Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

am venit acum de la un mecanic care a avut si el aceasi problema tot pe un golf 4 tdi. Este vb de furtun de la intercooler ori este desprins ori este spart , numai baga presiune in turbina. Maine o sa o pun pe elevator sa stiu exact ce are. sper sa fie asta singura problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu  am  avut  o  problema  asemanatoare la  un  golf 4 variant  alh 1,9 din 2001 si  am puso  pe  tester  si  tot  dadea  eroare  nici  aia  nu  erau  siguri    sa  curat turbina sa  curat  egr-ul, geometria  cand  colo a  fost  supapa de vacum  perforata   zic  ca  de  la  130 la  ora  se  auzea  un  clic  si   o  calcam  in blana  mai  mult  de  120-125 nu  mai  mergea  ii trebuia  drum  ca  la  bivol  lung  sa  ajung  la  150/km/ora  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

Revin cu problema mea...si anume in primii KM merge ca in limp...in treapta 1 nu trece de 2000 rpm si cand schimb treapta 2 se aude in filtrul de aer ca si cum ar zbura un stol de porumbei...exact acelasi falfait de aripi...

O solutie pana zilele acestea a fost anularea EGR-ului cu surub in capul furtunasului de vacuum...dar din pacate masina a inceput sa faca figuri si cu EGR-ul anulat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu

"Falfait in filtru"suna a supape indoite.

Poate nu e ce spun dar tot asa se aude.

Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Si de la ce se indoaie supapele? eu stiu ca se indoaie cand o ia turbina pe ulei...care mai sunt alte cauze?

Am masina de 7 ani si in timpul asta nu am patit asa ceva...si daca erau dinainte sa o iau eu strambe...mergea atat cu supapele indoite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu

Eu am scris"poate nu e ce spun"deci nu e obligatoriu sa fie supapele indoite,dar e unul din motivele pt care se aude falfait in carcasa filtrului de aer,mai e ax cu came uzat,si amandoua duc la lipsa de putere,doar daca..sunetul se aude de la EGR(eu ii spun grohait)si nu ti ai dat seama tu de unde vine.

Eu ti am spus doar ce am inteles din explicatia ta,o diagnoza nu ar fi rea sa o faci si sa o postezi aici.

In momentul in care turbina o ea pe ulei..pagubele sunt mult mai mari decat iti poti tu inchipui.

Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Nu am spus ca bag mana in foc ca sunt drepte...am intrebat doar daca poti merge cu masina cu ele indoite...

Sunetul se aude 100% din filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu

Cum spuneam,nu este obligatoriu sa fie indoite,dar pot sa nu mai etanseze pe scaunul lor si atunci se produce acel falfait in filtrul de aer,sau ax cu came uzat,tacheti blocati,sparti.

Eu unul nu mai stiu si alte motive pt.acel falfait in afara de motive expuse de catre mine,poate mai sunt,nu neg lucrul asta.

Diagnoza este sfanta si in cazul tau.

Zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Bun...sa fim siguri...cum se poate verifica asta?

Se poate vedea asta la diagnoza?unde cum?eu de cate ori am scanat-o nu am avut erori la motor...la log-uri in mers ieseau ok...pentru ca eu am probleme in trapta 1...cateodata treapta 2...deja in treapta 3 ieasea totul ok...

Stii de ce insist cu supapele...pentru ca la mine am observat ca masina cand merge bine...cand merge rau...si asta ma gandeam...ca poate depinde de pozitia supapelor...axei...etc cand se opreste masina...ma intelegi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu.

La diagnoza poti vedea corectia pe injectoare,unghiul de avans,inceputul de injectie,durata ei.

Partea mecanica nu genereaza coduri de eroare,de aceia nu gasesti nimic.

Pt.ax cu came/tacheti sparti/blocati nu poti vedea decat daca dai capacul de pe chiulasa jos(si corectiile pe injectoare spun multe)dar poti face si un test de compresie.

Nu stiu ce sa spun,e f.greu sa dai un diagnostic pe forum,cauta un coleg din zona ta care sa te ajute.

Ps.Spune macar de unde esti si asa poate un coleg te poate ajuta.

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu credeti ca este mai bine sa masoare compresia la motor, daca ar avea probleme pe partea de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boobby

Asta am scris si eu acum depinde de fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am prins un moment sa continui povestea mea.

Am scos masina din servis dupa o luna de stat degeaba acolo, ca nu s-au inteles intre ei servisul cu firma de asigurari si au astepat sa ma duc eu acolo sa fac lumina si pana nu ii ameninti cu protectia consumatorului si nu iti bagi cate ceva nu se misca nimic. 

 

Acum iar nu merge bine masina, mi s-a parut ciudat de cand am scos-o ca era consumul cam mare(9.4%) in oras cu mers la super consum. Azi am fost la diagnoza si mi-a dat ceva coduri de eroare la

  • 17564  Manifold pressure sensor (G71): open/short to ground p1156-35-00
  • 17569  Manifold temp sensor (G72): open or short to plus P1161-35-00

Vro parere cum sa rezolv odata toate bubele astea? Masina a mers impecabil pana am dus-o prima oara in servisul ala de rahat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salut...este vorba de senzorul de pe intercooler si ai 3 variante....

1...au pornit masina cu senzorul demufat si a ramas eroare stocata...

2 au uitat sa il mai mufeze 

3 a cedat senzorul...

Incearca sa verifici fizic ce este acolo si sa stergi eroarile sa vezi daca mai apar

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult, pot face treaba asta in fata blocului?? Adica e accesibil senzorul sa vad macar daca e cu probleme asa grosier pana sa ma duc la mecanic. Si din cauza asta si consumul nesimtit??? Se poate??? Ca eu am masina de curad dar o stiu de multi ani si la condus sportiv intr-un oras mare a scos 7,7 cu 4 oameni in masina. Consumul care il am acum e mai mare decat aveam la BMW.

Multumesc de promtitudine sper sa o fac odata sa mearga bine ca tare draga imi e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Cu consumul nu stiu ce sa iti zic...a mea consuma mult mai mult...

SEnzorul trebuie doar sa ridici capota si il vezi pe intercooler...sub farul stang cum te uiti la motor...ai acces sa vezi daca are mufa infipta in el...si daca nu este...pe tubulatura dintre intercooler si EGR vei gasi cablajul imbracat intr-un copex subtire...il mufezi tu...dar nu cred ca erau asa amatori sa nu ii puna mufa cei din service..

Cel mai probabil au pornit masina cu senzorul decablat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oficial!!! Ori am eu o masina tocatoare de intercoolere, ori aia de la asigurari trimit piese facute in Bangladesh intr-o scorbua de copac. 

 

Toata treaba mentionata in posarile anterioare este data de un intercooler care incepe sa sa se desfaca din cleme si pierde presiune pe acolo. Deci pana la urma tot un rahat am rezolvat. Am sunat la cei de la sigurari explicandu-le problema si ca vreau altul dar doar VALEO ala vechi a dus 220k si astea am fript doua in 1000km. De acum sa astept sa ma sune. 

 

Creca pana la urma o sa ajung sa-mi cumpar eu piesa. Tara de rahat, platesc asigurare de-mi iese pe ochi si servicii de mai bine iti bati un cui in talpa. 

Va rog sa ma scuzati pt limbaj, dar nu mai pot de nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tutror!

 

Ce parere aveti despre acest tip de intercooler. ma gandesc ca ar fi ce-a mai buna optiune. Daca nu il gasesc pe la noi, am gasit o firma de la BV care face la comanda radiatoare si as putea sa fac la ei. 

 

Am citit ca s-a mai dicsutat cate ceva despre aceste intercoolere in alte postari, dar nu e nimic concludent. Ce se intampla daca se mareste capacitatea intercoolerului? cat de ok credeti ca o sa fie unul facut de la zero? incape in locul ala unde este el acum? Trebuie neaparat sa schimb si tubulatura si clemele? 

 

Va salut!! Astept pareri!

Cu stima.

Mr. Big.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am golf motor axr 74 kw si la 3000rpm nu mai trage, am schmbat debitru, senzor presiune, egr am curatat turbo si tot asa merge. Pe test imi da eroarea cod 17965 p1557-35-00 , pls help me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina genereaza fenomenul de limp mode.

Cauzele ar fi:

geometrie care agata

furtunase vaccum puse incorect/rupte

valva N75,etc

Cauta pe forum despre limp mode cauze si rezolvari.

Banuiesc ca dupa ce iei si pui contactul masina iar trage.

Si un log in mers ar elucida problema.

Zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. sunt nou posesor de vw . am o bera din 2000 cu motor de 1.9 90 cp. masina merge perfect pana la viteza de 120. de la aceasta viteza nu trece oricat as calca acceleratia. parca o tine ceva sa nu depaseasca aceasta viteza. ma puteti sjuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi in prima faza debitmetrul de aer sau..citeste pe aici cum se face un log in mers dupa care il postezi si o sa primesti ajutor.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polynnu

 

@bodi11

 

Inainte sa dati banii pe piese asigurati-va ce erori da o scanare vag-com.

cel mai probabil este capsula vacuumatica de la turbina: este in spatele motorului. cel mai bine se vede cand o ridici pe rampa.aveti poze in likurile de mai jos.

de la temperaturile mari la care functioneaza turbina, axul capsulei se gripeaza in timp si se blocheaza (negative sau positive)

ca un test puteti sa ungeti cu wd-40 axul si capsula si sa vedeti daca mai face probleme

 

 

http://www.pieseauto.ro/turbine/skoda/130/vand-capsula-actuator-vw-audi-skoda-1-9-tdi-703547706.html

http://www.autonik.ro/ro/injectoare-turbosuflante-piese-auto-detalii/Turbosuflanta-Audi-A4-1-9-tdi-130-cp-113/?done=%2F

http://[cenzurat]/forum/viewtopic.php?f=2&t=3454

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut.

Ai vazut vreodata ca un MAF sa nu functioneze in parametrii si sa nu dea eroare?

Eu nu am spus sa cumpere ci sa incerce cu altul(de proba).

In rest chiar nu e cazul sa repet ca un log in mers/o diagnoza ar elucida multe.

Sa scris atat de mult aici incat..no coment.

Dupa mine cum am spus prima simtoma este MAF-ul.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!