Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.Ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna daca pe un t4 cu incalzitor D5WZ pot monta un incalzitor de Ford tranzit tot un D5WZ e vreun cod care difera sau alceva .multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As dori sa stiu daca are cineva un manual de utilizare pentru webasto montat pe T5 multivan, are ssi telecomanda cu on/off, si comenzi deasupra oglinzii de parbriz la plafoniera (cu progamare pe zile, ora, etc).

este de fabrica montat nu ulterior, deci un manual de utilizare de la vw cred ca ar fi ok.

 

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema cu un incalzitor thermo top C pe t5. Am eroare pe can cu lipsa comunicare j364. Am gasit un fir can intrerupt pe cablaj sub masina, siguranta in panou era scoasa, cu toate astea nu vrea.

Alimentare la mufa are, firele de can le-am probat pana in modulul de sub bord.

Cred ca nu mai ramane decat modulul de comanda defect, ce ziceti?

20161219_175110.jpg

 

 

Masina are si air heater, si comanda de sus pentru el e. Dupa ce am schimbat bujia(900lei) functioneaza bine, insa pe tester intermitent pierde comunicarea cu el, si isi revine in ceteva secunde. Nu am mai patit asa ceva, poate avea legatura si cu cel pe apa.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba i-au scos siguranta. Cineva a mai facut teste cu el.

Si n-ar fi primul ECU de TTC defect. Posibil sa perturbe si comunicatia de pe CAN-ul masinii daca are mufa bagata.

CAN-ul ajunge pana in el? Ai masurat firele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat peste tot can-ul si am 4.5v cu 0.4v, si ar trebui cam 2.5v cu 2.5v idle.

Firele sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine si 4.5 cu 0.4.

Ai probleme cu ECU din Webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-l pornesc manual 12v la pin 1? Poate e doar problema la comunicare, manual sa fie ok.

Nu are programator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge cu + pe pin1. Porneste doar pe CAN.

Eventual ii pui un ECU universal si il pornesti doar manual cu + pe pin1 sau din telecomanda/programator (daca ii adaugi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc la noi in tara ecu universale? Am vezut decat pe afara pe ebay 135+15 dolari.

Modificat de davidut5
Mulțumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai gasesc sh... Depinde de noroc.

Pe ebay sunt foarte scumpe si nu cred ca merita sa dai doar pe o placa 250-300E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar din placa de comanda a fost, mai exact rezistentele smd rotunde de putere au fost dezlipite de pe placa, din cauza lacului nu se vede. Le-am refacut lipiturile, l-am asamblat si m-am conectat pe el din prima, a pornit bine la test, nu da cu fum, perfect.

 

Am reusit sa schimb si rulmentul de la motor suflanta, echivalentul este 624zz, cel vechi facea zgomot.

 

Mersi de ajutor.

 

 

Poza e de pe net, am vrut sa arat smd-ul.

10_1287923400.jpg

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare! Felicitari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ceva timp am inceput sa am probleme cu incalzirea auxiliara stationara care incalzeste habitaclul interior.Porneste, dar se aude ceva ca si cum ar agata paletele de la ventilator ceva, parca merge putin infranata si se simte si un usor miros de fum in interior.A mai avut cineva aceasta problema, si daca nu unde as putea sa merg sa o pun la punct? Pe cine am intrebat pe la cateva service-uri in Craiova mi-au spus ca nu se baga la incalziri auxiliare.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/14/2012 at 2:41 PM, 69er said:

Azi am mai facut cateva probe. Webasto porneste si functioneaza arzatorul cam 50 de secunde (in acest timp nu scoate fum vizibil ci se observa doar aburul specific generat de diferenta de temperatura ca la orice evacuare). Dupa acest timp, arzatorul nu mai functioneaza si merge doar aeroterma masinii care introduce evident aer rece. Kit-ul de upgrade este setat pe modul incalzire stationara si nu pe ventilatie.

verifica pompa de recirculare de langa webasto...daca nu merge asa se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, bullet123 said:

De ceva timp am inceput sa am probleme cu incalzirea auxiliara stationara care incalzeste habitaclul interior.Porneste, dar se aude ceva ca si cum ar agata paletele de la ventilator ceva, parca merge putin infranata si se simte si un usor miros de fum in interior.A mai avut cineva aceasta problema, si daca nu unde as putea sa merg sa o pun la punct? Pe cine am intrebat pe la cateva service-uri in Craiova mi-au spus ca nu se baga la incalziri auxiliare.Multumesc.

Posibil din cauza prafului care il trage pe admisie sa mai frece sa mai racaie putin, trebuie doar demontat si curatat suflat. Sau poate fi rulmentul de la motoras.

 

 

danubius, dadusi quate la post din 2012!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, trebuie sa gasesc un service dispus sa mi-o demonteze, si sa vad ce gasesc, insa as prefera sa stiu unde pot gasii pe cineva care se ocupa doar de incalziri auxiliare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, bullet123 said:

Multumesc de raspuns, trebuie sa gasesc un service dispus sa mi-o demonteze, si sa vad ce gasesc, insa as prefera sa stiu unde pot gasii pe cineva care se ocupa doar de incalziri auxiliare.

Daca este modelul ca cel din poza, atunci e posibil sa frece ventilatorul de carcasa unitatii, chiar la intrarea aerului in unitate, (distanta dintre carcasa si ventilator este foarte mica)

incearca in timp ce merge sirocolul,  sa te bagi sub masina si sa misti putin cotul de plastic care intra in unitate dinspre puntea din spate. Acolo este ventilatorul, daca misti si sunetul se schimba, nu mai freaca, inseamna ca de acolo e problema,  iar miros de ars e si normal sa scoata, daca freaca, nu pentru ca e frecarea mare, ci pentru ca nu mai are acelas debit de aer, si se incinge mai tare partea din fata a arzatorului

daca misti de acel cot si nu se schimba nimic ( intre unitate si cot este o garniture de cauciuc , deci permite o usoara miscare) atunci problema este undeva in interior si trebuie dat jos, curatat, eventual schimbati rulmenti etc, eu asa a trebuit sa fac la al meu, dar atentie, e migaloasa operatiunea !

Daca mai ai intrebari, scrie-mi si te lamuresc cat pot

Ai grija sa nu te arzi la esapamentul lui in timp ce functioneaza !

airtronic-diagram.jpg

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Corvin, sa se mai domoleasca gerurile astea si am sa incerc sa ma bag sub masina si sa misc de instalatie in timp ce merge.

Numai bine si multumesc de sfaturi, si poza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua. La masina din semnatura imi apare, de vreo luna ,pe OBDII, eroarea P261A - Coolant Pump "B" Control Circuit/Open si imi intra in Limp-Mode. O las cateva minute si cu programul TORQUE imi resetez eroarea, se sterge, dar dupa o perioada apare din nou(uneori dupa cateva ore, alteori la cateva zile). De obicei apare cand masina e cu partea din fata ridicata (in rampa). Masina este dotata cu incalzire stationara (standheizung) Webasto Thermo Top C fara actionare manuala. Am desfacut Webasto, l-am verificat pe direct - pompa motorina, pompa recirculare, ventilator, bujie. Toare par in ordine. La VW mi-au spus ca e calculatorul de la Webasto. Am probat cu alt calculator, tot la fel face. Am verificat si cablurile de sub masina, le-am "sunat", si cablurile sunt ok. Mai am de verificat cablajul din interior. Nu stiu ce altceva sa mai verific. Nu am nicio schema cu legaturile electrice de la ECU, dar am vazut ca pompa de recirculare vine direct de la ECU si nu are legatura cu calculatorul de la Webasto. Aveti vreo idee? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Mai exista vreun releu pentru comanda pompei sau ceva (teoretic ar trebui sa fie)? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea o iei pe 01 engine? Sau pe aux heating? Daca e pe motor-si asa tind sa cred ca este -cod eroare cu Pxxx, nu are treaba cu webasto. E a doua pompa de antigel-ptr racire egr. Trebuie schimbata.

Vezi aici detalii: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Acum cred ca incep sa aiba toate o logica. Rareori mi-a dat si eroarea P0299- Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled // Turbocharger/Supercharger "A" Underboost Condition. Sigur tot de la pompa asta secundara. O sa o caut si o sa o schimb. Multumesc mult

 

Placa electronica de la webasto sa o pun pe cea veche, daca tot nu are legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc Torque cu OBDII

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.06.2017 at 10:40 AM, EEXCALADE said:

Ce interfata folosesti ?

P0299 e de la turbo ,actuator fara vacuum sau membrana sparta .

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

La "actuator fara vacuum sau membrana sparta" te referi la piesa asta defecta? 

s-l1600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!