Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Nu stiu sa adaug poze :)

nu stiu sa adaug poze :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

dar macar ce contine...poti spune?

langa butonul "post" ai "more reply options"...apesi pe el...si undeva in stanga jos ai "attach files" si o agrafa mare...apesi "choose files"...selectezi poza de unde o ai pe urma "open" si gata...

nu e mare inginerie..asteptam poze cu kit-ul...sincer ma intereseaza mai mult daca rezolva cumva problema stutz-ului care se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu cred sa contina asa ceva.In astfel de kituri gasesti doar garnituri noi,surubele,cateva arculete si atat.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu prrobleme cu pompa tandem la un motor atj din 2000 , 116 cai.

Nu stiu exact ce pompa am ( cea cu garnitura din plastic sau din cauciuc)

Sunt modele care sau montat doar in anumiti ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cine pe aici sau toti sunteti plecati la relaxare azi?

momentan sunt in italia si daca bag masina in service aici ma doare capu cand imi dau aia nota de plata.

Vreau sa trimit pompa in romania si sa o repare acolo, ce ziceti merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si cu pozele kitul contine tot ce este necesar pentru eliminarea scurgerilor

Kitul din prima poza este pentru pompele cu p/n

038 145 209 A

Kitul din a 2a poza este pentru pompele cu p/n

038 145 209 E; 038 145 209; C 038 145 209 M

Kitul din a 3a poza este pentru pompele cu p/n

03G 145 215 A ; F009D00069

Nu cred ca iti repara nimeni pompa in tara toata lumea zice ca trebuie alta noua ;)

Nu am montat niciodata un kit dasta maine dau comanda de vreo 4 kituri si unul este pentru mine o sa fac poze pe percusrul montarii pompei .

Problema cu stutul care se misca o am si eu dar nu stiu care este treaba in interior cred ca are o garnitura de cauciuc nenorocita .

post-29037-0-23837100-1330875987_thumb.j

post-29037-0-08156300-1330875995_thumb.j

post-29037-0-81778800-1330876001_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si eu situ de unde vrei sa comanzi.

problema este ca aici doar sa imi schimbe garniturile imi ia vreo 400 de eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca odata data jos pompa, intepenirea stutzului ala nu e chiar o problema, eventual se poate face chiar un filet in corp si monta un alt stutz. Sau se poate lipi competent cu ceva. Sau se pot da ciocane ca sa-l prinda materialul de dedesubt. Sau se poate baga un stutz cu filet cu pas mic pe con care sa se intepeneasca singur acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stutul nu lam verificat dar problema mea este ca pierde motorin prin partea unde se uneste cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cumpara kitul monteazal si gata ai scapat de problema

dar problema e ca doar curge motorina sau ti se dezamorseaza si porneste greu ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o problema la pornire, porneste la sfert.

Problema este pierderea de motorina si pierderea de putere care acum voi vedea daca este cauzata de pompa.

La demontare montare trebuie facut ceva reglaje sau doar o montezi si gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un fel de reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci doar o dau jos si dupa ce o fac o montez inapoi si gata? Nu exista riscul sa nu mai pornesca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o dai jos automat trebuie sa schimbi si garniturile sau tabla care vine intre pompa si chiulasa depinde ce model ai tu eu acum o am data jos pe a mea astept kitul de reparatie .

eu am problema ca imi scapa motorina si se dezamorseaza zic unii mecanici nu prea imi vine sa cred cu toate ca blocul motor este plin de ulei si motorina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi asta e motivul care o dau jos ( sa schimb garniturile) dar nu stiu excact ce model de pompa am ca sa comand.

Prima data trebuie sa o dau jos si dupaia sa vad ce kit imi trebuie. si ma gandeam ca stiti voi ce model de pompa sa montat pe motorul atj din 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie p/n pe capacul ei ???

Vezi ca sunt unii si in italia cu kituri dastea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am desfacut pompa inca si nu se vede asa montata.

Stiu ca sunt si aici dar vand doar la firme :(

Poate sa cauzeze pompa tandem pierderea de putere? Masina e in familie din 2006 si tragea mult mai bine ca acum. Mentionez ca puterea este mica si la turatii mici nu noar peste anumita turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde mult de pierderile care le ai dar nu prea as merge pe pompa de inalte mai repede as da vine pe un injector ceva

Ai schimbat distributia de curand ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cand dai pompa jos...nu iti va porni imediat..la sfert...sa stii sa nu te sperii..tre sa pui de mai multe ori contactul..si sa dai la automat pana se amorseaza...dar ai grija sa nu omori bateria...tii vreo 5 secunde si p urma iar incerci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablu ala chinezesc ii bun pentru VAG COM ca sa citesc valorile de la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru @MicSiRau distributia a fost schimbata in vara dar masina a mers bine de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine te duci la o reprezentanta Volkswangen si acolo le dai VIN-ul(seria sasiu) si ei iti vor da garniturile care iti trebuie(cele dintre motor si pompa) si nu cred ca sunt nici scumpe, parca in romania sunt vreo 40-50 de lei! Pierderi de putere poti sa ai din cauza stutului de la pompa tandem care se misca, poti sa-l lipesi cu bison epoxy metal, dai pompa jos, o smilgheruiesti bine in jurul stutului si aplici solutia, lasi 12h la caldula si dupa montezi pompa si nu o sa mai ai probleme cu pierderile de vacuum! Dar atentie, ca pompa tandem are un surub nenorocit jos de tot pe care nu poti sa-l desfaci doar cu un imbus taiat si multa indemanare....eu 1 ora m-am chinuit sa-l strang la loc....bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate inlocui o pompa tandem LUK cu una BOSCH?

Modificat de hristash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!