Jump to content

Seat Exeo


Guest
 Share

Recommended Posts

O masina pentru cei care nu au bani de audi dar vor o limuzina calitativa. :)

Link to comment
Share on other sites

Ieri am configurat si eu una pe seat.es si mi-a iesit un pret de aprox 31 000 EUR pt un Sport 2.0 TFSI cu piele si scaunele sport, pachetul cu xenon si roti de 18" si alte optionale de bun simt (oricum masina e f dotata din stock).

Presupunem ca obtii un 10 % minimum ca discount si ajungi la pret de aproape 27 000 EUR DDP.

Din ce vazusem acolo deja are tot felul de airbaguri inclusiv ptr genunchi la sofer (mai are vre'un model din VAG pe langa G6 asa ceva??) si designul restilizat la faruri/grila fatza si stopuri e discutabil, mie nu imi place dar m-as putea obisnui in final.

Tinand cont ca un A4 2007 2.0 TFSI cu piele, xenon si alte minuni sare bine de 20 000 EUR SH .. as putea crede ca au nimerit-o la preturi pentru ce masina ofera.

Iar despre vorba ca e o masina pentru cine nu-si permite Audi ... mi se pare un pic fortata, practic cumperi un Audi cu alt badge .. cum era si Polo cand am luat eu Fabia exact cu aceleasi dotari mai scump cu 2000 EUR -> asa poate fi si cu EXEO, iei o masina noua cu pretul unui A4 SH doar ca are alta sigla.

Daca o creau 100 % spaniolii imi faceam griji, asa venind direct creata si testata in timp de nemti .. consider ca va fi si fiabila iar prostiile de genul ca va fi mai putin antifonata, va avea nush ce materiale pentru costuri mai mici sau mai stiu ce chestii .. sunt "rautacisme", pana la urma daca iei un model de pe o linie de fabricatie si ii pui alte faruri .. regandesti toata strategia furnizorilor doar ca sa mai scazi din costuri ?

CU ce nu sunt de acord e ca nefiind un nou model, mai bine ar renunta atat la "the new EXEO" cat si la "Auto Emocion" .. in conditiile in care e vorba de vechiul A4 .. asta ar presupune ca A4 B7 era si el auto emocion si nu stiam noi ?

Edited by Razvanyke
Link to comment
Share on other sites

Andrei_VVB

Daca te-ai uita mai sus ai vedea link cu preturile, pus de mine dar banuiesc ca te grabeai sa comentezi "prostiile" scrise de unii colegi forumisti. Mai pune si discountul si spune-ne la cat ai ajuns cu configuratia aleasa!

Edited by Andrei_VVB
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

exeo e expus si-n ploiesti

azi o sa ajung sa-l vad,sa-l studiez :blah:

Link to comment
Share on other sites

azi m-am urcat si eu in seat exeo si am ramas placut impresionat de calitatea materialelor.

echiparea era style,varianta a doua.

pt un seat e lucrat exceptional,asta daca compar cu restul modelelor.

pretul era cam mare ~27000

Edited by TIBI_84
Link to comment
Share on other sites

Miti@Caractere
eu stiu ca se cheltuiau mai multi bani pt dezvoltare, dar nu inseamna ca ajungeau la pret de PASSAT. totusi toledo, si toledo mai vechi, desi au fost masini separate de orice design VAG, s-au vandut mai ieftin. si Octavia e model separat, care tocmai a primit facelift...

asta ar insemna ca si leonul, va iesi ca un golf IV sau V restilizat...ca sa nu se vanda la pret de golf?

oricum, discutia nu ajunge nicaieri, masina e scoasa, va avea succes..si asta conteaza :)

Corect, rezultatul conteaza, dar poate suntem curiosi si de ce rezultatul, oricare ar fi el bun sau rau este mai ieftin decat "parintii" din grupul VAG.

Seat Toledo Mk1 (1L) a fost produs pe platforma VW A2 (comuna pt. modelele: VW Golf II, VW Jetta II, VW Corrado, VW Chery).

Seat Toledo Mk2 (1M) a fost produs pe platforma VW-AUDI A4 (comuna pt. modelele: Audi A3 Mk1, Audi TT Mk1, VW Golf Mk4, VW Bora/Jetta IV, VW Lavida (Mexico), VW New Beetle, SEAT Le

Edited by Miti@Caractere
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mie imi place mai mult decat Audi A4 exeo. E frumos, dar cam scump.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu stiu ce sa zic.Masini sunt multe construite pe o singura platforma dar diferentele sunt mai mari.Exeo dupa mine ie un A4 mai scump care in 3-4 ani o sa ajunga mai ieftin sau la acelasi pret ca modelul de A4 dupa care a fost facut.Are prea putine elemente specifice Seat :( si multe specifice Audi.Sincer cand am auzit prima oara de Exeo am crezut ca va fi un Toledo restilizat ;)

Link to comment
Share on other sites

Numa ca "ie" un A4 mai ieftin si mai bun!(vb de vechiul A4)

Edited by Andrei_VVB
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Prima oara cand l-am vazut am zis ca e Audi 100% pana am vazut sigla :)....oricum pe afara arata bine

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, nu am fost foarte impresionat de Exeo. E drept, am urcat in varianta de baza, Reference, insa ceea ce nu mi-a placut - si anume spatiul interior nu cred ca are legatura cu asta.

Sa explic: la inaltimea mea de 190 cm, oriunde m-as fi asezat (la volan, in dreapta fata sau un stanga spate), am avut o senzatie de "inghesuit". Cel mai pregnant, aceasta senzatie se traieste in spate.

In momentul cand evaluez spatiul intr-o masina, mai intai reglez scaunul soferului astfel incat sa stau intr-o pozitie optima. Dupa care testez spatiul din spatele scaunului soferului. Evident, in cele mai multe cazuri, spatiul ramas... lasa de dorit. Asa cum a fost si la Exeo. Si inca ceva - asezat pe bancheta din spate, capul meu ajunge periculos de aproape de tavan. Probabil ca aceste amanunte se regasesc la vechea generatie A4 din care a fost derivat Exeo, dar din punctul meu de vedere spatiul interior insuficient este un minus destul de important.

In rest, masina pare in regula, insa mai am o singura remarca "negativa": materialele de interior de pe echiparea Reference par un pic cam "saracacioase".

Dar exista si parti pozitive: organizarea interiorului este armonioasa, postul de conducere fiind placut pana la urma, lasand la o parte senzatia de "inghesuiala" de la volan.

Una peste alta, o masina decenta, dar sincer ma asteptam la mai mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ieri am vazut EXEO la un dealer de pe sos. giurgiului.

nu am sa incep sa comentez ...am vazut si varianta break...imi place mai mult aceasta!

Link to comment
Share on other sites

-am si eu o opinie; de ce sa cumpar EXeo care apropo este extrem de scump, cu aceiasi bani poti cumpara linistit Passat chiar si A4 cu motor 1.8 TSI euro 5, chiar daca are 120cp macar e generatie noua si in plus cu mult mai multe dotari (verificati configuratorul Audi la pachetele cu minus respectiv discount) ?

-in concluzie trebuie sa fii tare neinformat sa alegi asa ceva ( de aceea sunt asa multe pe strazi ''!)

Link to comment
Share on other sites

Cam ai dreptate, insa n-ai ce face, este inca o decizie proasta aceea de a vinde A4 generatia anterioara la pret foarte apropiat de A4 generatia actuala. Am vazut ca si la Exeo sunt ceva discounturi, era o masina la PBA cu 1500 Euro discount, insa parerea mea e ca nu e de ajuns, avand in vedere ca Octavia 2, care e oarecum concurenta cu Exeo, este cu 2-3.000 Euro mai ieftina.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

@cristian nu prea poti compara exeo cu octavia, octavia mai are mult pana ajunge sa aiba finisaje ca-n exeo.

totusi cele doua nu sunt din clase diferite?

nu pot sa-i inteleg pe cei ce sunt iritati ca e pe platforma vechiului a4...sa nu uitam ce succes a avut cielo care era un kadett rotunjit

era un clip pe net in care se comparau cele doua(exeo vs a4 model anterior),exeo iesea castigator

Link to comment
Share on other sites

Tibi, sunt din aceeasi clasa, insa Octavia are mult mai mult spatiu in spate. Ca idee, Exeo e in aceeasi clasa cu Passat, Audi A4 B8. Octavia in mod normal e inclusa in clasa compacta, alaturi de Golf, Leon si A3, insa spatiul interior si portbagajul sunt clar de clasa medie. Imi place foarte mult Exeo, insa nu stiu daca merita mai mult de 20.000 Euro, ma gandesc serios la 1.8 T Style. Daca exista si Multitronic pentru motorizarea asta era foarte bine.

Edited by cristian
Link to comment
Share on other sites

in clasa compacta stiam ca e inclusa O2...de asta am intrebat

de spatiu nu contest...e imens portbagajul

sunt de parere ca decat sa iei un a4 anterior ,mai repede iei un exeo nou.

preturile sunt apropiate,poate putin depaseste pretul lui exeo(insa e nou :rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea cand incepe un comparativ ii da inainte cu portbagajul, de parca asta e factorul esential la o masina.

La fel spatiul interior, dar nimeni nu zice nimic de dinamica, stabilitate, rezistenta(calitatea) materialelor etc. Eu cred ca Exeo e o oferta corecta pe o platforma la care probabil s-au remediat unele neajunsuri constatate de-a lungul timpului.

Plusvaloarea vine din motorizarile noi Euro 5(fara taxa poluare).Aruncati o privire pe mobile.de, deja gasesti la 17-18000E masini de un an cu 20000km.

Link to comment
Share on other sites

Aici gresesti putin, din cate imi dau seama, pentru tine conteaza mai putin spatiul interior si portbagajul, avand in vedere masina pe care o detii. Sunt sigur ca pentru tine conteaza mai mult partea dinamica.

Pentru marea majoritate a cumparatorilor, cei care au familie, conteaza mai mult insa confortul pasagerilor si spatiul interior si cel din portbagaj. Partea dinamica trece pe locul 2, avand in vedere ca in primul rand se pune accent pe siguranta celor din masina. Nu conteaza atat de mult stabilitatea masinii la limita, intr-o curba, exista frana pentru asta. Si eu gandesc oarecum ca tine, insa ma pot pune in locul celor cu familie si vad ce este important pentru ei. Sunt sigur ca daca ai pune un cumparator normal, cu familie, sa aleaga intre Exeo si Skoda Octavia 2, ar alege Octavia, din cauza spatiului mai mare si a accesului mai bun la portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare masina are target-ul ei. Nu cred ca pot fi concurente Skoda Octavia si Seat Exeo.

Link to comment
Share on other sites

De ce sa nu fie, avand in vedere ca sunt din aceeasi clasa, aceeasi gama de preturi. N-as include Exeo in gama premium, desi are la baza un model premium.

Link to comment
Share on other sites

Eu Octavia o vad ca pe o masina practica, pentru o familie cu 1-2 copii.

Exeo - pentru persoane tinere, dinamice, pentru care nu conteaza foarte mult partea practica (spatiul in portbagaj, deschiderea lui, etc.)

Doar parerea mea :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Pai Exeo e de fapt vechiul A4, macar aici suntem de acord, asa ca priveste in jurul tau si vezi care e tinta acestei masini.

Consider suficient spatiul portbagajului, daca nu esti "disperat" sa cari dupa tine in concediu jumatate de casa.

Probabil pentru persoanele inalte si corpolente acest neajuns(relativ) este mai important.

Pana la urma fiecare dintre noi priveste si judeca automobilul dupa un rationament care ar fi trist sa se potriveasca fiecarui individ.

Inchipuiti-va ce interesant ar fi sa conducem toti Skoda Octavia :D

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt oarecum in targetul Exeo, insa stau si ma gandesc daca nu merita sa mai pun cateva mii de euro pentru noul A4, are ceva spatiu in plus si e putin mai confortabil. Imi place mult Exeo, de fiecare data cand vad cate unul pe strada ma intreb de ce nu se vinde, arata chiar foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!