Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Mie acest latte machiatto imi bate mai mult spre gri din poze. O sa ma gandesc de doua ori. Trebuie sa vad pe viu. Daca nu va fi black on black.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

e un fel de crem, nu are nicio treaba cu gri-ul. sunt poze mult mai bune pe net facute profesionist si se vede mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yelp

Eu am gri pe Golf 5 si nu are legatura cu aceasta culoare..asta e un bej-crem.Negru pe negru mie personal nu imi place si la masina asta cu atat mai mult ca face totul parca mai mic si mai intunecat.Chestie de gust pana la urma.

Mai bine mergi la o cafenea si ceri o cafea neagra si una latte machiatto si vezi care ti se pare ca arata mai bine estetic :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil trebuie vazut pe viu. Estetic imi place crem, recunosc. Am avut un interior la o masina complet crem , scaune, mocheta interioara, covorase, bord, plafon si stiu ca este foarte dificil de intretinut. Tapiseria era usor de intretinut deoarece era din piele, dar restul era un cosmar cand ploua sau intrai cu zapada in masina. Pana una alta, nu gasesc un Golf 6 1.2 TSI sa fac drive test :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 cu motor 1.2 tsi pentru drivetest gasesti la midocar, eu am fost acum 3 sapt in otopeni si am mers cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locuiesc in Constanta. Nu cred ca e fair play sa fac test la Midocar cand vin in Bucuresti si sa nu cumpar de la ei :Driver: Poate baga la Constanta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mers la dealer sa imi faca un scadentar pentru leasing si am avut o surpriza. Desi oficial nu dispun de niciun G6 cu motor 1.2 TSI , am gasit unul de test drive al unui director de vanzari. Era o versiune TL, manual , destul de simpla dar avea o cotiera confortabila. Singurul lucru care mi s-a parut nasol a fost volanul care nu era imbracat in piele si aveam o senzatie ciudata, ma gandesc ca dotarea unui G6 incepe cu acest volan imbracat in piele. In rest numai de bine. Desi am cca. 1,88m inaltime pozitia la volan era buna. Am ramas foarte foarte impresionat de aceasta masina, chiar nu ma asteptam. Ma dusesem cu entuziasm oricum sa fac test drive-ul dar nu a contat, masina chiar s-a comportat exemplar. O liniste totala in cabina, ambreiajul extrem de moale (poate prea moale dar era ok).

Cutia de viteze mi-a placut si ea, cel mai mult am mers cu 110 pentru ca erau doua radare in zona de test drive. Sincer nici nu mi-am dat seama cand masina a ajuns la 100 km/h dar a ajuns repede, cu aerul conditionat pornit pe toata perioada testului, doua persoane, rezervor un sfert :D atat de repede incat nu ma mai intereseaza in cat timp ia suta, sunt sigur ca face fata la o depasire in Romania. Pentru tarile civilizate exista pilotul automat nu caii putere. Ma gandesc cum o fi pe Polo, nu aveau un Polo 1.2 TSI disponibil pentru test, dar eram curios. Media consumul pe BC era de 7,9l.

Pana sa fac test cu motorul pe benzina eram convins ca , caut un G6 de 90 sau 105CP, dar linistea pe care mi-a oferit-o aceasta versiune pe benzina m-a facut sa uit de diesel. Desi am inteles ca noile motoare CR de 1.6 de la VW sunt si ele foarte silentioase, parca prefer linistea motorului pe benzina, si normal diferenta de pret la achizitie in favoarea mea :-)

Oricum, pentru cine e interesat de aceasta motorizare, fie el Golf, Polo sau alta marca/model din grupul VAG, ii recomand cu caldura sa nu dea inapoi de la un test drive. Daca am parut prea entuziasmat, aceasta nu va fi prima mea masina, am avut si motoare diesel si benzina, de la 4cil la V8, si mai noi si mai vechi :-)

Varianta aleasa de mine:

Vehicul Selectat:

Golf VI CL Edition 1.2 TSI/105 CP,M6

Benzina / 1.2l / 77 kW/105 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

Incarcarea totala permisa: 1790 kg Sarcina utila nominala: abh

Modificat de yelp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau ~ 1000 eur fata tva si 1200 eur cu tot cu tva.Cred ca eroarea consta in faptul ca pretul de 1147 include tva.

Nu am vazut sa fi fost vreodata doar 700 fara tva.

Cand dai comanda scoate :

Faruri cu lumini permanente cu

intensitate redusa

EUR 0,-

deoarece da eroare la plasare ,aceeasi situatie si pt ISOFIX care vine in standard.

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si oferta printata si nu a parut sa fie nicio problema. Preturile din configurator nu includ TVA parca, si acolo este listat la 1147. Poate este vorba totusi de o eroare. Oricum, cel mai probabil nu voi alege optiunea aceasta, desi mi-o doresc. Poate in viitor reusesc un retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu luminile permanente intervine la lansarea comenzii,adica va da eroare si va trebui sa o scoti.

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok si totusi optiunea ramane valabila ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as tine sa cred ca da ..dealerul nu a stiut sa imi zica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.stiu ca e offtopic,rog un moderator sa creeze un nou topic,sau sa-l mute in alta parte,dar am o intrebare:ieri,in parcarea unui supermarket,un nene gardian binevoitor a vrut sa vada cine e mai tare:carutul sau portiera mea!rezultatul-mici zgarieturi pe portiera dreapta spate,plus doua dungi negre de un centimetru.tabla nu este indoita,zgarieturile sunt superficiale.dupa o mica cearta cu cei de acolo,am renuntat la orice forma de "pedepsire" a domnului in cauza.acum intrebarea:sa fac un polish, si daca da,unde?sau sa dau cu un creion corector?masina este alba.am mai fost sfatuit s-o las asa cum e,ca mai rau ii fac cu celelalte 2 solutii.voi ce parere aveti?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem daca masina mea va avea standard Asistentul pentru urcare (cel care a disparut din configurator)panta deoarece se pare ca ar fi printre schimbarile generatiei 2011 conform unui forum australian

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu comanda acum 2 zile la un Golf VI HL 1.4 TSI 122 CP. Trebuie sa vina in 10-12 saptamani (sper sa vina mai repede :D ) .

Am luat-o de la Midocar. Nu aveau nimic pe stoc iar ce se putea lua cel mai repede avea termen de livrare 2 luni asa ca am zis ca daca tot astept, sa astept HL-ul.

Am adaugat pe ea vopsea metalizata Blue Shark, aer conditionat climatronic, camera rear assist, indicator presiune pneuri, radio RCD 510.

Sper sa treaca timpul cat mai repede :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptare usoara si bun venit in club! Poti sa imi spui de ce ai optat pt. rear assist? O curiozitate, atata tot. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca, pe unde parchez eu, deobicei raman cam 5-10 centrimetri in spate si m-am cam saturat sa tot cobor din masina pentru a vedea daca mai am inca umpic sa bag (abia ma descurc cu o Dacia Sandero - actuala) Si camera nu e foarte scumpa, si chiar cred ca ajuta, dupa ce am facut un test cu ea la dealer. Pentru mine, mi se pare foarte folositoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptare usoara si bun venit in club! Poti sa imi spui de ce ai optat pt. rear assist? O curiozitate, atata tot. :rolleyes:

dupa mine ar trebui pusa standard, e de 100 de ori mai utila decant senzorii, si costa si la jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rear assist camera o am si eu si ma felicit pt alegerea facuta. isi merita fiecare banut si este foarte utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica voi nu parcati pana atinge ? :rolleyes:

PS - am tot golf 6 si regret ca nu am pus camera si xenoane ... optiunea care o am acum si de care am fost cel mai multumit au fost jantele pe 17 ... schimba dramatic aspectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mine ar trebui pusa standard, e de 100 de ori mai utila decant senzorii, si costa si la jumate.

Imi aduc aminte de un post anterior, in care gaseam argumentatia. Sau ma insel? Vroiam sa vad ce cred si altii. Rear assist combinat cu rcd 510, un gadget interesant recunosc, dar cat de util? Senzorii nu sunt necesari, sa nu mai zic de tot tacamul oferit de Vw celor doritori? Impresii de pilot obisnuit cu asa ceva? Ca poate convingem tot mai multi viitori posesori si devine standard. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica cat de util? total util, indiferent de lungimea masinii. oricat de mica sau mare e masina, cand ajungi sa ai loc f putin (si ajungi des) te ajuta enorm. unde mai pui, ca fiind ultra wide angle, ajungi sa iti dai seama si unde a bordura pe laterala masinii. nici nu stii pana nu testezi mai mult, cat de util e. plus ca e f ieftina.

nu vad relevanta problemei, ca nu e masina mare. mare sau mic e in stransa legatura cu locurile in care o bagi. orice poate deveni mare sau mic in functie de asta.

plus ca nu stiu cum te-oi fi obisnuit tu, dar eu cand intorc capul, am senzatia ca e ditamai masina, si de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta e si senzatia mea cu actuala...si sa fim seriosi, e o masina mica. Si dat fiind faptul ca, cred ca mi s-ar rupe inima sa o ating... consider ca este o optiune extrem de utila, mai ales ca ea costa doar 140 euro.. bine iti trebuie 510-le :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu bordura, aici m-ai prins. Nu stiu de ce nu exista niste standarde, daca tot le schimba intr-o veselie, macar sa nu exagereze la dimensiuni...

Cat despre marime, niste oglinzi retractabile electric mi se par foarte utile, plus optiunea ce are legatura cu remarca precedenta. Restul, nu stiu, chestie de feeling. Am vrut intotdeauna sa simt masina, sa nu devin dependent de niste scule care spun, tipa de fapt, ca nu se poate, dar nu-i asa. Iar masina din semnatura nu are nici macar o zgarietura superficiala. Sa nu cobesc. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!