Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

vezi in aria prestari servicii - avem colegi in Cluj care te pot ajuta, cu un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti, a un golf 4 de 131 de cai din 2003 pana ieri masina mergea ok, adica daca plecam de la semafor putin mai turat imi patina si imi intra ESP-ul in treapta 1 si 2. Ieri am observat ca trageam de ea dar nu vroia sa patineze (era ud pe jos 4-5 grade afara) pur si simplu nu vrea sa mai patineze, problema este ca masina trage la fel, adica la fel de repede se accelereaza si creste in viteza. Am incercat sa fac niste teste la ambreiaj, am tras frana de mana am bagat treapta 2, cum am dat drumul la ambreiaj a murit motorul (deci tind sa cred ca ambreiajul este bun). Inafara de treaba din treptele 1 si 2 masina merge perfect, se infinge la fel de bine, trage la fel de bine, are aceasi viteza la aceasi turatie ca inainte. Pe scurt o simt ca are putere dar nu mai are explozia aia de putere cand plec dupa loc, ma poate ajuta cineva cu o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie diagnoză, adică pe scurt, să găseşti pe cineva cu o interfaţă, să faci log în mers pe canalele 3,10,11 şi să postezi logul aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-286#entry2271864

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, 

De curand am luat si eu un Golf 4(2001, 96KW(real110kw chipat la 15000km), ASZ), foarte multumit de masina. La scurt timp am avut o tamponare in coltul dreapta fata, mi-au scimbat la asigare tot ce era de schimbat printre care si intercoolerul. Eu cunosc masina de mult timp inainte sa o cumpar si stiu cum tragea inainte. Dupa accident am mers numai in oras, se comporta ok, consum de 7.6% in bord. Am plecat de craciun la un drum mai lung si am zis ca dupa atat mers in oras trebuie sa-i dau se curate un pic instalatia. Am pus motorina aditivata, am lasat-o vro 100km sa se incalzeasca bine toata instalatia si apoi am accelerat-o de cateva ori, totul ok, fara fum negru, fara simptome. La scurt timp vreau sa intru in depasire si calc acceleratia pana la fund si dupa 2000rpm, nimic, nu mai urca, deloc. Am oprit, am vazut ca fasaia urat ceva si uitandu-ma sub capota vad ca furtunul de la intercooler e desfacut intr-o parte. La primul servis opresc, mi-l pune la loc si imi zice ca am clemele de prindere uzarte bine si una e si rupta. sa merg mai lejer pana acasa si sa le schimb. Ajung schimb clemele, accelerez pe loc, totul ok, plec iar la drum iar fasaia, dar tragea cat de cat masina, nu ca prima oara. La alt servis vad aia ca o garnitura e ciupita si din cauza la aia sare furtunul ca urechiusele sunt ok clemele la fel. Toate bune si frumoase, ajung la Sibiu(unde invat) si sambata plec la cumparaturi imi rezolv treburile si apoi spre casa ma hotarasc sa ii mai dau o talpa buna. In treapta a 3-a la 1700rpm pun pedala la podea dar nu foarte brusc, se tureaza si pe la 2400rpm se aude o bufnitura puternica din coltul fata dreapta. Ma dau jos(masina huruia ca un tractor) si vad un capac patrat de plastic cum atarna sub bara - Fundul intercoolerului. Am fost cu ea la servis unde am facut-o pe asigurare si aia au zis ca ei nu au mai vazut asa ceva, ca sigur am dat eu cu ea de vro bordura sau ceva ca nu are cum sa plezneasca de la presiune. Acum am lasat-o acolo sa vada ce se poate face. 

 

Vreau sa va intreb si pe voi daca stiti de asemenea cazuri si care ar putea fi cauza? Nu stiu ce intercooler au pus astia dupa accident, eu am avut valeo pe ea si mergea de manca asfalt, cu asta parca nu mai are aceeasi putere si totusi sunt 150 cp. 

 

Sper ca nu v-am plictisit prea mult. 

Va salut cu stima

Mr. BIG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...este perfect adevarat...de la presiune nu are cum sa plezneasca fundul...decat daca fundul a fost desfacut si pus la loc...

Ma gandesc la varianta sa-ti fi reparat intercoolerul tau...sa fi facut din 2....3...unu si sa-si fi oprit banii...

Vezi ce spun si ei dupa care da o fuga la un mecanic pentru o verificare....s-ar putea sa ai o presiune mult mai mare pe instalatie si sa nu faca fata tubulatura...daca zici ca mai intai ti-a sarit un furtun...dupa care ti-a busit intercooleru....

Exista varianta sa-ti fi pus piese foarte proaste sau sa nu clipseze bine acele sigurante sau sa ai infundat EGR-ul sau admisia astfel creandu-se o presiune prea mare pe instalatie...

Bafta...si poate reusesti sa faci niste poze la intercoolerul busit si la Egr daca il dai jos...

Sent from Lwr-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercoolerul vechi il am eu acasa, deci ala sigur nu l-au folosit. de la accident erau crapate doua urechiuse de prindere si asta nou nu stiu ce marca e ca e trimis de firma de asigurari la servis. Foarte proasta inventie asta cu asigurarile care iti trimit piesele care li se scoala lor nu au fost deacord sa trimita pe original. Bara care mi-au trimis-o e vai de steaua ei, nu mai pot reface liniile la masina niciodata. La partea de mecanica sincer nu ma pricep, doar ce citesc si eu prin alte parti si conexiuni facute de mine intre unele si altele, EGR-ul (daca e ala care l-am vazut eu de are inauntru o clapeta care deschide) era cu ceva funingine in el depusa, dar aia de servis care mi l-au aratat au zis ca inca e ok ca functioneaza dar ar trebui curatat. Si culmea ca toate dupa ce am avut incidentul. Inainte cu o luna de a fi adusa in tara a fost verificata si ras-verificata in toate partile tocmai pt ca o luam eu si nu a aparut nimic. 

 

o sa vorbesc cu baiatulde la servis daca e sa ii fac o poza la intercoolerul ala cand ma duc dupa masina. Problema e ca sunt aproape sigur ca o sa zica astia de la asigurari ca e vina mea si ca piesa a fost buna si nu imi schimba nimic. Nici nu stu daca se da o garantie pe piesele alea care vin de la asigurare macar 6 luni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam...s-ar putea sa nu prea rezolvi nimic cu asigurarea...oricat de prost ar fi intercoolerul...unt sanse foarte mici sa buseasca...

Problema ta este in alta parte...si nu prea este treaba lor...

Uite cum arata un EGR nou si unul murdar...aproape infundat...

post-14266-0-11262400-1389787071_thumb.j

post-14266-0-23588200-1389787091_thumb.j post-14266-0-88010700-1389787091_thumb.j

De obicei murdaria se aduna in spate...si se vede cand il dai jos...nu se vede doar daca dai furtunul din fata jos...

Sfatul meu...daca reusesti sa ii pacalesti pe respectivii sa iti dea alt intercooler...da-i o fuga la service sa iti curete EGR-ul si admisia...dupa care revii cu impresii daca si-a revenit masina...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am vazut numai din partea ailalta, unde era scos furtunul si parea cam ca asta din poza pe partea cu clapeta. Am o intrbare - stupida- care e circuitul aerului la motor? Adica din EGR pare ca merge in intercooler si nu inteleg daca EGR-ul e infundat de ce sa creeze presiune in intercooler? Nu stiu daca are logica intrbarea mea, oricum e irelevant ca nu ma pricep. Trebuie sa caut un mecanic bun pe asa ceva in Sibiu. 

 

Merci de tot ajutorul, astept cu nerabdare sa vad ce vor zice astia de la servis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce daca intrebarea este stupida...de asta suntem aici nu? sa invatam...

Directia aerului este cam asa...

FILTRU AER=>TURBINA=>INTERCOOLER=>EGR=>MOTOR=>EVACUARE...

Acum poate intelegi mai multe daca stii lucrul acesta...intre turbina(care face presiune) si egr ai tubulatura si intercoolerul...

Gandeste-te ca daca unui furtun prin care curge apa...ii pui un dop...acesta ce pateste? nu se umfla si eventual plezneste?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum dupa ce am inteles traseul aerului inteleg care e problema cu EGR-ul. Eu gandeam problema total pe dos, adica eu vazand cum e tubulatura pe acolo am gandit-o ca din EGR pleaca presiunea spre intercooler care face el ce face si apoi ajunge pe admisie (oricum erau mari lacune in logica mea). De asta eu caut un mecanic bun, fiecare cu ce stie el. Eu pot sa-ti spun ce ai daca imi spui ce te doare, asta face si mecanicul pana la urma. 

 

Si inca ceva, daca e atata funingine in EGR si aerul de acolo ajunge in piston nu e riscul sa strice cate ceva si pe acolo? injectoare, bujii incandescente, sa se depuna funingine si pe acolo, sau bat campii degeaba. 

 

O seara faina!

Cu stima, 

Mr. BIG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este chiar asa grav...stiu doar ca ajunge o cantitate mai mica de aer decat ar trebui care duce la motorina nearsa...fum...performante scazute...

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un produs pt curatarea EGR-ului, ce ziceti de produsul asta - l-am gasit si la noi cu 25 de lei si ma batea gandul ca vorbesc cu baietii de la servis sa il de-a jos si sa il iau acasa la o curatare cu produsul. ca altfel nu stiu unde sa-l dau la curatat si sincer nici nu prea am incredere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok. Atentie sa nu bagi si in capsula cumva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intentionez sa fac exact cum face ala din filmulet, nu de alta dar chiar nu stiu ce-i aia capsula cand vine vorba de EGR. O sa dau cu solutia aia pe interior pe acolo unde ii funinginea, e vrun locas special care trebuie evitat pe interior? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un pic neincrezator in aceste sprayuri minune dar poti incerca...

Sa dai jos si admisia sa o cureti la fel...dar mai intai curata grosul cu o bucata de lemn ceva...nu metal sa nu zgarii si pe urma apelezi la spray...

Florin zicea sa ai grija sa nu bagi in capsula adica in ciuperca aia de sus...are un stutz in care intra un furtunas subtire...o acoperi cumva...

Neaparat cand faci treaba asta sa cumperi si garnituri noi...

Bafta si asteptam poze...raspuns de la asigurari ai primit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred ca tot ce zboara se mananca si stiu ca reclama e mama comertului, dar am zis ca merita sa incerc, ca nu stiu cat mi-ar cere la servis sa faca manevrele astea si nici nu stiu cat de bine le-ar face. Ma gandesc sa astept sa scot masina (pana acum nici un raspuns cu intercoolerul) si apoi sa caut pe cineva care sa faca manevra asta defata cu mine. Ma cam streseaza ideea sa nu vad eu ce fac aia acolo si pe buna dreptate, ca la astalalta masina la un schimb de ulei mi-au rupt busonul de la baie si cand l-au pus inapoi mi-au umflat cu silicon toata zona aia peste capatul busonului care mai avea 5-6mm de filet numai. Is patit si raspatit, la alt servis mi-au pierdut antifurtul de la roti si mi-am dat seama la 3 luni dupa, cand am facut pana (aia da distractie). 

 

OFF topic !

Cum poti da reply de pe Tapatalk? ca am si eu aplicatia, dar nu pot decat citi ce se scrie fara sa raspund. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai timp...e bine sa fii de fata cand se lucreaza la masina...dar sa si stii ce face ala si daca cum face asa trebuie....altfel doar il pazasti sa nu iti ia piese de pe ea si sa iti puna altele...

OT...cauta un buton cu 3 liniute..asa este la mine...si de pe el deschizi un meniu si acolo ai reply....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect, dar macar de intimidare. Si in multe Servisuri nu te primesc acolo unde se lucreaza. Si am mai observat ca si piesele care ti le schimba nu le mai vezi decat daca le Ceri tu expre. la accident bara mea din fata era numai crapata langa Bandou si vroiau sa " o arunce" si eu am cerut sa o iau acasa chiar si asa, la fel si intercoolerul vechi. Voi mai astepta raspuns, dar tinand cont de cum stam noi cu birocratia poate peste o saptamana o sa am raspuns si ala nu cred ca o sa-mi placa. Multumesc mult pt tot ajutorul, voi reveno cu noi informatii cand le voi avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cand am postat aici am masina in servis si nici in momentul de fata nu mi-au facut-o. Am fost sa vad ce e cu ea, au intercoolerul nou (460RON de la firma de asigurari) dar inca nu au primit confirmarea sa il monteze. Stau si astept fara masina, e o placere fantastica, nu de alta la a doua masina care e pusa la vanzare nu am mai vazut rostul sa pun cauciucuri de iarna si a venit zapada. Fantastica treaba. Va tin la curent cand primesc masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 15 ian stau cu masina in servis. de atunci aia asteapta raspunsul de la firma de la care a venit intercoolerul ca sa stie daca mi-l schimba pe garantie sau nu. Azi am zis ca nu mai pot, am nevoie de masina si nu pot sa circul cu cealata ca nu am pus cauciucurile de iarna, sa imi puna intercoolerul vechi si sa astepte ei dupa. Surpiza, intercoolerul vechi e fisurat si acum daca stau si ma gandesc trebuie sa caut un sudor bun care sa mi-l repare pe ala vechi pana se misca porumbelul cu raspunsul, care cred ca e inzapezit pe undeva. 

 

Daca aveti vro alta solutie cu reparatia "fisurilor" din intercooler va astept cu nerabdare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stefan...din pacate asa este peste tot...cand e sa dea bani...in ultima zi ii da...

Pune o poza  doua cu intercoolerul vechi sa vedem ce e de capul lui...daca ai ce sa repari la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am dus la servis pe ala vechi in ideea sa il monteze pe ala cat mai astept raspunsul si baiatul de acolo mi-a zis ca la o inspectie mai atenta inainte sa il puna(era murdar de ulei incleiat cu praf intr-o parte si i-am zis sa il curete inainte sa il puna) mi-a zis ca e fisurat, acum chiar nu stiu unde, cat de tare sau detalii de genul. Nu am de ales decat sa astept pana luni si iar ma duc pe capul lor. Aia de la firma care trebuie sa-mi schimbe intercoolerul cam comenteaza ca ala bufnit e un oic zgariat intr-un colt si ca ar fi din vina mea ca l-am agatat eu fara sa-mi dau seama tinand cont ca nu am nici o urma de zgarietura sau ceva pe bara sau scut. Is niste hoti ordinari. O sa iau ala vechi si sa il duc in alta parte(daca gasesc intre timp informatiile necesare) sa il verifice si sa vada daca poate fi facut ceva cu el. Acum ca stau si ma gandesc trebuia sa il fi dus inainte sa fie toata problema asta, poate pana acum era si gata rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.o mica,mare problema am si eu pe un golf 4,1.4,16 v,ahw,'99.cand accelerez pe la 2800-3000 de ture parca pierde putere si nu urca mai sus;daca bag in treapta superioara o ia din loc.pe loc daca o calc tare aceleasi simptome,daca o accelerez usor urca si la turatii mai mari.la relanti toarce normal.Pe tester nu da nici o eroare.Vreun sfat?

Am cautat prin alte posturi dar nu am gasit nimic similar.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face probleme doar la accelerarea brusca sau si la cea liniara?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la accelerarea brusca,...daca o accelerez usor,urca la turatii mai mari.la relanti nu are variatii de turatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!