Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

da, raspunsul e bun dar as completa eu. Incearca si cu benzina la Midocar... :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu benzina la Midocar... :D

Sau orice alt lichid inflamabil, scuze de OT :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers la PBN.

Consilierul nu s-a uitat la masina, a programat-o direct pentru constatare in service in 2 sapt.

A zis ca se demonteaza si se vede tot ce imi trebuie - eventual reconstatare pentru CASCO - , dupa care va dura mai putin atunci cand voi veni sa o repar.

De asemenea, a zis sa o aduc dim si sa o iau seara ca sunt multe masini programate in aceeasi zi care sunt luate in ordine si nu stie cat poate sa dureze constatarea la fiecare. -> cam ciudat, dar am inteles ca se practica si in alte service-uri.

Dusa masina la constatare dim. si luata seara. Nu parea ca fusese demontata aripa (ca ea era lovita), dar in fine, poate n-a fost nevoie ca doar se vedea clar ca e indoita, iar CASCO a dat-o pentru inlocuit, deci nu prea conta cat de tare era indoita si daca se poate repara.

Cand am luat-o mi-a zis ca nu poate sa ma programeze inca pentru service ca nu i-au adus cei din service raportul ca sa stie ce piese trebuie comandate etc.

Acum astept tel. de la consilierul din service ca sa imi spuna cand ma programeaza pentru schimbatul aripei.

In concluzie, foarte ciudata procedura, dar consilierul mi-a dat explicatii plauzibile la toti pasii care se urmeaza.

Sa vedem cat de eficienta este aceasta procedura a lor si cat de repede va fi programarea, avand in vedere ca am asteptat deja 3 sapt. doar ca sa ii faca constatarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Deci am ramas ingrozit dupa ce am citit :vaidecapulmeu: .Nu vreau PBN..Am un Polo si luna viitoare trebuie sa ii fac revizia de un an.Deci sa aleg,Midocar sau PBV1.Sper sa ma descurc.Ce opinii aveti?Din cate am inteles,la astea 2 service-uri e cat de cat ok.Nu conteaza de unde am luat masina,sau ceva de genu,nu?Salutari

Modificat de Adrian2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baza faptului ca dintre doua rele trebuie sa-l alegi pe cel mai mic, parerea mea ar fi sa incerci la PBV1.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o masina superba.arata bine, se misca bine in trafic, se conduce usor, ce mai, o bijuterie! pacat ca mai am nevoie si de service "autorizat ", din cand in cand, pt ea.

am lasat-o in service la PNB pentru o pb la instalatia de dezaburire si m-am trezit cu o revizie " ca la carte"(pe care n-am solicitat-o, am cerut programare pt o data ulterioara) in val de 950 RON pt verif de 2 ani/30kkm. halal :)

pb la dezaburire e tot o pb

or mai fi si alti cetateni in aceeasi sit?(imi cer scuze sunt prea nervoasa sa citesc posturile celorlalti!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postul de sus se poate strge pt ca e vorba de Porsche Aviatiei, nu PBN. am gresit si imi cer scuze :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Sa vedem cat de eficienta este aceasta procedura a lor si cat de repede va fi programarea, avand in vedere ca am asteptat deja 3 sapt. doar ca sa ii faca constatarea.
Deci:

- programat sa duc masina in service pe 13 nov;

- pe foaia de service scria ca in 11 zile lucratoare va fi gata;

- consilierul imi spune ca s-ar putea sa dureze chiar mai mult -> vreo 3 saptamani;

- ca sa ii grabesc nitel le dau telefon ieri pe 24 nov, deci vreo 10 zile lucratoare;

- SURPRIZA, masina era gata plus spalata si data cu silicon.

Concluziile:

- au fost relativ rapizi cu tinichigeria (taiat prag si sudat altu nou; schimbat foaie portiera; vopsit totul; plus montat bandouri);

- lucrarea arata bine (adica nu se vad diferente de culoare sau matuire);

- in final => client satisfacut.

PS: E vorba de PBN, iar reparatia s-a facut pe CASCO.

Intrucat dupa sistemul nou de asigurare sunt obligat sa platesc franciza la orice eveniment asigurat, in loc de resturile de plata ce ramaneau de la un eveniment la altul si erau in functie de valoarea reparatiei, NU M-A INTERESAT cat de putin valoarea facturii sau ce scrie in ea.

PPS: La PBV1 au fost foarte draguti, dar imi facusera programarea DOAR pentru constatare pe 4 dec, urmand ca reparatia propriu-zisa sa fie in perioada de sarbatori cel mai devreme sau, daca nu imi convine, de abia in ian`09.

Modificat de Stecheru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut experiente bune dar si una mai putin placuta cu PBN.

Cele bune:Am vopsit cateva parti ale masini(bara fata,bara spate...) si au iesit super ok.

Am montat la ei bara fata tuning,fiind reprezentanta,ma asteptam sa ma refuze.

Am schimbat stopuri spate model 2004 cu model 2008.Stopurile se potrivesc ca forma dar a trebuit facuta o adaptare pt ca difera numarul perechilor

de pini din mufe.Au desfacut mufele au lipit pinii intre ei pe acolo,(de fata cu mine la service rapid) a mers.

Cea mai putin buna:Am inlocuit partea decapotabila a masinii pt ca mi-au taiat-o nenorocitii pe strada.Cand am luat masina am constatat ca la o anume imbinare(partea dura din fata cu partea de material) era mastic.Nu stiu ,poate se adauga mastic pe ici pe colo pt izolare,dar sa iasa asa din imbinari?Ma rog,am curatat eu acolo,nu se mai vede nimic.

Cam atat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Eu am patit-o rau de tot la PBN. Am dus masina ca sa imi schimbe un cablu de la cutia de viteze. Masina a stat o luna in curtea lor, cu geamul de la sofer uitat putin deschis, si deci imi plouase in masina. Dupa aporx o luna de asteptari primesc telefon ca masina e gata. Merg acolo, iar un baiat din service vine cu cablul in mana (cablu care trebuia schimbat) si spune: "asta e cablul, la revedere". CAnd sa merg la masina, nu se deschidea, pentru ca bateria era scoasa. Totul la motor era demontat, baterie, filtru de aer, etc, dar nimeni nu montase cablul nou........! De o luna masina zacea. Baietii destepti din service au pus bateria in portbagaj, si apoi l-au inchis. Dar cum sa deschizi portbagajul acum cand nu are curent???? Am facut scandal mare, etc si in final directorul PBN mi-a oferit doscount 4000 euro la orice masina, deci un mare shit. Oricum inca nu am terminat cu ei si sper sa ajung sa ne judecam. Chiar si-au batut joc. Si de mine si de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut experiente bune dar si una mai putin placuta cu PBN.

Cele bune:Am vopsit cateva parti ale masini(bara fata,bara spate...) si au iesit super ok.

Am montat la ei bara fata tuning,fiind reprezentanta,ma asteptam sa ma refuze.

Am schimbat stopuri spate model 2004 cu model 2008.Stopurile se potrivesc ca forma dar a trebuit facuta o adaptare pt ca difera numarul perechilor

de pini din mufe.Au desfacut mufele au lipit pinii intre ei pe acolo,(de fata cu mine la service rapid) a mers.

Cea mai putin buna:Am inlocuit partea decapotabila a masinii pt ca mi-au taiat-o nenorocitii pe strada.Cand am luat masina am constatat ca la o anume imbinare(partea dura din fata cu partea de material) era mastic.Nu stiu ,poate se adauga mastic pe ici pe colo pt izolare,dar sa iasa asa din imbinari?Ma rog,am curatat eu acolo,nu se mai vede nimic.

Cam atat pana acum.

Cand ti-ai schimbat stopurile??? :lol: ...mi se pare cunoscuta masina !!!...mai stii cine ti le-a inlocuit? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTO

Le-am schimbat mai demult,nu mai stiu.Sincer,am ramas placut surprins.Poate am avut eu noroc,sa zic asa,dar am dat de oameni super ok atat la tinichigerie cat si la service rapid.Alte probleme cu masina nu am avut.DOAMNE AJUTA!

ps:urmeaza sa ajung pe acolo pt a inlocui si farurile cu cele de la Hofele.:angry:

Modificat de iuli00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTO

Le-am schimbat mai demult,nu mai stiu.Sincer,am ramas placut surprins.Poate am avut eu noroc,sa zic asa,dar am dat de oameni super ok atat la tinichigerie cat si la service rapid.Alte probleme cu masina nu am avut.DOAMNE AJUTA!

ps:urmeaza sa ajung pe acolo pt a inlocui si farurile cu cele de la Hofele.:lol:

...Mai mult ca sigur,ti le-am schimbat eu personal,la service rapid....ar fi prea mare coincidenta,mai ales ca a fost singurul Audi cabrio cu aceasta problema.....parca era intr-o seara!!! :lol: ....si ai avut masina pe prima rampa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am si eu o portiera indoita.

De la CASCO mi-a dat s-o inlocuiesc, deci "banii nu sunt o problema", astfel incat ma gandeam sa merg la PBN dupa conceptul "dai un ban, dar stai in fata", ca oricum plateste CASCO. :)

Dupa ce-am citit, unii au avut experiente nefericite, dar altii au fost multumiti.

Acum, eu as vrea sa merg pe incredere, dar nu stiu ce sa mai zic.

Aveti vreo sugestie?

Eu sunt trecut prin Service-ul Midocar, nu va duceti acolo, evitati midocarul cat puteti de mult,chiar si pe centura,nu stiu ocoliti acea locatie,eu am fost cu o problema 3 luni*tinand cotn ca masina are 7 :)).NU ARE DOMNE NIMIC.:)).Disperat de problema*nu erea una mica,nu prea intra prin viteze,mai agata,cateodata nu vroia treapta 1(nu are nimic). Am fost la Porsche Romania si au schimbat piese de vreo 7000 Roni si azi se uita la volant deci s-ar putea sa se mareasca suma.Precizez ca masina e in garantie,la midocar s-a insinuat ca am eu probleme cu capul si ca ma astept ca golful meu sa intre prea usor in viteze.

Nu e Porsche Romania raiul de pe pamant,dar am fost tratat cum trebuie tratat un client(tinand cont ca eu am cumparat masian de la Midocar,aia trebuiau sa fie mai draguti),problema cred ca s-a rezolvat,o sa ma duc astazi sa vad.Oricum ei au acceptat macar ca masina are ceva frate.Au umblat,acum cat de bine nu stiu,dar sa spun sincer macar sunt multumit,ca s-au chinuit sa faca ceva,au vorbit frumos, au ascultat si nu au inceput ca domnule poate nu sti tu sa apesi pe ambreiaj,si cum e afara cand face asa?e cald? e frig? Eu: pai....nu stiu.EI: pai daia domne,de la frig e normal WTF???

:)).

Deci evitati midocar,nu se face nimic ,bine se mai schimba cate o piesa noua cu una veche:))).

CEA MAI TARE FAZA,TIPA DE LA BAR LA MIDOCAR FACEA SCHIMBUL DE ULEI ! MA JUR !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florian, despre Midocar vezi ca este topic separat.

Midocar Otopeni

Scuze ai dreptate,in textul scris de mine am scris si despre porsche nord,Nu stiu daca se poate incadra la midocar sau porsche nord reply ul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mic feedback ( negativ evident ) si din partea mea pentru baietii de la vanzari de piese, in special pentru domnul care are "biroul" in mijloc . Stie doar sa ia lumea peste picior de parca ar fi seful filialei. Exemplu : am dorit sa cumpar suportul de pahare pentru spate... raspunsul imediat a fost ca masina mea nu a fost echipata cu asa ceva din fabrica , si ca nu se poate monta ...

in afara ca am ramas masca si fara grai, ma gandeam ce as putea sa i zic. In loc sa mi bat gura degeaba m am dus langa colegul lui care la fel s a lasat greu convins ca acel suport se poate monta... In fine, ideea e ca vanzatorii , consilierii etc. nu stiu sa-si vanda produsele, serviciile , iar pe deasupra nu stiu cum sa se comporte cu un client ( nu exista solutii, nu exista zambet pe fata lor.... nimic din ceea ce te-ar putea atrage).... lista poate continua,dar cine a avut treaba cu piesele de schimb stie despre ce vorbesc. Imi doresc ca acel domn sau de ce nu, tot personalul sa citeasca intr o buna zi aceste topic-uri de feedback, poate asa vor invata si ei ceva...

Numai bine ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut ocazia de 2 ori sa vizitez service-uri autorizate VW cand am vrut sa inlocuiesc volanul venit cu echiparea trendline cu unul de gti; prima oprire la Midocar unde am fost refuzat pe motiv ca nu am factura la volanul de gti si nu au siguranta ca este original; singura idee pe care au avut-o a fost sa merg la porsche pentru ca ei asigura garantia si poate vor acolo sa-l schimbe. Dupa asta am dat o fuga PBN unde cred ca am fost singurul client multumit din acea zi : am zis ce vreau, am semnat cum ca sunt de acord sa platesc demontarea/montarea volanului vechi in cazul in care inlocuirea nu se poate face, m-au programat pentru a doua zi dimineata, am lasat masina dimineata si pana pe la pranz am ridicat-o : cu volanul schimbat si spalata. Pana acum multumit si cel mai probabil cand am sa fac revizia (daca o fac in Bucuresti) imi incerc norocul la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin!In urma schimbarii soft-topului masinii(am spus mai sus) a rezultat o "mica" problema.Pe langa faptul ca atunci cand am luat masina din service,intr-un colt ,la imbinare,iesea masticul pe afara am observat in timp ca imi pica apa in cap,atunci cand ploua!!!Ieri am fost pentru remediere.Masina are niste canale de scurgere a apei pe marginea parbrizului,incorporate in rama.Mi s-a spus ca acelea ar fi infundate dar nu mi-au spus ca desfundarea lor se face pe banii mei.Precizez ca inlocuirea soft-topului(piesa+manopera) a costat 153 mil lei,bani platiti la momentul respectiv,in octombrie anul trecut. Eu le-am spus ca nu de la canalele alea e problema lucru ce parea evident.Ma rog au desfundat ei canalele resp,de fapt nu era nici un canal infundat.M-au scos dator 166 ron.Nu aveam banii la mine(am mizat pe garantia manoperei din octombrie).Am luat masina,am plecat ramanand sa platesc a doua zi.M-am dus la spalatorie si am facut proba...ghiciti ce:cum ma asteptam , tot imi intra apa in masina!!!Si vor ca eu sa platesc 166 ron si sa raman si cu problema care tot ei au facut-o la inlocuirea soft-topului.Maine ma duc iar sa facem proba impreuna.Mi-am schimbat parerea despre PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am venit de la PBN.Nu am rezolvat.Se pare ca e mai complicat decat ma asteptam.Trebuie sa ma duc intr-o zi si sa las masina acolo.Nu s-a mai adus vorba de cei 166 ron,deci nu am platit nimic.Oamenii sunt foarte amabili si cat timp am stat la bar mi-am vazut masina pe un monitor.Sper sa se rezolve problema intr-o zi.

PS:au vrut sa imi opresca masina de azi,dar avand nevoie de ea ,a ramas ca ii sun in cateva zile si anunt cand vin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai am facut revizia de 15.000 km. Alegerea service-ului nu a fost tocmai usoara. In cele din urma am optat pentru PBN. Iata cum au decurs lucrurile.

Vinerea trecuta, in jurul pranzului, am sunat pentru programare. Mi-a raspuns o persoana extrem de amabila, care mi-a luat datele de identificare si care mi-a spus ca voi fi contactat in aceeasi zi sau in ziua urmatoare pentru programare. La numai o ora dupa aceasta conversatie, sunt sunat de o alta persoana pentru programare. I-am spus ca prefer ca revizia sa fie la prima ora a zilei, asa ca m-a programat pe service rapid, chiar luni (adica astazi) la ora 7.00. Service-ul rapid are program de la 7.00 la 23.00 iar tarifele sunt aceleasi.

Azi dimineata la 6.55 eram la PBN. Am fost imediat preluat de un consilier, au fost facute formele, iar la 7.10 masina era deja ridicata din parcare. Baietii au lucrat extrem de curat: inainte sa bage masina pe rampa au spalat-o la exterior, clasica folie pe scaunul soferului dar si o folie de protectie pe volan, plus un un fel de sort pe botul masinii.

La ora 8.25 masina era deja din nou in parcare. Consilierul mi-a dat documentatia de plata dar si actele masinii si m-a insotit la casierie. Asta ca sa nu mai revin in service si sa se asigure ei ca platesc. Sa nu uit, desi nu am cerut explicit, toate filtrele schimbate erau in portbagaj in doua pungi de plastic.

Deci nu am nimic de reprosat in privinta modului "curat" si rapid in care au lucrat. As spune ca lucrurile s-au desfasurat ca la carte, profesionist. E adevarat, nu am avut cine stie ce operatiuni de facut.

Acum vine si o "nemultumire" si anume "scorul" serviciilor presatate: 850 de lei. Impresia mea e ca au fost facute si operatiuni care nu erau neaparat necesare la prima revizie, iar despre normarea muncii nu mai zic nimic: masina a fost circa o ora jumatate de minute in mainile lor (un mecanic tot timpul si partial consilierul de service), iar pe factura figureaza in total nu mai putin de 220 de minute. La care s-a adaugat probabil si o influenta in pret a cursului de schimb. Am inteles ca tot cam atat costa si revizia de 30.000 km. Dar va dau detaliat costurile rotunjite si va las pe voi sa judecati:

Manopera:

-inlocuit ulei si filtru ulei (50'): 71 lei

-inlocuit filtru aer (40'): 57 lei

-inlocuit filtrupolen (20'): 29 lei

-inlocuit filtru benzina (30'): 43 lei

-verificare de rampa (50'): 71 lei

-Test VAS (30'): 43 lei

Total manopera: 314 lei

Consumabile:

-materiale mici: 24 lei

-ulei Castrol (4 litri): 205 lei

-buson baie ulei: 4 lei

-spray vaselina (100 ml): 4 lei

-filtru ulei: 51 lei

-filtru benzina: 113 lei

-filtru aer: 79 lei

-filtru polen: 58 lei

Total consumabile: 538 lei

Concluzia: servicii de calitate, preturi pe masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca pt PBN este un pret f bun (cam atat costa si la Metrotehnica care era tot timpul muuult mai ieftin decat PBN).

Sunt si f surprins ca te-au programat imediat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA intelegem ca toate preturile de mai sus au TVA-ul inclus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@X-Ecutor, mersi, m-am mai linistit ;) @catanexus, preturile de mai sus sunt cu TVA inclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!