Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Buna ziua tuturor.

Dupa taiatul porcului si Cråciun in sfirsit am avut timp sa pun Vcds-ul på masina.

Am avut motorul blocat.

am sters toate erorile si am scanat inca o data.

Tot nu vrea sa porneasca....rezultatul mai jos atasat.

problemele legate de insuficienta tensiune sa explica prin baterie descrcata. e la incarcat acuma

nu inteleg de ce nu vede pompa de motorina acuma... sigurantza e ok .

Are cineva vreo idee de ce nu merge??

Log-XR47633-WVWZZZ3BZ4E298298-318630km-197987mi,17.02.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheama pe cineva care se pricepe...sau eventual inlocuieste pompa tandem cu alta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia este nu că nu vede pompa de motorină ci modulul J538 (Control Module for Fuel Pump), care modul nu ştiu cu ce se ocupă pentru că din ce văd în schemă la AVF pompa de combustibil din rezervor este comandată de un simplu releu comandat de ECU. Singurul lucru pe care-l găsesc legat de acest modul este că este conectat pe magistrala de CAN la modulul instrumentelor de bord. Având în vedere şi eroarea 18263 - Powertrain Data Bus este posibil ca ele să apară ca urmare a unei resoftări sau codări defectuoase. Deci nu cred că asta este cauza.

Ai încercat să o porneşti cu spray de pornire?  (ştiu că nu prea este recomandat, dar dacă nu ai altă soluţie.....măcar să îţi dai seama dacă este de la alimentarea cu combustibil sau din altă parte). Sau poate ar fi bine să conectezi un manometru ca AICI şi să vezi dacă face ceva presiune când încerci să porneşti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, este vre-un coleg in Cj care a rezolvat problema ca nu trage bine masina, ca e lipsita de putere? Sau stiti unde as putea-o duce in Cluj si sa ii dea de capat ? Daca opresc motorul si pornesc iar parca isi mai revine. Pana acum am curatat turbo, nu are joc in ax, am schimbat furtunele de vacuum, am lipit ștutul de la pompa tandem cu bison epoxy ca avea un pic de joc. Adaug poza cu erorile pe care le vede acum. Am schimbat filtrele, uleiul si termostatul de 1 luna. Masina in cauza e un VW Passat cod motor AVB, din 2001, 1.9 tdi, 5 viteze, 101 cai. 

20210315_201946.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare verifică dacă nu cumva capsula vacuumatică a actuatorului turbo este spartă (cu o bucată de furtunaş nou tragi aer cu gura din capsulă şi vezi dacă rămâne limba lipită de furtunaş), iar pentru a doua cauze posibile pot fi probleme de cablaj sau chiar senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, lupo_bv said:

Pentru prima eroare verifică dacă nu cumva capsula vacuumatică a actuatorului turbo este spartă (cu o bucată de furtunaş nou tragi aer cu gura din capsulă şi vezi dacă rămâne limba lipită de furtunaş), iar pentru a doua cauze posibile pot fi probleme de cablaj sau chiar senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Ok, ma uit zilele astea si revin cu un raspuns, ms 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar o lipsa de vacuum. Asta inseamna negative deviation. Precis se vede si in log daca faci in mers cu vcds-ul.

Delphi-ul nu face prea multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am verificat capsula vacuumatica de la turbo si nu e sparta. Am verificat si piesa asta, tot ceva capsula vacuumatica,nu stiu cum se numeste, dar pierde aer, am procedat tot asa cu un furtunas. Stie cineva cum se numeste ca sa o schimb si de unde sa o cumpar ? 

20210417_155642.jpg

Modificat de Calin_cash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Cosmin pt link 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 12/30/2020 at 9:54 AM, lupo_bv said:

Chestia este nu că nu vede pompa de motorină ci modulul J538 (Control Module for Fuel Pump), care modul nu ştiu cu ce se ocupă pentru că din ce văd în schemă la AVF pompa de combustibil din rezervor este comandată de un simplu releu comandat de ECU. Singurul lucru pe care-l găsesc legat de acest modul este că este conectat pe magistrala de CAN la modulul instrumentelor de bord. Având în vedere şi eroarea 18263 - Powertrain Data Bus este posibil ca ele să apară ca urmare a unei resoftări sau codări defectuoase. Deci nu cred că asta este cauza.

Ai încercat să o porneşti cu spray de pornire?  (ştiu că nu prea este recomandat, dar dacă nu ai altă soluţie.....măcar să îţi dai seama dacă este de la alimentarea cu combustibil sau din altă parte). Sau poate ar fi bine să conectezi un manometru ca AICI şi să vezi dacă face ceva presiune când încerci să porneşti

Salutare inca o data tuturor.

Inca tot nu am reusit sa o pornesc.... a fost o pauza de 7 luni si ceva...

am verificat azi releul de la pompa cel marcat 167.

L-am dat jos si l-am alimentat cu o baterie de 12v de la o bormasina.

inchide circuitul si are continuitate cind e masurat cu ohmmetrul.

am luat contactorul de på pompa de motorina din tanc si l-am alimentet si på el cu 12v din bateria de bormasina= functioneaza.

am dat la cheie cu pompa på baterie si tot nu vrea sa porneasca.

sigurantele le-am verificat toate si au toate continuitate.

are cineva idee unde sa mai caut?

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!

am o problema ciudata cu pompa de vacuum la un golf 2008 Bxe codul la motor

pompa e luk si a fost schimbata cu o alta pompa tot luk de pe o alta masina cu kilometri putini. Nu sunt alte probleme in afara de faptul ca scapa putina motorina amestecata cu ulei cred ,ca e inchis la culoare pe la imbinare unde vine prins in surubul de jos ala mai subtire.

Garnitura dintre motor si pompa, aia de tabla a fost schimbata de 2 ori pe original vw si tot in acelasi loc curge. 
Mor de nervi. Ce pot sa  fac in situatia de fata?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o schimbi cu o pompa Bosch! Pompele Luk aproape toate curg pe la toate imbinarile, dupa un timp! Problema vine de la ciclul de incalzire si racire a pompei, lucru care o face sa se deformeze in timp si nici un kit nou de garnituri, nu tine mai mult de 2-3 luni! Vorbesc din experienta, am avut pompa Luk pe masina din fabrica, cand am cumparat-o curgea la pornire de toate, si ulei si motorina, dupa ce se incalzea motorul, nu mai curgea asa tare, dadea mai mult vapori! Am cumparat un kit de garnituri, le-am schimbat la service, vreo 2-3 luni a fost uscat in jurul ei, dupa, a inceput sa se umezeasca iarasi din ce in ce mai tare! M-am enervat si m-am dus si am cumparat o pompa noua Bosch + garnitura noua oe, le-am schimbat si de mai bine de 1,5 ani totul este uscat in jurul pompei!IMG_0047.thumb.JPG.2dea4168f8d05816222dff1975003d75.JPGIMG_0058.thumb.JPG.2ba98cbf9a86cc44c71aebb0fedc91bb.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am incercat cu o pompa bosch cod 038145209Q dar cand sa o montez pur si simplu nu se lipea bine de motor. Parca axul pompei era mai lung. Asa se simtea. Nu se aseza perfect.

Am gresit eu ceva ori axul la bosh e mai lung ca luk?

🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate confirma cineva ca bosch cu 0389145209q se potriveste pe bxe perfect?

A incercat cineva sa monteze pe bxe pompa bosch in locul celei originale de fabrica luk?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038145209Q este ultimul cod de pompa tandem care se potriveste la BXE.

Am eu acest cod.

 

Tu incerci sa pui o pompa Bosch AM sau o piesa OE cu codul 038145209Q fabricata de Bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pompa originala bosch de pe o skoda din 2010-11

pompa pur si simplu nu intra perfect pana la capat.nu se aseza perfect pe motor. Se vedea axul pompei ca nu intra la maxim. Ramanea o distanta mica intre pompa si motor cam de 0.5 mm cred

Fac eu ceva gresit?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele tandem se potrivesc la toate motoarele care sunt cu un singur ax cu came indiferent de an, sau ca sunt de 1.4tdi , 1.9 tdi sau 2.0tdi, fie ca sunt cu filtru dpf sau nu... singura conditie la montaj este dupa caz garnitura de tabla sau inele de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Mi a venit si mie randul sa mi cada pompa tandem. Este LUK. As comanda o pompa Bosch.

 

Exista pompa Bosch aftermarket si pompa Bosch pe original ?

 

Sunt diferente calitative intre ele ? Ma gandesc ca fiarele sunt la fel, poate calitatea garniturilor sa difere ....

 

Stiti cumva , vine cu garnitura care se ataseaza intre ea si chiulasa sau trebuie comandat separat ?

 

Care garnitura ar fi mai buna ? De cauciuc sau de tabla ?

Modificat de albinaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Pascal Costel

Bună. Dețin un passat b5.5 1.9 tdi 101 cai. Am o problema cu pierderi de ulei în zona pompa tandem vacum de la ce ar putea fi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna ziua! Am un Passat b5.5 19 2003 130 cp AVF. Am depistat zilele astea că tuspicul de la pompa tandem are joc. Când am motorul pornit și mișc puțin de furtun se aude că iese aer. E normal sa faca așa? Ar trebui schimbata? Precizez că atunci cand pisc frana înainte să se învârtă ultimile 2-3 ture roata că sa oprească definitiv apare un carait. Frana tine bine, am dezactivat esp și tot așa face. Ar putea fi de la această pompa tandem? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Sandu Razvan said:

și mișc puțin de furtun se aude că iese aer.

Practic trage aer. Pompa tandem conţine şi pompa de vacuum pentru acţionarea servofrînei şi a electrovalvelor. Dacă sunt pierderi de vacuum sunt influenţate aceste sisteme: frînare, turbină, EGR.

10 hours ago, Sandu Razvan said:

E normal sa faca așa?

Nu este normal

10 hours ago, Sandu Razvan said:

Ar trebui schimbata?

Prima dată încearcă o etanşare. Degresează bine şi aplică un adeziv. Colegi de aici de pe forum au folosit Poxipol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu știu de doua variante de pompa tandem

1. cu stutz-ul de vacuum metalic, capsat, pare cam greu de reparat, seface un colier de epoxy

2.cu stutz de mastic, care are doua cleme. Nu am reușit sa îl scot decât spărgând urechile de aluminiu ale carcasei. Se schimba o-ring ul cu unul de 19(interior) x3 mm și se pune niște epoxy pt stabilizare.

 

Eu cred ca problema e data de racordul dur de plastic care duce la servo frână. Am înlocuit cu furtun flexibil, pare mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutate, ma lupt cu o masina care nu porneste. Primeste motorina pana in pompa tandem dar pe retur nu vine motorina. Am verificat presiunea facuta de pompa dand la cheie(230 rpm) si abia urca la 0.3 bar dupa 20 de secunde. Am montat o a doua pompa SH dar aceeasi situatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Tămaș Mihai

Bună ,sunt nou am si eu probleme la al meu passat nu mai vrea să tragă și asta s-a întâmplat treptat să piardă din putere . Vreau sa zic că am înlocuit pompa tandem în primăvară si a mers ok . Mie mi se pare că nu face vaccum îndeajuns am verificat furtunașele par ok am înlocuit la acuatorul turbo unul si altul la egr .Aș vrea daca să poate să îmi spuneți careva ce presiuni ar trebui să am la ieșire la pompa de vaccum .Vreau să zic că nici frână nu prea am . Mulțumesc !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!