Jump to content

Octavia II, 1.6 MPI, 102 CP


silviu66
 Share

Postare recomandată

Oarecum off-topic.

Nu pot sa-ti dau detalii despre Octavia 2 1,6i  pt ca nu am masina respectiva. Totusi sunt destui forumisti cu acest model...

Legat de modelele tintite de tine, tinand cont de masina pe care o ai...ti-as indica drept alternativa Octavia Tour 1.8 T 150 CP care la 15000€ DDP reprezinta o oferta imbatabila. Daca tot vrei benzina, eu zic ca acest 1.8t reprezinta o alternativa superioara la orice 1,6. Iar Tour e o masina care se va tine bine inca multi ani...

<{POST_SNAPBACK}>

Exceptie face confortul...Urca-te intr-o O1 si apoi in O2 si o sa vezi imediat diferenta.Diferenta de consum este totusi mica eu am media de 7, iar O2 prin puntea spte multi-link se aseaza mult mai bine pe drum si nu ai nevoie nici de pachetul de drumuri grele care o face mai rigida deoarece are garda de sol mai inalta decat O1.Plus ca are un look mai salbatic...

Eu sunt multumit de alegerea facuta desi mi-a luat 2 luni comparand O1 diesel 1,9 cu o2 1,6 MPi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptie face confortul...Urca-te intr-o O1 si apoi in O2 si o sa vezi imediat diferenta.

<{POST_SNAPBACK}>

Well...eu am amandoua modelele...deci pot sa fac diferenta la tinuta de drum. Adevarul e ca fiecare model are plusuri si minusuri ca feeling interior si ca diferenta de drum. O2 aduce la interior intr-adevar a o clasa mai sus, pe de alta parte manevrabilitatea sporita apartine Octaviei 1.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa le luam pe rand...

OMV scrie acele lucruri pe site pt ca marketingul lucreaza si trebuie vandut din toate sortimentele oferite spre vanzare...Sa fim seriosi...Toate masinile cu Euro4 au nevoie de Super 100 a lui OMV????

Ce intelegi tu prin Euro plus fara plumb? Eu n-am citit cartea tehnica, dar in tabelul comparativ al gamei de motorizare tin minte ca scrie Min CO95 fara plumb.

Adica ai putea baga CO98 fara plumb dar motorul functioneaza fara probleme cu CO95 fara plumb...

Asta e perceptia mea...in rest fiecare consuma combustibilii dupa cum ii dicteaza constiinta si/sau buzunarul...

<{POST_SNAPBACK}>

Super 100 corespunde chiar euro 5 (10ppm), pt. euro 4 (50ppm ).

Iata ce am gasit la aceasta adresa privitor la continutul de sulf :

http://www.conocophillips.co.uk/NR/rdonlyr...D/0/product.PDF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate...conform link-ului tau, "sulful din benzina 'otraveste' si reduce din eficienta sistemele catalitice din evacuari".

Deci, frati benzinari....de acum inainte, ochii la continutul de sulf a benzinei pe care o bagati in rezervor....

Oricum, destul de neplacut sa folosesti combustibili atat de scumpi pentru a proteja catalizatorul...pe de alta parte catalizatorul protejeaza atmosfera...deci e cu dus si intors...

Bine ca nu am filtru de particule pe TDI-uri si asa nu am la ce sa ma gandesc ....dar parca vad ca in viitor ne vor obliga sa le montam after market.

Ca o concluzie...cei cu 1.6 MPI bagati benzina cat mai scumpa si cu un continut de sulf cat mai mic...astfel va lungiti viata si proprietatile catalizatorului....si implicit aerul va fii mai putin poluat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am Octavia II Elegance 1.6 MPI din octombrie 2005 si pina acum am 7900 Km.

Masina e super silentioasa, merge OK. Motorul, chiar daca nu este de "liniute", este suficent de sprinten ca sa-ti permita depasiri fara sa "transipiri" :D

Consumul mediu in oras este intre 9.5-11.5/100 (depinde de trafic)

In afara, am avut si consum mediu de 5,8 /100.

Viteza maxima cu care am mers a fost 190km/h si masina s-a comportat excelent. Stabila, fara vibratii.

Singura problema care am avut-o pina acum a fost schimbarea lunetei (se dezlipea chederul, problema cunoscuta de cei din service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru posesorii de octavia 2 1.6 mpi,si anume ce cod aveti la acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BSE - daca asta vroiai sa afli :D sau asta :)06A 906 033 FB

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in certificatul de inmatriculare la tipul motorului e trecut BGU

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cutie automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este diferenta intre cele 2 coduri?Ce model este,05 sau 06?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fabricata in martie 2005

nu stiu care e dif dintre cele 2 motoare(coduri)

acum aflu si eu ca sint 2 coduri pt acelasi motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabricata aprilie 2005 ,cv manuala ,cod motor BGU.

poate ne lumineaza cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre acest motor am gasit pe site-ul audi uk.,ca beneficiaza de admisie variabila a aerului care da o elasticitate fantastica si un cuplu mai bun in turatii joase, asa ca cei care spun ca este un motor vechi cred ca se insala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Pot sa spun ca sunt nou pe acest forum si posesorul unui autoturism skoda octavia mpi culoare neagra 1.6 de cca 1 luna cu 1.200 km parcursi.

Din cele citite pe forum am inceput sa ma gandesc daca merita cu adevarat achizitionarea acestui autoturism desi nu m`am lasat inselat de unele aberatii si necunostinte pe care le au unii utilizatori ai forumului despre autoturisme in general.

Pot sa spun ca singura problema pe care o intimpini dupa achizitionarea autoturismului este montarea sistemului de alarma .cauza fiind modulul autoturismului.Desi alarma se poate achizitiona de la firma skoda consider ca nu merita 550 ron aruncati pe fereasta.achizitionand o alarma mai performanta la acest pret.

Softul autoturismului meu este din martie 2006 si asta am verificat`o cu un notbook.A mers pana la urma montata dar obtiunile erau : inchidere din telecomanda sau deschidere din telecomanda.

Oricum astept crakerii italieni de la timisoara sa scoata pe piata respectivul modul aceeasi problema fiind si cu noul vw polo cand a fost lansat pe piata.

Fara evenimente rutiere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiunile legate de alarma la Octavia II...Octavia II foloseste o magistrala de comunicatii CANBUS...

Eu m-as orienta catre o alarma ce poate fi conectata la sistemul CANBUS chiar daca ar fi sa platesc mai mult pentru asta...Atunci cand dai 16000€ (cel putin) merita sa pui o alarma care sa se integreze 100% cu sistemele masinii...Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar despre sistemele de alarma cu care vine deja echipata din fabrica ce stiti? Eu abea joi osa intru in posesia masinii cam ce stie sa faca mentionez ca este cea cu senzor de habitaclu si de inclinatie.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar despre sistemele de alarma cu care vine deja echipata din fabrica ce stiti? Eu abea joi osa intru in posesia masinii cam ce stie sa faca mentionez ca este cea cu senzor de habitaclu si de inclinatie.?

Senzorul din habitaclu este cam sensibil, daca las vara geamurile deschise si intra o musca porneste scandalul, in rest nu stiu ce se poate spune despre o alarma, mi-a pornit cand am dat odata jos borna de pe baterie, senzorul de inclinatie inca nu am avut ocazia sa-l probez, in rest niciodata n-a pornit din senin cum am vazut la multi care si-au pus-o ulterior.

Drum bun,

O2Driver

P.S. Mentionez ca mi-am comandat-o cu alarma doar ca sa platesc mai putin la casco, in cazul "meseriasilor" nu cred ca ajuta intradevar la ceva!

Modificat de O2Driver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o problema de amuzament a fost : montarea senzorilor de parcare :))))

Marele meserias de la SKODA SIBIU mi`a zis ca nu merg senzori de parcare instalati deoarece nu suporta softul autoturismului si culmea a fost ca a mers motat :D ...probabil trebuie retrimisi baietii la unele cursuri de specialitate pt. a se documenta cu privire la imbunatatirile preferentiale pe care le are clientul dupa achizitionarea autoturismului .

Motivul pe care il spun ei este : Sa aveti grija ceea ce montati pe autoturism sa nu pierdeti garantia la partea electrica ,dar i`am spus : CAND O SA FIE AUTOTURISMUL TAU ATUNCI IMI COMANZI TU CE SA MONTEZ SI CE SA NU MONTEZ PE AUTOTURISM .

De fapt le`am spus : Eu nu ma rog de voi daca nu imi percutati la problemele pe care probabil o sa le intampin pe perioada garantiei ...ci o sa trimit FAX direct la SKODA in Cehia ..... si sa sti ca s`au inmuiat baietii se comporta frumos ...

Fara evenimente rutiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La masina mea nu am senzori de parcare. Cind am fost in service pentru revizie (Avia Militari) am intrebat daca pot sa-mi instaleze si senzori de parcare. Raspunsul lor a fost: Da, dar nu merita. De ce: 1. costa o gramada de bani; 2. daca se strica un singur senzor, trebuie sa-i inlocuiesti pe toti -> si din nou pc.1.

Parerea mea, mai bine esti mai atent decit sa dai banii pe senzori de parcare. :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am o alarma Astra (cu pager- or fi si fara? :soothe[1]: ) de care sunt foarte multumit.

Probleme apar, se pare, (incompatibilitate ?!) la masinile comandate cu cheia briceag si pe care se doreste montarea ulterioara a unei alarme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce consecinte pot aparea daca lichidul de racire e pus peste limita de maxim din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul se mai numeste si vas de expansiune. In functie de temperatura, nivelul lichidului poate varia in vas intre anumite cote. Daca volumul de expansiune(partea goala a borcanului) e prea mic, probabil ca o sa dea pe afara. Antigelul nu e coroziv, deci nu cred ca ar putea avea efecte daunatoare depasirea nivelului de maxim.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema.

Cateodata cand opresc autoturismul skoda octavia 2 mpi ... se aude pe sub masina un mic TZACANIT cam la 2-3 secunde unul fata de altul.

Pot sa spun ca recunosc intrun fel tzacanitul ,e in genul recirii sistemului de evacuare a gazelor si asta imi aminteste de dacia veche pe care o aveam ,exact asa facea,dupa ce mergeam mult cu ea si o parcam se auzea sub masina cum se racea esapamentul ,acel tzacanit.

Mentionez ca nu totdeauna face asa si vreau sa imi spuneti daca este normal acel tzacanit .

Fara evenimente rutiere.

sorry...am uitat sa mai precizez ca acel "TZACANIT" se aude cca. 4-5 min dupa care se opreste ,probabil pana se raceste esapamentul ,oricum nu stiu ce sa spun..astept parerile voastre.

Este normal sau nu este normal .

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un deflector de caldura intre habitaclu si esapament. Este un scut de aluminiu. Ala se aude cum se raceste. Nici o prolema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!