Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Si mai fa o aerisire la fiecare roata. Elasticitatea pedalei din asta provine. Eventual inlocuieste si lichidul daca e vechi.

Cat despre sistemul de franare... daca gugalesti gasesti cam tot ce te intereseaza:

http://www.e-automob...frane-auto.html

cum-functioneaza-sistemul-de-franare-cu-abs-edf64e15ac98fc14f-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce manson e ala?cel care intra in tulumba de la servo?

se gaseste oare separat de cumparat?

L-am schimbat astazi, a costat 20 RON pe original. Cel vechi era umflat foarte tare, isi marise toate dimensiunile cu cca 20-25% fata de cel nou.

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pompa tandem noua pe OEM cat tine pana incepe sa scape uleiul>? 100.000 km>? 150.000 km>?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa-ti garanteze acest interval....?

speram mult si bine, ca doar de aia costa atat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de principiu. De exemplu la mine am observat ca imi scapa uleiul dupa 160.000 km cam asa, si am pompa LUK, cea de fabrica. M-am pricopsit cu o pompa noua Bosch OEM 038 145 209 Q si ma gandeam sa o montez la anul cand ating 200.000 km si ii fac si distributia.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monteaz-o. Daca e OEM si noua, sigur va tine mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma de unde se poate cumpara un kit de reparatie pompa tandem in afara de sitte-ul francez, undeva din tara.

S-a tot intrebat lucrul asta da nu a raspuns nimeni.

Rog pe cei care au cumparat kitul din tara sa spuna de unde si cu cat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua tuturor utilizatorilor vwforum.posed un vw passat 2000 cu un 115 cp, AJM.masina are un defect ciudat de care nui mai dau de cap.in treptele 3,4,5, de pe la 1900 rpm pana la 2100-2200 rpm masina produce o vibratie ca si cum cineva s-ar juca cu pedala de acceleratie.cum trec de 2200 de ture, raman cauciucurile pe asfalt.si am si impresia k daca tin motorul in 2000 merge si in trei, nu-s sigur,si park cineva se joaca cu acceleratia mea.daca demarez cu multa hotarare , din 1 pana in 5 , cu piciorul in blana, acele vibratii aproape k nu se mai simt.daca scot furtunul de vacum din N75, vibratii dispar, dar nici motorul nu trage, logic.

injectoarele sunt toate schimbate, turbine am schimbat trei pana acum.si am tot vazut k cineva sa mai plans de aceasta problema si el banuia pompa tandem.ar putea fi?

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi analizeaza pompa ta si vezi daca ai pierderi de motorina sau de vacum,stut care joaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic din cele mentionate de tine. Nu am pierderi de motorina sau de vacum. Pedala de servo e ferma.nu ma plang de lipsa de vacum pe furtunasele cele subtiri.

alte pareri?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui alt N75,imprumutat eventual atunci sa vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 am pus altul de fapt pentru ca al meu nu mai facea servici.primea vacuum si tensiune dar nu actiona ciuperca turbinei. am inlocuit-o cu electrosupapa de pe EGR.sa aiba regimuri de lucru diferite? ca ele arata la fel, in afara de acea portiune cu stuturi la care la una e alb, la cealalta e negru.

dar curiozitatea mea e alta?poate avea si pompa tandem o influenta in functionarea cu smucituri in treptele 4-5 intre 1800-2200 rpm?turometrul nu oscileaza, are o crestere constanta.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

functioneaza fix la fel, asta pe verificate, sau cel putin masina merge la fel dupa ce am pus un N75 de pe o alta masina. eu cred ca pompa tandem nu reuseste sa faca presiune in turatiile joase ale motorului si de aici si lipsa de vlaga la relanti si implicit mai putine gaze care sa invarta turbina sa demarezi in turatii de pana in 1600-1800 de ture cand simti ca intra turba in paine. parerea mea.se pare ca nimeni inca nu s-a confruntat cu acest tip de problema. oricum inlocuiesc pompa saptamana asta si voi posta rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar te rog sa postezi rezultatele. Si eu suspectez pompa mea de vacuum ca nu mai produce suficient vacuum si deci in turatii joase (1600-1800) turbina nu intra cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica totusi valorile corectiilor pe fiecare injector, reglajul s-a realizat dupa schimbarea lor ? tind sa cred ca tot din injectoare este ceva, si sa fie toate acelasi cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corectiile sunt bune pt k mai zilele trecute am pus vag-ul pe ea si erau bune , pana in 0,6 si + si -.si da, reglajul l-am facut de fiecare data cand am schimbat injectoarele, pe rand toate.nu e si asa ciudat? s-ati pice injectoarele cate unu la 2-3 luni ,si de fiecare data altul.asta nu inseaman k functioneaza fara debit suficient de motorina?dar oricum postez deznodamantul chinului, sper sa fie asta deznodamantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolphspeed99, la tine cum se manifesta masina de zici k banui pompa tandem?k la mine zic ca e buba pe partea de presiune motorina , ca vacuum am bine.

astept post.

merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra turbina cam tarziu fata de cum intra pe vremuri. Adica la schimbari de viteze imi intra pe la 1800-1900, iar daca merg oarecum constant cu a 2-a sau a 3-a si pe la 1600 RPM o calc, atunci intra cand o calc. La mine tot vacuumul este bun in sensul ca nu am pierderi, si cam asta ar fi ultima varianta, ca pompa sa nu mai functioneze in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dolphspeed99 si celor ce citesc post-ul,

esti sigur k ai verificat toate vacumurile?insemnand toate acele scurte sau mai lungi furtune de vacuum?eu am depistat , demontand cam toto ce ma incurca in spate la pompa tandem , nu e kazul si la tn pt k ai motorul transversal, aveam un furtun crapat.am schimbat pompa si...diferenta e majora.

1.pedala de frana e mult mai sensibila in sensul k n-a intrat ABS la o franare la care stiam k intra iar eu eram sa dau dauna totala la parbriz;

2.nu mai am acele fluctuatii de turatie sau cel putin nu le mai simt.o sa-mi dau seama dupa un drum mai lung si mai multe urcusuri in turatii mici.

in schimb a observat k tija ce controleaza geometria turbinei nu este retrasa la fel de mult k inainte, sca si cum turba ar fi infundata, dar nu e k raspunde destul de bn in turatii joase si trage cum de mult n-a mai tras;

3.motorul e mult mai silentios.pot spune k e in jumate de zgomotos fata de cum era la relanti rece.

Pot spune k 90% problema e rezolvata, mai ramane de vazut care e faza cu geometria, e blocata ori ba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat toate furtunele, am pus gura la un capat si am facut vacuum bun, dupa care am tinut in vacuum fiecare furtun cateva secunde, si cand le-am eliberat se auzea clar cum intra aerul repede in ele. Deci tu zici ca ai schimbat pompa si imbunatatirea a fost majora?

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem noua, sigur imbunatateste anumite performante.... dar nu are legatura cu interventia ABS-ului - ci doar cu rigiditatea pedalei - respectiv o pompa noua, ajuta sa ai o pedala de frana moale, fara a fi necesar sa apesi cu forta pe ea.... si nici cu silentiozitatea motorului.

La vacuum-uri, da... se simte diferenta.

dolphy, ai facut un log in mers, sa ne uitam un pic pe el.... poate ai N75-ul murdar si nu mai lucreaza cum trebuie.... etc.

Altfel, doar povestim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am facut cam tot ce se putea face la masina. N75 si N18 le-am pus noi, am verificat tot circuitul de vacuum, am verificat si actuatorul, si rezervorul de vacuum, si acea sonda (modul) care are rolul de a incalzi motorina din filtru, am verificat si valva unisens din servofrana, am verificat-o si pe mama :) Stutul pompei de vacuum l-am lipit temeinic cu Epoxi metal, am inlocuit si mansonul de cauciuc care face trecerea vacuumului din compartimentul motor in compartimentul bateriei.

Am facut log in mers, l-am postat la alt topic, si mi s-a spus ca ar fi ok valorile, insa cineva zicea ca am presiunea in turbo cam mare (2600 la momentele de varf). Am insa dubii asupra cum am verificat pompa de servofrana ... am impresia ca se mai intareste pedala de frana cateodata.

Oricum, mai pun si aici log-ul in mers, cu treapta a 3-a, poate aflam si alte pareri.

log viteza a 3-a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, logul arata ok, presiunea o face un pic cam greu la turatie mai joasa, dupa care face suprapresiune.

tija actuatorului merge usor ?

daca se intareste si pedala.... asta e semnul unei lipse de vacuum... schimband tot, asa e, ramane pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tija mi se pare ca merge ok. Adica atunci cand accelerez tija coboara repede, dupa care urca mai lent pana la pozitia la care era (in conditiile in care nu mai accelerez).

Am uitat sa spun, intercoolerul este nou si el. Care pompa ramane? Servofrana sau pompa de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!