Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

fa un log in mers, cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni !! Am o problema la masina mea (golf 4 tdi , motor ajm , 6 trepte ) . De ceva timp am observat faptul ca turbina mea consuma ulei , dar precizez faptul ca nu imi afecta cu nimic mersul , tragea destul de bine si eram multumit de ea . Cineva mi a zis ca ar fi vorba de niste furtene de tur-retur aer la turbina . Mai nou am observat ca incepe sa fasaie cand schimb intre 2500 si 3000 .

Ieri am fost plecat pana la buzau , iar pe drum , cand aveam vreo 140 km h am simtit ca numai am pedala .Am ajuns la buzau , am oprit , mi am facut treaba dupa care am plecat .Dupa ce am plecat am observat ca masina are putere din nou , iar dupa ce am mers vreo 40 km din nou am pierdut pedala .Masina nu putea sa treaca de 120 km h. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat sau cu o parere v as ramanen recunoscator , Multumesc

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ulei iti consuma ?

 

in functie de asta vedem daca se impune reconditionarea turbinei sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni !! Am o problema la masina mea (golf 4 tdi , motor ajm , 6 trepte ) . De ceva timp am observat faptul ca turbina mea consuma ulei , dar precizez faptul ca nu imi afecta cu nimic mersul , tragea destul de bine si eram multumit de ea . Cineva mi a zis ca ar fi vorba de niste furtene de tur-retur aer la turbina . Mai nou am observat ca incepe sa fasaie cand schimb intre 2500 si 3000 .

Ieri am fost plecat pana la buzau , iar pe drum , cand aveam vreo 140 km h am simtit ca numai am pedala .Am ajuns la buzau , am oprit , mi am facut treaba dupa care am plecat .Dupa ce am plecat am observat ca masina are putere din nou , iar dupa ce am mers vreo 40 km din nou am pierdut pedala .Masina nu putea sa treaca de 120 km h. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat sau cu o parere v as ramanen recunoscator , Multumesc

.

Ai patit ceea ce se cheama LIMP MODE, nu are legatura cu consumul de ulei. fa o diagnoza, un log in mers, si asa vedem ce problema este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i... fa-i, daca ai axul uzat, o sa afli cand faci log-ul, daca face poc turbina sau nu - gasesti usor cauza.

 

de asta inainte sa faci un log in mers, trebuie sa fim siguri ca turbina e in mintile ei - nu are uzura mare ax (nu consuma mult ulei) - altfel, o facem praf, alaturi de posibil motor...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic SA NU FACI log in mers, la consumul asta - mergi intai la mecanic - sau da jos furtunul de admisie la turbina - si verifica jocul axului - daca este mare, atunci jos turbina, desfacuta si la reconditionare, vezi si cum se prezinta geometria - eventual curatare/inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! (Dupa ce am citit mai multe topic-uri, va scriu si eu problema ce am la Golf IV1.9 tdi axr / 140 CP) Masina trage bine pana la 120 (pe drum normal), sau pana la 80 pe panta, dupa ce simt ca a pierdut puterea, nu mai trage in nicio treapta. Parca nici turboul nu mai functioneaza (nu se aude). Daca opresc motorul si pornesc din nou iarasi trage pana 120/80. Mecanicul spune ca cel mai probabil debitmetru de aer e de vina. Ce altceva poate sa fie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie ancrasata sau... sau....cel mai bine fa un log in mers sa vedem mai bine, gasesti in topicul log-uri-inerpretarea lor:probleme turbina.


Cum se face logul si mai bine il postezi acolo....mai poate fi si pierderea de vacuum o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomenul se numeste Limp mode...citeste si aici poate gasesti singur rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Azi am demontat si eu galeriile de admisie si de evacuare si turbo.Am avut probleme cu putin timp înainte,a sărit furtunul de la turbosuflanta la intercooler,avea urechile de prindere uzate.Am luat furtun nou.Demontamd furtunele de vacum am observat ca cel care vine la accuarorul de la racire gaze egr a iesit singur fără sa fortez,sa trag de furtun,cred ca nu este normal.Capsulele sunt bune am verificat am pu degetul si tin vacum,nu stiu care este n75 pt a o verifica.La fel doresc sa demontez turbo,sa curat paleti,geometria, va întreb corpul compresorului care e livreaza aer la motor este pe filet,cum se demonteaza,cel de pe,evacuare,cred ca se desfac suruburile si iese afara.Stiti ce dimensiuni au oringurile.

Mulțumesc anticipat!!!!!

Am uitat sa precizez am motor cucod Axr si turbina este kkk.mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare stimati soferi.

De curand mi-a adus o cunostinta un golf 4 1.6 fsi (110CP) Variant din Germania. Cand m-am urcat in masina prima data am observat martorul "check engine" aprins, iar masina nu tragea dupa 2000 de ture, se ineca, scutura... Masina a fost ieftina si m-am gandit ca imi permit o mica rectificare de buget pentru reparatia masinii, asa ca m-am decis sa o iau. Si de aici incepe cosmarul ...

 

Am dus-o la un service bun la mine in oras, iar dupa cateva zile m-au sunat sa-mi spuna ca una din pompele de benzina e defecta si ei nu pot sa-si dea seama care. Ca sa nu cumpere piesa pe ghicite, m-au trimis la reprezentanta la VW. Aici am mai tinut masina cateva zile, dupa care mi-au spus ca e pompa de inalta presiune. Cand am intrebat de costul reparatiei am ramas masca : 3100 de lei. Am scos masina din service, iar de cateva zile caut second. Am sunat la cateva zeci de parcuri de dezmembrari, am fost si la cateva la mine in oras si imprejurimi, majoritatea au avut piesa dar n-o mai au, iar multi nu au auzit de ea.

 

Vreau sa va intreb daca a mai trecut cineva prin asta si a gasit o rezolvare mai simpla sau mai ieftina. Sau daca exsita vreo marja de eroare, si e posibil sa fie altceva, desi de la 2 serviceuri m-au incredintat ca asta e problema. La tester zice "lipsa presiune combustibil - rateu aprindere pe cilindri 1,3,4".

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti 100% sigur ca aia iti face probleme eu zic ca merita si noua. Pretul e undeva la 1000- 1500 lei. Preturile de reprezentanta sunt de regula mai mari cum mult decat in magazinele de profil. Iar la dezmembrari incearca Materom Mures sau Hanc Luck SRL Ungheni Mures

Nu le fac reclama, doar incerc sa te ajut.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pulverizeaza apa in admisie... E sanatos pt motor? Am aceeasi motorizare..

Modificat de ionuț A.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am un Golf 3 1.4 benizna imi trage foarte bine pana in 3000 de turatii insa dupa se aude ca si cand nu ar fi in viteza deci imi trage doar pana in 3000> ce este de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Am demontat si eu turbosuflanta,galeriile de admisie aer si evacuare,intercoolerul,s-au curatatbine.in intercooler cat si pe toata tubulatura de aer de la turbo la egr a fost ulei in intercooler a fost 15-25ml ulei.Am demontat si turbina dar s-a ciobit corpul central când a fost demontata evacuarea.Ce piese puneti sau ari pis in turbo(miez central compelct si geometria variabila).Geometria a frecat on suportul ei cum sa fac sa dau cu șmirghel sau doar cu pasla pe galeria de evacuare?Am verificat furtune vacum valve N75,n18,toate bune.Am demontat pt ca nu mai trăgea bine se simtea aproape la3000 de ture dar cam slab.Am joc la ax si am observat ca se prelinge ulei pe lângă el(pe admisia aerului).

P.S.cica la pomul lăudat sa nu mergi cu sacul am trimis mail,sms la Cipos si nu mi-a dat un răspuns,un sfat.Nici la turbo hoet din Cluj nu merita sa apelati te duc cu vorba,neseriosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel ... Nu trage bine ... tin minte ca inainte de aceasta problema , in depasiri nu imi era frica , avea vlaga ... acum ... A dus-o tata la service si i s-a spus ca nu face bine amestecul de motorina cu aer si ca trebuie inlocuita o piesa , am uitat cum se numeste ! 

Poate e aceeasi problema si la tine ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara.

Am o bora 1.9 tdi, ajm, 116 cp. In aceasta seara cand veneam de la servici am intrat in depasire iar la un moment dat am simtit ca nu mai trage masina. Am ajuns acasa si am inceput sa accelerez masina pe loc. Turbina se aude suierand dar cand m-am dat jos cu kotorul pornit parca se auzea ca si cum o piese din evacuare ar fi sparta. E posibil se fie de la evacuare sau e de pe la egr sau turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai furtun spart sau conexiune desfacuta - trebuie sa inspectezi circuitul de la turbo

 

daca sunt toate ok, atunci trebuie facut un log in mers la o diagnoza cu VCDS-ul, sa vedem valorile presiunii de la turbina, MAF, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut azi dimineata o tura cu masina. Totul a fost ok pana cand am depasit in viteza a 3-a 3000 de ture. Dup'aia nu ma mai lasa sa o accelerez mai mukt de 3000. Intre 2000-3000 trage, dar greu. Am verificat ukeiul si este bine. Turbina cu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci ce ti-am scris mai sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. O sa fac si testul sa vedem, asta daca nu gasesc vreun furtun spart. Multumesc frumos de promtitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara..deoarece nu pot deschide un nou topic am sa intreb aici..deoarece cred ca am acceasi problema ..am un VW Golf 4 motor de 1.4 din 1999

din aceasta seara de cand ma iesit cu masina am plecat normal ..am schimbat a doua in 2500...totul bine si frumos pana cand incep sa accelerez la jumatatea pedalei cam la 2000 2500 3000 incepe sa se balbaie..sa bruscheze sa faca foarte urat daca iau piciorul de pe acceleratie e ok..daca iar accelerez usor cand ajunge pedala la jumatate iar incepe valabil pentru viteza a 2-3-4..a 5 a nu am incercat..ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!