Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

salut ! am rezolvat-o am cumparat pompa de vacuum si supapa ca re actioneaza turbina si de geaba era doar stutztul infundat de la supapa unisens care se afla pe conducta dela pompa de vacum si servofrana nu mai ajungea suficient vacuum sa faca treaba pt cupapa care actioneaza turbina ,egr si supapa de oprire a motorului. va multumesc pt ajutor sa stiti ca am citit forumul si incet am reusit sa o rezolv singur fara tester dar cu ajutorul celor de la dezmembrari care m-au inteles ca am cumparat de geaba pompa de vacuu, si supapa care actioneaza turbina.sa stiti ca pana la urma am cumparat totusi o supapa unisens care se afla pe acolo pe la vacumuri . cred ca face ea ceva. va multumesc.  


am reusit sa o rezolv singur datorita celor de la sh care mi-au dat banii inapoi dupa ce am inlocuit pompa de vacum de geaba si supapa n 75 problema era la supapa unisens care se afla intre pompa vacuum si servofranacare era infundata  cred ca era pamant de unde? nu stiu. multumesc celor care au scris pe forum pt ca datorita lor am luat-o babeste si mi-am dat seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Am gasit un furtun scos si 2 rupte. "Specialistii" de la reprezentanta, inainte sa schimbe EGR-ul, au izolat un cablu de pe langa circuitele de vacuum. Probabil i-a incurcat furtunul. Pe cele sparte nu le-au vazut nici cand au schimbat EGR-ul. Am facut un test si dupa ce am schimbat furtunul.

post-22370-0-98914700-1409254267_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul este cam obosit. Verifică şi mufa de la MAF (curăţă cu spray de contacte). Eroarea de mai sus arată că uneori nu face bine contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Azi ii curat si mufa. Cred ca nu era o surpriza nici daca era mort. Are 10 ani si 300 000 km.

Modificat de dorinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va prezint si eu o situatie cu care m-am confruntat azi, si daca nu va deranjez prea mult v-as ruga sa va dati cu cate o parere. Multumesc anticipat!

 

Totul a pornit de la actuator care s-a spart si nu mai tragea masina cum trebuie (Golf 4, an 2000, 1.9 TDI ALH, 90 CP - cu cip tuning -> 120 CP). 

Am luat un actuator nou, after market, stiu ca a taiat un surub de la el care era lung si l-a facut cam jumatate fata de cat era, am fost la un service sa schimbe actuatorul, si le-am zis ca trebuie reglat ca daca nu, e nasol, si ma rog au regalt pe acolo... dupa ce l-au montat.. si au pornit masina.. dupa ce a accelerat mecanicu un pic mai tare a pocnit intercoolerul.. dar nu s-a stricat, nu stiu ce carcasa s-a desfacut.. a facut-o inapoi.. a mai regalt ceva la actuatorul ala.. a turat-o mai mult timp si mai tare la relanti.. nu s-a mai intamplat nimic.. au zis gata.. si am zis sa fac o proba si cand am calcat-o mai tare a pocnit iar intercoolerul. Iar a luat-o de la capat acu zicea ca nu a dat el cu mastik sau cu ce a lipit carcasa aia bine si ca de aia... si a zis ca de data asta a reglat actuatorul ala la minim.. si zicea ca pana maine sa o las asa sa se usuce bine mastiku ala de la carcasa intercooler-ului si sa o mai calc maine sa vedem ce se intampla.. acu oricum merge ok.. dar parca tot nu trage cum tragea inainte.. dar turbina intra.. e ok...

 

am facut la cineva un test cu vag... si am scos valorile astea la relanti:

 

Specified MAP (1850-1950 mbar):  999.6 mbar
Actual MAP (1700-2080 mbar): 948.6 mbar
 
MAF (specified - 230-370 mg/H): 280 mg/R
MAF (actual - 230-370  mg/H): 420 mg/R  

 

 

Care ar trebuii sa fie valorile normale? Si ce ati putea deduceti din toate astea de mai sus?

 

Multumesc mult!

Bogdan

Modificat de zmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rezolvat problema. Era de la ECU care a trebuit inlocuit, cu ajutorul lui user-ului "cuiuda".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.Imi cer scuze daca topicul e gresit dar numele topicului pare asemanator cu problema pe care o am si eu.

Am un Golf IV 1.9 Tdi 66kw ALH.

Problema este urmatoarea:o turez pana la 3000 de ture si nu trage,sa ii dau scart nu merge,viteza pe linie dreapta este de 110km/h,dupa 3000 parca trage,dar abea se simte.Turbina fluiera normal.

Daca aveti vreo idee,spuneti-mi si mie care e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideia e ca iti trebuie o diagnoza/log in mers/BS in grupuri de valori/postare si apoi o sa primesti sfaturi.

Pt.log in mers/BS in/pe grupuri de valori cauti pe aici si o sa gesesti cum se fac(nu are rost sa repet eu procedurile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut....imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia....dar sper ca ma poate ajuta cineva cu o prblm...la masina mea din semnatura....am urmatoarea prblm....pornita la relanti cand apas ambreajul se amplifica putin sunetul motorului....iar cand urc in turatie cam pe la 2000 suna ft usor a bataie dar nu se simte nimic in pedala sau pedalier doar se aude asata daca am tot oprit in masina....mentionez doar cu ambreajul calcat....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu tot aceeasi problema Mishu Dragos, am cu 1.6 16v AZD,imi taie gazul cateva secunde apoi isi da drumul,merge ce merge apoi iar nu mai trage,am martorul check engine aprins si o eroare cu abgaz werkstartt parca..In rest motorul merge rotund,fara trepidatii sau intreruperi,porneste  usor,i-am fct schimburile,dar tot asa se manifesta ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza intai, sa vedem ce eroari ai stocate....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...sunt nou pe forum si am o nelamurire:la un bora 1.9 tdi alh de 90 cp  merge normal sa zic asa trage destul de bine de la 1800 pana la 2500 apoi nu mai trage decat foarte putin dar de turat se turaza normal merge pana la rosu...puteti sa ma ajutati sa identific problema sau asa merge ea atat ii periada de cuplu numa? la ce turatie intra turbo?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tureaza dar...creste si viteza in acelasi timp ??

Nu ai simptome de ambreiaj care patineaza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100%Nu e de la ambreiaj kit de ambreiaj este schimbat nou nout...am uitat sa mentionez ca masina are 300k km

100%Nu e de la ambreiaj kit de ambreiaj este schimbat nou nout...am uitat sa mentionez ca masina are 300k km

Cum sa verific daca mere turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.turbina/MAF/EGR.

Log in mers pe grupurilr 003/010/011 si BS pe 003/011.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu un log in mera in oradea reply please

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un golf 4 1.6 16v Azd,iam facut test vag com si mia dat urmatoarele erori:

 

Sonda 1(s1) circuit intrerupt(azi am demontat-o si era neagra de funingine asa trebuie sa fie?)

Sonda 2-circuit intrerupt

Supapa rezervor aer(canistra de carbon)-circuit intrerupt.

 

Mentionez ca motorul nu trage mai deloc si are momente cand se plafoneaza si pierde putere.Motorul merge rotund,fara intreruperi,au fost curatate clapeta de acceleratie si egr,adaptate,nicio eroare la ele.In bord imi zice la fiecare pornire emission workshop insotit de martoul check engine aprins.

 

Astept o parere din partea voastra.Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema, de azi masina nu mai trage! nu am toba finala pe ea, iar de cateva zile "fluiera" altfel, acum nu mai trage deloc...si nu mai fluiera cand schimb treptele, uruie mai puternic, iar suieratul de la turbina la relanti se aude...! Am desfacut tubulara de dupa intercooler, cand accelerez sufla pe acolo, dar daca pun mana si astup tubulara...nu are nicio putere...! Cum sa verific turbina? sau poate fi de la debimetru?

 

am pus acum putin vdcs si am o eroare ceva gem "charge pressure"

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza intreaga eroare , e positive sau negative deviation,conteaza mult in a-ti da indicatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am sters-o, ma grabeam la servici...dar presupun ca reapare dupa ce merg cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu1234raul

salut, am un golf 4 1998 90 cp si are urmatoarele probleme, cand o accelerez in a treia si a patra trage bine dar merge in suturi pana isi prinde viteza accelerari si daca o accelerez tare in blana scoate foarte mult fum negru, precizez ca am curatat debimetrul aratand ca nou. daca  o accelerez tare peste 3500 de ture mergand cu ia parca isi revine la normal dupa aceasta turatie nu mai merge in suturi si nu mai scoate nici  fum negru deci se comporta normal, asta pana opresc motorul. apoi cand il repornesc o ia de la capat, practic eu trebue dupa fiecare pornire sa o turez peste 3500- 4000 de ture  in mers, iar dupa aceasta operatiune masina se comportaa normal, adica nu mai scoate fum deloc si nu mai merge in suturi cand o accelerez, baiatul de la care am cumparato  mia zis ca e modificata din calculator adica are mai multi cai putere, nu stiu daca asta are vreo legatura cu aceste probleme. ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ceva?? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti...am desfacut actuatorul de la turbo...are o gaura mica in partea de jos...pe unde trage aer...este normal? Nu gaura cea mare pe unde "respira", are alta cam cat varful de ac in partea de jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage aer pe stutz si vezi daca tine vacuum..daca nu tine din cauza acelei gauri atunci nu este normal...

Si incearca atunci cand ai nelamuriri sa pui si o poza....se poate identifica problema mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat...dar intr-un mod foarte aiurea...chestia e ca a avut o gaura pe actuator, am fost la garaj, m-am uitat la altul si nu avea acea gaura asa ca am cositorit-o macar sa vad daca merge...toate bune, am montat inapoi...nimic...tragea putin mai ok la inceput, apoi lafel de rau ca inainte! geometria este ok, agata foarte putin! am mai umblat pe la furtunase, am observat ca pe cel de la actuator nu prea am vacuum, in dreapta motorului, pe langa debimetru este o chestie de vacuum din care ies doua furtunase, unul dintre ele duce la turbo...nu stiu cum se numeste! am dat jos chestia aia, am suflat, a iesit ceva negreala, am pus inapoi, degeaba...! Am pus laptopul si a aparut eroarea de mai jos, am sters, am oprit motorul, am dat cheie, cand am plecat am ramas foarte uimit...trage mult mai bine ca inainte sa am problema asta...de ce nu inteleg! oare sa nu fii avut vacuum? am mers vreo ora...a fost totul ok! sa fi fost din cauza vacuumului problema asta si pana acum sa nu fii tras asa de bine din cauza acelei gauri...! astept pareri! 

 

Multumesc!

post-129135-0-90294000-1418921132_thumb.

post-129135-0-89238000-1418921134_thumb.

post-129135-0-98887800-1418921138_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!