Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

După 3000 rpm valoarea măsurată a Maf trebuie să fie mai mare sau cel puțin egală cu cea specificata, dar în condițiile în care presiunea este ok, ori la tine este o problemă cu presiunea așa ca rezolvă asta prima dată (la tine în log când ai presiune și Maf da valori ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez logul pentru o Bora ASZ, a avut furtunasul de vacuum de la EGR copt, l-am schimbat, merge o idee mai bine, dar tot da limp uneori (negative deviation).

 

Am tras aer pe furtunasul ce duce la actuator, tine vacuum cat de cat, pe limba, dinspre electrovalva tine vacuum la deget, iarasi nu stiu daca suficient.

 

Intra turbina foare tarziu, dupa 3-4 secunde(se vede si in log), si atunci cand intra, scoate fum. Turbo a fost reconditionat la cipos acum 1 an si ceva. Cum ar trebui sa fie valorile la MAF? Astea par ca nu asculta deloc de specified.

 

attachicon.gifLOG-bora-MAF.xls

 

Multumesc anticipat!

Ai masurat cat vacuum ai la iesirea din pompa?

Dar la iesirea din N75?

Dar la capatul furtunului de vacuum care intra in actuatorul vacuumatic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am scula sa masor, si nici nu stiu ce valori ar trebui sa fie. O sa caut sa cumpar un manometru sau ce trebuie.

Am verificat vacuumul doar la mână si la limba, trage ceva, dar nu foarte tare, nu stiu cum ar trebui sa fie.

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...

Pana cumperi manometrul poti incerca altfel. Pornesti motorul dai un BS pe 011 si urmaresti cu atentie cursa pe care o face tija...dar nu stiu daca poti sa iti dai seama asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit la cursa tijei. Intre timp am ajuns la intercooler, care aparent e plin de ulei, cel putin pe afara. Cand am schimbat turbina la cipos a fost pentru ca se facuse pilaf cea veche si mi-a aruncat tot uleiul care probabil a ajuns in intercooler.

 

Am desfacut si furtunul gros din EGR, si este si acolo ceva ulei, clapeta e destul de murdara, dar orificiul nu este obturat, nu stiu daca intr-un an nu se curata singura tubulatura de uleiul de acolo.

 

Mentionez ca scoate un puf mic de fum atunci cand pornesc motorul, si in sarcina este un mic norisor negru.

 

Daca anulez EGR de proba cu un surub in furtun mai ajung gazele prin intercooler? Poate sa intre tarziu turbo din cauza jegului asta? O sa il si curat sa vad daca vad vreo fisura... 

post-12608-0-07184100-1437892243_thumb.j

post-12608-0-26260200-1437892255_thumb.j

post-12608-0-36112100-1437892265_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Intrebarea este...cand ai schimbat turbina au fost curatate tubulatura si intercooler-ul?

La cum arata la tine asta as face acum primul lucru...pentru ca intercoolerul ala obturat aproape jumate in combinatie cu caldurile de afara influenteaza foarte rau mersul...e lesinata ca nu are aer rece...

Dupa ce il speli verifica-l sa nu fie spart atat el cat si furtunele/conductele aferente...

Daca ai posibilitatea schimba si oring-urile de la imbinare...care le vezi mai tocite...

2013 10 30 15.49.14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat "sfant" zic eu pt posesorii de TDI(eu asa am facut la toate masinile de pana acum si n-am mai avut probleme) ,ati cumparat masina , curatati tot ceea ce tine de sistemul de admisie aer,jos turbo ,intercooler,EGR,galerie de admisie + toate conductele,da toate ,curatate luna (este topic dedicat)etansate toate imbinarile de la conducte,verificat circuitul vacuum,eventual inlocuite furtunasele(de asemenea este topic cu dimensiuni) si va garantez eu ca nu va veti recunoaste masina , plus orice problema aparuta se refera la o piesa defecta nicidecum la murdarie sau alte chestii.E o operatiune relativ complexa dar o faci odata si stii ca nu mai ai probleme,spor sa aveti daca va apucati dar va spun eu ca sigur merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu un golf 4 1.9 ALH si mi sa oprit din mers ,acum deabia porneste si scoate fum albastru  imi puteti da si mie o idee cu ce ar putea avea.....Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am un golf 5 model 2003 1.9tdi 105 și de curând sa aprins becul check engine am pus un obd2 și îmi apare ca am eroarea P0299 Powertrain. Problema ce face este ca nu mai trage de mers merge pana la 120 km ora la ralanti sta normal nu trepidant iar când plec după loc trepidant un pic și scoate fum doar când accelerez. Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat multumesc....

Modificat de angelis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce nu imi deschide(zice ca nu am autorizatie...) poza pusa de Laurentiu si cele 3 cu un post mai sus se vad ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angelis.

Google e sfant !!!

Ai eroarea explicata(tradusa cu google teanslate):

16683 / P0299 / 000665 - Boost reglarea presiunii: Controlul Range nu a atins

Posibile simptome

Putere de ieșire redus

Mod Limp

Cauze posibile

Furtune / Conducte incorect conectat, deconectat sau scurgeri

Încărcător de control al presiunii defect

Turbocompresor defect

Valve comutator defect

Soluții posibile

Verificați Furtune / Conducte de / între componente

Verificați / Curățați / înlocuiți de control al presiunii de încărcare

Verificați turbocompresor

Verificați inversor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce nu imi deschide(zice ca nu am autorizatie...) poza pusa de Laurentiu si cele 3 cu un post mai sus se vad ?

Pentru că cele 3 sunt atasate la post, iar cea pusă de Laurenţiu este cu link din Gallery. Acum cred că o poţi vedea că s-a pus autorizaţia la loc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc am cautat si pe google dar ma gândeam ca poate a mai patit cineva la fel si stiam cam exact ce ar fi . Incodata iti multumesc o sa vad ce este si voi posta aici defecțiunea. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie sa verifici tot ce scrie acolo/sansele ca cineva sa pateasca exact ca tine sunt minime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuator turbo pentru un golf 4 alh an 2001 ce marca recomandati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cate stiam eu nu prea se gasesc aceste actuatuare..., ele vin impreuna cu turbina, ca varianta ai dezmembrari(nu prea recomandata pentru ca pot fi foarte vechi si sa cedeze in 2 zile) ori de la wolksman de aici de pe forum. Ori colegii care reconditioneaza turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am rezolvat problema de ce nu tragea era vorba de furtunul care vine la turbina l-am schimbat si acum e ok merge perfect. Va multumesc pt sfaturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am si eu ceva probleme cu ALH-ul meu de ceva vreme, sa va explic cum sta treaba: Am venit cu masina la servici, totul ok, nimic suspect. Insa la plecarea spre casa e deja alta poveste, ii dau cheie, a inceput sa tremure rau iar turometrul nu a urcat mai sus de aprox 500 rpm, toata treaba a durat maxim 2 secunde, am oprit-o sa nu bubuie... Mai incerc odata, ii dau cheie si porneste bine doar ca la plecarea de pe loc motorul meu parca batea ciocane(bataie metalica, clantzanit...) si nu pleca de pe loc fara sa o ajut din acceleratie. Un prieten mi-a zis ca s-ar putea sa fi sarit un dinte la distributie si sa se fi dat peste cap avansul iar asta sa fie cauza zgomotului mare produs de motor... un alt nene mecanic mi-a zis ca poate s-a dus ceva din pompa de injectie(ceva tot pentru reglare/corectare avans)... Am decis sa inspectez eu vizual cureaua de distributie si am gasit ceva interesant, fulia pompei de injectie(de aici se regleaza mecanic avansul din cate am aflat) era deplasata spre avans maxim COMPLET, asa ca am luat frumos cheile necesare si am repozitionat-o dupa urmele lasate de suruburi pe fulie in pozitia initiala. Dupa mai multe incercari am ajuns la un zgomot redus considerabil, motorul tragea ceva mai bine dar la mers constant tot prea galagios a ramas(toarce cand e in talpa de la 2000 de ture si e liniste totala cand e in frana de motor, nici la vechea Jetta din '84 1.6d clasic nu era asa galagios la mers constant).

 Asta e o parte din problema, motorul nu trage cum tragea inainte de intamplarea aceea. Pana la 2000-2100 rpm trage cat de cat, apoi pana pe la 3200 rpm pauza, iar intre 3300 si 4200 rpm rupe asfaltul... Nu mai inteleg nimic... iar o alta nelamurire: plec de pe loc, dau a 2-a si talpa pana pe la 3500 rpm, de pe la 3200 parca decolaza, merge bine si trage de rupe, pana o las iar la relantiv(cand o las la relantiv coboara sub 900 rpm pentru cateva secunde, tremura si apoi isi revine, dar iar apare problema cu puterea pana ii dau iar talpa pana peste 3000 rpm...). Vineri am sa merg la un service pentru verificare si reglare avans si am sa vad cum se comporta dupa, dar am ceva banuieli si in privinta debitmetrului de aer(acum cateva zile pe tester mi-a dat ceva de genul Debitmetru de aer: semnal intrerupt, valoarea indicata de el era una fixa si constanta), azi l-am curatat putin cu spray pentru carburator si parca e ceva mai voioasa, dar tot nu cum era.

 Orice parere, sfat sunt binevenite, multumesc!

Modificat de Stefan_WZR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, cu VCDS-ul, sa vedem ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am nevoie de niste pareri avizate in legatura cu masina mea care trage slab de tot+ limp mode pe care-l iau la orice acceleratie mai sanatoasa cu precadere in treptele 3-6. Pana acum am schimbat toate futunasele de vacuum , am verificat debitmetrul, n75, actuator, tija- nu agata, frana nu e tare, fum nu scoate de nici un fel. Singura chestie care nu merge este egr-ul(multumesc colegului ClaudiuM pentru sfaturi si ca m-a ajutat la un prim diagnostic) insa cu el anulat tot asa iau limp.

Eroarea pe vag com dupa fiecare limp e Negative deviation---intermittent. Atasez cateva loguri, poate ma lamureste cineva. La un service anume, ieri dupa verificari mi s-a spus ca de fapt turbina e buba dar parca eu tot nu cred ca e de acolo. Joc in ax are ffff mic iar paletii se invart usor fara sa agate in carcasa, nu scoate nici un sunet dubios, nu fluiera etc. Pe bs3 se aude ca porneste-are ssss-itul specific.:) Vechea mea turbina m-a lasat, fara sa se sparga paletii, de o saptamana, am montat una sh de la un prieten insa inainte de montaj s-a curatat tot admisie, conducte, intercooler etc + schimb ulei si filtre. Dupa vreo 100 km cu "noua" turbina s-a intamplat primul limp. La restart isi revine insa masina trage din ce in ce mai prost. Ce parere aveti? Luni voi merge la un al service, poate vor reusi acolo sa gaseasca ce are, insa vreau sa fiu pregatit, sa stiu cam ce sa intreb.loguri bora.zip

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler-ul l.ai verifucat sa nu fie spart? Din ce vad eu acolo nu iti face deloc presiune. In timpul bs11 tija face cursa? Ai verificat senzorul map?(cel care masoara presiunea) . Oricum nu prea cunosc multe asa ca asteptam parerea unui coleg priceput. Incearca sa postezi in topicul LOG-URI-INTERPRETAREA LOR: PROBLEME TURBINA, EGR ....acolo vei primi mai mult ca sigur un raspuns. O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bs11 tija face cursa am verificat cu mana, intercoolerul nu stiu daca e spart...nu cred. Ramane sa mai verific senzor MAp desi mi s-a spus la service ca nu ar fi responsabil cu asemenea manifestari. Habar n-am daca e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie din ce am vazut la o analiza mai atenta nici debitmetrul nu citeste prea mult aer(si tu zici ca este verificat si este bun) daca zici ca tija face cursa in timpul bs11, asta nu prea se vede in valori(spre exemplu la mine era geometria blocata dar tot facea presiune,datorita gazelor arse ce ies din motor si la tine nimic) ma gandesc la o geometrie care sta tot timpul deschisa,  a nu se lua de bun ceea ce scriu eu, doar imi dau cu parerea...chiar sunt curios care este vinovatul. Il asteptam si pe mario.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .Am un vw bora ajm 115 , masina trage bine , dar am o problema , sub 1900rpm trage jalnic dupa care isi da drumul dintr o data , stiu ca e normal ca sub 1900rpm sa nu traga tare deoarece doar dupa aceasta valoare turbina intra in functie. Am condus o masina cu exact acelasi motor , si diferenta e destul de mare , e mult mai prompta acceleratia sub 1900rpm si creste in ture mult mai rapid , per total trage mult mai bine pana in 1900rpm. Stiti cumva care ar putea fi problema ? am citit pe forumuri ca ar putea fi debitmetru,,, A si sa nu uit de vestitu limp mode :(. care il iau la o turatie infunctie  de treapta de viteza 3 - 3800rpm , 4-3600 , 5-3400,  6-3000 , asta doar daca accelerez brusc , daca accelerez liniar rar iau limp mode :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!