Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

Are putere de amorsare si dupa pompa mecanica pana in rampa. Si dupa ce se amorseaza in timp ce dai la automat, mai ai nevoie de cineva sa amorseze cu pompa manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp ce dai la automat nu stiu daca mai merge pompa electrica, si daca nu, atunci ai dreptate, ar ajuta mult o amorsare manuala in timpul acesta. ?

In fine, nu am cercetat asa de mult....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATJ(6 trepte/automata) are pompa electrica in rezervor. AJM(5 trepte) nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu amorsare, posibil sa nu fi facut corect operatiunea ... Nu a pornit, incerc maine sa o trag. Am scanat iar pe scan nu mi.a iesit nicio eroare care ar tine de injectoare sau alimentare. Este Ajm 6 trepte

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da i cu putin spray de pornire, altfel greu amorsezi circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, slyminaiter said:

Este Ajm 6 trepte

Repet: ori ATJ 6 trepte, ori AJM 5 trepte.

Daca e ATJ trebuie sa auzi pompa la punerea contactului. Daca n-o auzi, e o problema si cred ca de-aia nu ti se amorseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras-o 5 m si a pornit. Multumesc frumos baieti! Asta e varianta mai simpla se pare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu e sa i dai cu spray de pornire, tragerea masinii implica riscul de a sari distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna.Am demontat pompa tandem deoarece curge pe la garnitura dintre chiulasa si pompa si cind am scos furtunul de la vacum era ulei pe furtun.Se poate repara (ce trebuie inlocuit) sau trebuie inlocuita pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Gasesc balta de motorina sub masina dupa un drum lung, la turatii mari (mers pe autostrada).

Am fost la mai multi mecanici insa nimeni nu poate spune exact de unde vine problema.

Cert e ca pompa tandem e foarte murdara (vezi poza atasata).

Totusi masina merge ok, trage la fel, porneste instant, nu are probleme de vacuum (frana ok).

O singura problema am remarcat, inca de dinainte sa gasesc balti de motorina sub ea (deci nu stiu dc are legatura): atunci cand temperatura exterioara este mai mare de 15 grade C, in primele minute de mers se comporta ca primele Dacii pe injectie: dupa fiecare curba accelereaza in hopuri (nu si daca accelerez puternic...). Am schimbat pompa de motorina din rezervor...fara nici un rezultat. Pompa de motorina veche, din rezervor, parea foarte murdara si unsuroasa parca ar fi stat in ulei si nu in motorina dar motorina din rezervor parea curata.

Mentionez ca motorul consuma destul de mult ulei (dar am inteles ca asta ar fi ceva specific bkp-ului)

Deci, toate aceste simptome:

-pompa tandem murdara

-balti de motorina sub masina

-mers in hopuri in primii km cand temperatura exterioara e mai mare de 15 grade

-pompa de motorina rezervor murdara de ulei

-consum maricel de ulei

...indica o pompa tandem cu defectiuni?

PS: o pompa tandem cu probleme nu duce la o dezamorsare rapida a sistemului de alimentare, astfel incat masina are probleme in ce priveste pornirea la rece? (a mea porneste instant chiar si dupa cateva zile de stationare)

2016-08-16 20.02.15.jpg

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Passat 1.9TDI  2001

data trecuta am montat prima dimineata mi-a luat din prima,  apoi m-am gandit m-am scapat de griji... si cand am incercat iarasi  dupa 10ore aproximativ o invartit vreo 8-9 ori pana o luat-o... acuma am dat iarasi pompa jos, si am comandat garnitura nou intre pompa si chiulasa, si o sa pun tot pompa mea inapoi, sper sa nu am alte probleme, am mai tot citit tot aici pe forum ca ati mai lipit stutul de la partea de vacum, cum ati facut? (va rog putin detaliat) nu doar ca am curatat si am lipit... pt ca eu am incercat pe pompa pe care nu mai pun inapoi sa scot stutul aia si nu pot, voi cum ati lipit? si pompa unde se mai poate dezamorsa? pompa din rezervor cat de tare trebuie sa se aude? 

 

si am demontat pompa si am schimbat din a mea toate partea de sus (pompa de motorina) in carcasa celalat pt ca era in stare mai buna stutul cu toate ca si asta trebuie lipit, doar ca strange axul care se invarte acum doar daca slabesc suruburile se invarte maiu usor din ce cauza poate sa fie? difere dimensiunile pompelor? normal tot de la luc, etc...

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara , am un motor AXR 101 CP , la care pompa tandem era murdara de 4 ani , dar in ultima luna a inceput sa piara ceva mai multa motorina pe la capacul exterior( pentru ca numai pe acolo poate pierde ).Pompa este LUK si am incercat sa gasesc un chit de reparatii , fara succes , mecanicul mi-a spus ca aceasta nu se repara , are o garnitura din tabla . In cele din urma am demontat capacul si am executat o garnitura din clingherit . In prima faza nu a mers , pierdea prin acelas loc , am demontat din nou si am rectificat capacul , cu un smirghel fin pe geam , iar dupa montare operatia a reusit . Aceasta este valabila penru acest tip de pompe , in resta pompa motorina-vacum functioneaza bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce tip de clingherit ai pus Sorin, ce grosime, foarte subtire si ceva special pt motorina..? Hartia de slefuit a fost foarte fina, mai sti ce granulatie avea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat garniturile cu unele OEM (eBay) in primăvara, acum cum a venit frigul iar scapă motorina, din ce se vede toată jumătatea inferioară e plină de depuneri de motorina ceea ce ma duce cu gândul ca scapă pe la garniturile pompei ci nu de la vreun furtun sau garnitura dintre motor si pompa, ma înșel?

IMG_6977.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasica problema. Si mai delicata. Cel mai simplu schimbi pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pompa mea tandem LUK a inceput sa curga pe la mijloc este pe un Passat 1,9 131 CP PD AWX 2004 si as dori sa o inlocuiesc cu una Bosch . Codul la a mea nu-l gasesc scrie pe capac doar LUK BMF dar mecanici au spus ca este 038145209A. Eu am gasit un Bosch 038145209C si as vrea sa stiu daca se potriveste. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎28‎.‎08‎.‎2015 at 23:14, Dolfin a scris:

Evolutie coduri pompa tandem

- initial 38145209A
- pana in 01.12.2002 cand a fost inlocuita cu 038145209E
- pana in 01.03.2006 cand a fost inlocuita cu 038145209H
- pana in 01.01.2007 cand a fost inlocuita cu 038145209K
- pana in 01.03.2007 cand a fost inlocuita cu 038145209N
- candva, probabil 2011 a fost inlocuita cu 038145209Q

As zice ca nu exista cod cu B la sfarsit.

Pentru cine cauta pompe tandem la dezmembrari, sa stie ce coduri sunt de preferat.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,astazi am montat manometrul de presiune pe pompa tandem sa vad presiunea pe partea de motorina,si imi arata vreo 3 bari la ralanti si intre 10 -15 bari la 4000 de ture

 a mai facut cineva testul asta?voiam sa stiu ce presiune v a iesit.....pompa tandem tre sa bage max 7.5 bari,nu mai mult nici mai putin

in interior are o supapa de reglare a presiunii,care cred ca nu mai lucreaza cum trebuie

o presiune mai mare poate dauna injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am luat pompa noua,bosch

la 280kkm ai masinii orice as schimba la masina e benefic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari, am si eu o problema la un passat B5.5, cod motor(aparent) AWX(desi testerul il recunoaste ca AVF).

Prima data,a inceput sa imi traga in suturi, in sarcina, apoi s-a agravat.

Acum de pe la 2500 ture imi taie tot, mai urca eventual pana pe la 2800, urcand in suturi, de unde nu mai vrea mai sus in nici un fel. Daca o tin asa vreo 30-40 secunde incepe sa scada turatia si daca o las la liber moare si porneste foarte foarte greu. Am schimbat de proba pana acum calculatorul de motor, injectoarele, si am facut si test de compresie si a iesit in regula.

Oare sa fie pompa tandem? Nu am vazut sa aiba scurgeri sau ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai inceput cu ce era mai scump... :D

Schimba pompa. Debitul de motorina de la pompa din rezervor l-a verificat cineva? Filtrul de motorina e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

Schimbat pompa tandem Luk cu  Bosh(stut pe filet) din cauza stutului care se misca (la indrumarea mecanicului), stut care imi facea pedala de frana rigida in mers. Dupa inlocuire frana este ok in mers insa dimineata la prima pornire pedala este tot tare, adica atat de tare incat daca am masina in panta nu o pot apasa ca sa pun frana. Intrebarea este: E normal comportamentul? Passat B6 TDI BMP

 

Cu stima,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica supapa unisens de pe conducta de vacuum de la servofrana. si vezi daca exista fisuri pe acea conducta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina peste noapte pierde din vacuum. Temperatura e destul de scazuta si e normal. Atat timp dupa ce pornesti masina si ai pedala buna si restul circuitului de vacuum lucreaza cum trebuie nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!