia asta pot sa merg pana iarna. Iarna, cumpar un set de cauciucuri de iarna care sa mearga cu jantele de 16. In primavara sunt liber sa iau ce jante de 17 imi plac si cauciucuri aferente de vara.

Suna bine. Adica imi ating scopul iar efortul financiar e "treptat" ;)

Dar am totusi niste intrebari:

- suspensia sport care vine cu jante de 16 este aceeasi cu suspensia sport care vine cu jante de 17?

- fiind suspensie sport ma ingrijoreaza putin garda la sol. Faptul ca e un pic mai tare n-ar fi o mare tragedie - scade putin confortul meu. Dar daca garda la sol e mai joasa atunci risc sa dau masina cu burta de pamant - si atunci ma enervez crunt.

Tre sa fac cercatari in legatura cu garda la sol: am sa compar garda la sol a masinii din RO cu garda la sol a masinii din DE (in DE highline vine cu suspensie sport si jante de 17). Va tin la curent - pe cine intereseaza.

@REX: Ai din intamplare preturile "romanesti" la ce se gaseste in catalogul de accesorii originale pt G6? Eu le-am gasit pe net pe cele din Germania dar nu stiu daca preturile au acelasi ordin de marime.

@NemeSys_XXL: configuratia pe care mi-o doresc (da doamne sa-mi iasa pasentele cu banii :) ) o s-o postez in scurt timp; si comentarii/explicatii/motive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok dar nu te inteleg la un capitol. de ce vrei neaparat jante 17 pt vara? Nu pleci mai greu de pe loc cu 17? :) Un prieten are suspensii sport si vreau sa zic ca pe portiuni de strada nasoala(gropi, denivelari, etc) ma zguduie de imi sar capacele..aproape ca imi doresc sa cobor cat mai repede. Mi-ar fi mila de masina sa ii pun suspensii sport la ce drumuri avem, sincer! La nemti, DA, e o adevarata placere cu suspensii sport si ridicat elegant in ture! :wub:

E asa de grav daca mergem cu aceleasi jante din aluminiu si iarna si vara?

Va rog cine stie sa imi explice si mie in ce constau urmatoarele optiuni:

Pregatire telefon

EUR 361,-

Pregatire telefon Premium-utilizeaza Bluetooth r-SAP

EUR 406,-

Multumesc!

@phane22 - dintre cele doua, 1.6 de 105 ar fi alegerea perfecta din toate punctele de vedere. Ma gandesc ca e si mai silentios avand o cilindree mai mica. Nici nu ma gandesc sa se auda ca un 2.0 140CP(de exemplu).

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi nici o problema sa raman cu jante de 16 si vara. Problema e ca sunt in catalogul de accesorii niste jante de 17 absolut superbe si mi le doresc. Alte jante de 16 pe care le pot lua de la VW (atentie ca ies din discutie jantele aftermarket de la terte firme) mi se par oribile.

In principiu ai dreptate: pot sa raman linistit cu jantele de 16 atlanta la care sa cumpar doar un schimb de cauciucuri de iarna. Avantajele ar fi ca e mult mai ieftin si am suspensie mai confortabila. Problema e de piticul meu de pe creier (a se citi fite) care-mi spune ca trebuie sa am jante de 17.

Banuiesc ca si un test drive cu jante de 16 si cu jante de 17 va mai lamuri putin problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea este ca garda la sol imi pare mai mare ca la megane 2.

M-am cocotat pe niste borduri mult mai ok cu Golful, iar bara din fata cred ca e ceva mai sus decat la megane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie sincer imi plac mult jantele de le HL. mi-ar placea o suspensie adaptiva, in oras sa o setez pe confort iar pe european(de calitate) sa bag modul sport si sa ii dau in gusa frumos si in curbe, etc. :) . Partea naspa tine de bugetul cam limitat.

Mai cercetez sa vad daca e util ca iarna sa am jante de tabla.

Astept cu nerabdare configuratia ta. A mea e postata mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol declarata pare sa fie de 89mm. Si nu pare sa conteze ce echipare este (HL, CL, TL). Dar exista un footnote care spune ca aceasta garda poate sa varieze functie de dotari. Cu alte cuvinte nu-s lamurit.

Ceea ce e ciudat este ca pentru motorizarea de 210CP (probabil GTI), garda la sol declarata e de 91mm. GTI-ul cred ca poate sa vina DOAR cu suspensie sport. Sa inteleg de aici ca suspensia sport este mai inalta decat cea stock? Sa fie din cauza ca are jante de 18 standard si atunci au avut nevoie sa inalte masina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemesys: rsap inseamna ca la telefoanele care stiu de asa ceva, multe nokia de exemplu, iti apare pe ecran toata agenda ta telefonica, iti face un fel de copie a ei si poti suna, raspunde etc super elegant cand folosesti un display gen rcd 510, fara sa pui vreo secunda mana pe telefon care poate sta si fara sa fie la vedere. pregatirea aia telefon mi se pare ca e suportul din dreapta (craddle) in care asezi telefonul, dar nu stiu daca are si ceva cu bluteooth

aveamurechi: imposibil sa aibe garda g6 de doar 9cm, doar am condus unul si nici gand sa fie asa joasa. se vede cu ochiul liber ca e mai sus.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata configuratia la care visez: (nu m-am priceput sa bag un print screen - de altfel am impresia ca nici n-am voie)

Golf Highline 1.4 TSI/122 CP,M6,4 usi

Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

Incarcarea totala permisa: 1820 kg Sarcina utila nominala: abh

Modificat de aveamurechi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foate frumos configurata. Dat fiind faptul ca la Golf 6, nu poti pune jante mai mari de 16 fara suspensie sport, sfatul meu e s-o pui de la inceput (poate dupa o perioada vrei sa-i pui jante pe 17 sau 18). Nu e cu mult mai rigida decat cea stock de pe Highline; adica , ce vreau sa spun e ca si cea de pe Highline imi pare cam rigida.

mi-e frica sa nu crape DSG-ul (si sunt cazuri chiar aici pe forum)

Nu e nici un caz pe forum de cutie DSG 7 "crapata". Sunt intradevar cateva DSG 6 dar cutia cu 7 trepte si ambreiaje uscate e altceva.

in plus nu cred ca o cauta oamenii la revanzare

Poti ramane surprins, e unul din atuurile masinii la revanzare. Tine cont ca nu e orice cutie ci una din cele mai performate din lume pentru pretul ei

lumini si vizibilitate II - de fapt aici ma intereseaza doar oglinzile rabatabile electric.

Asta e ok in orasele cu trafic intens si locuri de parcare inguste. Mare atentie, trebuie sa-ti intre in reflex sa le rabatezi de fiecare data cand o parchezi (indiferent), altfel se poate gasi un bou care sa o rabateze manual (in joaca sau ca nu are loc de oglinda) si-ti strica mororasul electric.

Bafta

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare configuratia! Te ajunge cam 23.000EUR, ceea ce e muuuult zic eu.

Totusi, dupa parerea mea ai putea reduce mult din bani daca ai renunta la unele chestii ce tin de moft.

-Alarma nu o vad ca un impediment in a sparge masina! Nu am auzit in iasi de masini sparte.(Alarma e o chestie psihologica)

-Pachetul ala cu lumini, cu senzor de ploaie, etc . Ai sa vezi tu in timp ca o sa iti doresti un Temporizator! Oglinzile ale rabatabile cu motoras o sa se balbie in diminetile cumplit de geroase. Daca o sa te lase o sa revii la cele normale, simple si cum se mai spune "cele mai sfinte"!

-Park Assist inclusiv Park Pilot, eu nu il vad util, mai ales ca e o masina mica. Mai mult decat atat impreuna cu camera mai era cum mai era...

-Privacy-glass-65%, poti sa pui folie de calitate la un pret mult mai bun(mult mai inchise la culoare decat 65%). cu 500Ron ai scapat, omologat RAR tot tacamu'. ;-)

-Sistem de monitorizare a presiunii din pneuri. Nu stiu exact cum functioneaza si cat de util e. (daca stie cineva si ar putea spune ar fi super)

-Si PIELE?! Apoi cand se incalzeste aia la soare...vai de mama celor care urca(mai ales daca va fi neagra)

Asta e parerea mea, tu faci cum stii mai bine, tu dai banii vecine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place cum ti-ai gandit configuratia :).

Despre sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri, pot sa spun ca am avut pe Golf V si nu prea am fost multumit. El functioneaza pe baza de ABS (se prinde ca nu ai presiune atunci cand una din roti trage diferit fata de celelalte), in concluzie daca mergi pe un drum accidentat ai toate sansele sa te avertizeze ca ai pierdut presiune.

Intr-un an de utilizare am avut vreo 15-20 de avertizari (din cauza liniilor de tranvai si a gropilor din bucuresti) si toate au fost alarme false.

La modificarile de temperatura sau atunci cand stationeaza mai mult, presiunea scade aproximativ egal pe toate cele 4 roti si senzorul nu detecteaza.

Dar presupun ca daca mergi la drum lung cu viteza si ai vreun ghinion cred ca poate sa salveze vieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iepumare:

Cutie DSG nu vreau: n-am incredere, nu-mi chiar place si e si scumpa. Am exagerat cand spuneam crapata. Stiu sigur ca am citit chiar pe subforumul asta despre cineva care a avut meciuri cu cei de la service care nu vroiau/puteau sa-i repare o cutie DSG care avea niste zgomote ciudate si smucea/dadea in nas, sau ceva de genul. Nu vreau asemenea experiente, deci mai bine zic pas la DSG.

NemeSysXXL:

- alarma - ai dreptate; tine de psihic. Dar somnul meu valoreaza mult.

- la aspectul cu oglinzi rabatabile electric blocate iarna nu m-am gandit. Mersi ca mi-ai atras atentia. Dar am si pachet de iarna cu oglinzi incalzite. Poate asa scap de problema... Oricum trebuie sa ma mai gandesc la aspectul asta.

- Park assist + park pilot - corect, masina e mica. Dar merge la wow factor (volanul se invarte singur sa parcheze ... WOW).

- privacy glass - am citit pe forum ca solutiile aftermarket nu se compara cu cele din fabrica. In lus ajuta sa nu se incalzeasca pielea asa de tare. Plus ca merge bine la wow factor.

- monitorizare presiune - prea ieftin ca sa-l las pe afara. Cine stie, poate e util candva.

- piele - da, se incalzeste; dar am privacy glas; Daca pun si un scut din ala in parbriz... Plus ca am impresia (parca asa am citit la dotari standard) ca geamurile laterale si parbrizul au bariera termica.

- temporizatorul - daca ar fi dupa mine as prefera manual (asa cum se pare ca preferi si tu). Dar n-am de ales...e cu figuri impuse.

Raynor27:

Imi permit sa te contrazic: din cate stiu eu valva cauciucului are un senzor de presiune si transmite radio la un ECU de prin masina. Cand detecteaza presiune scazuta...se aprinde becul in bord.

Modificat de aveamurechi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raynor27 si aveamurechi, sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri foloseste senzorii ABS si nu are acele capacele de care spui tu. Acele capacele sunt o alternativa aftermarket sau poate la alte marci. La VW Golf, monitorizarea se face prin senzorii ABS. Vreau sa va spun ca aceast sistem functioneaza foarte bine si nu este influnetat deloc de drumurile denivelate. Prin urmare, la 50 eur sau cat costa, merita din plin. E de-ajuns sa iti fie folositor odata si ai salvat de a schimba un cauciuc si o janta in momentul in care nu-ti dai seama ca au pierdut presiunea.

Referitor la DSG, daca tot esti hotarat sa-ti iei o masina, fa un drive test cu o masina cu DSG, fie ea si Golf 5. Cel mai bine este sa-ti faci singur o impresie despre cutie. Cat despre a crapa, la fel de bine poate sa crape si una manuala sau un ambreiaj. Cred ca numarul ambreajelor cazute este mult mai mare decat a cutiilor DSG (chiar si procentual).

Privacy glassul de fabrica este mult mai rezistent in timp si arata mult mai bine decat orice folie omologata rar. Plus ca nu vei avea niciodata probleme cu Politia (nici macar nu te vor opri sa-ti ceara omologarea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!