Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Inclin sa cred ca ai probleme la senzorul de pe pedala acceleratie,o scanare cu VCDS cred ca te v-a lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara..deoarece nu pot deschide un nou topic am sa intreb aici..deoarece cred ca am acceasi problema ..am un VW Golf 4 motor de 1.4 din 1999

din aceasta seara de cand ma iesit cu masina am plecat normal ..am schimbat a doua in 2500...totul bine si frumos pana cand incep sa accelerez la jumatatea pedalei cam la 2000 2500 3000 incepe sa se balbaie..sa bruscheze sa faca foarte urat daca iau piciorul de pe acceleratie e ok..daca iar accelerez usor cand ajunge pedala la jumatate iar incepe valabil pentru viteza a 2-3-4..a 5 a nu am incercat..ce ar putea fi ?

 

fa o scanare, sa vedem eroriile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna colegi Azi am incercat si eu un log in mers dar nu cred ca e bine .Atasez ce am reusit sa salvez,nu stiu bine procedura am selectat 003,010,011 am dat log dar nu stiu trebuia sa dau start si apoi save /done.Se poate da seama daca este ok turbina.Mutumesc anticipat!!!!


 


Sunday,06,December,2015,19:47:24:32264

VCDS Version: Release 11.11.3

Data version: 20120401

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Address 01: Engine  (038 906 019 KP)

 

19:47:07 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

  0 /min  Engine speed 790-870

  850.0 mg/str  MAF (specified) 230-310

  1249.5 mg/str  MAF (actual) 210-350

  4.8 %  EGR duty cycle 50-70%

 

19:47:07 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)

  1249.5 mg/str  MAF 800-1100

  989.4 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-

  989.4 mbar  Intake air press. 1900-2150

  0.0 %  Throttle 100%

 

19:47:07 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

  0 /min  Engine speed 2850-3150

  193.8 mbar  Spec. intake press. 1900-2150

  989.4 mbar  Actual intake press. 1900-2150

  99.6 %  D.cycle MAP 55-75%

nu am eroare pe engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

 

acesta nu este un log in mers.... trebuie sa apesi butonul log si o sa rezulte un fisier excel, care ne va arata toate valorile care ne intereseaza, de la 2000 la 4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari probleme la masina din semnatura

trage farte bine in orce viteza ,dar daca o tin la 2500-3000 ture cateva minute parca ar intra in limp mode, ,adica cand schimb intr o viteza superioara nu mai are forta

o opresc si o pornesc si iarasi merge super, si dupa un timp face acelas lucru asa cum am descris mai sus

ca si eroare imi da positive deviation

ce trebuie sa fac??

sa curat turbina, actuatorul, sa verific furtunele sau electrovalvele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata turbina/geometria curatata/inlocuita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am avut si inca am aceeasi problema ca si mihai si am curatat turbina si tot aceeasi problema cu siguranta e altceva

Si daca tot sunt asa multi experti care se pricep si daca aceasta problema e atat de clasica de ce nu se stie uite asta e problema n 75 sau debitmetru sau geometria sau etc tot ne dam cu parerea toti si rezultate 0 asa pot sa schimb pe rand toate piesele si pana la urma imi dau si singur seama care e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai greșit topicul atunci.

La Servicii, e topic creat de Mama Omida... Vezi acolo...

În majoritatea cazurilor sunt cauze consacrate... Acum contează și cine a curățat, verificat turbina...

Recent am avut 2 cazuri în care am zis sa facă ceva și ca și tine tipa ca a făcut și nu este de acolo... Și s-a dovedit în final că am avut dreptate... Primul caz, injectoare duse, i-am făcut rost de alta pt probă și a mers ok, caz 2 releu de încărcare pe ducă... Verificat de meseriaș, cică bun... După 3 zile a picat de tot...

Și meseriașii buni se pot înșela... În amândouă cazurile știu mecanicul/electricianul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut93.

Pe langa ce a spus Moog adaug ca pot diferii cauzele, tu poti sa iei de bune sau nu sfaturile noastre, te agiti degeaba dar..nu ai pus un log in mers/BS pe turbina/EGR/cat vacuum ai la pompa tandem/intrarea in actuator si vrei un sfat"la obiect".

Acum intrebarea mea..ce ai facut din toatea astea pana acum ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat turbina furtune vacuum valve debitmetru tubulatura egr etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina ai schimbat o cu una second ??? A fost curatata/reglata tija actuatorului ??

Fa log in mers/BS/masoara vacuumul/verifica sa nu fi schimbat pozitia furtunaselor de vacuum.

Din toate astea nu se poate sa nu descoperi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina noua toate facute la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ce ti am spus si posteaza in topixul despre turbina/loguri interpretarea lor.

Degeaba ai pys turbina noua daca nu e reglata iar in reprezentanta..nu stiu cine se "joaca"cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un VW Bora, 1.6 simplu, benzina. de ceva timp brusc d disparut puterea motorului, dupa 100 km/h masina nu imi mai trage la fel ca inainte! sa fie de vina debitmetrul sau ar fi alta problema??? am nevoie urgent de niste lamuriri, sa nu dau bani aiurea! multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la debimetru , vezi daca trage mai bine, clapeta este curata?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza intai !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o diagnoza la un service, aveau un laptop! si nu a aratat probleme acolo sau in vreo parte a motorului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura se pare ca ma lasat turbina, la 2500-3000 ture intra in limp mode. daca o opresc si o repornesc merge super o perioada si apoi face din nou

as vrea sa fac un log in mers cu vcds 

va rog ma ajutati cu pasii cat mai detaliat

adica intru pe engine si ce campuri sa postez

ce temperatura trebuie sa aiba motorul??

parametrii trebuie sa fie in mers sau pe loc??

la ce viteza, turatie etc??

am vcds

va rog rabdare cu mine , acum invat si eu

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul cald.... peste 80 grade, sa nu faci altele....

 

atentie - daca masina are joc mare in ax turbina/consuma mult ulei - faci logul pe raspunderea ta..... poate sa iti cedeze axul turbinei, in timpul logului

 

Main screen >>> select control module >>> 01 - Engine >>> Measuring blocks (meas.blocks) >>>
Pe prima linie selectezi: group 003.
Pe a doua linie selectezi: group 010.
Pe a treia linie selectezi: group 011.
Apoi >>> Log.

Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul.

 

Logul se face in treapta a 3-a, apesi acceleratia la podea, de la 1800/2000 rpm, pana la 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos florin

mentionez ca masina nu consuma si nu pierde ulei deloc

scoate deca putin fum la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut mihai.vad ca esti din craiova.ai vcds?ma intereseaza si pe mine un log in mers...bem o cafea...mai discutam de golfulete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Bora de care va spuneam cu cateva pagini inainte, de intra turbo cu cateva secunde intarziere, am descoperit conducta asta de aluminiu cand am curatat intercoolerul.

Are o ureche rupta, unde ar veni siguranta, dar sta cat de cat. E posibil sa traga aer fals pe acolo si de aici problemele? Ma gandesc ca e acelasi lucru daca ar fi fost intercoolerul fisurat. Are cineva la indemana codul ei? Este pe ASZ, 131 CP.

PS: dupa curatare scoate mult mai putin fum, aviz amatorilor.

 

 

furtun_intercooler_bora.jpg

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.10.2008 at 23:39, Memphis a scris:

Salutare...

De cateva zile nu mai imi trage motorul. Adica se tureaza normal dar nu are vlaga. Deabia ajung la 100 de km/h. Cineva mi-a zis ca ii posibil sa fie piesa aia din poza de mai jos ca si el a patit la fel dar nu stiu cum se numeste... ii posibil sa fie defecta piesa aia si de la ea sa nu mai imi traga motoru ?? Am dus-o la 2 sa se uite cu testarul dar nimik...... Ma poate ajuta cineva ?!

post-8146-1223239233_thumb.jpg

 

On 05.10.2008 at 23:39, Memphis a scris:

Salutare...

De cateva zile nu mai imi trage motorul. Adica se tureaza normal dar nu are vlaga. Deabia ajung la 100 de km/h. Cineva mi-a zis ca ii posibil sa fie piesa aia din poza de mai jos ca si el a patit la fel dar nu stiu cum se numeste... ii posibil sa fie defecta piesa aia si de la ea sa nu mai imi traga motoru ?? Am dus-o la 2 sa se uite cu testarul dar nimik...... Ma poate ajuta cineva ?!

post-8146-1223239233_thumb.jpg

Salut am si eu un golf alh i am schimbat turbina trage bine pana la 100 după când dau a 5 de la 2500 de ture imi taie pedala in a 5 in restul vitezelor ajung la 3000 de ture da in a 5 nu se poate sa nu fie pompa pusa bine la punct ca o umblat si acolo si am pus testerul pe ea si nici o eroare.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a fost reglata dupa montarea pe masina?Un log in mers ar fi edificator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o reglat o si de când mi o schimbat o imi porneste si mai greu dim la prima cheie mi o zis cineva sa nu fie cureaua de distributie prea strânsă si merge motoru greu e posibil asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!