Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

O mica precizare - da, exista MAF-uri moarte - cu circuitul murdar, care nu mai lucreaza in parametrii... si nu dau eroare - doar raporteaza valori scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate explica cineva cum se face log in mers? am un prieten cu cablu si cu "soft", dar nu stim ce tre sa facem, eu sunt foarte curios in ce parametri lucreaza cateva componente. Am cautat pe forum, dar nu prea gasesc instructiuni "antiprost"  :D

 

P.S. pana la urma mi-au dat intercoolerul original la asigurare. Am Valeo  :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reguli:
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul cald (temp. lichid racire 90*).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti accelera fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic.
La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa “descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6. Cand ajunge la 3800-4000 rpm da-i save (done, close) si … gata.
7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm) insa nu e obligatoriu sa se efectueze LOG-ul si in treapta 4.
8. Log-ul se va salva in format .csv

Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina.
Pentru aranjarea in pagina trebuie sa:
- Deschizi fisierul .csv cu excel;
- Selectezi prima coloana A (coloana, NU rand);
- Click pe meniul Data
- Click submeniul “Text to columns”;
- Bifezi “delimited” > Next;
- Bifezi DOAR “comma” > Next;
- Bifezi “text” pentru fiecare din coloanele care iti apar in fereastra mica; > Finish.

 

este luat de pe clubaudi.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin,e corecta precizarea(de fapt asta am vrut sa spun si am crezut ca sa inteles).

Dar.. pt.a vedea ce valoare indica MAF trebuie un lucru elementar,o diagnoza/log in mers.

Colegul Puricele cred ca a postat a 100 oara cum se face un log si totusi...am curaj sa pun pariu ca in cateva zile cineva va intreba iar"cum se face un log".

Nu e rautate din partea mea cand am scris cuvintele astea.

Zi frumoasa tuturor.

PS.Daca se considera off topic se poate sterge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu am inteles ce trebuie sa fac cu "log ", de fapt ce e ala log.

. MAF  e debitmetrul de aer si cred ca se poate curata , nu?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca ti-a scris puricele cum se face - este o procedura care se face cu VCDS-ul - daca ai asa ceva si stii sa lucrezi cu el - daca nu, cauta pe cineva care are si stie.

 

MAF=debitmetru - se poate incerca o curatare .... dar deseori nu rezolva nimic... oricum, inainte sa cumperi unul nou, poti incerca sa-l cureti cu alcool izopropilic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.curatare debitmetru/MAF exista un spray special(ia legatura cu,colegul Excalade si o sa ti explice el).

Pt.un log cum a spus Florin cauta un coleg in zona care te poate ajuta daca tu nu ai inseles cum se face dupa procedeul descris de Puricele.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un golf 4 1.6 16v 2002. La rece masina ruleaza ireprosabil...dar din momentul in care se incalzeste situatia se schimba radical : la plecarile de pe loc imi creste turatia foarte lent si nu mai trage motorul. Mentionez ca am Check engine aprins si imi mai da 2 erori in germana... abgas werkstatt si ceva de ulei. Ma puteti ajuta? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Globul de cristal nu functioneaza in domeniul auto...

Daca ai check-ul aprins ce ar trebui sa faci oare ?

Sa pui diagnoza pe masina si sa vezi ce erori ai !!!

Posteaza erorile cum iti apar pe interfata/diagnoza, nu cum ai pus mai sus "ceva de ulei" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.De curand am inlocuit turbo,am pus reconditionata.Imediat dupa inlocuire tragea foarte greu abia urcam dealul cateodata,..la vreo saptamana si-a dat drumul vreo 3-4 zile a mers bine...iar apoi si-a pierdut din putere,ca de exemplu si acum tot lent are demaraj,am mers cu 160 km/h azi dar greu a ajuns la viteza asta comparativ cum mergea odata...Un lucru nou dupa inlocuirea turbinei e un zgomot de esapament sau ceva de genul ce apare mai ales in sarcina la deal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Si tu ai AXR ? :) Tind sa cred ca majoritatea cu AXR 74kW ca a mea au problema asta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionica, ai verificat daca furtunasele de la vaccum sunt legate corect? Colierele de la tubulatura filtru de aer-turbo-intercooler-egr sunt stranse bine sau daca sunt imbinate bine furtunele alea groase? O alta posibilitate ar fi N75 sa fie dusa.. Cel mai sigur fa-i un log in mers si un test cu vag com-ul si posteaza-l pe forum, o sa te lamureasca ceilalti colegi care se pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reluat inspec tia vacum furtune turbo egr...si am gasit la orificiul egr  la capsula ulei,nu foarte mult dar banuiesc garnitura din interiorul capsulei sa fie sparta si de acolo si zgomotul care ma necajeste..mai are cineva pierderi de ulei prin respectivul orificiu?e exact sub capsula?ala e permanent deschis?e de marime cat sa intre un surub mai mic sau ceva de genul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa le schimb si eu furtunele,mai ales ca sunt ciupite si nu sunt scumpe......

Pe la 3000/3200 turatii are un moment de vreo 2-3 secunde in care nu trage decat foarte putin,si ma gandesc sa verific etanseitatea acestora....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

@reddacy, exact ce am spus si eu...

Furtunele le-am verificat pe toate, masina se simte cum trage de jos sub 2000 RPM (undeva de pe la 1700-1800 RPM), in vitezele 2-3, dar asa cum zici si tu pe la 3000 si ceva de rotatii numai are atata putere, parca se inmoaie si pedala putin.

Nu atat de tare sau de sesizabil ca si cum iei LIMP MODE, dar oricat se simte putin.

Saptamana trecuta asa cum am mai spus intr-un alt post am luat aproape 10 LIMP MODE-uri din cauza a doua furtunase puse gresit de mine. Atunci sa vedeti pedala moale si atunci sa vedeti chin la apasarea acesteia cand numai ai ce :))))))

 

Si ieri cand m-am intors de la tara, am facut o depasire de la 50 km/h pana la 140 km/h, de aici acul turometrului e pe la 3300-3500 RPM si daca ar urma sa continui sa o accelerez cu a 4-a parca ceva o slabeste... si numai are puterea aia constanta ca pana la 120-140 km/h.

Pana la 120 km/h sa zic asa si motorul se aude cum toarce frumos, e legat si nu atat de galagios ca de la 140 km/h in sus, cand apare impresia ca si cum masina e limitata acolo si te-ar mai lasa pana la 160 km/h :(

 

De vreo saptamana si ceva de cand am verificat furtunasele, nu se mai simte atat de tare intarzierea aia pana in 2000 RPM, la apasarea mai rapida a pedalei de acceleratie. Se simte daca fac asta in viteza a 4-a si o fac de pe la 1900-2000 RPM.

Ultimul consum mediu realizat cu 100 RON ~ 15 litrii pe pompa, a fost de 6.0 l/100 km, iar ca numar de km am scos cam 270 km, deci consumul este destul de bun si real, tinand cont ca am mers numai vineri si ieri vreo 20-30 km cu 140 km/h si o saptamana scursa in fiecare zi cate 5-10 km numai prin oras.

 

Toate se trag de la acelasi actuator gripat care la mine sigur nu se deschide cat trebuie si mai putin debitmetru care tind sa cred ca functioneaza in parametrii optimi deoarece cu mufa scoasa se simte cum masina nu are vlaga deloc.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Log-ul ne ajuta sa vedem despre ce e vb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

@Maruta, o asemenea problema am avut si eu la primul Passat si s-a dovedit a fi debitmetrul de aer de vina, dar cum spune Florin log-ul e decisiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maruta...aceeasi proplema si la mine...dupa log am descoperit MAF obosit si avans maricel...deci verifica si avansul injectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un golf 4, motor 1.4 din 2000, recent mi-am schimbat cutia de viteze(tipic la masinile astea sa se strice) fericit ca am gasit, dar trist ca nu mai e ca inainte, deci masina nu mai trage,abia se chinuie sa ajunga la 100 de km cu a 5-a peste 2000 de turatii,sa ma fac mai inteles.

I-a fost schimbata cutia de viteze, mecanicu' mi-a zis, are impresia ca nu mai trage cum era inainte(si el a mers candva cu ea) ma asteptam sa nu mai traga asa putin, dar nici chiar in halu' asta, ajung foarte repede la 3000 de turatii in 3, sau 4. Se simte, cutia de viteze chiar poate afecta viteza masinii? Inca o chestie ce-a descoperit el e, ca clapeta de acceleratie nu e buna, asa i-o da la scaneru' ala, dar nu e sigur, si a zis pana nu o schimbam nu avem cum sa aflam, sa fie si de la asta? si inca ceva, daca sunt cu ea in a 4-a si ajung intre 1500-2000 turatii masian incepe sa se zdruncine asa lent,as ar fi iara ca cica motoru' nu e prins acolo bine, sise leagana si masina. Mor de ciuda, parca e pe moarte.

Modificat de Sharp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motor de turatie, nu o chinui la sub 2000rpm...

De unde ai coborat, de pe taxi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cutia are aceelasi cod ?

2. daca da.... fa o scanare sa vedem erorile stocate... poate nu ti-a conectat ceva pe la motor, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema la un golf 4 ajm numai trage sub nici o forma,sub 2000rpm parca e motor de tico pe hummer. Uneori imi intra in limp mode la 120km/h.Masina numai are vlaga,mi-e si frica sa intru in depasiri chiar daca a fost remapata.Dupa 2000rpm parca trage cum mai trage dar nu trage ca inainte,iar sub 2000rpm e teroare accelereaza extrem de incet.  I-am facut o scanare sa vad ce erori imi da si mi-au aparut aceste erori: 

3 Faults Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal 
            P0101 - 35-10 -  -  - Intermittent
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal  
            P1639 - 35-10 -  -  - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
le-am sters si mi-a ramas doar: 
 
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-00 -  - 
 
Apoi i-am facut un log in mers crezand ca am debitmetrul defect :( iar logul arata cam asa: 
 
post-105557-0-60419400-1405429456_thumb.
 
Nu stiu ce as putea sa'i fac sa numai fie in halul asta de puturoasa!! Help me  :tuktuk:  :tuktuk:
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF deocamdată lasă-l în pace. Problema principală este că ţi-a luat limp din cauza suprapresiunii, probabil geometria este blocată.

Refă log-ul dar cu pedala la fund de pe la 1700 rpm, nu de la 2500 cum ai făcut tu. Aşa se poate vedea şi ce se întâmplă sub 2000 rpm. Îl poţi posta şi pe topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-349

După cum se vede problema pare a fi din zona turbinei aşa că este mai potrivit acel topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun MAF-ul, corect.

 

verificata geometria turbinei - vezi cum lucreaza - pare ca are nevoie de o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n  mi-a mai spus cineva lucrul asta,dar am spus sa intreb si pe forum poate e cineva mai priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!