Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Pai  cat vrei sa mai traga un diesel la 4000 rot .Cuplul maxim este pana la 3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar că are o problemă, şi SDI-ul meu cu alea 60 mârţoage are nevoie de mult mai puţin să ajungă în a 4-a de la 80 la 120 kmh.

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da dar ideea e ca in momenele in care nu face figuri si merge normal trage constant pana la 4000 rpm si in mersul normal de la 80 la 120 km/h in treapta 4 nu imi ia mai mult de 7-8 sec sa ajung doar cand face figuri si odata ce ajung la 4000 de ture nici nu se mai tureaza mai mult acolo ramane indiferent de treapta in care este cuplata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie făcut un log în mers pe canalele 3,10,11, cam seamănă a limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva mi-a zis ca e o problema electrica , motivul: plec cu ea ii dau 4000 rpm si nu mai trage indiferent cum o conduc dar.. daca trag pe dreapta si opresc motorul cate-va sec si repornesc isi revine dar parca tot nu trage cum ar trebuii cand am luat-o prima oara si i-am dat cu a 4-a pe oituz sa urc muntele manca asfalt de la 80-90 la 120-130 km/h la deal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KenjiLeon - exact asta am patit si eu la bora.Poti sa faci un loc in mers sa vezi ce presiune baga turbina.Am curatat turbina si egr iar acum e racheta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cam aşa face la limp mode, după oprire se resetează acest mod  şi reapare când se întrunesc condiţiile ce-i determină apariţia.

Cauze pot fi destule (electrice, mecanice, vacuum), dar este neapărat necesar un log în mers care va da informaţii despre debitmetru şi funcţionarea turbinei

Vezi şi topic-urile astea

http://vwforum.ro/topic/83698-masina-nu-mai-are-putere-limp-mode/

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/

Acolo pe aria TDI Forum găseşti mai multe topic-uri care te vor lămuri, răbdare să ai să le citeşti :icon_thumleft:

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oare nu gasesc pe nimeni sa imi faca logul in Fagaras?

nu sunt prea priceput dar merita sa dau jos carcasa de la motor sa arunc o privire la furtunase? (cel putin la cele vizibile)

si cam cat m-ar costa logul in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru ajutor ramand dator cu o bere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Intervin si eu cu o problema la golful meu. E 1.4 16 valve, motor AHW. Nu stiu ce sa-i mai fac. Nu trage motorul la plecarea de pe loc (trebuie sa-l ajut serois din acceleratie) iar depasirea e un chin. Sunt constient ca e 75 cp dar totusi am facut o comparatie cu golful unui prieten (tot 75 cp) si se vede diferenta. Al meu e mai puturos. I-am schimbat filtrul de aer, i-am schimbat bujiile si i-am pus NGK, i-am curatat egr-ul de vreo cateva ori si clapeta de acceleratie. Ieri i-am curatat si furtunul de cauciuc ce vine de la epurator deasupra la filtrul de aer dar acelasi rezultat. Pana sa-i curat clapeta oscila relantiul si uneori cand se incalzea se oprea motorul. L-am pus si pe test si nu gaseste nici o eroare. Va rog sa ma ajutati. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am schimbat in probe debitmetrul de pe a mea cu un altul de pe acelasi model de masina AXR tot din 2006 si parca se simtea cum trage si pana in 2000 RPM, dar totusi nu asa de mult cum ar trebui.

Ma refer la "zvacul" ala de a te baga in scaun odata cu apasarea pedalei mai tare.... :icon_redface:

Oricum mi-a gasit mecanicul o supapa de pe vacuum care avea vreo 5 mm taietura in ea...

Este vorba despre supapa din poza.

Mecanicul zicea ca daca tragi de tija ei sau ceva de genul trebuie sa se opreasca motorul. La mine nu se opreste deloc. Totodata am inteles ca e boala lor ca aceasta supapa de control vacuum sa se sparga.

In fine am reconditionat-o cat de cat, fiindca am inteles ca nu adece nimeni asa ceva separat, deoarece este fabricata de un brand "bomba" - WAHLER.

Este posibil ca aceasta sa afecteze sau nu tragerea mai tare a motorului ?

Asta din cate stiu trebuie sa inchida aerul care se duce pe admisie....

 

In supapa asta, trebuie sa intre vreun furtun sau ceva de genu'? La mine la masina, e un furtunas acolo care are bagat in cap un surub si cred ca e anulata supapa aia. O sa fac si o poza. Se poate intampla ceva "rau" daca supapa aia e anulata? Influenteaza intr-un fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva de shut off ? se opreste motorul mai urat ... nu se opreste lin.

 

fa o poza sa vedem ce furtunas ai tu, cu surub in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://img94.imageshack.us/img94/1953/8k3v.jpg

 
Nu stiu de ce are surub bagat pe furtunas. Cred ca e asa dinainte sa cumpar masina.
Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca probabil e membrana sparta si pierdea vacuum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine sigur e membrana sparta, ca stiu eu si am vazut-o cand mi-a desfacut-o mecanicul si furtunul e bagat la misto in supapa aia de plastic.

Pierde vacuum pe acolo ? Eu credeam ca supapa aia lucreaza numai cand opresti motorul. Cred ca am si scos furtunasul in timpul mersului motorului si nu se simtea ceva pe el :(

 

Chiar daca ar fi supapa buna, furtunul mi se pare ca prea usor intra pe tija aia de plastic. Adica si fiu-miu de 3 ani il scoate de acolo.

Eu cred ca ar trebui sa intre mai fortat la fel cum toate capetele de furtun de vacuum intra sau se scot mai greu din majoritatea supapelor si imbinarilor situate la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal j eu am schimbat motorul alh turbina si intercoolerul cu alt motor ahf acm masina nu imi trage care ar fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat și calculatorul......???? dacă ai trecut de la alh la ahf cred că sunt ceva diferențe......!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca acum trebuie modificat soft-ul, ca motorul tau sa lucreze in parametrii optimi.

 

daca ai luat si ECU, fa un log in mers sa vedem unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am schimbat calculatorul luni o sa merg la cnv sa vad km ce ar zice!problema este ca am gasit si ulei in intercooler acm dupa ce am mers q ea vreo100 km erau300 gr de ulei in el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am patit si eu numai ca la mine de la 3000 de ture nu mai voia .s-a rezolvat prin schimbare actuator turbina.

cel vechi era spart si nu mai actiona turbina din aceasta cauza aveam si eroare de presiune inalta admisie(p17965)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o MICA intrebare....de cateva zile am simtit ca nu mai trage masina.....cand am ascultat mai bine motorul impreuna cu un coleg care are tot diesel am constatat ca nu se mai aude turbina.....s-a uitat el atunci putin pe la furtunase si printre altele si la ala de la egr....l-a scos putin si dupa aia pus la loc(putin ciupit exterior...dr nu pierdea nimic pe la el)....dupa aia dau pedala pe loc la acceleratie....si minune se aude din nou turbina....dau doua ture....tragea de ma speriasem(rupea din cauciucuri)....dar cum nici o minune nu tine mai mult de 3km....pierdusem iarasi turbina....si acum iarfra turbina.....mentionez ca am mers si cu 130+km/h si nu  a intrat in limpmode....ce sa aiba????va rog un raspuns....inca ceva de 6 luni de cand am masina schimb doar la 2700-3000 turatii....sa aiba asta legatura cu faptul ca porneste putin greoi la frig?....acum 3 saptamani test si turbina era in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică/înlocuieşte furtunaşele de vacuum. Trebuie verificat tot traseul de la pompa tandem până la toate valvele. Dacă un traseu scapă nimic nu mai merge cum trebuie.

Nu are treabă pornitul greoi cu plaja de turaţii în care schimbi (este ok cum schimbi cu amendamentul că până se încălzeşte să schimbi la 2200). Verifică bujiile şi bateria într-o primă fază (pentru pornire)

 

....acum 3 saptamani test si turbina era in regula.

Test din nou :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor, in ultima vreme am observat scăpări de ulei mai însemnate pe la turbo, in sensul ca îl arunca afara pe la îmbinarea cu furtunul flexibil spre intercooler care avea urechile ușor uzate. l-am schimbat (cu unul original, fiind conștient ca nu se rezolva problema, dar măcar sa nu mai curgă pe scut ulei). recent am observat după revizie ca nu mai trage motorul cum trebuie, are un fluierat ușor crescut ca intensitate turbina, inclusiv la ralanti. Săptămâna trecuta am făcut revizia si la o diagnoza nu am erori sau mesaje de avertizare pe motor.

 

menționez ca pierderile de ulei sunt ne-însemnate cantitativ dar deranjante, in sensul ca doar de un an am observat acest simptom. faptul ca acum nu mai trage motorul....ma deranjează.

 

Va rog sa mă ajutați cu un coleg membru motorist, care îmi poate face o diagnoza ca lumea in mers, o interpretare a parametrilor, din zona Cluj, si sa-mi recomandați un service unde se pot face lucrări de calitate la un preț rezonabil. Doresc o verificare amănunțita a tuturor traseelor vacuum, turbina, curățare (inclusiv galerie admisie si trasee egr), si eventual in cel mai defavorabil scenariu schimbare/ recondiționare.

 

ce parare aveți despre cei de la turbosuflanta.com.ro sau AUTOMERT ?

 

Mulțumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!