Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Programatorul de mai sus este de webasto DDW46 sau DBW46. Se gasesc pe net pdf-uri cu manualul de reparatie al aerotermei in care gasiti si schema programatorului. Daca nu o gasiti o pot trimite pe mail doritorilor.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza de pe ce este sau ce incalzitor ai. Trebuie sa gasesti schemele de conexiune de la programator si sa il "pupi" cu incalzitorul tau. Era bine daca faceai o poza si la modelul programatorului ca sa vedem schema lui. Daca nu se gaseste on-line schema programatorului, te pot ajuta dupa 7 ianuarie cand ma intorc la servici. Succes !

multumesc pentru sfaturi am sa pun o poza si cu codurile de pe programator.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este si poza din spate a programatorului cu codurile de pe el.post-71769-0-69755100-1357402404_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa cateva incercari nereusite, azi am fost din nou la diagnoza si si m-am trezit cu ceva nou...

2 Faults Found:

01410 - Heater Over-Temp

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Freeze Frame:

Ctrl. Pause

Temperature: 148.0°C

Temperature: 40.0°C

02251 - Heater Unit Locked

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Ce ar mai putea fi de data asta?

Amintesc ca dupa ce am schimbat pompa de recirculare, butonul de pe climatronic ramanea aprins atat timp cat il lasam..(cateva minute in care rabdarea mea ceda asteptand sa aud ventilatorul de initiere a arderii)... dupa aceste erori ..... webasto a intrat in LOCKED si ledul de pe climatronic se stinge dupa 1-2 secunde... si gata e mort....

Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amicul meu are pe VW un Webasto pe care scrie asa:

1K0 815 065AD

SW 1312

14.9.2005

APPI ID-90.12972A

HG ID - 90.12970A

SG ID 90.10046A

HW:031

WOS 101

12V/42W

5kW Diesel/PME

2,5 Bar

Pui contactul, nu se intimpla nimic, tai contactul, porneste pompa.

VCDS arata ca e blocata.

Are cineva un manual de reparatii?

De asemenea, un link la vreun program de diagnoza a Webasto?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate topicurile despre incalzirile auxiliare dar nu am gasit nicaieri problema pe care am am la masina pe care am achizitiona-o de curand, un T4 Multivan din 97, cu climatronic, incalzirea auxiliara pe apa pt motor D3WZ si incalzirea suplimentara pe aer pentru habitaclu., cu programator.

Cea de la motor nu functioneaza, nu stiu din ce motive, banuiesc ca bujia ar putea fi de vina, dar nu am sa umblu acum la ea.Ma intereseaza cea de habitaclu, care porneste din programare, dar numai cand este motorul porneste.Cand

vreau sa pornesc motorul si pun contactul imi clipeste de cateva ori odata cu climatronicul si dupa ce clipirea de la climatronic se opreste pot apasa pe butonul cu ceas de pe programator, iar apoi dupa ce ii dau un timp de functionare, apas butonul de pornire a incalzirii, acela cu 3 dungi serpuitoare ca un fel de aburi si porneste.Daca iau contactul , se opreste si incalzirea . Si mai este ceva ce ma intriga: atat climatronicul, cat si programatorul au iluminatul la afisaj ars, ledurile nu lumineaza.La climatronic am desfacut si am verificat daca vine curent/ tensiune la leduri,si am constatat ca vine.Va trebui sa schimb beculetele care sunt arse si sper sa mearga dupa aceea.Am constatat ca acel clipit la climatronic este o eroare data de ventilatorul de la senzorul de temperatura care nu mai functioneaza. Dar la modul de programare al incalzirii auxiliare pt habitaclu, ledul de iluminat este incorporat in modul, lipit si nu cred ca poate fi inlocuit.Ce ar trebui sa fac si pot oare sa gasesc doar ventilatorul acela de la climatronic ?Multumesc
Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca sunt off topic

Pentru cei care doresc sa monteze o telecomanda pentru inclzirea suplimnetara webasto din T5 iata un manual care poate fi de ajutor

incalzire webasto T5.pdf

rog un admin sa mute postul daca este gresit

multumesc

E ok multumim

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amicul meu are pe VW un Webasto pe care scrie asa:

1K0 815 065AD

SW 1312

14.9.2005

[...]

Pui contactul, nu se intimpla nimic, tai contactul, porneste pompa.

VCDS arata ca e blocata.

Are cineva un manual de reparatii?

De asemenea, un link la vreun program de diagnoza a Webasto?

Multumesc.

Se pare ca e un Thermotop Evo

In WTT nu e listata ca atare, asta se presupune a fi pe W Bus.

KKL poate citi W Bus? Daca da, acele fire se leaga direct in mufa, cu Webasto montata pe masina?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un cod acolo Heater Unit Locked

Unitatea se mai blocheaza automat daca senzorul de nivel Colant nu detecteaza nivelul si aparea eroarea in bord .

Cu VAG-Com-ul pornit intri la Aux Heater , pe urma la adaptation si treci la canalul 3 dai un 0 si apoi 1 dupa care dai save,

pe urma dai clear code si mai vezi ce iti mai da

When found in Aux Heater module of VW Transporter (7H), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes

Contents

[hide]

02251 - Heater Unit Locked

02251 - Heater Unit Locked

Possible Symptoms

  • Heater not working
  • Heater Module refuses to clear Fault Codes

Possible Causes

  • Fuel Level low

Possible Solutions

  • When found in Aux Heater module of VW Touareg (7L), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes.
  • When found in Aux Heater module of VW Touran (1T, and similar models), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes.
  • When found in Aux Heater module of VW Transporter (7H), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes.
  • When found in Aux Heater module of Audi A8 (4E), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 007, then clear fault codes

PS : Un Search pe google nu strica nici o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit google..am descarcat si de pe webasto ce se putea..

dar Evo5+ nu apare la ei nici ca user manual nici ca service manual

Mai exact aici:

http://www.techwebasto.com/heater_main/

unde a aparut si WTT 2.14

Modificat de diaconuliviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am un webasto il pornesc scoate fum dar pompa de motorina nu porneste [cu bornele de la baterie merge pompa,baga motorina] merge ventilatoru,face programul si se opreste.imi da cineva un raspuns.Webasto termo top z/c-d,12v/45.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare referitoare la senzorul (sau termocupla) din bara fata la un T4.

Masina e a unui prieten, si a avut probleme cu bara fata, si cred ca la service nu i-au mai pus inapoi acel senzor/termocupla.

 

Are unul care e sus pe bara (aproape la mijlocul ei), cu doua fire subtiri.

Undeva aproximativ in fata rotii dreapta fata e un suport de plastic negru (unde banuiesc eu ca ar fi fost acel senzor/termocupla). Iar undeva sub radiator (langa doua rezistente mari de putere) exista o mufa cu doua fire groase (maro si negru/rosu/alb) - care banuiesc eu ca ar mege - cu alt cablaj - la acel senzor/termocupla.

 

Care sunt acele fire care scurtcircuitate pornesc Webasto? Cele subtiri, sau cele groase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele de la senzorul de temperatura se pune punte,si lai eliminat,sirocolul e prevazut cu fir de comanda care e subtire si negru sau gri iar cele groase rosu e plusu si maro sau negru e minusu deci alimentarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acele fire subriri din senzorul care e fixat in bara fata sunt pt comanda incalzirii suplimentare. Asta e clar. 

 

Atunci mai am o intrebare:

 

Sunt doua rezistente de putere cam la mijlocul masinii - daca o privim din fata(sub radiator) si langa ele e o mufa din care ies doua fire groase - unul maro, si celelalt negru/rosu/alb.

Mufa atarna acolo, nu e conectata la nimic. (Asta dupa ce la service a fost demontata bara fata de cateva ori - si banuim ca nu au montat toate componentele inapoi)

 

Pentru ce sunt acele rezistente de putere, si acea mufa care atarna ce ar trebui sa aiba in continuarea ei?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatoarele de racire  / ac   lucreaza in 2 trepte   pentru asta  sunt rezistentele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Am lamurit-o si cu rezistentele de putere. Acum mai trebuie sa vad ce e cu mufa cu firele groase care atarna acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o mufa doar cu 2 fire groase. De asta am crezut ca e de la acel senzor / termocupla care porneste incalzirea auxiliara. Mai ales ca citisem ca senzorul / termocupla aceea trebuie sa fie in fata rotii dreapta fata. (Acolo este ca un suport de plastic negru unde banuiam eu ca ar fi trebuit sa fie acel senzor)

 

Dar cel mai bine e sa caut o masina la fel, si sa ma uit sub ea cum vin mufele / senzorii, si sa compar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un sirocou la 12v dat jos de pe un volvo 850 benzina si as incerca sa il montez pe t4 , trebuie ceva modificari majore ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de benzina... poate sa-i pui un rezervor mic de benzina undeva in spate, cu motorina nu va merge niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi,eu nu am pe masina "siroco" si as vrea sa pun,am vazut pe ebay cam 300 eur;ce model imi recomandati?merita modificarea?

Sent from my HTC One X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vazut D3WZ (asta e pe la 300 Euro) - merita, dar iti mai trebuie pompa dozatoare si in rest de fire te descurci (cu comanda manuala fara senzorul de 5 grade Celsius). Atentie - acest incalzitor poate functiona doar cand merge motorul, nu are pompa de apa inclusa.

Ca alternativa merita si "pernutele" electrice care se lipesc pe motor sau tip fierbator in instalatia de apa - asta doar in ideea sa incalzesti masina inainte de a o porni la tine in curte unde ai priza 220V. La bloc nu se poate...

Mai poti studia si sa iei un webasto AirTop de aer dar este pe la 600 euro...

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa am vazut,eu vreau ala care merge independent daca motoru merge sau nu,ce model e?

Sent from my HTC One X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina din acesta cu programare, sincer sa fiu nu stiu ce model este, am sa incerc sa aflu, dar e minunat sa ai cald in masina cand vii la ea sau sa faci cald in cateva minute de la pornire, :lol:

Modificat de bullet123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cabina - exista 2 solutii, una pe apa -  iei un D3WZ (300 Euro) plus pompa dozatoare (50 Euro) plus kitul cu toba de evacuare (30 euro) plus kitul care face sa mearga in stationar (peste 300 Euro) si apoi modifici instalatia electrica pentru incalzitor, instalatia de apa (niste supape si pompa) si climatizarea (sa porneasca climatronicul cu motorul oprit unitatea de incalzire de sub podea).

A doua solutie - iei un incalzitor de aer Webasto AirTop sau Eberspacher AirTronic (cele mai mici si mai ieftine la 600 Euro). Ca avantaj se face cald in masina chiar si inainte sa ajungi la ea daca iei o telecomanda sau un programator cu ceas (chiar cronotermostat centrala pe baterii tip computherm). In plus nu are legatura cu motorul - doar un teu la furtunul de motorina si alimentare 12V merge si baterie separata. Ca dezavantaj nu iti incalzeste si apa in motor mai repede la pornire.

Economic e mai ieftin si mai simplu cu incalzitor pe aer. Acele D3WZ sunt preferate doar ca piesa de schimb daca ai deja pe masina toata instalatia si ti s-a ars numai soba.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!