Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Scunze, intr-adevar prin banca ma refeream la societatea de asigurari, BCR asigurari in cazul asta.

As schimba cu cea mai mare placere bara iti dai seama insa din moment ce nu imi pot recupera banii de la bcr nu am de gand sa fac greseala sa dau vreun leu din buzunar pentru reparatie.

Am sa mai merg la cateva service-uri sa vad ce spun, o sa iau hartii pentru orice (ca doar suntem patria hartiilor) iar apoi ma duc iar la aia la bcr si le arat hartiile respective sa vad ce spun dar in mod sigur ma vor trimite ei la un service anonim din ferentari cu care au decontare directa si unde sigur fac orice si atunci degeaba ma mai agit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus nu e pacat sa pui o bara revopsita si reparata pe o masina noua??

Da nu e mai pacat sa arunci o bara care e buna si care se poate repara :icon_cry: !!!!!!!!!!!(s-au ti-e frica ca poate ai accident si din cauza barii aleia poti sa patesti ceva!)

Si asta doar pt ca tu crezi ca nu platesti!!

Este pe aici un topic cu o fransiza la contracte casco pt porsche leasing si daca la inceput nu eram de acord cu ea acum vad ca si generali are ceva(nu 100%) ceva dreptate!! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de Sus .. pai in cazul in care ai la BCR Asig. CASCO te cam inteleg :P! Si eu am avut la ei, si constatatorul era f f f plictisit la orice ora mergeai, si decontarea directa la ei nu exista .. e pe baza de accept, si in situatia descrisa cum ca platesti tu si recuperezi de la ei, mai vezi banii la Sf Asteapta :salut: ! So, ptr a iesi din ac situatie cam aiurea, tu trebuie sa ai pe foaia de constatare facuta de (evident :P ) agentul constatator mentiunea "schimbare/inlocuire bara", daca el ti-a pus revopsire atunci cel care iti deschide comanda in service (ori PBN, ori altul) trebuie sa-i faca poze, sa constate ca e paguba mai mare decat a vazut constatatorul de la BCR si sa deschida inca o foaie de constatare suplimentara la dosar (sper ca nu gresesc si asa se numeste), iar asiguratorul cu pozele in fata si dovada ca li s-a inselat constatatorul trimite prin fax acceptul de plata pe deviz = ulterior tu te duci sa iei masina ** dar fara sa achiti contravaloarea reparatiei in avans, cum spuneam mai sus !**

Referitor la asta, si eu am cam fost pus pe drumuri de BCR, in consecinta am trecut la Allianz .. lucru pe care ti-l recomand cu caldura, nu neaparat sa mergi la Allianz, cat sa renunti la serviciile BCR Asig :(!

Iar succes !

Modificat de Raz_Van_YkE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Prieteni desi sunt foarte multumit de masina pe care o am cred ca dupa ce voi astepta cele minim 4 luni de zile in care PBN imi va schimba pe Casco o bara un radiator si un intercooler voi vinde masina. De ce? pentru ca nu mi se pare normal ca un om sa astepte atata timp pentru a i se repara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de OT, dar decat sa-ti vinzi masina mai firesc mi s-ar parea sa schimbi service-ul. Si daca ar proceda asa toti cei nemultumiti, pe la Porsche ar incepe sa se auda ecoul. Si, atunci, poate vor realiza ca ceva e in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat la mai multe service-uri si tot foarte mult dureaza pana pot sa o faca (sunt toti foarte aglomerati). Pana una alata ramane la PBN cu niste interventii am reusit sa o programez pe 12 august (cu 2 saptamani inainte mi s-a spus ca la momentul ala imi faceau programarea pe 18 aug).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate singurul vinovat pentru ce se intampla in Romania est Porsche Importator. Nici un dealer nu are nici o vina pentru un sistem de service si asigurare a calitatii produsului injositoare. Dealerii sunt pusi in situatia de a plati sume exorbitante pentru prehatirea unui tehnician service in timp ce alte marci care au deschis reprezentante in Romania ofera pregatire tehnica gratuita in strainatate chiar la fabrica mama. In plus o pentru o problema tehnica ce depaseste tehnicianul servicelui unui anumit dealer, trebuie apelat la mila celor de la Porsche Importator, care sunt singurii care pot cere ajutor in Germania. Din pacate de cele mai multe ori dealerii nu primesc nici un raspuns si nici un ajutor de la Porsche Importator. Mi s-a intamplat personal lucrul acesta. Motivele la las la latitudine cititorilor.

In plus nici VW nu prea mai e masina aia fara probleme, cum se povesteste ca a fost candva. Cel putin, eu, care sunt foarte carcotas si recunosc, am gasit la Touranul meu cel putin 7-8 defecte mai mici sau mai mari. Am reclamat 2 si s-au rezolvat 3 (unul din propria initiativa a dealerului). In conditiile astea, nu prea mai e mare afacere sa detii un VW, pentru ca mai devreme sau mai tarziu ajungi in service si in cele din urma ajungi sa fi umilit de Porsche Importator care nu manifesta nici un pic de respect pentru clienti. Ai dat banu, ai ridicat masina, "ura si la gara" fraiere, cam asa suna.

Modificat de amdo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu stiu daca aici este cel mai potrivit sa intreb dar ............... sper sa ma puteti ajuta.

As dori sa stiu care este tariful in grupul VAG pe ora de manopera. Mai precis ma intereseaza la Skoda.

La societatea unde lucrez avem Toyota Yaris si de curan am fost anuntati ca s-a scumpit manopera.

Sunt curios cat este la grupul VAG aceasta manopera, cineva din frma mi-a spus ca este cam 180 lei/ora.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Ieri mi-am luat masina de revizie de la PBN .... am 2 cauciucuri schimbate. De fapt sa incep cu inceputul: Am un VW Nre Beetle din 2000 cu motor de 2000 pe benzina. Am adus masina in tara acum 2 saptamani (la 78.000 KM) si evident pentru ca este masina la care deja tin am dus-o la revizie la un dealer autorizat.

Miercuri si Joi dimineata mi-au spus ca trebuie sa o i-au inapoi Joi la ora 5 (asa scrie si pe PV de predare-primire)... Vineri dimineata am reusit sa dau de cineva la ei si am rugat-o (era o EA) sa transmita consilierului (caruia deocamdata nu ii dau numele, desi ... ) sa ma sune !!! Ca vreau sa platesc!!! si vreau masina!!! si vreau sa stiu de ce nu ma suna nimeni sa imi spuna ce se intampla!!! Cateva ore mai tarziu am primit un telefon intradevar prin care consilierul imi spunea ca masina nu este inca gata ca ar trebui sa imi inlocuiasca broasca de usa dreapta dupa care mi-a spus la fel ca in zilele precedenta ca " sun eu !" (pe principiul nu ne sunati dvs ... va sunam noi !). Pe la ora doua si jumatate, eram evident inspumat pt ca stiam ca bancile se vor inchide si nu am cum sa fac transferul bancar, asa ca m-am dus la banca am scos 4.000 RON si m-am dus neinvitat la PBN. Am asteptat ca o ora si jumatate (cam la 15-20 de minute mai aflam ca "mai dureaza putin") Intr-un tarziu la 5.45 am primt masina - fara predare primire : doar cheia si facturile. M-a costa 3.100 RON si am mai comndat piese de 1.000.

Din discutia de Joi dimineata, pe care am avut-o cu consilierul am aflat ca am de inlocuit:

- amortoizoare spate

- bucse bara stabilizatoare

- bucse bascula inferioara - dar nu le are pe stoc

- placute frana fata

- discuri frana fata

I-am dat ok pentru toate si l-a rugat sa imi comande bucsele.

La receptie: nu aveam amortizoare spate. DE CE ? nu erau pe stoc - desi mie nu mia spus nimic de asta. Am spus ok, este o neintelegere hai sa le comandam (- am platit avans ). L-am intrebat daca a comandat bucsele de bascula - NU . Ok sa le comandam si pe astea.

In final cu cheia in mana mi-am gasit masina in parcarea de langa show-room-ul Audi si am pleacat.

Unul din lucrurile care m-au bucurat cel mai mult cand am cumparat masina era faptul ca avea roata de rezerva si tot restul : ABSOLUT NOI !!!! . Evident ca le-am arat tutror cunsocutilor (laudandu-ma ce masina ok am cumparat). Astazi la ora 10 am vrut sa fac acelasi lucru cu un prieten si SURPRIZA:

IN PORTBAGAJ ROATA DE REZERVA CU TOT CU JANTA A FOST SCHIMBATA CU UN JEG SI CU CAUCIUC DIN CARE IES SARMELE SI OCAZIONAL SE MAI VAD URME DE ZIMTI.

Mi-am verificat si celelate roti si am gasit ca roata din fata stanga estre extrem de uzata (probabil si janta este schimbata)..... Unde sunt cauciucurile mele de 205/R16 din care unul nou si unul f putin rulat ?????????????????????????????????

Am plecat la PBN unde am incercat sa vb cu cateva persoane ca sa gasesc un manager. Nu am gasit nic unul si daca asta este de inteles pt ca este Sambata, nu am inteles de ce nu a fost sunat consilierul sau seful de service !!! Singura care m-a ajutat un pic a fost fata de la receptie vanzari care a incercat sa ma duca la cei de express service unde : idiotul care era in fata mea m-a intrebat cum dovedesc eu ca mi s-au inlocuit rotile la ei ???? Daca eu nu am voie inauntru (din ratiuni de protectia muncii) cu aia masii vrea sa ii dovedesc eu ????

(Poate ca exista amprente in portbagaj si pe janta rotii care a fost schimbata - oare in cazul asta doreste sa ii fac rost de scan al filmului?)

I-am spus ca nu este pentru mine sa dovedesc nimic .. ei si politia trebuie sa investigheze furtul si sa identifice dovezile. Ulterior am iesit nervos de acolo si am gasit un alt ajutator - el a venit la masina si cu ochi expert mi-a spus ca ce am eu in portbagaj este acealsi cauciuc pe care il am si pe masina !!!SIC !!! si nu a fost piuse decat pe aceasta masina/model - ma simt cu aderat unic ???

deci eu pot fi singura vostra cunostinta care a reusit sa meraga cu masina pe O singura roata - pana am uzat-o de i-au iesit sarmele (sau poate am alergat la vreo cursa undeva -- m-ati vazut cumva la TV ?)

Inca politicos i-am spus ca vreau s vb cu un manager ... raspuns : trebuie sa vb cu consilierul la care ati avut masina !!! Imi venea sa strig...ceva...dar nu puteam - nu amvorbit suficient cu consilierul ????????????????????

Ma gandesc ca as putea sa vb la VW direct la centrul de Customer Care/statisfaction din mama Germania - dar mie frica , poate consilierul asta lucreaza si acolo.

Pana la urma lege-i lege si este una pt toti - si cum eu ma pricep la treaba asta - am pornit pe un drum oarecare :

am dat telefon la 112 ca sa fiu sigur ca plangerea mea este inregistrata undeva la ora respectiva, am fost transferat la IPJ Ilfov unde de asemenea am fost inregistrat. Cum furtul a fost comis in incinta unei companii , inainte de a derula plangerile de furt (e adevar : prin inlocuire) trebuie sa am pozitia oficial a companiei PBN. Deci Luni , ma inarmez cu distonocalm si ma duc ei sa fac solicitarea/plangerea cu privire la cele intamplate mai sus.

Pentru voi care va gandeati la un moment dat sa faceti un lucru asemanator , o sa mai scriu aici ca sa stiti cum merg lucrurile si care sunt pasii legali pentru recuperarea prejudiciului si pedepsirea vinovatilor.

Daca vreodata vreti sa faceti ceva dar nu aveti chef sa da-ti cu subsemnatul pe la Politie/Judiciar ............ Parchet ..... Judecatorie, va pot sugera cativa pasi pe care eu am sa ii fac cu siguranta daca situatia o impune

1.- plangere la VW - in special la cei care se ocupa de Customer Care - poate si cei de la after sales. Va spun asta pentru ca departamentele de C.C. cu asta se ocupa - si sunt foarte instruiti sa treaca peste rahaturile propriilor angajati si sa vada situatiile cu ochii clientului prin prisma relatiilor pe termen lung.

2. - puteti sponsoriza (destul de ieftin) linnk-uri de web care duc in acest forum (poate spre acest post). Cum dvs doriti doar sa aduceti la cunostinta publicului cateva informatii/afirmatii care nu va apartin, sunteti exonerati de resonsabilitate

3. - word-of-mouth - extram de puternic - spuneti-le despre problema tuturor prietenilor si cunostinteler (fie ele si intamplatoare)

4. - puteti sa intrati pe web sa aflati adresele redactiilor tuturor jurnalelor care credeti ca sunt mai obiective si sa va faceti cunoscuta povestea. Exista jurnalisti de investigatii care pot fi interesati de subiect (nu neaparat de problema dvs.) si pot ce investigatii

5. in orice e-mail pe care il trimiteti puteti pune un link catre informatiile de aici - genul de masaje "Funny pe care cu toti le primim"

6. outdor pannel - spre exemplu eu am de gand sa fac unul pe care sa scriu : "ANGAJATII PORSCHE BUCURESTI MI-AU FURAT BUNURILE !!- OARE LE FURA PE ALE TUTUROR CLIENTILOR SAU DISCRIMINEAZA ?" , cateva link-uri mai jos despre unde se pot gasi informatii cu privire ala ei si lucrurile sunt ok. Atentie - nu faceti referiri generale pe care nu le puteti sustine - referitiva doar la voi si la situatii concrete

7. puteti publica facturile lor, poze, referate si orice alte astfel de lucruri care va apartin . Si apropo de facturi. O simpla revizie la Munchen ma costa 350Euro - ani pentru care primesc garantia unui lucru bine facut si NU MA FURA NIMENI .

8. Plangere la protectia consumatorului - nu prea este puternica dar uneori au controale pe cap si intrebari (frustrante) la care ei trebuie sa raspunda.

9. Se poate face o asociatie care sa sustina interesele posesorilor de "x" bunuri cu conditia ca aceste bunuri sa fie bine identificate. Eu unul as cotiza fara probleme la asa ceva , mai ales ca la cel 45 de milioane care le dau luna asta pot sa dau sa zicem 100 RON/an , ca si "abonament"

In final am sa va tin la curent cu toate demersurile legale pe care le voi intreprinde si am sa va rog pe cei care au fost deja in justitie pentru recuperare bani/bunuri, etc sa ma ajutati cu cateva precedenta (m-ati scuti de mult timp petrecut in research)

Cu consideratie,

Mihai

P.S> ept cei de la PBN - sunt extrem de tenace si am sa imi aloc toti nervii din lume pentru a va face cunoscuta starea de disperare ! pe langa sunt ... cum s-ar spune... plin de resurse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modalitate "legala" de furat roti la Porsche Bucuresti Nord.

Referitor la cele scrise mai sus:

Astazi am fost la Porsche Bucuresti Nord sa reclam:

- inlocuirea rotii din portbagaj cu una extrem de uzata (se vad sarmele)

- inlocuirea rotii dreapta fata cu una uzata

- o mufa de culoare mov care imi atarna sub bord....

Cum era de asteptat dupa ce au facut ping-pong intre mine si ei cu consilierul de service, nu s-a intamplat nimic. Consilierul a fost la masina (unde l-am rugat sa nu atinga roata de rezerva - in vederea unei expertize criminalistice) , mi-a verificat roata fata si evident era acelasi model (a verificat si anul de fabricatie al anvelopei). A mai verificat mufa respectiva si mi-a spus ca este probabil mufa de resetare a bordului masinii.... si ca se rezolva fara probleme.

Ulterior dupa inca 2-3 ture de ping-pong am fost invitat in birou cu o doamna si inca un domn (care s-a recomandat cu numele , nu si cu functia deci nu va pot spune cine este - da il recunoasteti usor ca se da cu gel in par..mult de tot)

Domnul m-a interpelat cu : "Spune-ti !" .... evident nu cu foarte mult training de realtionare Mi-a spus ca mufa se poate rezolva usor si mai mi-a spus ca nu poate rezolva problema cu rotile ... si in mare ii putem da in judecata.

DE CE ??

:)) aparent unul din mecanicii de service a scris in foia masinii ca roata din fata stanga a fost inlocuita cu rezerva datorita uzurii foarte mari ( pana aici de nota 10 - pt ca acum are acces la portbagaj si roata din fata !!!!) . Deci roata pe care o am acum in portbagaj este roata uzata iar cea schimbata de pe fata este cea buna - care fusese rezerva.

CU ALTE CUVINTE ORICAND VI SE POATE FURA O ROATA (SAU DOUA) DACA MECANICUL SCRIE IN FISA MASINII CA AU FOST SCHIMBATE INTRE ELE DATORITA UZURII.[/b]

Mici probleme

- roata cu uzura deosebita NU a fost prinsa in PV de receptie cum a fost si sgarietura de pe usa si cea de pe parbriz - deci : ERA BUNA !

- mai mult decat atat nu mi-am dat acceptul pentru schimbul respectiv de roti (evident, nici nu am fost intrebat).

Pe scurt nu si-au recunoscut greseala (nu au bagat mufa inapoi in bord, si NU au rezolvat nimc cu rotile furate)

In consecinta o sa merg direct pe cale legala pentru recuperarea prejudiciului creat si pentru inconvenientele aparute. In paralel ma apuc si scriu o scrisoare la VW sa ii intreb daca este normal ca sa am mufe scoase din bord dupa o revizie si care este procedura ce trebuie urmata in aceste cazuri. OPC - reclamatie. Discutie la IPJ Ilfov. Intalnire cu casa de avocatura pentru a face solicitarea de pozitie oficial din partea PBN si de vazut daca exista posibilitati de trecere a plangerii din civil in penal (eu consider ca este furt), respectiv odata cu raspunsul Porsche Romania demararea formalitatilor de dare in judecata.

In plus daca vedeti in presa scrisa sau in audio-vizual articole despre ei inseamna ca am avut succes ! La fel daca primiti texte de genul FYI, cu privire la subiect.

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti urez MUUULLLTA bafta...si la fel de multa rabdare. O sa ai nevoie de ambele. Sa ceri ca probe, vizualizarea inregistrarilor video care sunt obligati sa le aiba din cate stiu la orice service de nivelul asta (tine de atestarea ca reprezentanta, service autrizat, etc...ceva similar cu dotarile din hotel pentru obtinerea de stele). Poate se vede exact ce s-a intamplat cu rotile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@100rt (Mihai) - WOW...te lasa fara cuvinte...nu stiu ce sa iti zic...chiar nu se poate face nimic sa se faca lumina,sa ajunga si afara toate aceste nereguli ? chiar cred ca ar trebui sa se contacteze managementul de afara...cel din tara este tipic romanesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu foarte exact cum este managementul lor (desi de pare ca pleaca de la prezumtia ca eu sunt vinovat), dar un lucru este clar : calitatea macanicilor lasa de dorit. Am fost la avocat si am facut brief-ul evenimentelor pentru a face cererea de pozitie oficiala.

Intre timp am mai fost odata acolo si am cerut sa vedem impreuna inregistrarea camerelor TV, ca sa ne dam seama cu ce cauciucuri a intrat masina si daca era necesar sa le schimbe. Atasez aici 3 poze (s cu cauciucul din portbagaj pe care l-au schimbat si una cu mufa care inca atarna. Cred ca este f usor sa vezi pe o camera daca cauciucul respectiv arata ca cel din imagine sau nu...

Sper sa il prinda pe ala care a facut-o , dar deocamdata astept sa vad inregistrarile (presupunand ca nu exista rea vointa - este sansa lor sa imi arate ca eu gresesc)

Mihai

un link catre un site (customer care , customer service)

http://www.vw.com/customerservice/contactu...e/en/us/#/step1

post-27166-1214220898_thumb.jpg

post-27166-1214220913_thumb.jpg

post-27166-1214221116_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cumva niste imagini cu masina imediat dupa ce ai cumparat-o?

daca sunt facute cat de cat cu o camera foto mai moderna (5-6mpx), se pot distinge detalii suficiente cat sa poata fi judecata starea cauciucurilor.

In rest, ce sa zic, rabdare si nu uita ca lupta contra lipsei de interes (lucru care mi se pare mai grav decat furtul, infaptuit sau nu) iti va toca mult mult mult din materia cenusie. Rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cateva poze la 5.4 MP si mai am si martori pe colegii mei de la munca carora le-am aratat masina chiar inainte sa o duc la service + colegul care a venit cu mine care sa ma i-a de acolo.

Am avut si o programere la service in data de 9/07 pt schimb amortizoare spate si bucse bascula :D - pe care am anulat-o

M.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poti incerca sa pui pe forum niste decupaje din imaginile de atunci cand ai luat masina din care sa se vada foarte clar cauciucurile.

Daca arati alb/negru o chestie indiscutabila pe un forum public, eliminand practic orice motiv de dubii, atunci cred ca o sa pice foarte prost pentru ei. Foarte.

Daca nu, ramane in stil romanesc discutabila problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Am gasit masina zgariata in parcare si facusem programare la PBN ( evident, mi-au facut programare dupa 3 luni, ce noroc! ) dar dupa tot ceea ce am citit pe aici m-am cam razgandit ( ingrozit! :) ). A contribuit la asta ( din plin! ) si consilierul de la PBN ce mi-a facut programare cand nu sunt in Bucuresti ( desi l-am anuntat de la inceput ) si apoi nu a vurt cu nici un chip sa-mi schimbe programarea ba a fost extrem de nepoliticos.

Din pacate, problema mea ramane, unde duc masina la reparat? ( E zgariat spoilerul spate dreapta+ partea din plastic ce trebuie inlocuita + aripa dreapta spate zgariata). Daca nu am explicat bine, scuze, nu prea ma pricep. Despre PBV1 ce parere aveti? Am dus masina la ei la revizia de 1 an si a fost super ok, mi-au zis si ca pot sta sa asist dar, iarasi, dupa tot ceea ce am citit, sa las masina acolo....

Va rog sa-mi recomandati si mie un service.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina luata de la PBV1. Am avut cateva probleme desi masina nu are nici macar un an si anume o zgarietura de toata frumusetea pe haion gasita dupa noaptea de revelion.

Precizez ca la inceputul lunii decembrie am avut un accident in Bucuresti (respectiv l-am pupat pe unul) si cand m-am dus la programare mi-au zis ca sunt pe undeva prin martie spre sfarsit.

Dupa cateva telefoane (nu la oameni sus pusi in PBV1) am reusit sa dau de cineva de la tinichigerie care, cand m-am dus sa vada masina mi-a zis daca pot sa o las chiar in acea zi in service ca sa poata sa se ocupe de ea.

Despre vopsitorie a zis ca se face imediat in 2 zile e gata. Capota insa nu sunt multumit cum au vopsit-o, are o ciobitura sa ii zic insa nu e de la pietricele Nu stiu de la ce a putut aparea insa sper sa beneficiez de garantia la vopsea in caz ca apar probleme mai grave. Haionul mi se pare ok cum a iesit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TanneBerger,

Multumesc pentru raspuns. Si eu am masinuta luata de la PBV1, are 1 an si ceva, de aia am fost la ei la service ( pentru garantia de 1 an ). Dar am stat acolo, am luat-o in 2-3 ore. Motivul pentru care am decis sa merg la PBN este distanta dar... :D

M-am ingrozit dupa tot ceea ce am citit pe net despre PBN. Am programare pe 5 August, din 7 Mai! Bine ca nu am apucat sa o duc pentru ca a doua zgarietura, cea de pe aripa, e proaspata. Oricum, ma gandesc sa anulez programarea, chiar daca altii imi vor face alta programare undeva de Craciun! Nu mi-a placut nici modul in care mi-a vorbit consilierul de la service ( de negasit la telefon si care raspunde la e-mailuri doar cand are chef! ) Daca as fi stiut despre cum sta treaba cu service-ul VW, cu toata dragostea mea fata de marca VW, cumparam alta masina. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca nu pot deschide un topic nou vreau sa afirm urmatoarele :

un prieten cu aceeasi masina ca a mea b6 2.0 tdi

la o revizie normal schimb ulei + filtre le.a facut un test a insemnat filtrul de motorina

cand a ajuns acasa ghici filtru de motorina nu era schimbat dar acesta era trecut pe factura si in cartea masini

revizia s.a facut la PBN

am impresia ca acesti oameni isi bat joc de noi si de masinile noastre

PS rog un moderator sa deshida un topic pe aceasta tema

Modificat de rZv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu maine ma duc la revizia de 3 ani

o fac poze la cauciucuri

ma dati.mi niste sfaturi va rog !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre cele mai "amuzante" intamplari patite cu ei a fost cand unui prieten i-a picat ambreiajul la Golf 5. L-am tractat pana in service, i-au facturat lucrarea si cand sa plece a descoperit ca aia nu intervenisera in nici un fel. Au lucrat in doua echipe, unii s-au facut ca mesteresc la masina si au asteptat sa vina ceilalti sa faca treaba, iar ceilalti s-au ocupat de partea financiara si au sperat ca problema a fost rezolvata de prima echipa. Si noi stateam blocati, masina la fel.

La fel si cu un furtun de la aerul conditionat... Ne-au "permis" sa asistam la procedura de schimbare si involuntar am asistat la inca o mica marlanie. Au schimbat uleiul cuiva la 2000Km si la urmatorul client, care a venit cu uleiul lui, i-au "confiscat" uleiul si l-au pus pe cel scos mai devreme. Cu mici completari. Asta nu ma mira, stiu pe cineva care a recunoscut ca in magazinul lui de piese auto vinde ulei luat de la baieti din service.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KRMN, de ce nu incerci in Ploiesti? Si ai si ocazia sa faci doua drumuri frumoase cu trenul (unul cand o lasi si al doilea cand te duci sa o iei). Eu am facut asa si sunt mult mai multumit decat sa o las pe mana celor din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBV1, la revizia de un an mi-au dat filtrele schimbate la pachet + sticla cu uleiul ramas.

Uffff....ce e de facut? Sa facem poza le fiecare piesa in parte? :)

amdo, unde la Ploiesti? Si cat dureaza programarea, stii cumva? Oamenii sunt seriosi? Sper sa nu stresez pe nimeni cu atatea intrebari dar dupa ceea ce am citit pe net.... Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe 18 august am o programare la Porsche Nord ptr "verificare turbina" pt un zgomot f accentuat de suierare. Pentru ca am incercat sa ma feresc ca dracu'de tamaie de Porsche am fost mai intai la alto unde, desigur, pentru ca masina este in paramatrii, ceea ce stiam oricum, s-a dat un refuz de inlocuire turbina pe garantie de catre Porsche desi baietii de la alto mi-au spus ca au facut tot posibilul sa incerce sa o schimbe.

Buun..am luat masina de la ei si m-am oprit in primul Porsche(service desigur) care mi-a iesit in cale si anume nord. Acolo un domn Codreanu mi-a ascultat putin masina si a spus ca ma va ajuta sa o schimb si sa stau linistit ca se schimba pe garantie.

Acuma..poate pun o intrebare aiurea..dar de ce ar trebui sa ma tem si la ce sa fiu atent? Ce piese sa marchez eventual cu ceva vopsea ca sa nu mi le schimbe? Mi-e frica sa nu faca vreo manevra si sa-mi puna o alta turbina dar nu una noua. Poate sunt paranoic dar va rog sa ma ajutati cu un raspuns. Ce ati face voi in situatia asta si la ce ati fi atenti?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!