Jump to content

Schimb kit distributie Golf 1.4 16 V


AndreiCC
 Share

Postare recomandată

Salutare !

Am cautat prin topic-uri pana am ametit dar nu am gasit nimic asemanator cu ceea ce ma intereseaza.Am luat un G4 din De 1.4 16v care acum are 80000km.Cand trebuie schimbat kitul de distributie?Trebuie schimbata si pompa de apa obligatoriu?Un amic mi`a spus ca pompa lui la un opel din 92 are 300 000 km si ca arunc banii pe geam.Cica pompa se schimba cand curge.Acum sincer sa fiu nici nu mai stiu ce sa cred cu mecanicii astia.Daca-i intrebi spun ca trebuie schimbat tot ... cam asa a fost si cu distributia mea.M-am dus la mecanic si s-a chiorat el acolo si mi-a zis : - Uite Andrei , vezi striatile astea ? E pe duca trebuie schimbata.Dar striatile alea arata ca dungulitele de pe curelele noastre de piele , aproape insesizabile .... Asta-i una si a doua :

Vreau sa ii mai pun 12 cai din soft.De ce 12 ? Atat mi-au spus inginerii de la Renault ca se pot pune pe motorul asta fiind aspirat daca am inteles bine.Se simte diferenta ? Merita ? Risc sa ajung sa schimb motorul facand mutarea asta? Garantie scrisa nu dau , decat numarul impresionant care tot vin la ei sa le modifice ...

Va multumesc ,

O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SImplu: se schimba la maxim 90 000 de km impreuna cu cureaua de accesorii, role intinzatoare si pompa de apa.

Cat despre Cip-tuning, consumul creste la aspirate si nu cred ca primesti 12 cai... dar nu afecteaza cu nimic fiabilitatea :rolleyes: si se simt cei 12 ponei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Golf 4 exact ca si al tau doar ca are 71 mii KM si aavea proape 5 ani cand am luat-o luna trecuta. Trebuie schimbat neaparat, nu te juca cu acele striatii. Mecanicul la care merg eu chiar se stie si el sustine ca pt a fi sigur trebuie schimbat la 3 ani sau 90 mii(mi-a dat exemple de polo cu cureaua rupta la 3 ani si putini KM - undeva la 50 mii, ca o paranteza in paranteza :Driver: eu am schimbat la skoda din semnatura distributia la 47 mii si 2 ani si 2 luni - era crapata rau si fasaia - asta e, poti prinde un lot prost). acuma el mai si exagereaza putin, dar mai bine s-o schimbi, este totusi un angrenaj important si sa nu regreti mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am cautat prin topic-uri pana am ametit dar nu am gasit nimic asemanator cu ceea ce ma intereseaza.Am luat un G4 din De 1.4 16v care acum are 80000km.Cand trebuie schimbat kitul de distributie?Trebuie schimbata si pompa de apa obligatoriu?Un amic mi`a spus ca pompa lui la un opel din 92 are 300 000 km si ca arunc banii pe geam.Cica pompa se schimba cand curge.Acum sincer sa fiu nici nu mai stiu ce sa cred cu mecanicii astia.Daca-i intrebi spun ca trebuie schimbat tot ... cam asa a fost si cu distributia mea.M-am dus la mecanic si s-a chiorat el acolo si mi-a zis : - Uite Andrei , vezi striatile astea ? E pe duca trebuie schimbata.Dar striatile alea arata ca dungulitele de pe curelele noastre de piele , aproape insesizabile .... Asta-i una si a doua :

Vreau sa ii mai pun 12 cai din soft.De ce 12 ? Atat mi-au spus inginerii de la Renault ca se pot pune pe motorul asta fiind aspirat daca am inteles bine.Se simte diferenta ? Merita ? Risc sa ajung sa schimb motorul facand mutarea asta? Garantie scrisa nu dau , decat numarul impresionant care tot vin la ei sa le modifice ...

Va multumesc ,

O zi buna !

salut!

zilele trecute mi-am schimbat si eu distributia cu tot cu pompa de apa, la recomandarea mecanicului, mi-a spus ca la masina lui tot un golf de 1.4, 16v a schimbat distributia si dupa 20000km s-a rupt cureaua de distributie din cauza pompei de apa, asa ca eu zic sa-ti schmbi si pompa de apa(daca m-a mintit el te mint si eu pe tine). in legatura cu cei 12 cai in plus ......de ce te scarpini daca nu te mananca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sunt indiscret cat te-a ajuns operatiune de schimbare?Urmeaza sa o fac si eu....si ca idee sa stiu sa ma pregatesc! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat`o.Ce noroc am avut.Era mai praf ca toate zecile daca nu sutele de curele care le avea mecenicul postate pe pereti.Pe mine piesele m-au costat 608 RON Made in DE iar manopera 200 Ron.I-am pus si cei 12 caluti,Se simt insa trebuie sa ma obisnuiesc cu turatiile la care ii place ca smuceste daca schimb prea devreme.Sper sa nu ma omoare consumul.

Va salut ,

Week-end placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate,de unde 12 caluti?:P la mine abia mi-au dat 8 cai,facut cip la TCM turbo(aceeasi motorizare cu a ta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei 12 caluti au fost pusi prin resoftare.Au fost pusi de unul din inginerii de la Renault.Nu am pus-o pe Dyno sa vad cu ochii mei ca sunt 12 , deci daca m-a mintit el te mint si eu insa se simt.Peste 3000rpm si suna altfel motorul.Parca prinde viata.Eu sunt din Timisoara dar daca vrei iti pot da numarul lui de telefon si poate va intalniti.Ei sunt o echipa de 3 ingineri fiecare cu ciorba lui si fac tara.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar din resoftare? In rest nu ai mai facut nici o modificare? Filtre, tobe, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic altceva , insa mi`a deschis apetitul de roti pe 17" :)

Nu vreau as fiu off dar trebuie sa plec si maine dimineata cumpar jantele.Cam ce dimiensiune e indicata pt jante pe 17" , De balon vorbesc 45 sau 50 ?

Duminica placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 ar fi, nu incerca mai mari ca ating. eu am incercat 225/55/17 si atingeau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 45 am pus si in afara faptului ca parca "huruie" fata de celalate de 16 nu mi se pare foarte rigida. .. cum arata , m-am reindragostit :Driver: ii mai pun folie omologata , xenoane , alarma are viper cu pornire muzica ... nu`i mai trebuie nimic :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

kitul de distributie impreuna cu pompa de apa se shimba intre 90.000 si 120.000 km(Contitech+Hepu)...daca se cumpara masina de dincolo e recomandat sa schimbi kitul impreuna cu pompa de apa...cat despre chip nu merita...creste consumul si asa unul destul de mare si nu are rost...ca-s 75 sau 82 e totuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor si Sarbatori Fericite! (ca se apropie sezonu' :ceuameni: ). As avea o intrebare:de cateva zile, imi apare in bord "Service 2700 km" inainte sa pornesc si numarul se modifica in functie de cati km mai fac cu ea. Se apropie cumva schimbul distributiei? (are aproape 170k km) Cam la cati km se face schimbul? (motor 1.4 AXP, daca are vreo relevanta :vaidecapulmeu: ) Poate repet cate ceva din intrebarile colegilor de mai sus, dar poate cineva sa spuna exact care sunt piesele care trebuie schimbate si daca se poate si un pret orientativ? :banghead: Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te avertizeaza ca mai ai 2700km pana la revizie,ceea ce reprezinta inlocuirea uleiului si a filtrelor.

Daca te ajuta cu ceva pe mine m-a costat 1000ron in service autorizat VW schimbul distributiei cu tot cu pompa de apa! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ce iti apare acolo cu service e vb de intervalu de service care iti aduce aminte ca din 15 in 15 mii trebuie sa schimbi uleiu filtre, cat despre distributie daca trebuie schimbata din 90 in 90 de mii ar trebui sa o schimbi la 180.000 si trebuie schimbat cureaua de distributie rolele intinzatoare si pompa de apa iar daca este cazul si dispui de buget si cureaua de accesorii refer la pret depinde de unde o achizitionezi si ce piese vrei sa pui pe masina mai precis ce firma producatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci fara vreo 250-300 de euroi nu scap :vaidecapulmeu: Da' macar stiu ca 90k km nu mai am treaba :banghead: Ms de raspunsuri si inca o data "Sarbatori fericite!" daca nu ne mai auzim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Distributia se schimba prima data la 90000 km, apoi 60000 km deci la 150000 km. Daca nu faci km multi cu ea distributia se schimba la 4 ani. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu cred ca trebuie neaparat sa o schimbi, mai ales ca masina e tinerica :blink: . Cel mai bine e sa faci o inspectie vizuala din cand in cand. Din cate stiu eu, motorul BKY nu are limita de ani la schimbarea distributiei. Planul de service specifica VERIFICAREA la 90.000 KM si apoi din 30.000 in 30.000. Totusi parerea mea este ca inspectiile curelei de distributie sunt foarte importante ca sa nu te trezesti cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost cu masina din semnatura la VW sa vada baietii cum arata curelele. Mentionez ca masina are 38.000km(reali) , curelele arata bine(doar visual)..... fabricantul nu scrie nicaieri ca cureaua se schimba la 4-5 ani... se schimba la 90.000km! asta am aflat de la VW....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect cel putin partial ;). Specificatiile de schimbare a curelei de distributie la un anumit interval de timp sunt diferite in functie de motor. Nu poti afirma ca "se schimba la x kilometri sau y ani" pana nu stii codul motorului. Asta ca regula generala.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Menţionez motorul este BKY, 1390 şi 55 kw!

Aşa am citit şi eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Intr-adevar, distributia se schimba la 90.000km, insa recomand sa se schimbe putin inainte de asta pt ca se tine cont si cati ani are masina, pentru ca uzura curelei e datorata nu numai de functionarea masinii ci si timpul cat ea a functionat sau nu. Eu am schimbat la masina mea G4 1.4 16V motor AXP distributia la 85.500km si mecanicul a gasit o rola crapata, (am citit pe forumuri ca acest motor are probleme cu rola aceea) efectiv plasticul de pe rulment era crapat, ma rog, am fost fericit ca am scapat fara probleme,...din pacate dupa 2000km mi s-a rupt cureaua mica, asta in conditiile in care am schimbat totul kit-ul de distributie inclusiv pompa de apa, a fost nasol, a trebuit refacut motorul, (pe banii celor de la service), tin sa mentionez ca si kit-ul si cureaua mica, care nu vine odata cu kit-ul au fost de cele mai buna calitate, (nemtesti), dar asta e...ghinion, a trebuit sa schimb 8 supape, garnitura de chiulasa, rectificat chiulasa si schimba cureaua cu probleme. ..cureaua efectiv se destrama, cauciucul era casant, nu situ ce naiba o fi avut. Tot ce recomand, tuturor de aici, schimbati-va distributia la un service, si schimbati totul, nu doar pe bucati. Piesele costa cam 7mil. (cu tot cu pompa de apa) iar manopera cam 3mil. Acum, ramane la atitudinea voastra, insa daca sunt probleme...costa!

O zi faina va doresc si condus fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!