Jump to content

Passat - nu se alimenteaza motorul cu motorina


Alex82
 Share

Postare recomandată

Salut in primul rand

Azi mergeam cu masina si am vrut sa depasesc o dacie eram in treapta a 3 si ajunsesem la 90 de km la ora si mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit, am scos furtunasul de la chestia aia atasata de motor este in partea dreapta la mine si intra in el turul de la filtrul de motorina si iese returul si mai are un capat din care iese motorina si se duce la injectoare, din cate am observat nu imi iese nici-un fel de motorina spre injectoare si as vrea sa stiu si eu ce sa verific sau ce trebuie sa fac??????? :D

Am un passat 1,9 Tdi din 98 cu 90 CP

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui mai multe informatii despre masina si ce ai patit (cod motor, ce sintome are si nu am inteles unde ai umbalt), dar la prima vedere ar trebui vazuta de un "doctor" inclusiv scanata.

:(

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tre sa verifici minutios sigurantele, apoi intre motor si caroserie e o mufa rotunda o deschizi prin desurubare o sprayezi sau cureti mecanic si cuplezi la loc, pui contact si eventual misca aceea mufa ,ar trebui sa auzi un clic in pompa de inj. ,daca nici asa nu o ia atunci tre sa treci la un tester :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in primul rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca atunci cand pui contactul nu se aprinde martorul bujii, este releul 109. Se scoate si se cositoresc lipiturile (nu are mai mult de 9-10). sE GASESTE IN CUTIA CU SIGURANTE

Scoate busonul de la rezervor si vezi daca apoi porneste.

Verifica O-ringul (o garnitura de cauciuc ca un inel ) de la filtrul de motorina, pe unde intra aerul cel mai usor.

Verifica apoi etanseitatea intregului traseu de alimentare.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc ptr ca incercati sa ma ajutati, dar sa va dau mai multe detalii

1) am fost la un service si au luat o sticla cu motorina si au pus-o la intrarea in pompa de injectie si au observat ca nu tragea de loc iar eu au zis sa nu fie pompa sau ceva electric dar nu aveau tester

2) Se aprinde la busi becul si se stinge iar la releee nu m-am uitat fiindca nu stiam care e

3)Am fost la o gramada de serviceuri si nu vrea nimeni sa se uite decat dupa pasti iar la Porshe cica sa o las de vineri si sa o iau joia viitoare,bine ca nu ma grabesc dar era 900.000 ora de lucru si a zis ala ca dureaza cam 2 ore numai ca sa vada ce are, asa ca nu ma mai duc acolo caut un service cu tester sau pe cineva care are asa ceva dupa pasti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc ptr ca incercati sa ma ajutati, dar sa va dau mai multe detalii

1) am fost la un service si au luat o sticla cu motorina si au pus-o la intrarea in pompa de injectie si au observat ca nu tragea de loc iar eu au zis sa nu fie pompa sau ceva electric dar nu aveau tester

Pai inseamna ca nu e alimentata supapa electrica de deschidere (cut-out valve parca ii zice in En). Asta se poate verifica cu un multimetru (voltmetru mai exact).

Asta in schimb poate avea mai multe cauze. Zici ca bordul se aprinde => nu e 109-ul. Totusi pe traseu pot fi (si de obicei sunt) si alti factori care pot intrerupe aceasta alimentare. De exemplu eu am avut un releu dus in alarma de fabrica a masinii. Dar tot asa poate fi de la o alarma montata ulterior care are un "imobilizator" (am pus special ghilimele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit-o si eu la fel ca Alex,oprit la semafor, s-a oprit motoru' si nu mai porneste neam. In timpul mersului am observat ca se tot aprindea martorul de la bujii(palpaia asa...). Am o a 2-a alarma care este deconectata pt ca urla continuu cand o cuplez. Nu stiu ce are, masina am achizitionat-o de curand si ma uit la motoru' ala ca la "masini straine", imi vine sa dau cu o piatra in sigla de pe motor, poate se repara :( . Poate aveti fro' solutie, merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca se tot aprindea martorul de la bujii era ca sa te atentioneze ca ai o problema la motor . Ignorand acest avertisment , problema s-a agravat. Ce coduri de eroare ai avut in calculatorul motorului ( ECU )? Daca nu are cine sa te ajute , te pot ajuta eu ( da-mi un PM )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Salut in primul rand

Azi mergeam cu masina si am vrut sa depasesc o dacie eram in treapta a 3 si ajunsesem la 90 de km la ora si mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit, am scos furtunasul de la chestia aia atasata de motor este in partea dreapta la mine si intra in el turul de la filtrul de motorina si iese returul si mai are un capat din care iese motorina si se duce la injectoare, din cate am observat nu imi iese nici-un fel de motorina spre injectoare si as vrea sa stiu si eu ce sa verific sau ce trebuie sa fac??????? :o

Am un passat 1,9 Tdi din 98 cu 90 CP

si mie mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul in mers si sa mai porneasca apoi doar dupa o pauza de 4-5 minute. asta s-a intamplat de doua ori in trei saptamani.

am fost la service si singura eroare care i-a aparut (sper sa nu ma insel si sper ca asta sa fie ordinea corecta)

380C: FUEL PUMP OPEN/SHORT CIRCUIT DELAY

mentionez ca masina e 1,9 tdi, 101 cp, 2001.

multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sper sa nu zic o prostie dar 1.9 tdi fara pompe duse adik 66Kw nu are pompa ajutatoare de motorina ori care ar fi codu lui de motor asa ca parerea mea este ca daca scoti turu din pompa de injectie nu o sa mai vina motorina neam.......nu are cine sa o aduca acolo .....

iti pot recomanda eu un service bun bineinteles daca esti din bucuresti ......

totalgamma@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
I_am_Stealth

@theorry verifica mufa care alimenteaza pompa de injectie. Vezi daca nu ai coroziune/scurt pe unul dintre pini.

Bafta si tine-ne la curent.

Ce a zis Buzzy nu e pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutari!

Am si eu o problema asemanatoare: se opreste motorul in mers si bordul ramane stins pana pun din nou contactul sau il las o anumita perioada de timp. Sa fie de vina releul 109?

Masina e un Vento 1.9 TDI, 1Z din 94'

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi chiar releul dar nu te apuca de schimbat, incearca o scanare la cineva care are tester pt masina ta , parca este cu 2 mufe la tine este adaptor 2x2parca....

Pot fi toate cauzele enumerate de colegi mai sus si chiar ,mai multe....Bafta!

Modificat de dragos2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai modele pana in 94' au mufa 2x2; la mine e cu mufa normala de diagnoza dar tot n-am interfata inca ;)

Ca solutie am dat jos releul 109 si am refacut lipiturile reci si de atunci n-am mai avut probleme; sunt in continuare cu ochii pe ea sa vad daca se mai repeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Iar a reinceput cu oprirea motorului... :banghead: si am ramas si fara idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai umblat la blocul de relee si pentru moment s-a rezolvat problema, eu zic ca tot acolo in acel bloc ai un contact slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da problema s-a dovedit ca era de la modulul de alarma (niste lipituri fisurate); dupa ce am rezolvat problema modulului de la alarma cand pun contactul nu mi se mai aprinde becul de la bujii in bord si nici nu porneste. Daca scot releul 109 si fac o punte intre pinul 30 si 87 becul se aprinde pentru o secunda si pe urma se stinge si istoria se repeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare tuturor... vin si eu cu o problema asemanatoare cu a voastra....oprirea motorului in mers...

am fost la service prima data...problema era pompa de motorina din rezervor...era arsa....s-a schimbat...dar problema persista, de atunci am fost la "o tona" de electricieni si electronisti care nu reusesc sa ii dea de capat. regret ca nu am o scanare sa o atasez dar voi reveni cu una.

cum se manifesta: ieri mergeam pe DN1 (inspre Oradea), drum bun, lat...am zis sa incerc si eu masinuta putin...fiind in treapta 4 am incercat sa intru in depasire, in dreptul celui depasit am schimbat a 5-a si mototul a intrat in trepidatii si a scazut turatia brusc....am revenit in a 4-a si la fel....am reusit cumva sa depasesc si am redus pana la a 3-a, la fel...ambreiaj, semnalizare si am incercat sa trag pe dreapta....in momentul cand am apasat ambreajulmotorul a murit instantaneu (ca si cum mi s-ar fi taiat alimentarea cu motorina)....ulterior nu a mai pornit vreo 5-10 min. Asta fiind prima data....in sarcina...adica la 2500-3000 de ture...peste 20 de km fiind pe un drum secundar am patit lafel dar la turatii mici in trapta a 3-a....a inceput iar sa tremure si cand am pus piciorul pe ambreiaj a murit. Am pornit iar...si peste inca 10-15 km urma sa ies de pe drumul principal si cand am franat si am incercat sa ii dau a 2-a sa intru pe o straduta....la fel....diferenta e ca la turatii mici nu tremura...moare pur si simplu fara sa se simta nimic si nici sa se auda.

Daca stie cineva care ar putea fi problema i-asi fi recunoscator....sincer nu mai stiu ce sa fac si unde sa mai merg....nu pot porni la nici un drum mai lung de 50 km fara stres....desi in oras nu se intampla cate 500km...mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit azi cu mecanicul care are "grija " de masina mea si a zis ca oringurile nu intrerup functionearea motorului in mers...numai in parcare....si in cazul acesta nu mai poti porni...el insista ca e o problema electronica undeva...mi-am facut o programare la o testare la toata instalatia electronica si electrica.....am sa revin cu eventuala problema

liviu_petrasc tu ai descoperit problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora in discutie (din link-ul meu) tocmai asta facea: se oprea in mers si pornea foarte greu dupa. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa ce masina a fost la Autoworld....sincer imi vine sa si rad....dar ideea e ca am ras pa banii mei....faimosul mecanic de vag din cluj, pe care toti il recomanda cu caldura...sincer si eu....mai face si greseli....mi-a montat gresit pompa de motorin din rezervor...a inversat ceva conducte...dar cel putin acum sper sa nu mai am probleme cu masina...sau macar din punctul asta de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare si bine v-am gasit!

Am o problema care seamana cu ce s-a discutat pe aici, pe scurt am patit-o si am ramas in drum cu masina din profil si nu-i dau de capat :(

Nu pot sa zic ca nu am fost "avertizat" dinainte:

De cateva ori cand indicatorul de motorina arata cu o linie peste cele doua rosii (nu se aprindea martorul de alimentare) se aprindea intermitent martorul bujii incandescente cu mesajul "engine workshop". Apoi dupa putin timp motorul se oprea in mers. Dupa cateva incercari la automat pornea din nou.

Cautand erorile cu diagnoza am vazut ca aparea eroarea

"01442 - Misfire due to Lack of Fuel 35-10 - - - Intermittent"

Acum in weekend in timp in timp ce mergeam in afara orasului tot cu rezervorul cu 1 linie peste zona rosie se aprinde intermitent martorul de buji incandescente, iar dupa 30s motorul moare in mers. Dupa ce am tras pe dreapta oricat am incercat la automat motorul nu mai pornea...

Ce am mai vazut/incarcat:

- am scos furtunul de tur din filtru - nu vine motorina cand pun contactul/ dau la cheie

- am tras cu gura din furtunul de tur - vine motorina (bleah ce gust are ;) )

- am desfacut cele 2 capace de sub bancheta din spate care permit accesul la rezervor - in partea in care nu e pompa era destul de plin, in partea in care e pompa nu prea era motorina, cumva nu trece motorina dintr-o parte in alta?

- am conectat pompa din rezervor cu 2 fire trase de la baterie - furtunul care iese direct din pompa arunca motorina , dar cand il conectez la restul de furtune (nu prea inteleg ce si cum fac ele prin rezervor) motorina nu mai ajunge la iesire unde se conecteaza furtunul de tur

- am alimentat dupa filtru turul direct din sticla, dupa aerisire la injector motorul porneste si merge perfect

Orice idee e buna, ca eu nu mai stiu ce sa-i fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Primul sfat: NU MAI CIRCULA CU MOTORINA PUTINA!! Risti sa prajesti pompa de alimentare.

Deci cand pui contactul nici nu se aude pompa cum baga pentru 1 secunda?

Daca ai tras cu gura si circula motorina prin conducta, tot la pompa din rezervor (si/sau furtunele din ele) restrangem cautarile.

Vad ca ai motor de 2.5. Din cate stiu, astea au 2 pompe de alimentare in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!