Jump to content

Deblocare centuri de siguranta!


gabismail2003
 Share

Postare recomandată

Salutare , ma uit si vad ca pe acest forum nu a explicat nimeni cum si daca se poate debloca centurile de siguranta , bineinteles pocnite in urma unui accident. daca stie cineva este binevenit sa ne explice:). Am suferit un accident si acu nu am centuri la masina. as vrea sa cumpar da is destul de scumpisoare... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot debloca, se dau jos de pe masina si se taie teava in forma de U, se scot bilele din ea si se deblocheaza, apoi trebuie sa pui o rezistenta la mufa de la capsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La impact, capsa de tensionare a centurilor de siguranta declanseaza.

Dupa accident, centurile se schimba cu totul. Daca doar le deblochezi nu vor mai avea aceeasi functionalitate ca inainte. La un nou accident, nemaiavand capsele de tensionare, centurile nu vor mai functiona normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu un accident , la mine centura nu se mai blocheaza , se poate repara ? .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , pur si simplu dupa accident centurile nu mai functionau , pe partea dr am schimbat centura , dar pe stg inca nu , oare se poate repara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zabin pana acu e bine daca poti veni si cu niste poze ar fi super... intr una din aceste zile am sa ma pun sa rezolv misteru la ale mele poate poate le deblochez. Ai idee se pot debloca si indoor (adica acasa) fara alte scule suplimentare. ? Multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le poti debloca si acasa, in primul rand trebuie sa o demontezi de pe masina, iti trebuie un bomfaier sa tai teava in forma de u ca sa scoti bilele afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma intreb si eu , daca se deblocheaza centura , airbagul o sa mai functioneze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu mai intreb:

1. Cum trebuie sa functioneze astea cu capse fata de unele normale?

2. Cum functioneaza unele normale?

Pana la urma care este diferenta dintre ele? Cum simti ca o centura este clasica si una este cu capsa, in afara de metoda clasica... accident :)

Cum poti sa iti dai seama ca nu au fost umblate, deblocate? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma intreb si eu , daca se deblocheaza centura , airbagul o sa mai functioneze ?

modulul de airbag ramane blocat in urma unui accident,fie el si cu explozia unei capse de centura.ca sa faci modulul functional,trebuie sters"crash data" din procesorul modulului.cat despre centuri,eu am deblocat peste 50bucati,treaba nu dureaza mai mult de 10 minute/centura,si nu trebuie taiat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu functioneazaca una cu capsa.. Pentru ca acea capsa, in momentul impactului, blocheaza centura. La celalalte centuri, din inerita corpului se blocheaza .. Eu nu m-as juca cu siguranta

p.s: daca nu pui rezistenta sau schimbi centura, raman erori pe modului "air-bag", chiar daca stergi crash data

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulul de airbag ramane blocat in urma unui accident,fie el si cu explozia unei capse de centura.ca sa faci modulul functional,trebuie sters"crash data" din procesorul modulului.cat despre centuri,eu am deblocat peste 50bucati,treaba nu dureaza mai mult de 10 minute/centura,si nu trebuie taiat nimic.

Explicami si mie cum o deblochezi fara sa tai si sa scoti bilele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: de unde stiu/aflu daca am centuri clasice sau cu capsa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SLV daca ai g4 ai centuri cu capsa adica cu pretensionare... eu cred ca is in standard oferite.

Eu am incercat sa le deblochez pe ale mele am reusit la una dar nu mai revine la loc... probabil arcul acela s a obisnuit cat au fost blocate in pozitia strans, cu toate k am uns acel arc . pana atunci fara:(

Modificat de gabismail2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate explica cineva practic cum se deblocheaza centura in afara de a taia cu bomfaierul si ce valoare trebuie sa aiba rezistentele de la mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu se taie nimic din centuri,nu se strica nimic,nu se deterioreasa si nu se modifica nimic la deblocarea centurilor.dupa reparare ele vor fi clasice,adica se vor bloca numai datorita inertiei ocupantului scaunului nemaifiind declansate electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut

Am si eu o intrebare: am prins scaunul copilului cu centura spate dreapta. Mi s-a parut scurta dar in final s-a potrivit.Problema e ca nu-l mai pot scoate :-(. Nu mai pot trage de centura ca e blocata in ambele directii.Am demontat acea ureche cu care se regleaza inaltimea centurii presupunand ca daca las sa intre putin isi revine.

Pot demonta partea unde se ruleaza centura?

Cum am acces acolo? Nu pot plia spatar scaun...

Masina e Bora din 2000 TDI.

Cineva vreo idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am si eu o problema la un golf 4 ,masina nu a avut accident centura de siguranta de la pasager sa blocat singur lam demontat si ce as putea sa fac ca sa mearga ? (centurile functionau perfect )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centura cu pretensionare ? capsa a fost declansata sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost declansata nimic am luato jos de pe o alta masina si mergea cand am ajuns acasa nu mai mergea , bine nu am montato inca pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o problema legata de centura, in sensul ca intr-o dimineata cand am tras de ea ca sa o pun s-a desirat toata si nu si-a mai revenit. acum am luat alta si vreau sa o montez, mentionez ca am declansator electric. ma intereseaza daca ramane eroare in bord sau ceva de genu. trebuie sterse ceva erori dupa montare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu pui contactul cat ai mufa scoasa nu se intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, as avea si eu nevoie de niste sfaturi

 

Un golf 4 ALH din anul 1999 motor 1.9 TDI 90 CP, in urma unui accident centurile de pe fata au ramas blocate in starea lor pe stalp (nu erau puse la accident), in bord se aprinde becul de la centura si ramane aprins, iar cel de la airbag se aprinde si apoi se stange dupa ce porneste motorul (presupun ca sunt functionale)+ ca airbagurile sunt intacte! nu sunt sarite...

 

Intrebari:

 

1. Cum as putea debloca centurile (care sunt pasi), si ce rezistenta trebuie pusa?

SAU

2. Sa iau centuri secound dar care nu sunt blocate? daca da trebuie resoftat modulul? si daca da eroarea se poate sterge prin mufa VAGCOM?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!