Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Daca tot e programata pompa, schimb-o si vezi dupa. Intre timp ar fi bine de masurat vacuum-ul peste tot si mai ales la turbina si la valva turbinei.

Sustin in continuare ca e o problema de turbina (sau comanda acesteia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa revin cu noutati dupa ce schimb pompa tandem...merci mult

 

la tandem am -880mbari si la actuator-600mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai chinuit sa montezi/demontezi de 4 ori turbina cand puteai sa faci un log in mers si doua BS si gaseai foarte probabil si problema.

Tu stii mai bine dar eu zic s-o iei pe drumul mai simplu(ieftin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin,logurile in mers se fac in treptele 3 si 4,,,,,eu am probleme cu treapta 1 si 2 ...deci e irelevant,si acu sa revin on topic...

se pare ca nu e de vina tandemul pe partea de presiune motorina...ci mai degraba comanda turbinei cum a zis cosmin,pt ca ..

daca scot pt o secunda furtunul din actutor,il repun inapoi, si masina trage bine in treapta 1 si 2,...pedala de frana si acceleratia se intaresc

daca ma opresc la semafor si fac treapta 1 si 2 ,,,,masina nu trage...deci de fiecare data tre sa scot furtunul din actuator ca sa traga

n 75 am testat de pe un golf 5,masina merge la fel......tot tandemul este de schimbat parerea mea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica teava si supapa dintre tandem si pompa de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul care merge la tulumba te referi?

nu am pierderi de vaccum,am la pompa tandem -880 mbari si la acuator vreo -600mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vreo supapa unisens,cum o pot contrila?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 mb la actuator e putin, acolo ar trebui sa ai minim 750, verifica traseul de vacuum.

Verifica cum a spus si @EXCALADE teava si supapa unisens de pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teava nu e sparta,supapa unisens o controlez diseara...tandemul are -880 mbari fara fluctuatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe parte de vacuum, pompa tandem sta bine. Nu te afecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa sta bine dar la intrarea in actuator nu, pierde vacuumul pana ajunge acolo sau..N75 slabit.

Daca la actuator nu o sa aiba minim 750 masina nu o sa traga pt.ca nu are cine sa traga geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pierdeam pe la membrana sparta egr, verificati si acolo, eu verific simplu, cu manometrul pus in locul buteliei de vacuum, strângi cu patentul infasat in carpa cate un furtunas si daca creste valoarea înseamnă ca acolo sunt pierderi, simplu.

Bafta la rezolvat.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am scos furtunul de langa supapa unisens ,e vorba de furtunul care duce vaccum la blocul de valve si ...

am suflat si intra aer usor,deci aerul se duce in pompa tandem si in tulumba..

am tras aer si merge mai greu,opune ceva rezistenta si pisca un pic la limba....dar parca s ar piede ....

la actuator am fix 610 mbari fara fluctuatii,si am mai testat alt bloc de valve de pe un golf 5 si masina merge la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, recent am schimbat uleiul si aveam scurgeri de ulei pe la pompa de tandem. Am desfacut prima parte a pompei si am bagat pe canal putin silicon apai am pus garnitura peste el, am desfacut si a doua parte si am refacut aceiasi operatiune. Dupa ce am montat pompa la loc am observat ca frana imi ramane tare si nu mai prinde bine. Aveti idee unde am gresit? trebuie aerisite franele sau ce poate sa fie? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai face vacum, sau il pierde, alta pompa sau set de garnituri, cu siliconul e carpeala , nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumpar de pe un audi tot ajm motorul se potriveste nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Se potriveste de orice motor pd indiferent de an , sau cilindree 1.9 fie/sau 2.0tdi cu conditia sa fie cu un ax cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat o pompa sh arata chiar bn. Acelasi cod pe pompa sh ca si pe cea veche , montat pompa dar am dat la automat pana sa terminat bateria. Am dat jos cand am desfacut pompa si o mufa rotunda care intra lateral in motor. Cred ca nu e de acolo, fiind atent cand am montat la loc. Se poate sa nu fie amorsat circuitul? Sau ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie amorsat sistemul. Pune de 10 ori contactul si fa vacuum pe returul de la tandem pana vine motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca B5-ul porneste destul de usor dupa dezamorsare. Dai de 3-4 ori la automat cate 10-20 secunde si a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate,depinde de etansarea sistemului de alimentare si turatia electromotorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog... presupunem ca noua pompa e ok si n-a lasat conductele in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa aia rotunda e de la injectoare, vezi daca ai conectat-o corect....

Ajm-ul meu porneste dupa cca 30 sec de tinut la automat, daca a fost dezamorsat sistemul.

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Sau foloseste o pompa manuala de amorsare, cum este cea de la logan. O montezi pe turul care iese din filtru.( vezi ca are sens de montaj. Amorsezi sistemu , dupa care incerci sa pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e valabil daca schimbi filtrul de motorina si e dezamorsat circuitul intre pompa din rezervor si prin filtru către pompa tandem de pe motor.

Aici se vb despre amorsarea circuitului pompa mecanica-tandem si rampa injectoare.

Mai trebuie verificat daca are pompa electrica in rezervor sau nu, caci am inteles de pe aici ca sunt modele si fără pompa in rezervor. In cazul in care nu are, atunci trebuie amorsata altfel, manual cum ai zis tu sau....

Sigur avem colegi ce ne pot lamuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!