Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Prima data scanare. Nu e dacie sa mergi la nimereala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog sa ma ajutati cu o parere.

 

Am demontat si eu pompa tandem sa lipesc stutul cu "bison epoxy metal" si am constatat ca lipseste o garnitura in forma de "8".

Eu am modelul de pompa tandem cu 2 garnituri care intra in 2 locasuri.

Pompa asta este second hand si am constatat ca mecanicul care mi-a montat-o acum 3 ani a pus-o fara o garnitura (cea de la traseul de motorina).

Acum am cumparat o garnitura de la PBN, dar este de tabla vopsita negru.

 

Vreau sa va intreb daca este buna garnitura asta si poate inlocui modelul cu cele 2 garnituri.

 

Vad ca la forma si gauri se potriveste, dar conturul in relief al garniturii de tabla nu coincide cu canalele de pe pompa.

 

Sa o pun pe asta (cica este noul tip) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da garnitura de tabla e pentru noul tip de pompa.

Acum in legatura cu montatul fara garnitura, nu cred ca este posibil. Daca nu o aveai la motorina nu se amorsa neam. Sigur nu a cazut la demontare pe acolo prin spatele motorului sau pe scut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cazut. Precis a fost. La ce presiune e acolo, era suvoi de motorina dupa tine.

Eu am montat si garnitura asta din tabla pe pompa cu canale si a fost ok.

Daca vrei neaparat sa pui de cauciuc, undeva pe la inceputul topicului am pus eu codurile pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma mai uit prin zona, poate am noroc sa o gasesc.

Garnitura care a mai ramas vad totusi ca intra fest in canalul pompei, si nu cade.

 

Cosmin, daca montez garnitura model nou (cea de tabla), oare sa scot garnitura de cauciuc care a mai ramas, sau sa pun tabla peste ea ?

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comosicus lasa-mi un nume si o adresa pe pm ca iti trimit eu una. Am schimbat la mine kit-ul de garnituri si aia era inca buna. Sper sa o si gasesc.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti afara aia de cauciuc. Ramane doar tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. O sa pun garnitura de tabla (a costat 44 lei).

"Planetara", multumesc pentru intentie, sper sa ma descurc cu garnitura de tabla.

 

La masina mea, cand am vazut ca am probleme cu vacuumul, am miscat putin de stutul buclucas si efectiv s-a desprins complet gulerul, a ramas pe stut ca o saiba. Am vazut ca in spatele stutului (in pompa) mai este o garnitura si un fel de supapa mica cilindrica. Am lipit stutul si am mai montat pentru siguranta o clema de tabla facuta de mine si un colier.

 

Am pus si cateva poze, poate o prinde bine cuiva ideea.

 

Am observat ca stutul nu merge prea tare incarcat cu adeziv, ca atinge in chiulasa la montaj si nu se mai aseaza pompa bine.

post-78662-0-28182700-1380718347_thumb.j

post-78662-0-44505400-1380718359_thumb.j

post-78662-0-05614000-1380718370_thumb.j

post-78662-0-60511800-1380718381_thumb.j

post-78662-0-07281800-1380718391_thumb.j

post-78662-0-64080600-1380718405_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza asta trebuia lipit cu pompa montata pe masina. Daca nu te descurci cu tabla imi dai de stire si iti trimit prin posta garnitura. Am gasit-o si e okey.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la o pompa cu gulerul ala rupt, i-am facut la strung ca un fel de oala gaurita in mijloc si am bagat-o presat si lipita, peste stut si gulerul ramas din pompa.

Merge fara probleme.

Ce ai pus tu, e posibil sa cedeze de la vibratii (sunt destul de mari la imbinare), dar... Doamne ajuta sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu cele doua garnituri din spate dar fara efect, curge in continuare. sa fie vorba de un montaj slabut sau o curge prin alte parti? si se potriveste si garnitura de tabla chiar daca are montat de plastic?pt ca am vazut ca nu vine chiar la toate reperele

Modificat de C o s m i n
nu mai sublinia textul !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu si citesti, sau doar scrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de tabla de la pompa tandem la mine nu a avut succes la montaj (ca sa inlocuiasca garniturile de cauciuc).

 

Am montat-o cum trebuie, dar curgea motorina, conturul nu se potriveste pe canalele din corpul pompei.

Pana la urma am mai cautat la alte firme de piese auto, si am luat garniturile originale de cauciuc (45 ron).

Aveam deja scutul dat jos si am vazut cum picura motorina cu motorul la relanti.

 

Va rog sa-mi permiteti sa precizez cateva detalii legate de demontarea pompei tandem.

 

Pozitia este destul de incomoda pentru a avea acces la suruburi (2 inbus de 6 si doua inbus de 5).

Surubul inbus de 5 de jos este criminal, poate fi usor scapat jos pe scut, merge scos doar cu al 6-lea simtz (cine-l are).

Am demontat cateva piese in prealabil, ca sa am loc de manevra:

- furtunul de vacuum al pompei tandem

- 2 furtune de motorina (cel superoir se scoate usor, cel inferior mai incomod - nu prea ai loc sa bagi patentul sa desfaci colierul)

- mufa electrica a injectoarelor (prin desurubare, dupa ce in prealabil s-a deblocat siguranta mufei)

- o piulita (cheie fixa de 10) care fixeaza cablul mufei injectoarelor de chiulasa

- furtunul cot de cauciuc care face legatura intre EGR si tubulatura care duce la intercooler

- tubul de plastic dintre EGR si intercooler de pe suport (cu cheie tubulara de 10)

- colierul furtunului de intercooler

- se desfac clemele care fixeaza furtunasele de vacuum pe conducta de plastic, ca sa poti sa dai conducta deoparte.

- se scot 2 mufe electrice (una sus, alta jos)

 

Suruburile pompei tandem erau stranse destul de tare, nu am putut sa le desfac la mana cu cheia inbus in forma de L, a trebuit sa folosesc o parghie cu o cheie inelara.

La pornire, a trebuit sa dau 3-4 chei pana sa se amorseze motorina.

Pun o poza cu garniturile de cauciuc.

 

Scuzati mesajul cam lung, dar asa sunt mecanicii amatori, se bucura cand le iese ceva.

 

 

 

 

post-78662-0-52489700-1381444361_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Si eu trebuie cred sa schimb acelasi garnituri pe al meu AVF PD.

Deci am dat si eu scutul jos, in schimb mie nu imi picura/curge propriu zis dar, se prelinge si miroase a motorina.

La mine curge pe sub pompa tandema, adica in partea de jos, cade motorina pe acel furtun de apa care a fost schimbat o data si déjà iara ii decojit.

Intrebare: Pe acolo iti curgea si tie @comosicus?

Te intreb ptr ca am fost la un "mecanic" aici in Fr si mi-a spus ca cand curge pe jos sau cand curge pe acel furtun inseamna ca ii stricata pompa si nu are rost sa schimb acele garnituri.

Care apropo de garnituri aici in Franta la vw nu se vand. Adica nu stiau si dupa ce am asteptat 35 minute mi-am bagat piciorul si am mers acasa. In romania kitul de reparatie ii 59 lei parca. O sa il iau saptamna viitoare din Ro. Dar daca nu are rost sa il schimb, prefer sa iau o pompa SH ca am gasit cu 250ron.DAR nu stiu daca ii si buna la pretul asta :))

Astept informati de la tine ca esti cel mai de actualitate si multumesc de informatile date.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Grija mare,pretul este destul de jos plus ca din cate inteleg o iei din Rom si o transporti in Fr,cum ai tu garantia ca este ok?

Sent by me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ca ma duc in romania in vacanta sapt. asta si o "verifc" adica o vad... dar prefer sa o repar pe a mea... se poate?

Imi puteti raspunde la dilema de mai in sus.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-ti poata raspunde cel ce ti-o demonteaza. Daca nu te-ai uitat pe unde curge, noi de unde sa stim?

Trebuia sa speli motorul, inclusiv pompa tandem si sa urmaresti zilnic daca pierde intre chiulasa si pompa, sau direct din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, vream sa stiu daca ii adevarat ce mi-a zis, adica cum ca daca curge pe acel furtun de apa sunt riscuri sa fie dusa pompa, nu garniturile.Nu am elevator, dar m-am uitat inainte sa postez... am spalat cu apa. De jos in sus nu se vede nimic, de sus in jos la fel. In sensul ca nu curge de deasupra pompei. Am pus degetele peacolo, si eu am simtit ca curgea dintre bloc motor si pompa. Acus cateva luni cand am schimbat acel furtun, vedeam "galbenala" pe bloc motor in jos. Acum nu stiu, ca in vara a fost o perioada in care nu mai curgea de loc, nu mai mirosea de loc si conumul era ff trimic, adica normal. Dupa care o saptamana iarasi mirosea si consuma.

P.S. Poate cineva sa imi spuna pe unde curge cand este dusa pompa si pe unde curge cand sunt duse garniturile?Have a good time

P.S. Poate cineva sa imi spuna pe unde curge cand este dusa pompa si pe unde curge cand sunt duse garniturile?Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curge intre chiulasa (bloc motor) si pompa atunci se rezolva prin schimbarea garniturilor. Se gasesc la orice magazin de piese auto. Sunt de 2 feluri: de tabla (dintr-o singura bucata) si oringuri de cauciuc (2 bucati). In functie de ce pompa ai se inlocuiesc garniturile.

Daca curge pe la imbinarea celor 2 parti ale pompei (pe la mijloc) atunci trebuie inlocuita. Unii zic ca se gasesc kituri de reparatie si pt asta....dar nu zice nimeni concret unde si cat costa.

Ninu: schimba garniturile dintre pompa si blocul motor si vei scapa de scurgeri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Laurentiu de iluminare, asta am sa fac, si am sa revin dupa, sa va spun rezultatul. Daca tot fac asta, poate schimb si o-ringurile la injectoare.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Un sfat daca se poate.Mie din cauza acestei pompe imi baga motorina in ulei(baia de ulei) ,am scos aprox. 8 litrii de amestecatura.Din cate imi dau seama problema este in interiorul pompei,se poate schimba ceva sa o pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , la cata munca este risti mai mult si mai strici un schimb de ulei,alta buna.Poate gasesti SH mai convenabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in ce stare sunt si oringurile de la injectoare. Si mie imi baga motorina in ulei din cauza lor. Am schimbat si totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Nu  la mine sigur a fost pompa ,am si schimbat-o insa voiam sa o am ca rezerva.Pret 400 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!