Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

laurentiu1234raul

salut, am un golf 4 1998 90 cp si are urmatoarele probleme, cand o accelerez in a treia si a patra trage bine dar merge in suturi pana isi prinde viteza accelerari si daca o accelerez tare in blana scoate foarte mult fum negru, precizez ca am curatat debimetrul aratand ca nou. daca  o accelerez tare peste 3500 de ture mergand cu ia parca isi revine la normal dupa aceasta turatie nu mai merge in suturi si nu mai scoate nici  fum negru deci se comporta normal, asta pana opresc motorul. apoi cand il repornesc o ia de la capat, practic eu trebue dupa fiecare pornire sa o turez peste 3500- 4000 de ture  in mers, iar dupa aceasta operatiune masina se comportaa normal, adica nu mai scoate fum deloc si nu mai merge in suturi cand o accelerez, baiatul de la care am cumparato  mia zis ca e modificata din calculator adica are mai multi cai putere, nu stiu daca asta are vreo legatura cu aceste probleme. ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ceva?? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Citeste Regulamentul forumului(nu dubla post-ul)

2.Debitmetru curatat(ca nou) poate fi egal cu "0"

3."Modificarea din calculator" poate fi foarte vinovata,depinde de cine si cum a fost facuta.

Fa o scanare  sa vezi ce erori ai,eventual log in mes daca ai posibilitatea , posteaza-le in aria dedicata si asa vei primi sfaturi pt problema ta,nimeni nu poate ghici ce probleme are masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am avut o problema cu ECU-ul, iar motorul masinii nu mai tragea la fel de bine pana cand am schimbat ECU-ul si s-a rezolvat problema. Dar de cand l-am schimbat consumul a crescut de la 6 la 9-10. Poate fi problema de la noul ECU?(Noul ECU este un alt model resoftat dupa vechiul ECU)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a fost remapat cu hartile celui vechi, nu trebuie sa apara probleme.

 

fa o scanare sa vedem ce erori ai, verificati si valorile din blocurile de masura pentru avans, injectoare, senzor temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut ! am o bora motor ajm 115 cp care imi intra in limpe mode si la scanarea cu vag com da urmatoarea eroare 17958 charge pressure P1550 -08-10 control deviation intermitent . mentionez ca am fost in service si mi-au spus ca actuatorul tine vaccum dar este blocat . pretul cerut pt rezolvarea problemei mi sa parut destul de mare. ma poate ajuta careva cu un sfat? multumesc!

Modificat de marius750
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna destul de mult?

Ca sfat...da-l jos deblocheaza-l si unge-l cu vaselina de cupru

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca 700 de lei e cam mult... multumesc de sfat !

Modificat de marius750
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mult...e foarte mult...Gasesti actuatoare noi pe net pe la 400ron...mai pui si reglajul in jur de 100ron si tot nu ajungi la suma aia...

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca actuatorul nu are nimic si este geometria blocata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am cum e geometria. cum imi dau seama care e problema? ce ar trebui sa fac? 

Modificat de marius750
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand dai actuatorul jos...vezi daca este el blocat sau geometria...tind sa cred ca nu prea te pricepi...aia au mirosit si au incercat sa te arda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta nu ma pricep. ma poate ajuta cineva in Bucuresti sa stiu sigur daca este  actuatorul sau geometria? contra cost binenteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Salutare tuturor!

Problema unei cunostinte cu o Bora 1.9 TDI AJM din 2001 este urmatoarea: la pornire cu motorul rece masina functioneaza corect, trage decent. Dupa ce temperatura lichidului de racire ajunge la 90 de grade masina nu se mai accelereaza corespunzator, ca si cum nu ar primi suficienta motorina si merge intrerupt.

Totodata, dupa ce se incalzeste motorul masina nu mai porneste deloc, la primul episod fiind necesara folosirea unui spray pentru pornire.

In urma unei scanari a rezultat o eroare la senzorul G62.

Orice parere e binevenita, imi cer scuze daca a mai fost discutat acest subiect si nu l-am gasit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificare a injectoarelor cand este calda, scoaterea G 62 pt.a vedea daca pornirea e mai usoara(G 62 E responsabil de pornire)si..am vazut ca deja este eroare pe el.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ar costa o curatare a geometriei, si e cineva pe forum care se ocupa? Stiu ca era mai de.mult chipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alex niculoiu

Salut! Cred ca am o problema cu golful meu 1.6 16v . Mai exact am impresia ca motorul nu trage bine, nu are zvac, comparativ cu o supernova de 1.4 si 75cp cu care l-am comparat, sunt cam la fel in condiile in care exista o diferenta de 30cp inte ele! Mentionez ca am inlocuit filtre,am facut diagnoze, test compresie, si am testat si presiunea pompei de benzina, unde am obesvat o diferenta de 0.5 bari la presiune in timpul functionarii motorului fata de standard (pe autodata presiune era de 2.5 bari, pe manometrul de la test arata 2 bari). Diferenta asta de presiune poate afecta demarajul masinii? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare colegi si Hristos a înviat!Rog sa mă lamuriti di pe mine ieri vin la serviciu si dintr-o dată aud o pocnitura in partea dreapta Am crezut că am călcat peste ceva,aveam cam 80 km drum drept.Când dau sa urc o panta masina nu mai are putere și parca merge în socuri.Ma dau jos las motorul sa meargă si ma uit la ritu,masina ok.Dupa ce plec tot asa,dar daca ii demaraj si nu schimb viteza nu mai face acele socuri.Am ajuns la serviciu si ma dyc la masina ridic vapita si mai mauot si observ furtunul de turbo care vine spre motor sarit din intercoiler.De ce credeti ca s-a întâmplat?O să-l pun la loc(desi nu stiu daca mai am garnitura)sa vedem daca o sa meargă.Mulțumesc.Sărbători fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am o bora 1.9 tdi asz (131cp) din 2002. 

Problema e ca masina nu mai trage. Am vacut test cu VCDS si domnul cu testerul spune ca turbina merge foarte bine, EGR merge f bine, injectoarele sunt ok si debimetrul de aer functioneaza bine. Spunea ca cel mai probabil exista o fisura pe furtunele de vaccum. Le-am schimbat si tot asa. Simptomele sunt: apas acceleratia si astept dupa ea pana incepe sa prinda viteza la fel ca si cum ai merge cu o masina cu 50 km/h cu a 5-a si apesi pedala la maxim( la modul asta merge in fiecare viteza). Eu apas de obicei pedala pana la jumatate dar daca apas pana la capat in foarte scurt timp imi opreste turbina(nu mai trage absolut deloc). Mentionez ca tragea foarte greu inainte sa ii fac testul iar cand am pornit sa facem test in mers cu testerul conectat la masina tragea bine. I-a dat o resetare ceva(banuiesc), a mers perfect 2 zile. Acum face exact la fel. 

Ce ar putea avea??? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Fa un log in mers si posteaza-l in aria dedicata,cauta pe forum ca ai sa gasesti ce si cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

si posteaza erorile stocate pe Engine

 

logul se face cu VCDS-ul, pe Engine, in blocurile de masura, pe 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Atasez logul pentru o Bora ASZ, a avut furtunasul de vacuum de la EGR copt, l-am schimbat, merge o idee mai bine, dar tot da limp uneori (negative deviation).

 

Am tras aer pe furtunasul ce duce la actuator, tine vacuum cat de cat, pe limba, dinspre electrovalva tine vacuum la deget, iarasi nu stiu daca suficient.

 

Intra turbina foare tarziu, dupa 3-4 secunde(se vede si in log), si atunci cand intra, scoate fum. Turbo a fost reconditionat la cipos acum 1 an si ceva. Cum ar trebui sa fie valorile la MAF? Astea par ca nu asculta deloc de specified.

 

LOG-bora-MAF.xls

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai vreun furtun desfacut/spart.Cand o accelerezi nu auzi cum pierde presiunea pe undeva? incearca cu 2 oameni unul sa accelereze iar celalalt sa se uite dupa pierderi de presiune.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu masina din semnatura. Nu prea am stiut unde sa postez sigur cu problema mea, asa ca am ales sa pun aici. Tin sa precizez de la inceput ca motorul trage destul de bine, adica ma duc 140-150 fara probleme. Problema este urmatoarea, nu stiu daca este normal sau nu, dar intre 2400 si 2800 rpm se aude si se simte si in pedaua de acceleratie o vibratie, un sunet mai infundat. Sub 2400 si peste 2800, niciun astfel de zgomot. De la ce ar fi? P.S. Nu am masina de mult si nu prea ma pricep. Am avut o alta marca de masina, benzina si e prima oara cu diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude nimic evident, de-asta ma gandesc ca trebuie logul interpretat, nu dupa ureche.

Ce valori ar trebui sa fie la MAF? EGR ar trebui sa fie neaparat la 0%? Stiu ca turbina care intra prea tarziu poate fi cauzata si de tija prea lunga..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!