Jump to content

Octavia II, 1.6 MPI, 102 CP


silviu66
 Share

Postare recomandată

Of, asta este primul meu post si imi cer anticipat scuze pentru eventuale stangacii...

Intentionez sa-mi cumpar o astfel de masina, varianta Combi, 1,6 mpi 102 CP, cu optionale (airbag-uri, PDG, proiectoare de ceata, cheie briceag...) iese undeva la 15.252 Euro cu tot cu TVA...

Nu stiu daca e cea mai buna varianta...dar fac 6-7000 de km pe an....O2 Facelift nu imi prea place ca design, fata de O2 Clasic...iat orice varianta O2 FL Combi incepand cu aceeasi motorizare, (1,6 mpi) inseamna 1300-1500 de euro in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saumakos , merita sa dai atatia bani pe o masina daca faci 6-7000 km/an ? M-am uitat si eu pe configurator . Octavia tour merita daca o iei cheala , optionalele sunt putine si scumpe si daca tot adaugi ajungi la un pret asemanator cu octavia FL .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 15.200 de euro iti iei O2 FL cu 1.2 TSI si foarte multe optionale. Puterea e aceeasi, diferenta e la cuplu. La consum, cred ca 1.2 TSI sta o idee mai bine.

Dupa cum zicea octavia 4ever, Tour merita cheala ... si eventual cu un 1.9 TDI, dac-ar fi, dar nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 FL de 1,2 TSI cu dotari similare configuratiei mele NOT descrisa mai sus, combi, ma duce 16.700 euroi...

Pana sa devin membru al forumului am vazut o gramada de posturi referitoare la problemele motorizarii 1,2 tsi...

Primeaza totodata faptul ca, pentru mine, designul lui O2 (NOT)Combi este peste O2FL Combi, no ofence posesorilor celei din urma...

Singurul meu impediment avea in vedere dinamicitatea motorizarii 1,6 mpi, dar per ansamblu, cred ca o sa fiu multumit...

Vreau neaparat sa-mi iau o masina mai spatioasa, combi, pt ca am un copil mic si o nevasta precauta :)...adicatelea o plecare in concediu de 6-10 zile rivalizeaza cel putin cu o schimbare de domiciliu...

Modificat de Saumakos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 si-a demonstrat fiabilitatea in decursul a 10 ani aproape sau cat are de cand a aparut . Va fi mai lenesa decat masina ta din semnatura pentru ca e mult mai grea dar si mult mai sigura . Eu zic ca acea octavia 2 1.2 tsi merita diferenta de bani , sigur e mai dotata , arata mai bine ( incepe sa-mi placa si mie faceliftul :)) ) . Noua Octavia Tour ce dotari are standard ?? doua airbaguri + abs si capace? Pentru 1000 si ceva de euro merita diferenta , problemele care le are acum 1.2 Tsi vor fi remediate cu timpul . Asa a fost si 1.4 tsi la inceput , iar acum e un motor SUPER !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu am Octavia, si sunt un mare fan VAG , am 3 prieteni care au Octavia 2 ! Toti 3 au grija de ele. Primul dintre ei a avut probleme de cand a luat-o, al 2-lea are probleme cu turbo, iar al 3-lea are probleme cu tabla. Toti 3 au probleme cu tot ce tine de articulatiile rotilor.

PS: Alege 1.6MPI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am documentat si am vazut ca audi a folosit 1.6 pe a4 pana prin 2007, la fel si vw cu modelele golf si bora/jetta pana prin 2008. deci pare a fi un motor pe care sa te poti baza :) asa ca pe asta il voi alege.

intr-alta ordine de idei, si poate sunt off topic - scuze! - diferentele dintre O2 FL si noua octavia tour sunt de ordinul detaliilor - faruri alungite, spolilere redesenate, cateva elemente cromate prin interior si, nu in ultimul rand, lipsa climatronicului si a dieselului pe noul tour.

astept 15 februarie, sa demareze rabla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am vazut si eu oferta aparuta pt NOUA Skoda Octavia Tour.

Ca parere personala, mi se pare o oferta f buna pt raportul pret / dotari (strict necesare). Iar eu cum sunt in cautarea unei masini mai mari (interior + portbagaj), am devenit f interesat.

Poate, eventual, moderatorii deschid un topic separat pt NOUA Octavia Tour, sa discutam mai multe. Banuiesc ca o sa se adune mai multi in perioada urmatoare.

As dori sa stiu daca a vazut / testat cineva masina asta:

- vi se pare mai galagios motorul de 1.6 mpi pe aceasta versiune decat pe O2 ("clasica")?? intreb, pt ca am vazut un drive test pe net si scrie ceva de genul asta.

- ce parere aceti de optiunea - alarma + telecomnda pt inchidere centralizata (briceag) - 377 EUR?

- e asa prost Radio CD standard 1DIN ? e un model nou pe Tour. Mie mi-ar placea, pt ca imi ramane dedesubt acel spatiu de depozitare.

In ceea ce priveste acest motor, eu am condus masina unui coleg pe Iasi - Bacau si retur, acum vreo 2 ani, 4 pers, si mi s-a parut ok. Adica fata de 1.4 tdi 70cp ai mei...

Nu recomand insa 1.4 mpi pe Octavia, insa. Pe fabia/ polo, etc - da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate, eventual, moderatorii deschid un topic separat pt NOUA Octavia Tour, sa discutam mai multe.

Desigur. Este deschis la Discutii generale Skoda -> Noua Octavia Tour.

Am gasit de cuviinta sa mut acolo discutia pentru ca in general problemele tehnice s-au cam dezbatut si/sau se dezbat in continuare aici pe Octavia II. Ce va fi cu acesta temporara (sau nu) Octavie Tour putem povesti acolo. Cred ca e in regula asa.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua la toata lumea.

Sunt nou pe acest forum. Din luna mai al acestui an, sunt posesorul unei Octavia 2 FL 1.6 MPI, echipare Drive Plus. Pana in acest moment am uneva la 7100 de km, si pot sa spun ca sunt foarte multumit de ea.

Cand am luat-o oscilam intre aceasta motorizare si cea de 1.2 TSI. Acum nu-mi pare rau ca am facut aceasta alegere, mai ales dupa ce am citit cateva comentarii referitoare la problemele acestor tip de motoare tsi.

De consum sunt multumit fiinca stiam de la inceput ca in oras merge undeva la 10, desi pana acum nu am obtinut aceasta valoare.

Singurul inconvenient, ca sa ma exprim asa, ar fi ca mi se pare un pic mai joasa. Inainte am avut un Opel Astra H Caravan, si pe unde am dat cu "burta" cu skodita, cu opelul nu erau probleme.

Cred ca aceasta motorizare este fiabila, dar mai gurmanda poate decat altele. Depinde ce-ti doresti de la o masina si de cati bani dispui. Avand in vedere ca nu fac mai mult de 15000 Km pe an nu mi se pare o investitie buna intr-un diesel.

Si nici 1.4 TSI nu cred ca are un consum cu mult mai mic fata de aceasta motorizare.

Mediu, merg pe un consum de 7.3-7.5l/100km. Asta vara, in concediu, am ajuns si la valori de 6.8, in conditiile in care am mers numai pe la munte, cu masina cu 3 persoame, bagaje si aer conditionat non-stop.

O zi buna la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@octavia16: Ca fost posesor/driver de O2 1.6 MPI te asigur ca, cel putin in Bucuresti, am minim 1 litru/100km in favoarea 1.4 TSI. Apropo de mers la munte: 5.9 l/100 km .....la vale ce e drept :-D - vezi si topicul Consum benzina

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul inconvenient, ca sa ma exprim asa, ar fi ca mi se pare un pic mai joasa.

In primul rand bine ai venit pe forum si sa stapanesti sanatos masina (poate ii faci si o prezentare in aria "Masina mea"!

Banuiesc ca nu ai luat cu Pachet Drumuri Grele. La PDG aveai garda la sol cu 25mm in plus si scut metalic. La ce borduri inalte pun primariile si la ce gropi in asfalt, PDG este de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg la vale la 1.2 tsi scot 4,6-4,7. dar nu asa se face consumul. Am constatat ca multi posesori de 1.6 mpi scot consumuri foarte bune la drum lung in conditii de utilizare rezonabila, chiar mai bune decat 1,2 tsi. Cazul meu, cand plecand din albena 2 octavii, 1.2 tsi si 1.6 mpi eu aveam la jumatatea drumului 6.7, el (octavia tour cei drept) 6.3. Poate eu am tras putin mai tare si pe bac am stat cu motorul pornit pentru climatronic dar el s-a tinut aproape de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de urare @rempha, sper ca in urmatoarele zile sa fac si o prezentare.

Intr-adevar nu am luat-o cu PDG, dar asta inseamna, dupa cate am inteles de la unii posesori, ca ridica doar fata. Ori eu nu cu fata am avut probleme, sa zic asa, ci cu "mijlocul", mai exact cu zona unde sunt protectiile de la catalizator. Cel putin asta am inteles ca reprezinta acele "chestii" care se vad si cu ochiul liber cand privesti din lateral.(se vede sub masina ceva iesit sub linia de jos laterala, ca sa incerc sa ma explic mai plastic). Sper sa ma fi facut inteles.

Masina si lanseaza si daca treci mai repede pe niste zone cu mici damburi ai toata sansa sa atingi cu "burta".

Acum m-am invatat sa reduc si sa trec incet, dar cu "caravanul" nu aveam astfel de probleme, era mai inalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul e mai in fata. Acele carenaje sunt pentru taierea jetului de aer ce "curge" pe sub masina. PDG ridica toata masina. Am PDG si stiu ce vorbesc> E destul de inalta, cam cat un logan. Fara probleme in general la denivelari, cu exceptia acelor carenaje de la mijloc, care trebuie un pic ferite, masina avnd si un ampatament oarecum mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamururiri.

Stie cineva ce ulei se foloseste pentru motorul de 1.6 mpi?

Mananca ulei ca si TDI-le si trebuie completat la un anumit numar de kilometri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au o specificatie inscrisa pe cartea de service. si nu, nu consuma ulei intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Octavia cu 1.6 MPI consuma cam 0.5l de ulei intre schimburi(15k km), cel putin atat consuma a mea. Masina are 60.000 km, exploatata in conditii decente mereu.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamururiri.

Stie cineva ce ulei se foloseste pentru motorul de 1.6 mpi?

Mananca ulei ca si TDI-le si trebuie completat la un anumit numar de kilometri?

Folosesti ulei 5W40 norma Volkswagen 502.00/505.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un consum de 0.5 l/15000 km parcursi este nenotabil. si daca ai verifica nivelul odata pe luna si ai aduna cantitatea de ulei stearsa cu carpa de pe joja, tot s-ar strange un consum mai mare de 0.5 l intre schimburi :)

comparati cu consumul de ulei al TDi-urilor si trageti concluzii

Modificat de arson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata trecuta am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna. Din pacate, am constatat ca cel de pe stanga fata avea niste sarme iesite in afara (cele ale cauciucului); pe interiorul anvelopei totul este OK.

Masina este in garantie, nu am decat 7400 Km facuti. Credeti ca o sa-mi schimbe cauciucul pe garantie sau or sa inventeze del de fel de motive? S-a mai intalnit cineva cu astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur erau sarme???

Sigur vor inventa ceva, chiar de genul : ce, eu stiu daca nu cumva acest cauciuc a fost dat altcuiva si l-a folosit pe alta masina. Oricum cred ca va trebui sa te duci cu toate 4, sa vada ca au cam aceeeasi data de fabricatie, serie, etc. Era mai bine sa te duci inainte de a le da jos! Tine-te de ei, ar trebui sa-l schimbe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si poze dar nu pot sa le uploadez, cica sunt prea mari (1 Mb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, Octavia 16 acolo se pare ca ai atins tu cauciucul in ceva, laterala cauciucului pare razuita intr-o bordura, ceva ascutit. Nu cred ca obtii la garantie nimic. Incearca, dar nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!