Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Recomanda cineva o reparatie mai profesionala a stutului de vacuum? A mea nu face vacuum cat trebuie si stutul are joc si am luat alta sa o refac insa si asta are joc in stutu si as vrea sa il repar putin mai profesional, nu prea imi plac tiganelile cu poxipol, poxipina, epoxy si alte tiganeli. Multi din voi spuneti ca "e bomba, tine de 3 ani" dar sunt si altii care au revenit la aceeasi problema dupa 3 luni.

 

Sincer ma gandeam sa sudez stutul de carcasa pompei dar stutul are o supapa unisens sub el, insa vin cu o solutie: sa scot stutul afara, sa scot supapa afara si sa o arunc, sa pun stutul inapoi si sa il sudez in aluminiu si sa cumpar o supapa unisens universala care sa fie pusa pe furtunul de vacuum ce iese din pompa. Se paote intampla ceva rau in situatia asta?

Va multumesc.

PS: nu mor de foame, dar n-am nici 900 de lei cu care sa nu am ce face si sa iau o pompa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei putea suda materialul ala, zirconiu parca e.

Eu am mai scris in topic cum am rezolvat ciocanind usor in buza stutului. Trebuie citit.

O alta varianta e cu o bucsa facuta la strung si care sa intre presata pe stut. Procedeu de asemenea descris in topic. 

Spor la rasfoit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bizon epoxi metal,de 7 ani lipit stutul si este beton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare.. imi face presiune mare in circuitul de racire si da afara pe supraplin uneori... sa fie tot din cauza pompei in tandem? A mai avut cineva astfel de probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste greu dimineata, cred ca se dezamorseaza, am schimbat 2 pompe tandem, flltrul de motorina si problema persista.

E posibil ca pornirea greoaie sa fie cauzata de garniturile de la injectoare in conditiile in care nivelul uleiului din baie nu creste(adica nu baga motorina in ulei)? Dupa ce porneste merge perfect.

Multumesc, toate bune!

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Im topicul cu pornirea grea a motorului am citit ca este posibil sa se dezamorseze din cauza garniturilor de la injectoare fara ca motorina sa ajunga in baie. O sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa este, pornirea poate fii afectata de o-ringurile injectoarelor. Schimba o-oringurile si revino cu impresii. La inlocuirea lor sa folosesti ca piesa de Bosch si nu schimbi injectoarele intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. O intrebare am si eu. Vad ca se umezeste pompa tandem in zona capacului si pe langa chiulasa. E bun setul asta de garnituri pe care vreau sa-l achizitionez ??? plus daca dau pompa jos, vreau sa schimb si garitura aia mare de la capacul motorului. multumesc 

ws_serve_pic.jpg

ws_serve_pic (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara !!

Am si eu buba cu pompa tandem curge motorina, am luat set de garnituri, zilele acestea incep operatiunea, sper sa nu fie nevoie de una noua.

Intrebare ?? un cod pentru furtunul de apa de sub pompa tandem , ca sa umflat si sta sa crape, sa-l inlocuiesc si pe el saracu  ca se apropie concediul si trebuie sa merg safe !

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu garniturile si a tinut fix un an, mai bine luati pompa noua eu am dat pe ea acum 2 ani 800ron Bosch.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si eu cu stutul ala de la vacuum, l-am lipit cu silicon Victor Reinz (dinala care se pune la baia de ulei) sper sa fie ok azi ii fac proba. L-am lasat la uscat de ieri pana azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Kills 1402 nu îți recomand sa înlocuiești acele furtune , eu am cumpărat pe origine și mă ținut exact un an dar menționez ca aveam o usoara pelicula de motorina cel mai bine sub pompa tandem tai furtunul și îl îmbini cu o bucata de țeavă de inox . Îți garantez ca nu mai tine mașină cât tine aceasta metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 05.12.2017 at 10:16, [cj]sharky a scris:

Update asa cum am promis. Voi mai face unul in caz ca se strica, altfel inseamna ca inca merge sau am scapat in sfarsit de cazan.
Carpeala facuta de mine tine. Au trecut 1500km, majoritatea in oras.
 

Update, s-a rupt fix acelasi surub care l-am inlocuit.

Pe modelul meu de pompa, cel cu indicativul A suruburile sunt 8.8, iar pe astea noi cu garnitura de metal indicativul e 10.9.

Asadar voi inlocui toate suruburile cu 10.9 si sa speram ca nu mai crapa.
Iar de data asta nu le mai strang decat f putin, cat sa nu curga, posibil sa fi crapat de la cicluri termice, aluminiu avand coeficient de dilatare diferit.

Nu imi amintesc sa fi exagerat la strangere nici inainte.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am desfacut pompa iar.
Surubul rupt nu era gripat in aluminiu, deci a iesit f usor, nu m-am chinuit ca data trecuta cu burghiu si tarozi.
Am montat suruburi 10.9, mai puternice ca cele originale de pe pompa mea.
De ce nu le-am inlocuit din prima nu stiu.
Vedem de data asta cat tine.

Capacul pompei e drept, l-am pus pe o sticla, nu s-a indoit/deformat.
Stutzul e fara joc, deci reteta cu ciocanitul e buna, atentie doar din ce unghi loviti si cum tineti contra de nu deformati restul pompei.

Siliconul intr-adevar nu merita pus. Nu s-a dezintegrat, inca e tot silicon, moale, dar nu ajuta la ceva.

Furtunul de sub pompa inca era ok, dar avand niste urme de imbatranire am decis sa il inlocuiesc cu unul de silicon la 10 lei m.
Teoretic e rezistent la motorina, tine la 10 bari, e mult mai flexibil ca cel original deci merge imbarligat conform traseului original fara sa se stranguleze.
Doar trebuie adaptate tampoanele de cauciuc ca sa nu frece de chiulasa si ce mai e prin jur. Asadar nu va bateti capul cu furtunuri originale sau din dezmembrari unde mai nou se cer preturi cat pt o piesa noua.

Nu am mers pe pompa SH din neseriozitate sau jegmaneala pe fata.
E.g. 100E pompa + 100 lei montaj (dezmembrari VAG in Cluj de pe soporului) sau pe olx am gasit ori cu joc, ori cu evidente urme de scurgeri. 

Piesa de rezistenta a fost unul care mi-a adus o pompa cu stutzurile de combustibil pline cu pamant!!!!!
Decat variantele astea mai bine o repar pe asta si daca iar nu tine iau alta noua e 700lei, iar ganiturile se gasesc la 30 lei.

Deocamdata masina merge, sper sa nu mai faca figuri pana apuc sa cumpar alta.

Modificat de [cj]sharky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna, am un Touran 1.9 AVQ si am si eu o problema, imi curge motorina pe la pompa tandem pe la surubul incercuit cu rosu din poza, e vreo garnitura acolo?se gaseste separat? stiti ce rol are?

Multumesc

pompa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Buna, acel surub este doar un dop, acolo se conecteaza manometrul cand se fac diferite teste de etanseitate, desfaci si vezi ce garnitura e, si cumperi unul la fel de la magazin de piese auto, chiar daca nu este special pentru pompa tandem, sa fie rezistenta la motorina si la temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi, iertati-ma ca va deranjez dar o u Urgenta mare!!

PE Touranul meu 2006 1.9 TFI , Am demontat azi pompa din cauza Stutului care joaca(problema dsicutata pe forum stiu). 

Cam sa dau jos conectorul de pe Stut ,cel de plastic, a facut poc (am incercat dinspre margine spre exterior, ca in tutoriale). Am pus DuctTape pe el.. in lipsa de altceva 

Nutul Pompei Tandem eu zic l-am pus pe punct(altfel stiu ca nu intra) dar nu mia  porneste masina!!!

 

Am desfacut din nou ,din nou am pus-o la punct si identic. Da sa poneasca ,invarate electromotrul ,dar in gol,  nu am vacuum,pedala frana tare. La a treia pornire se aprinde si martorul de ulei in bord.

PS M-am uitat la Stutul bandajat si sub pompa, nu apare sa scape ulei  

Sunt in Iasi, rog o vairanta macar sa ajung in service 2 km fara platforma daca puteti.

Scuzati deranjul dar am nevoei mare de un sfat bun!

20190304_111143.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii sigur ca e buna pompa? Ca eu am dubii.

Sau ai inversat furtunele de motorina si ai bagat turul la retur.

Altceva nu aveai ce sa atingi in zona, ca sa nu porneasca. Vacuum-ul nu e o problema in privinta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa dezamorsat  si pompa din rezervor nu face presiunea necesara sa amorseze sistemul

Sau vezi clapeta de Shut Off  de la EGR sa nu fi ramas pe inchis 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poSb3I06pVa salut! Am citit ce este scris aici si totusi am nevoie de ajutorul vostru!La un B6 Bmp statul de vacum al pompei tandem este de plastic și are fante in sistemul de prindere al pompei, astfel ca el(statul) se misca înainte-înapoi câțiva milimetrii. Ar trebui rigidizat stutul cu epoxy, sau nu? 

La actutorul de la turbo am doar -0.65 bari, și am înțeles de la voi ca este puțin.

Va multumesc anticipat!

 

Modificat de Biu56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e putin. Ai o pierdere mare de vacuum undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin!

Am verificat cât am știut de aproape de pompa tandem( la valva unisens) și aveam   -0.82 și la intrarea in N75 la fel. In schimb la ieșirea din electrovalva am doar -0.65 atât cât ajunge și la actuator turbo. Ar trebui sa lipesc stutul ala la pompa?!(pompa are fante in corpul ei și in prinderea struțului, astfel ca acesta se misca înainte-înapoi; se vede in foto de mai sus). 

Crezi ca este prea puțin vacuumul pentru a acționa geometria?Am verificat actuatorul prin tragere cu gura și pare sa țină supapa vacuumul.Aștept un cablu de diagnoza și am sa fac un log pe care sa l postez in topicul dedicat. Dar mașina nu trage și cred ca merge practic ca un sdi, având și consum pe măsura.

Sper ca ați înțeles ceva din ce am scris si va multumesc pentru ajutor! 

Modificat de Biu56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, fara suparare dar o depresiune de 650 mbar nu este deloc putin, masurata la actuatorul de la turbo. Orice n75 are o pierdere de vacuum pe el, chiar nou fiind. 

In nici un caz nu este o pierdere “mare” de vacuum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!