Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Unde pot repara si eu sirocoul prin bucuresti?

Si un electrician bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata ,

 

Colegul doicinciu are dreptate ..am pompa de recirculare apa moarta. Cum pot afla ce model am ca am inteles ca sunt doua (plastic si cu metal) ?

Se mai pot repara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,greu mai ajung la net dar totusi poate ti foloseste la ceva,in Tibeni,la intrare locuieste un tip care dezmembreaza sirocouri,am pierdut nr. lui de telefon dar intrebi de vecinii lui sau duminica mai este prin piata la Radauti cu sirocouri la vinzare,numai in sezonul rece,este un tip detreaba,gasesti la el ce ti trebuie la un pret de bun simt si poti afla de la el cam totul despre aceste instalatii.Cind pompa de apa (a sirocoului) nu face recircularea antigelui se incalzeste numai cel din interiorul aparatului,in citeva secunde ajunge la temperatura maxima si sirocoul se opreste.Sanatate multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Kosta ,

 

Lucrez in Radauti si am sa intreb colegii poate stiu de el .  eu am dat bara jos si intradevar porneste dar cand ajunge la temperatura mare se opreste pompa . Trebuie sa caut o pompa .....

 

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am si eu un webasto pe un golf patru, asa il am din 2006 , comanda pt webasto este montata in buzunarul portierei de la sofer (cred ca este din fabrica pt ca este exacta, decupata , am sarevin cu poze) si nu imi mai functioneaza...am demontat , pompa merge (pe direct) bujia se incalzeste (pe direct) dar nu vrea sa mearga. daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu un sfat sau sa imi spuna la cine sa ma duc sau unnr de tel de la un "meserias" in asa ceva din IASI. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca stiai ca bujia nu se alimenteaza la 12v ca o arzi, la fel si ventilatorul

cel mai bine e sa faci rost de un dispozitiv de diagnoza, sau sa faci asta la cine are, eroarea te ajuta foarte mult sa identifici problema, fara, e greu de diagnosticat, exista zeci de erori pe care doar citindu-le le afli, desi vizual pare totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal. Ajutati-ma va rog cu o proble la sirocou d5wz la sharan din 2002 1.9 tdi 116 cai. Porneste sirocoul ,se aude ventilatorul lainceput mai taresi apoi mai incet , se incalzeste teava de apa de langa sirocou vreo 20 cm si dupa maxim 1min se opreste sirocoul. Mentionez ca nu am niciun buton sau televimanda pt pornirea sirocoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un electrician auto, in fata sub capota de la motor este un motoras care invarte apa, daca sant duse periile atunci nu se face circuitul si se decupleaza. Succes si o zii buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un electrician auto, in fata sub capota de la motor este un motoras care invarte apa, daca sant duse periile atunci nu se face circuitul si se decupleaza. Succes si o zii buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sharan cu sirocou d5wz am inteles ca nu este pompa de recirculare si ca apa de la sirocou se recircula cu pompa masinii. Corect ? Cam pe unde este motorasul asta sub capota? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

majoritatea avem t4 aici, eventual incearca la sectiunea  sharan , (au subiectul dezvoltat destul de bine acolo) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna

am si eu un sharan cu sirocol D3WZ,tot incearca sa porneasca scoate fum nimic....iar incearca tot asa nimic

la servis a pus testerul pe el a pornit a lasat vro 20 minute mergea bine,zicea ca totul ok

ajung acasa pornesc masina dupa ce se raceste iar nimic numa fumul..

incearca sa se porneasca de vro 5 ori si se blocheaza din nou

ce sa fac?ce sa schimb?sfaturi bune

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,

Am achizitionat un VW Caravelle 2012 si am vazut ca am webasto pe ea...din ce am citit pe forum este varianta care cupleaza cu motorul pornit cand afara sunt sub 5 grade (nu am primit de la neamt nici o telecomanda)...daca gresesc sa ma corectati.

ce tip de ceas cu programare pot sa leg la acest webasto? ma intereseaza sa porneasca dimineata pe timp de iarna cu cca 30-45 min inainte sa ajung la masina

am acest tip de webasto:

--------------------------------------------------------------------------------------

Address 18: Aux. Heat        Labels: None
   Part No: 7E0 815 071 B
   Component: J737__Standheizung  0605  
   Revision: 00085000    Serial number: 09019275F00000
   Coding: 0000031
   Shop #: WSC 31669 001 1048576
   VCID: 244DF4D0E7253E3ED0B-8071

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------------

Va multumesc pt ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 25.12.2012 at 1:54 PM, russ said:

Salut. Am gasit sa cumpar un sirocou cu 4mil complet doar ca programarea a fost pe clima si nu stiu cum as putea sa fac programarea,astept ceva sfaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o intrebare stupida (poate) . se poate monta sirocol-ul de pe camion pe multivan ? imi cautam acum ceva sj si nu prea stiu la ce model sa ma opresc. Singurul aspect care ma intereseaza este sa functioneze atunci cand eu il pornesca fara sa tine cont de cate grade sunt afara . In special ma intereaza pentru dormitul in masina . va multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe camion e de 24V. Nu se poate monta la 12. Cauta unul de autoturism.

Orice sirocou universal fara senzor de temperatura exterioara se incadreaza in cerintele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Cosmin . Acum am inceput cautarile . Nu stiam de diferenta dintre camion si autoturism. Acum mi-am inceput cautarile. Un singur aspect nu prea l-am inteles. Care este diferenta intre cel pe apa si cel pe aer ? Din ce am citit aici pe forum , ma poti corecta daca gresesc , cel pe apa ar fi mai bun pentru dormit in masina . Referitor la acel senzor de temperatura cum imi pot da seama daca il are sau nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel pe aer iti baga direct aer cald printr-o tubulatura de 50-60mm introdusa in habitaclu.

Cel pe apa iti incalzeste apa si eventual iti porneste aeroterma pentru a-ti sufla aer cald in habitaclu.

Pentru dormit e indicat cel pe aer. Are doar consumul propriu de curent, nu si cel al aerotermei.

Senzorul in discutie e extern sirocoului si e o piesa auxiliara montata pe instalatia electrica undeva (daca e).

Sirocoul in sine functioneaza perfect si fara el,  acesta fiind doar un element de conditionare a pornirii pe timp de vara cum e cel de la clima pt anotimpul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru lamuriri . Acum incerc sa gasesc ceva care mi se potriveste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Masina - VW T4 multivan 1997 - are in dotare 2 incalzitoare auxiliare, unul pentru motor si unul pentru habitaclu. Cel pentru habitaclu reusesc sa il pornesc dar cel pentru motor nu reusesc. In bord am o singura comanda dar de la ea am reusit sa pornesc doar incalzirea de habitaclu. Imi scapa mie ceva? Orice idee este bine venita! 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o probleme cu sirocol-ul . este pus pe masina din semnatura t4 1.9TD . are un display in bord unde pot sa setez cand si la ce ora sa porneasca (doar 3 setari tine minte ) si mai am un buton care regleaza cat de multa caldura sa vina. (min-max) iar in spatele soferului am weasto-ul care baga caldura. Pana aici nimic rau doar ca nu stiu de ce atunci cand baga cald vine un miros de ars. aveti idee de la ce sa fie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esapamentul/evacuarea este sub masina.   Incalzitorul iti trage aer din masina prin gaura din prag si iti arunca aerul cald prin spatele scaunului.  Verifica sa nu ai pe sub masina un racord sau vreun plastic crepat.    Daca e totul ok atunci problema e din " Sirocol" Eberspacher.  Acesta e pe aer are o camera de ardere care incalzeste un radiator metalic. Aerul trece peste acel radiator si se incalzeste.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru sfaturi . o sa ma uit si revin cu detalii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu o intrebare: stiti cumva daca si de unde SIROCCO se poate programa sa porneasca pe dezaburire parbriz la viteza maxima si nu pe AUTO? Il pot porni din telecomanda, dar porneste pe modul AUTO si are doar intre 1-3 linii la viteza aerotermei. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!