Jump to content

Octavia II, 1.6 MPI, 102 CP


silviu66
 Share

Postare recomandată

nu merita banii...dai 200 e pt 7-8 cai!

de fapt sunt 10 cai si 18 Nm. Si pretul este de 700 ron. Sper ca in curand sa inmultesc si eu calutii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nevoss, vei primi o fisa tehnica care sa ateste modificarea? Daca eu iti fac o modificare cu 699 ron care iti da 11 CP si 19Nm, vii la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am citat pe voinea..asta zice omul. imi dai garantie la lucrare?

P.S atunci ajung aproape la calutii unui FSI :D

Revenind OnToppic, ce ma enerveaza pe mine la masina mea este ca dupa ~25k km troncane pe fata..cei de la service(niste incompetenti sau niste persoane care nu vor sa repare nimic pe garantie) au zis ca masina e ok :D :D In rest fluiera geamul dreapta spate.

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

de luni de zile ma tot gandesc sa iau o octavia de 1.6 mpi si azi dau un telefon la un dealer sa intreb la ce interval de timp se schimba distributia si imi spune foarte sigur pe el, chiar m-a invitat la service sa ma conving, ca distributia este pe lant?!? va rog sa-mi spuneti: asa este? pt. ca eu stiam ca este pe curea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiai foarte bine :) in niciun caz nu e pe lant la 1.6 cum ti-o spus dealerul :screwy:

:lol: nu am nimic cu niciun dealer dar din 18.08.08 si pana in 10.09.08 cand am luat masina, stiam mult mai multe despre marca skoda(modelul octavia II) decat toti reprezentantii de vanzari(sau care o fi denumirea exacta) laolalta :D si toate astea dupa ce m-am informat de pe aici de pe site si de pe net :P sa nu zic ca mai erau si o frumoasa pe acolo, care chiar nu cred ca avea nicio treaba cu meseria asta...nu ca baietii erau mai breji :blah: la arad in schimb am gasit o persoana cu adevarat competenta :emthup: avand in vedere ca zilnic cu asta se ocupa, poate nu ar strica sa se mai documenteze :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: acum...nu ca as vrea sa te contrazic in totalitate, dar nu cred ca afirmatiile tale sunt fundamentate.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca la tine la suceava toti dealerii skoda is bine pusi la punct? :angry: atunci sincerele mele felicitari pt cei de acolo :blink: iar daca si tu te numeri printre cei care mai mult ajuta decat sa incurce atunci...la cat mai multi ca tine :P

PS ma opresc cu :mop:-ul ca pe urma luam 'bataie' ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o intrebare ... scutul din plastic micsoreaza din garda la sol a masinii? nu ma pot baza doar pe cel standard? acela standard mai precis ce protejeaza si din ce este facut pt. ca azi la reprezentanta mai bine nu intrebam.

cred ca ar fi trebuit sa intreb la... "intrebari octavia 2"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu micsoreaza deloc garda masinii...si face si el ce poate :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scutul din plastic micsoreaza din garda la sol a masinii? nu ma pot baza doar pe cel standard? acela standard mai precis ce protejeaza si din ce este facut pt. ca azi la reprezentanta mai bine nu intrebam.

pai mai standard ca ala de plastic,nu vad ce ar putea fi :scratch: da si ala e pus numa asa,sa fie :( ca eu am reusit sa-l crap pe tot,iarna trecuta cand am iesit in decor :soothe[1]: s-a facut tandari de la niste zapada batatorita de pe marginea drumului ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

De curand am un zgomot, un fel de fasait, ca si cum ar freca ceva, se aude la ralanti, vine dinspre curea, e posibil sa fie rulmentii de la alternator, si cat de grav ar putea fi as mai merge asa pana la urmatoarea revizie prin sept ., am 57 000 Km, la anul (6 ani) o sa-i fac distributia parca asa scrie in carte.A ma i avut cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un 1.6 MPI luat in 2008 nou deorece mi-a placut rau acest motor pe A 4. f. multumit de masina si de motor in special-pacat ca nu se mai produce, acum la o adica as lua un FSI aspirat nu TSI. Duduieli la esapament - filtru aer f. incarcat-recomand schimbare anuala a filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut tuturor si bine v-am regasit!

acum cateva luni am vandut o fabia htp hatch din 2006 cu gandul sa imi iau o masina mai de familie. a incercat cineva sa mearga in grecia cu nevasta, 2 copii si bagaje intr-un hatchback de 64 de cai? :)

in sfarsit, mi-am luat o alta marca de masina care insa m-a dezamagit complet, astfel incat am vandu-o dupa 2 luni si 1000 km parcursi. asa incat iar sunt in cautare de masina noua si sunt la curent cu oferta noii octavia tour (adica vechea octavia 2), care are un pret super ok: 9000 euro cu tva motorul de 1.4 si 10000 euro 1.6, ambele prin rabla, pret la care se adauga cele 3 tichete. si taxa de inmatriculare.

va citesc posturile de ceva vreme si as avea nevoie de cateva sfaturi.

mai intai, masina va fi folosita pentru concedii, iesiri din oras si o voi tine cam 6-7 ani. stiu ca octavia 2 a fost lansata prin 2004 si a devenit tour in 2011. deci 7 ani pana, probabil, o sa iasa din fabricatie.

preconizez un rulaj mediu de cca 10000-12000km pe an. consumul urban nu prea ma intereseaza, merg pe jos sau folosesc o buburuza de oras cu 5.5 consum.

de diesel nu sunt interesat, pentru ca la rulajul indicat mai sus, diferenta se amortizeaza in cca 70000 km.

ma intereseaza mai degraba comportamentul masinii la drum lung, ergonomie, consum pe nationale si pe autostrazi pana in 120 si peste 120 etc.

despre fiabilitate am citit in special la 1.6. ma gandesc ca daca l-a folosit audi la A4, atunci trebuie sa fie ceva de capul lui...

as dori sa stiu daca imi recomadati masina asta pentru scopul utilizarii pe care il am in vedere, si daca da, ce motor sa aleg?

ca optionale m-am decis asupra cotierei centrale si a inchiderii pe cheie.

ESP nu il am in vedere pentru ca merg destul de prudent, zic eu, iar PDG nu cred ca se justifica pe nationale sau autostrazi - inteleg ca da masinii oarecare instabilitate la dru lung. mai bine montez un scut de otel aftermarket.

credeti ca stergatorul de luneta e o alegere buna? parca nu prea mai seamana masina a limuzina...

tempomatul isi justifica banii?? unii spun ca creste consumul, altii invers :(

as aprecia orice sfat sau indicatie de la posesori. nu vreau sa mai patesc ca acum 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu faci o confuzie: Octavia Tour=Octavia1. Deci ai gresit aria. Vezi ca e arie separata pentru Octavia 1. Aici se discuta despre Octavia 2 si e mai greu sa primesti feedback despre versiunea care te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti in urma cu noutatile. octavia 2 (masina din avatarul tau) a devenit noua octavia tour :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va citesc posturile de ceva vreme si as avea nevoie de cateva sfaturi.

mai intai, masina va fi folosita pentru concedii, iesiri din oras si o voi tine cam 6-7 ani. stiu ca octavia 2 a fost lansata prin 2004 si a devenit tour in 2011. deci 7 ani pana, probabil, o sa iasa din fabricatie.

preconizez un rulaj mediu de cca 10000-12000km pe an. consumul urban nu prea ma intereseaza, merg pe jos sau folosesc o buburuza de oras cu 5.5 consum.

de diesel nu sunt interesat, pentru ca la rulajul indicat mai sus, diferenta se amortizeaza in cca 70000 km.

ma intereseaza mai degraba comportamentul masinii la drum lung, ergonomie, consum pe nationale si pe autostrazi pana in 120 si peste 120 etc.

despre fiabilitate am citit in special la 1.6. ma gandesc ca daca l-a folosit audi la A4, atunci trebuie sa fie ceva de capul lui...

as dori sa stiu daca imi recomadati masina asta pentru scopul utilizarii pe care il am in vedere, si daca da, ce motor sa aleg?

ca optionale m-am decis asupra cotierei centrale si a inchiderii pe cheie.

ESP nu il am in vedere pentru ca merg destul de prudent, zic eu, iar PDG nu cred ca se justifica pe nationale sau autostrazi - inteleg ca da masinii oarecare instabilitate la dru lung. mai bine montez un scut de otel aftermarket.

credeti ca stergatorul de luneta e o alegere buna? parca nu prea mai seamana masina a limuzina...

tempomatul isi justifica banii?? unii spun ca creste consumul, altii invers :(

as aprecia orice sfat sau indicatie de la posesori. nu vreau sa mai patesc ca acum 2 luni.

Pentru cerintele tale, este o masina OK.

PDG - nu ai nevoie.

ESP - pentru un sofer prudent, nu este un" must have"

Stergator luneta - ca si ESP. Daca aveai in vedere un combi, la care se stropeste luneta, era necesar; in cazul de fata, mi se pare un moft si care nu iti va aduce decat, o sursa de mici probleme.

Tempomatul - daca vrei sa ai momente de relaxare ale piciorului drept, este OK. Te mai poate scapa si de stresul pastrarii limitei de viteza :) .

Aceasta este parerea mea :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arson , iti recomand stergatorul cu luneta eu, il folosesc destul de des . PDG-ul mi se pare o porcarie pe care regret ca am pus-o . Circul cu ea numai pe drum european si ma enerveaza in curbe :grrrrrr: . ESP-ul m-a ajutat de cateva ori eu zic ca merita si ala , dar daca mergi calm nu are rost sa-l pui mai ales ca are un pret destul de mare, 300-400 euro .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am ESP si nici nu am avut nevoie de el...Plus ca daca ai chef de o nebunie, nu te lasa sa te simti bine! (insa daca te stii neglijent la volan, ia-ti)

Tempomat nu am avut, dar mi-am montat de curand. Vreau sati zic ca face si ultimul banut. Eu sunt genul de om care are nevoie de detector(am problema cu mentinerea unei viteze legale)... Dar cu pilotul am cam scapat de problema asta. Gandeste-te ca alte tari au o legislatie mai dura in ceea ce priveste viteza.

Despre stergatorul de luneta: nu stiu daca am sa nu...nu mi-a trebuit sa-l folosesc pana acum!

Despre consum: uita-te in semnatura mea. Si masina o folosesc destul de mult in oras.

Sper sa te ajute cu ceva postul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam fain de sfaturi!

le-am notat si acum astept cateva sugestii referitoare si la cele 2 motorizari disponibile (1.4 16V si 1.6 8V).

diferenta de pret intre ele este de vreo 900 euro.

@nervoss - vad o medie cam cu un litru peste specificatiile producatorului (parca 7.1 zic ei), ceea ce e ok. nu prea am vazut in semnatura exclusiv extraurbane, decat un 6.25 si ala mixt cu oras.

deci cum e media pe nationale si autostrazi?

Modificat de arson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta 1.6 decat 1.4;

Daca 1.4 este cel TSI de 122 de cai atunci ia-l pe asta;

Daca este cel de 80 CP, atunci ia 1.6;

Caroseria de O2 este destul de grea pt 1.4..plus ca fiind motorul mic, si consumul o sa iti creasca;

Cu 1.6 esti mai aproape de "adevar"..sa zic asa.. :icon_thumright:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oferta de motorizari au doar benzina 1.4 16V de 80 de cai si 1.6 8V de 102 cai.

dieselul nu apare, si oricum nu ma intereseaza, la o medie de 10000km pe an.

Modificat de arson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai un stil linistit de a conduce cred ca ti-ar fi mai potrivit 1.4 de 80 de cai.

Cu motorul de 1.4 nu cred ca masina va avea mai mult de 1250 kg ceea ce e ok daca nu vrei sa depasesti repede tot ceea ce intalnesti pe drum.

Din cate am citit impresiile putinilor posesori ai acestei motorizari pe O2 oamenii sunt multumiti de ele si consumurile inregistrate sunt mult mai mici fata de cei care au 1.6.

Pentru mai multe informatii despre 1.4 poti consulta si topicul (preferabil ultimele pagini pentru ca in primele se vorbeste de un motor de 1.4 care s-a pus pe O2 pana in 2006):

Iti recomand sa pui si MAXI-DOT daca il ai in lista de optionale.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar mai fi sa imi iau din nou o masina noua acum sigur aia nu ar fi octavia 2 pentru ca eu o am de 3 ani si cite probleme am avut la ea incepind cu motorasul stergatoarelor cu volanul care s-a desfoliat la 15000 km mai nou cu un microcontact in iala sofer care cica e buba numaru 1 al skodelor si multe alte probleme aparute si in special greieri care se aud "mai tare" ca muzica ce sa spun intr-un cuvint o alegere cit se poate de proasta.

Iar referitor la postarea de mai sus nu iti recomand sa iei motor de 1,4 pentru ca o sa vezi ce consum "micut" ai la caroseria asta asa grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut tu ghinion, asta e, pentru ca Octavia este o masina buna si asta o spun majoritatea posesorilor printre care si eu care nu am schimbat decat un bec filtre si ulei (+distributia la 120 000 km) in 6 ani si ceva peste 130 000 km. Poti sa scrii parearea desprea masina pe topicul dedicat: Gradul de multumire al posesorilor de O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca ii fac publicitate la greu noii octavia tour pe la tv. si se mizeaza pe imaginea de masina de familie cu fiabilitate recunoscuta. cred ca or sa faca vanzari record cehii cu masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!