Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

poate era cu defect...ai luat-o noua pe cea LUK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

A fost luata de noua acum aprox jumate de an,dar nu de catre mine.Eu doar am luat-o la pret redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

presupunand ca era de intredere cel de unde ai luat-o...poate nu era chiar foarte compatibila cu masina ta...

ma indoiesc sa fie mai buna o pompa din 2002...cea de pe masina ta...decat una din 2011:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Poate e doar efect placebo.....dupa ce o pun pe cea bosch inapoi voi reveni cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma, cat costa kitul complet de reparatie?? si de unde se poate cumpara??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

se poate ca din cauza stutului de vacuum sa trepideze motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Stutul poate trepida din cauza motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu un A5 din 2005 2.0tdi si ma confrunt de ceva timp cu o oscilatie la relanti( de la 903 la 880) iar in mers in jurul turatiei de 1800-1900 imi merge sacadat.

Acest mers sacadat se observa cand accelerezi constant sau cand mergi cu viteza constanta( la 90km ).

Mentionez ca injectoarele au valori de:

1- (0.4)

2- (0.1)

3- (-0.1)

4- (-0.4)

Pana acum am facut urmatoarele:

- schimbat EGR

- curatat turbina

- schimbat oringuri si suruburi pt injectoare

- inlocuit volant

- vreificat circuitul de la EGR la turbo

- debitmetru verificat cu altul de pe alta masina

- schimbat filtre

- pe la pompa tandem nu se vad scurgeri de motorina

Nu stiu ce ar putea fi, poate imi puteti da ceva idei ca nu stiu ce sa mai fac.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare .Am si eu un Passat 1.9tdi 100cp tip motor avb si de o saptamana a inceput sa nu-mi mai porneasca dupa circa 4 ore decat daca se afla cu fata in jos sau drept . M-am uitat la pompa tandem si nu am constatat sa piarda motorina si mai nou a inceput din senin sa scoata foarte mult mult fum alb mai ales cand este motorul cald . In mers se comporta perfect , trage ca inainte , nivelul antigelului este acelasi , uleiul este la nivel si este curat. Ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Se dezamorseaza pompa tandem. Se gasesc kituri de reparare (reconditionare) pentru pompele tandem.

Fumul alb nu e de la pompa tandem.

Pt fumul alb verifica nivelul uleiului,injectoare,turbina si eventual motorina.

E posibil sa-ti manance motorul uleiul sau turbina scapa pe langa ax ulei si ti-l baga in admisie de unde amestecat cu motorina iese fum alb.Dar cauzele pot fi mai multe.....trebuie verificat.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De circa 1 an am o problema (cred eu) cu pompa tandem, aceeasi problema de care s-au lovit multi, respectiv un mic joc al stutului problema. La manevre de parcare, deci unde folosesc des frana, iar turatia motorului este mica, dupa vreo 2 manevre inainte-inapoi deja se intareste pedala de frana. Si turbina imi intra greu in functiune, undeva pe la 2000 - 2200 RPM, in loc sa intre, cum intra odinioara, pe la 1600-1700 RPM.

Imi poate confirma cineva daca aceste 2 probleme sunt cauzate de acel stut? Mentionez ca nu am observat nici un fel de pierderi la pompa si am incercat de 2 ori, la 2 service-uri diferite care se laudau ca au mai facut operatiunea asta, sa etansez stutul, insa nici un rezultat. Ma poate ajuta cineva si cu niste preturi la respectiva pompa, eventual la 2-3 producatori diferiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am etansat acel stut cu Epoximetal parca,am demontat-o de pe masina am curatat-o si apoi am lipit stutul si are efect,nu mi se mai intarea pedala asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolphspeed99

Gasesti pompa buna de pe G5 1.9TDI la pret de 300-350 ron

Sau A4 sau Passat 5.5 cu motor de 131cp

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am lipit stutul cu poxilina , nu a trebuit sa dau jos pompa , doar furtunul cel gros de aer care merge la EGR. ajunge sa fie rece motorul ca altfel iti prajesti dosul palmei si sa dai cu un spray degresant . de cand am lipit stutul nu se mai intareste pedala indiferent cat o folosesc.

Modificat de schmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai incercat ceva in seara asta: mai intai am facut o scanare si am primit si un cod care zicea ceva de genul "negative deviation" si mi-am adus aminte ca am mai avut odata aceasta eroare si era de la un furtun care tragea aer fals.

Asa ca m-am uitat mai bine la pompa de vacuum si la toate furtunele de vacuum si, cum toate furtunele pareau in regula, mi-am indreptat atentia spre furtunul de vacuum care se duce pana in pompa de servofrana. Este acel furtun care intra prin intermediul acelui stut problema in pompa tandem (stut care incepe sa joace). Ei, acest furtun, ca sa ajunga la pompa de servofrana, trebuie sa traverseze tabla verticala care desparte compartimentul bateriei de cel al motorului, iar aceasta trecere se face cu ajutorul unui manson de cauciuc. Furtunul intra in acest manson de cauciuc, iar in compartimentul bateriei este un furtun care vine de la pompa de servofrana si intra in celalalt capat al mansonului de cauciuc (deci sunt 2 furtune diferite care intra in cele 2 capete ale mansonului). Am lipit bine furtunele de manson (am folosit un adeziv elastic, nu mai retin cum se numeste) si .... surpriza, turbina merge f bine acum! E drept, am mers doar cativa kilometri, insa turbina intra in functiune la 1600 - 1800 RPM, ceea ce fata de 2000 - 2200 RPM la cat intra pana acum, este o diferenta uriasa. Nu am apucat sa testez frana, sa vad daca se mai intareste pedala, insa cei cu acest gen de probleme sa se uite si la acest manson de care v-am zis, la mine sunt 99% sigur ca de acolo era problema. In rest nu i-am facut nimic, doar am sters eroarea din calculator, cea cu "negative deviation", insa la fel am facut si acum vreo 3 ani cand am avut aceasta eroare si problema nu s-a remediat prin stergerea erorii, ci numai prin eliminarea aportului de aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

poze cu stutul si mansonul de cauciuc pomenit mai sus. Multumim pentru sfat. Bine ca ai rezolvat problema. :icon_thumleft:

post-55955-0-82452500-1344978980_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut azi vreo 50km cu masina in regim de forja mare ... turbina functioneaza impecabil! cred ca ma duc sa-mi comand acel manson de cauciuc, nu cred ca are cum sa fie mai mult de 30-40 RON. Am uitat sa spun, in afara de lipitura i-am dat si un arici, sa stranga bine. Atasez si poze detaliate.

post-36091-0-91301500-1345051607_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Mai fa o proba asa: pleaca cu masina,baga viteza a 3-a si de pe la 1500 rpm apasa la maxim pedala de cceleratie si tine-o asa pana la 4000-4200 rpm. La fel si cu treapta a 4-a.

Daca pe parcursul asta ti-a taiat acceleratia (trage f greu masina) atunci anunta-ne.

Daca nu ti-a taiat-o si trage in continuare bine atunci totul e ok la masina ta.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe belele face mansonul ala...

Un coleg a ajuns sa schimbe si tulumba, sa rupa si mufa de vacuum ce intra in tulumba, nestiind ca are scapari pe la mansonul ala nenorocit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

ce manson e ala?cel care intra in tulumba de la servo?

se gaseste oare separat de cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu in tulumba.

La Passat (cel putin) e in peretele despartitor dintre compartimentul motor si cel al bateriei, dupa cum se indica si in poze.

Se umfla din cauza uleiului (pompei uzate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

se gaseste separat de cumparat.

post-55955-0-12513600-1345114216_thumb.p

post-55955-0-09559900-1345114228_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi inlocui acel manson si voi face proba asa cum ai spus tu Laurentiu. Momentan insa am iar cateva mici scapari de vacuum (mai mici ca inainte) si mi-am comandat mansonul, probabil luni sau marti il voi inlocui si voi putea face proba de foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cine poate sa mi explice in cateva cuvinte sistemul de franare la passat 5.5. Cate componente sunt si ce rol au.

Sunt persoana tehnica doar ca nu stiu particularitatile la passat, incerc sa fac o diagnoza la sistemul de franare.

Am observat ca franele au eficienta destul de scazuta si in special la viteza mica. Daca apas tare nu resusesc sa fac sa intre ABS-ul, masina franeaza progresiv.

Pedala in mod normal este elastica, la mai multe pedale facute pe loc ultima este tare si incepe sa se apese incet pana dupa jumatatea cursei.

Ce ma intriga e faptul ca dupa ce m-am jucat cu pedala pe loc cateva ori testand sistemul de franare a ramas timp de o ora destul de tare, adica nu mai avea ocursa asa de mare si mi se pare ca frana mult mai bine in aceea situatie decat acum.

O sa incerc sa verific cele citite aici, stut pompa vacuum, manson cauciun etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!