Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Ai putea sa te uiti initial la clapeta de acceleratie sa vezi daca nu e murdara tare. Daca nu pompa poate nu face presiune suficient de repede/e pe duca si cand o bruschezi nu asigura debitul corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danu_s : poate fi de la ambreiaj daca face asa doar cand o accelerezi brusc .

Modificat de raducku16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era ambreiajul masina se tura prosteste dar viteza nu crestea, colegul nostru se refera la faptul ca nu i se tureaza motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi eu sunt putin off topic pt ca am skoda din semnatura dar ca si la multi din voi nu mai trage motorul si pe forum la skoda nu am gasit o rezolvare, adica trage pana la 180 daca o lasi dar merge ca o batranica, ca fabia lu tata de 60 cp, problema mea e ca are momente cand si cand de trage de  nu imi vine sa cred ca e masina mea, adica intre 1000-2500 rpm te baga uin scaun si peste in rest merge ca si cum ai frana de mana partial trasa. nu stiu ce sa-i fac, la skoda au zis ca merge si nu da erori pe calculator dar eu stiu cum mergea inainte, la skoda am schimbat bujiile cu unele originale, verificat presiune rampa combustibil, test compresie, schimbat sonde lambda si am schimbat si bobina de inductie si fijele cu unele aftermarket. voi ce ma sfatuiti sa mai fac??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lam verificat adica da voltaj mufa mama de cat scrie in carte, altcumva cum sa-l verific adica este un tabel de cum ar trebuie sa masoare la relantiu sau la anumite turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,vag-com e prietenul tau cel mai bun.

nu stiu insa cum se masoara la benzinica, doar la tdi.

de-obicei "oboseste" MAF-ul, adica nu mai traduce bine debitul real de aer ci valori mai mici, a.i. ECU nu va mai injecta cantinatea de combustibil ceruta de tine.

un pass/fail test e sa scoti mufa, astfel ECU va volosi o valoare implicita, mai mare decat cea actuala si ar trebui sa mearga mai bine motorul daca este MAF-ul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, an vcds si tu cum testezi la tdi poate e asemanator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la maf si cu ea pusa la relantiu la prima cheie adica dupa 5 minute de functionare motor arata 2.5......2.8g/s dupa ce am scos mufa tot pe acolo 2.4......2.8 g/s, deci curios, oricum are zile cand arat 1.4.....2.1g/s ceea ce nu e bine ca in carte scrie ca min 2g/s la relantiu 640...900 rpm. trebuie sa o scos atunci sa vad cand masoara mai slab. dar trebuie sa fac un log pe 60..65 grup acolo la EPC systm control ca am impresia din ce am vazut subit ca nu bat valorile ca in manual la senzorii aia de la pedala , revin cu un post dupa un test zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti! am si eu o problema la masina din semnatura, un golf 4 1.9 tdi, 85 kw, PD..

masina nu mai trage de nicio culoare,doar in treptele 1,2,3 trece de 2400-2600rpm..masina este intr-un " limp mode total "

precizez ca am aceasta problema de aproximativ o luna! timp in care nu am facut decat vreo 200-300 km 

am pus vcds-ul pe ea si imi da urmatoarea eroare :

1 Fault Found:

 

17958 - Charge Pressure

            P1550 - 11-10 - Control Deviation - Intermittent

mentionez ca am verificat furtunasele de vacum si am verificat turbina acum ceva timp..4-5 luni..nu necesita curatare.

va rog ajutati-ma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un test la n75 sa vezi daca mai traieste(probleme de vacuum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn , ai si cateodata pornirea grea ? adica invarte de cateva ori bune pana sa porneasca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un test la n75 sa vezi daca mai traieste(probleme de vacuum)

Cum testezi?pui limba sa vezi daca face vacuum sau exista o metoda mai profi?

 

kosmyn , ai si cateodata pornirea grea ? adica invarte de cateva ori bune pana sa porneasca ?

Dezvolta te rog...te gandesi la pompa tandem cumva?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , la senzorul g28 , cel de pe volant care masoara turatiile .. adica pornire grea, ti cheia vreo 5-10 secunde pana porneste motorul ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...uite ce spune Autodata...

 

post-14266-0-73312200-1391886241_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin dorneanu

am si eu golful meu e din 2001 motor 1.6 16v AUS merge bine  rotund nu consuma mult porneste la sfert asta si pe timp de iarna la -20 dar totusi are o mica problema cu consumul de ulei consuma cam 2l intre schimburi am mai mers la service mecanicii mi-au spus ca trebuie segmentat dar nu cred avand in vedere performantele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit mi-au dat masina. Din 15 ianuaria abia astazi au rezolvat problemele (pt ca m-am dus vineri pe capul lor sa aflu ce se intampla de dureaza atat). Asigurarea a trimis piesa de 3 sapt dar servisul nu a vrut sa o monteze din cauza birocratiei. Zilele urmatoare ma duc sa curat EGR revin cu poze. Momentan trage chiar bine, dar ma duc la noapte o tura pe centura sa vad ce poate ca azi era cam aglomerat. 

 

Multa bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei prima oara sa te duci la mecanic si pe urma sa vezi cum trage ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca m-am gandit si la posibilitatea asta. Sa ma duc sa rezolv tot ce stiu ca ar mai fi de rezolvat si apoi sa ii fac drive test. In perioada asta actionez un pic impulsiv(lipsa nicotina). Mai astept... revin cu info cand am ceva nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad lucrurile asa...daca cumva intercoolerul a busit din cauza unor probleme tehnice alea masinii sunt sanse... mici ce-i drept... sa il busesti si pe asta...si nu stiu cine ti-l mai schimba si pe asta...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema,am schimbat wastegate-ul de la turbina,era blocat,plin de nisip/praf..

 

@ SilviuSR..cu pornirea greoaie ma confrunt de 2 ani jumate..si nu stiu ce sa-i fac..imi invarte motorul de 5-6 ori, am curatat senzorul de care spui tu,cu mult timp in urma,am schimbat garniturile de la pompa tandem de 2 ori..pentru ca curgea motorina...se vedea tot timpul pe cutia de viteze .dar nu am simtit nicio ameliorare..acum am mai auzit o varianta cum ca: pompa tandem sau unul dintre corpurile pompei tandem ar putea fi ovalizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . Am si eu o problema cu un golf 4 tdi de 136 cp. Ieri am schimbat cureaua de alternator(accesorii) si dupa ce a terminat mecanicu toata treaba am fost sa dau o tura cu ea ca sa o testez. Am observat un fasait puternic cand acceleram ( imi tragea foarte bine masina cu acel fasait) pana in treapta a 4-a cand incepe sa numai traga si de abia ajunge la 100 km/h. Dupa ce merg vreo 10 min cu ea nu se mai aude deloc fasaitu si numai trage deloc...de abia ajunge la 100. Mentionez faptul ca fum nu scoate deloc Pana acum nu se auzea fasaitu asta si tragea foarte bine masina. Daca aveti vreo parere v-as ramane recunoscator. Multumesc.

Modificat de savy2703
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai patit cam ce am avut eu prima oara, cauta conductele de aer. La mine fasaitul ala era de la furtunul care intra in intercooler, desfacut intr-o parte din clema. treagea aer fals si apoi cand s-a desprins detot nu a mai tras. Furtune de aer si cleme, verifica-le si vino cu pareri. Chestia cu fumul nici la mine nu a fost valabila. 

 

Spor la treaba!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ..si cand o pornesti iar merge bine iar pana la viteza aia si tot asa..e ''celebrul'' limp mode(gasesti pe forum discutandu=se f mult despre el, daca o sa cauti...)Pierdere presiune de la traseul turbo pana in admisie.asta trebuie sa vezi tu pe unde.iti accelereaza cineva si vezi de unde vine suieratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact . o sa ma uit acum la furtunele alea pe acolo si vin din nou cu pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!