Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Inainte sa ajungi la geometrie verifica si furtunasele de vacuum sa nu ai vreunul ciupit si mai verifica si actuatorul daca nu este spart/blocat...

Sunt niste chestii pe care le poti verifica si tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica actuatorul daca este spart sau blocat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

In primul rand cauti o pozitie sa vezi actuatorul...dupa care identifici furtunasul lui de vacuum..

La tine parca este direct din N75...il scoti de acolo si tragi aer cu gura...sunt 3 variante...

1-sa il vezi cum lucreaza...cand tragi aer vezi tija cum se misca...

2-sa tragi ca dintr-un furtun gol...si inseamna ca el sau furtunul sunt sparte

3-sa tragi aer..sa se faca vid dar actuatorul sa nu se miste...si asta inseamna ca este blocat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cum se poate verifica daca acuactorul si geometria lucreaza corect (ma refer ca geometria sa functioneze bine) am scos furtunul de la acuactor si am tras si cu gura si cu seringa...ele lucreaza se misca tija dar se aude un mic scartait...cum imi dau seama ca geometria merge la maxim si ce trebuie sa fac sa nu mai scartaie, sau nu e problema de micul scartait? Pare sa mearga usor cand trag dar nu am o idee cat de usor trebuie sa mearga.Am loguri postate pe topicul "loguri-interpretarea lor"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesti trebuie sa o miste aprox 2cm.

 

altfel, poti face test cu VCDS-ul si log in mers, sa ne uitam pe el - sa vedem valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine am logurile postate in topicilul "log-uri-interpretarea lor" am in mers treapta 3si4, bs3 si bs11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva?
Masina nu trage si am pus-o pe VAG si mi-a dat urmatoarele 5 erori:

19586 - Sistem recirculare gaze evacare plaja super de reglaj depasita

17932 - Releu pompa combustibil -J17- intrerupt / scurt la masa

19557 - Servomotor clapeta canal admisie -V157- circuit intrerupt / scurt la masa

17957 - Regulator presiune turbosuflanta -N75- intrerupt / scurt la masa

17849 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- circuit intrerupt / scurt la masa

 

Iar dupa ce aceste erori sunt sterse, ele apar instantaneu. Care ar putea fi problema?

Modificat de Petronel CRT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune codul la ECU - scanarea completa, ce cod de motor ai, ce an este masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul ECU: 038 906 019 KP

Codul motorului: AXR, 74 kw

Anul masinii: 2004

 

Scuze, la ce te referi cand zici scanarea completa? Nu sunt in domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul ECU l-ai luat cu VCDS-ul din scanare sau de pe eticheta de pe ECU ?

 

codul este bun pt AXP 2004.... important e ca si soft-ul sa fie asta.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este luat din scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in atatia ani nu s-a gasit vreun moderator sa corecteze titlul topicului, sa-l articuleze cu un L ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, e ok. Acum, presupunand ca e ok ECU, verifica intai cablajele la electrovalvele care iti dau eroare si restul.... plus pinii din mufele ECU.

 

daca totul iti iese ok, alimentarile ok.... atunci probeaza cu alt ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.Am observat si eu la a mea un lucru dar tind sa cred ca este oarecum normal.Cand este foarte cald afara gen temperaturi cum a fost ieri de 33-34 grade trage mai greu plus ca este si putin mai zgomotos motorul.Cum este mai racoare afara trage foarte bine.Oricum este diferenta sesizabila intre oscilatia cald-racoare.O sa fac si un log cand este f cald sa vedem ce zice totusi ma candesc sa fie de la intercooler care ar trebui curatat?Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un servis si sa iti curete EGR 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Am si eu o problema cu accelerarea de doua zile,si anume: se accelereaza normal pana in treapta a 4,si din treapta 4 nu se mai tureaza mai mult de 2300 de ture,practic stau pe loc...!Am verificat toate furtunelele acelea subtiri si acela gros care fac vacum,sunt bune,la EGR am scos furtunasul acela subtire din el si am pus degetul si trage aer,pe stutul care iasa din EGR nu iasa nimica aer,este normal? Care ar fi problema cauza de nu se tureaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuatorul turbinei.

Fa o diagnoza sa vezi ce eroare ai stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o problema la masina mea golf 4 asz nu functioneaza turbina egr-ul si clapeta de oprire. nu stiu de ce sa ma apuc am observat ca nu am vacuum la ele.am lipit stutul de la pompa de vacuum si tot nu am vacuum.din pompa face vacum dar nu stiu cat trebuie,am observat ca am si frana intarita.

sa fie oare pompa de vacuum? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu scape aer pe undeva. Eu aveam aceleasi simptome cand era desprins furtunul de la intercooler, pierdea presiune si imi intarea si pedala de frana. Mai poate fi de la actuatorul turbo blocat, sau capsula vacumatica cu membrana rupta. Cel mai sigur log in mers sa vezi cum stau valorile. Spor la treaba!

 

Daca toate sunt bune, vezi valva aia in 3 directii N75 daca nu ma insel. dar un log si diagnoza iti vor da rezolvarea

Modificat de stefanc1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o problema la masina mea golf 4 asz nu functioneaza turbina egr-ul si clapeta de oprire. nu stiu de ce sa ma apuc am observat ca nu am vacuum la ele.am lipit stutul de la pompa de vacuum si tot nu am vacuum.din pompa face vacum dar nu stiu cat trebuie,am observat ca am si frana intarita.

sa fie oare pompa de vacuum? multumesc

 

daca ai lipit stutul si pedala de frana e tare, vacuum lipsa la electrovalve - atunci verifica bine circuitul - daca e ok, atunci pompa nu mai asigura debitul necesar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi rar pompa vacuum defecta.

Verifica furtunul de la pompa la servofrana cat si servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am avut exact aceiasi problema ca si tine , se intarea pedala de frana,la  mine s-a gasit membrana sparta la actuator turbo,am inlocuit membrana,totul a functionat ok cam o luna,dupa care s-a defectat pompa de inalte si a trebuit sa o schimb cu una second(500 ron). verifica toate furtunele de vacuum si actuatorul de la turbina(trage aer pe furtun si vezi daca tine vacuum),daca nu ,verifica cu un aparat de masurat vacuum,poate ca pompa nu mai baga cat trebuie.

 

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am o problema: motorul nu mai trage. Dimineata merge cat de cat bine. Spre seara nu prea mai vrea. Eu banuiesc ca e debitmetrul cam dus. EGR-ul a fost schimbat acum cateva saptamani. Aceeasi simptoma o avea si inainte de a schimba EGR. La un moment dat aveam si 3 erori, le-am sters si n-au mai aparut (3 Faults Found:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
            P3130 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
            P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
            P1144 - 35-10 - - - Intermittent ).
Atasez si 2 loguri, unu facut seara, celalalt dimineata. Masina e octavia 1.9 TDI ALH, 90 cp.
Are cineva vreo sugestie? Sa cumpar un debitmetru sau poate sa fie (si) altceva?
Multumesc anticipat!

post-22370-0-98749400-1409222095_thumb.j

post-22370-0-17672900-1409222145_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!