Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

va salut, am si eu o problema de ceva timp de care nu-i da nimeni de cap inca. pe la 120 motorul pierde puterea...se limiteaza si nu mai trece de 2500 de ture. am schimbat pana acum filtrele si debitmetrul, electro valva care comanda vacumul...cod N75 mi se pare... Dupa asta mi-au dat jos turbina si au curatat-o...au descoperit capsula de vacum ca era sparta...au inlocuit-o...motorul face la fel... am schimbat senzorul de presiune de pe intercooler...arata presiuni de peste 2,5 bar...mi-au zis ca acela o limita... face la fel... daca o opresc si o repornesc isi revine, motorul trage bine, doar intre 2400 si 3000 ture trage ceva mai greu, dupa 3000 e perfect...trec iar de 120 iar pierde puterea. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat...poate cineva a mai intalnit asa ceva, as fi recunoscator. motorul este 1.9 TDI AJM, va multumesc.

Modificat de Iulian D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr la vacuum s-a uitat cineva? Sa nu ai vreun furtun spart. Noul actuator a fost reglan dupa un log in mers? Fa un log si ataseaza-l la aria TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o FOARTE MARE RUGAMINTE daca se poate sa imi explice un coleg cum fac logul la mashina ca sa vi-l arat ... de ceva vreme incoace ... simt ca nu mai trage motorul cum trebuie ... sa nu credeti ca nu se ajunge la 220 km/h ... doar ca imi ia foarte mult timp ... stiu ce ceva nu e bine ... am mashina de vreo 2 ani si stiu cum trage ... mashina a fost rescrisa ... dar totushi ceva de prin ianuarie febriarie in coace nu ii bine ... am vag com 7.04 astept instructiuni ca pentru un copil debil ... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut....

Se da urmatoarea masina Bora Tdi 90Cp an 1999 am urmatoarea eroare

01282 - Ventil pentru clapa galerie admisie -N239-

31-10 - Circ.deschis sau scurt la mas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sigur e senzor temperatura daca spui ca sta cateodata aprins, schimba-l si ai sa vezi ca si pornirea va fi mai buna.

Ai putea sa faci si niste loguri din mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine clapeta de inchidere a aerului pe admisie e vacuumatica, nu?

Incearca sa scoti furtunelul din capsula aia neagra de plastic ce e prinsa de EGR si vezi daca mai ai simptomele.

Ceva in genul asta:

82291757.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin Daca il scoate acel furtun trebuie sa ii puna un fel de capacel, ca daca nu trage aer fals si nu mai lucreaza turbo. O sa ii dea eroare Negative deviation.

Din moment ce da "31-10 - Circ.deschis sau scurt la mas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminSideras

Salutare,

Am si eu o problema ciudata. In trecut am mai avut probleme cu turbina dar am dat-o jos am curat-o si totul a fost ok. Acum de ceva timp am un alt fel de problema. Cand accelerez mai tare cand ajuge pe la 2000 de ture are doua ezitari si se aude un zgomot ca si cum scapa presiune pe undeva dupa care se accelereaza in mod normal. La o scanare arata ca am: positive deviation

Vreo idee? a mai patit cineva ceva similar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume!

Cred ca o sa-mi tai venele cat de curand!!!NU MAI POT!!! Am un G4 ALH 2000. Toate bune si frumoase, masina tragea bine(mai intra ea in limp, dar stiam care era problema),pana acum 1 luna, cand a inceput sa-mi fiarba apa in borcan si sa mi-o dea afara. Bineinteles am desfacut chiulasa, era bombardata- problema standard, am planat-o, am schimbat ghiduri la supape, semeringuri si scaune rectificate, chiar imi spunea omul care le-a facut: "sa vezi ce bine o sa traga masina acuma!". Fericit nevoie mare, am montat pe masina, am schimbat geometria la turbo cu una noua, am schimbat si un senzor de presiune de pe cotul de la intercooler, desi nu trebuia, valva N75, ca s-a rupt un mot care mergea la turbo si am constatat ca nu mai trage la fel de bine. Motorul sa zic ca n-a fost pus la punct ok ca il facusem seara. Pe tester totul ok; am ajuns la concluzia ca e de la pompa de injectie, mai ales ca la cald pornea f greu(capul hidraulic), am facut din nou distributia(bine de data asta), dar tot nu trage cum trebuie. Pe tester totul OK din nou, inclusiv MAF-ul absolut tot. Nu mai stiu ce sa-i mai fac!!! ARE CINEVA IDEII? ultima varianta ar mai fi sa am ceva strangulat pe evacuare, desi nu am lovit-o pe sub masina si chiar m-am uitat si pare totul ok. PLEASE HELP!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sigur e senzor temperatura daca spui ca sta cateodata aprins, schimba-l si ai sa vezi ca si pornirea va fi mai buna.

Ai putea sa faci si niste loguri din mers.

dar numi sta nimic aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am nevoie de ajutor cu turbina la bora 1,9tdi motor 116cp,sau manual ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr la vacuum s-a uitat cineva? Sa nu ai vreun furtun spart. Noul actuator a fost reglan dupa un log in mers? Fa un log si ataseaza-l la aria TDI.

se face asa ceva ,adica sa se regleze dupa noul vacum!?

eu am avut probleme cu vacumu era membrana sparta si am cumparat altul dar parca nu trage cum trebuie si aproape ajunge la 190km/h si are 115 cai motor ajm,am mai schimbat si senzorul de pe intercular si ala trebuie reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o poveste despre tragerea motorului si tot nu am aflat de la ce sa fie....Acum 5 luni nu mai tragea motorul decat de la 2000 pana la 3500 ture, de la 3500 nu mai trecea deloc, dar am crezut ca asa face cand trebuie uleiul schimbat ca aveam 15000 km :vaidecapulmeu: Am schimbat uleiul si tot la fel mergea. Am bagat-o pe calculator si mi-a dat ca e debitmetrul, l-am schimbat dar nu s-a schimbat deloc mersul. Am mers cu ea turata si parca si-a dat un pic drumul. Acum merge mai bine ca inainte dar cand imi e lumea mai draga nu mai trage. Am dat cateva ciocane in catalizator si 2 saptamani a mers ata masina dar dupa aia la fel....am spart catalizatorul ca am zis ca e din cauza asta. Acum merge mai bine decat inainte dar imi face alteceva mai rau. Daca sunt in urcare unei pante sau daca sunt pe drum drept si am 5 in masina in treapta 3-a la 3700 ture se opreste turometrul si trece automat la 3500 si nu se mai accelereaza aproape deloc si parca nici nu se mai auzea motorul pana nu am oprit si am pornit iar motorul. In astea 5 luni pe tester nu mi-a aratat decat odata sensor air si acum dupa ce am spart catalizatorul si am patit subturarea sau cum sa zic mi-a aparul sensor cooler temp sau ceva de genul. Ce sa fie...Sa fie turbina??? :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: Am omis ceva...Am fost cu mecanicul pe autostrada cu laptopul si mi-a zis ca nu-mi da mereu presiune...

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat dupa cateva zile ca daca shimba constant la 3500 de ture scade puterea foarte rau, daca nu opresc motorul si il repornesc nu creste turatia mai mult de 2500..... ma ajuta cineva ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA un log in mers si posteaza-l la TDI.

se face asa ceva ,adica sa se regleze dupa noul vacum!?

eu am avut probleme cu vacumu era membrana sparta si am cumparat altul dar parca nu trage cum trebuie si aproape ajunge la 190km/h si are 115 cai motor ajm,am mai schimbat si senzorul de pe intercular si ala trebuie reglat?

DA trebuie reglat. Cel de pe intercooler NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Iulian D schimba filtrul de motorina ..si eu am avut exact aceeasi simptoma...am schimbat filtrul de motorina si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Iulian D schimba filtrul de motorina ..si eu am avut exact aceeasi simptoma...am schimbat filtrul de motorina si gata

u ce simptome aveai ? ca si eu sunt disperat, niimeni nu i da de cap. Si motorul meu e tot ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !

incerc sa explic si eu prin ce trec ... la mine e putin mai complex cred ... si anume:

1 am masina din semnatura, PD, dar tiptronic

2 in primavara schimbat kit turbine, toate merg bine pana la treapta 4 si 5 atunci cand motorul nu mai trage ...

3 debitmetru nu are legatura cu aceasta situatie a mea pentru ca in treapta 1 - 2 si 3 trage turbo de rupe, fapt demonstrat cu decuplarea debitmetrului si facut proba ... masina nu trage in nici o treapta, dar totusi nu se pierde foarte multa putere in momentul in care iau mufa de pe el ...

4 tind sa cred ca este ambreiajul ... insa nu-mi da nici o eroare in sensul asta pe VAG ...

5 situatia mea este ca de la 80 am pierdut puterea dar absolut de tot ... ca si cand ar patina discul, motorul se accelereaza in gol efectiv !

PS problema mea este cutia TIPTRONICA si nu ma pot loga la calculatorul cutiei, astfel ca nu-mi regasesc problema mea pe forum ... poate a mai patit cineva astfel de situatie

mersi mult si astept vreun raspuns ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca mai postez odata dar sunt zapacit.....nu mi trage motorul si mi-a dat eroarea sensor cooler temp Ma poate ajuta si pe mine cineva??

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura: dual temperature sender.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura: dual temperature sender.

Nu senzorul de la intercooler ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune eroarea asa cum e data de vagcom si ne lamurim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!