Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca poate strange cureaua atat de tare in cat sa mearga motorul greu :O. Citeste cateva pagini din acest topic si te apuci de verificat:furtune vacuum,EGR,debitmetru,turbina , etc, desi eu suspectez la tine un reglaj (lipsa defapt) prost al actuatorului turbo, avand in vedere ca ai schimbat turbina recent.O scanare cu VCDS ar fi recomandata sa vedem ce erori ai stocate in urma acestor limp mode-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura , cand accelerez motorul merge intrerupr si am pierdere de putere in sarcina , dupa care pur si simplu  urca foarte greu in turatii , simnt ca nu mai trage ca si cum ar fi turbo mort ,  daca opresc motorul si repornesc,  masina i-si revine ,  dar daca o accelerez putin mai tare  aceleasi simptome  motorul merge intrerupt , si dintr-o data pierd toata puterea  , se accelereaza dar foarte greu , si urca foarte greu in turatii ,   va rog sa ma ajutati ce a-r putea fi ?   sper sa nu fie turbo   , multumesc mult mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare pt erori stocate ai facut? E greu sa ghicim "din spatele calculatorului" ce probleme are masina ta.Incepe cu o scanare si citeste prin acest topic ca vei gasi ce sa incepi sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi terminatoru , eu sant plecat din tara , locuiesc in italia  , am facut la un service auto o scanare astazi ,  erorile sant ,   defect mecanic - cod eroare 17965(P1557) ,  si inca o eroare  centralina blocata - cod eroare  17978 (P1570)  , problema este ca nu  stie de spre ce este vorba , ceva  ce are legatura cu turbo , nu sant  buni mecanici in italia ,   va rog sa ma ajutati , stie cineva sa citeasca aceste erori , ce a-r putea sa insemne ?  

Spoiler

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii engleza citeste aicihttp://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463

In principiu ar fi probleme la turbina: geometrie variabila murdara,reglaj prost,valva N75 cu probleme,furtune , etc . Dar in cazul tau cred ca scapi cu o curatare turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu are cum. Fa log in mers cu vcds ul, pe campurile 003, 010, 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin ce spui ? ar fi bine sa fac un log in mers  cu vcds -ul pe campurile  003, 010,  011     , asa s-ar vedea mai bine ce erori ar fi '  mersi mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in functie de valorile din log, vedem unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok florin , o sa merg sa fac un log in mers , multumesc mult 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Vin si eu cu o problema ....am un vw bora combi an 2002 cod motor AXR 101 cp,am achizitionat masina acum un an de zile si prin treapta a 4 a la 2800 2900 imi taia pedala nu mai trecea si apoi nu mai avea vlaga deloc ,trebuia sa opresc si sa pornesc masina sa isi revina

Din ce am inteles  ar intra in limp mode,am fost la service mi sa zis ca e turbina ,am curatat turbina si mergea nu mai facea probleme dupa 8 luni de zile ma trezesc acum ca  face la fel ,dar nu in treapta a 4a acum in treapta a 5a la fel 2800 2900 turatii ,dar nu tot timpul 

am bagato pe tester si mi-a dat asa

 

Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN:    Mileage: 271700km/168826miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl
   Part No: 038 906 019 CR
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1475  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 69D95B2613D9EF5623D-4B36
   WVWZZZ1JZ2W336129     VWZ7Z0A4296115

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 0 0 X X X 

 

Imi poate spune si mie cineva ce ar putea fi?

turbina nu cred ca avea cum sa se infunde  dupa 8 luni de zile mai ales ca nu am mai mers subturat iam dat tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil geometrie semiblocata/blocata.Fa un log in mers si posteaza-l in  topicul specific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat turbina frate   abia are 8 luni de cand am curatato si nu face tot timpul  am bagato pe tester si mia dat ce am lasat mai sus

cel ce mi-a  bagato pe vag a zis ca  e debitmetru 

insa nu cred

 

 

 

Modificat de Melmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprapresiune de la debitmetru ? Pune debitmetru nou si mai vorbim....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbină abia curăţată se poate înfunda şi după o lună nu după 8 dacă sunt alte probleme (debitmetru, egr, injectoare, etc). Cel mai bine caută pe cineva cu vcds, fă un log în mers şi pe loc pe turbină şi egr şi postează-le pe forum ca să poţi primi un răspuns mai la obiect (detalii ai aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too High

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a aparut acum 2 saptamani   dupa ce  mi-a taiat pedala ,am oprito am pornito si iam dat pana in 4000 pana in treapta a 4a si la a 5 a nu a mai facut

dar de atunci nu mi sa mai intamplat si acum se duce  nu o mai taie

dar testeru lam pus mart prevenitiv si mi-a dat chestia aceea

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 0 0 X X X 

 

positive deviation? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca poate sa fie si de la prostia aceea de  actioneaza supapa vacumatica? 

 

IMAG0926-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ce a spus lupo_bv ,asa clarifici problema . Da si N75 poate fi vinovat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am tot citit pe forum despre limp mode si care ar fi problemele pe care le cauzeaza, potrivindu-se de minune si la mine. Adica dupa 2800 ture, indifirent de treapta in care sunt mi se taie puterea si isi revine doar dupa ce repornesc motorul. Am citit ca ar putea fi debitmetrul ( al meu este nou, 3 luni maxim, Pierburg), sau ca ar fi EGR-ul murdar ( l-am curatat acum un an), turbina, injectoare,s.a.m.d..

Intrebarea mea este urmatoarea, ca sa nu mai stau sa ghicesc care ar fi problema, avem pe aci pe forum o persoana care este din Bacau si disponibila sa imi faca un log in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat daca se misca actuatorul,de obicei se gripeaza geometria la ALH.Se rezolva si cu Log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum ma uitam pe profilul tau si am observat ca esti din Bacau, stii pe cineva care face log-uri in mers in Bacau? Asta fiind si intrebarea initiala... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

sper ca am postat unde trebuie,sunt nou pe aici. as avea nevoie de cateva informatii daca sunteti draguti. am un golf 4, 1.4, 16v. de vreo doua zile am impresia ca trage greu,nu mai are "zvac" cand calc pedala de acceleratie. schimbat recent toate filtrele plus uleiul (verificat ulei,nu sunt pierderi de nici un fel). am mers pe filtre man plus ulei motul. ce am observat de curand e ca in viteza a patra accelerata pe la 2300 RPM mi-a urcat la peste 3000 fara ca eu sa o accelerez,ca si cum era pe libersi o vad ca urca turometrul mult prea repede. nu am schimbat distributia in schimb. de la ce poate sa fie,are cineva o idee?? va multumesc anticipat!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 florin  am fost din nou sa fac o diagnoza , inainte de a face diagnoza am schimbat cateva furtunase de vacuum , printre care si cel care pleaca din  n75 si merge in actuuator,  le-am controlat si pe celalalte si sant ok ,  am facut un log pe loc  si mi-a dat aceeasi eroare ca si acum 4 saptamani  codul erorii 19765 (p1557 ) ,      am reusit sa facem si unul in mers dar cu un alt program , baiatul nu avea vcds-ul ,  din loguul in mers  rezulta faptul  ca am presiunea mica in turbo,      1,12 bar la 1650 rpm ,   care a-r fi cauza ca este presiunea mica in turbo ?  multumesc mult  la toti baietii ,  astept pareri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too High

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

Log-ul si constatarea voastra sunt gresite ! Ai prea multa presiune .Probabil geometria variabila blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!