Jump to content

Filtru epurator gaze de carter


FLORO
 Share

Postare recomandată

As vrea sa schimb garnitura de la capac. Ce cuplu de strangere au suruburile? Si ce marca pentru garnitura recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 nm in ordinea specificata.

OE ,V. Reinz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu următoarele mențiuni după ce am trecut prin experiența asta de câteva ori :

 

1. Este posibil ca și după schimbarea garniturii să scape ulei (mai ales în partea în care este inclinat motorul, fix ca să curgă pe galeria de evacuare). Așa am pățit eu după ce am încercat 2 garnituri. Soluția a fost să folosesc un strat de reinzosil aplicat intre garnitură și chiuloasă. Nu a mai curs. De aceea VW recomandă schimbarea capacului întreg, fiind probabil deformat de la timp/căldură (capacul costă 500-800 lei).

 

2. MARE atenție la șuruburi. 10Nm e aproape nimic, deci f. puțin strânse. Eu de-a lungul timpului am reușit să rup două șuruburi. Unul dintre ele la scoatere!!. Încă un motiv pentru care VW recomandă schimbarea capacului care include și șuruburile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc de sfaturi! Revin cu un update

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Filmulețul postat anterior m-a pus pe gânduri. 

 

Acest film m-a pus și mai mult pe gânduri:

 

 

Nici eu dacă încerc să suflu/trag prin tubul de la PCV de la capac nu reușesc să împing prea mult aer, în niciun caz cum se vedere în înregistrare la piesa nouă (unde poate să sufle aproape fără restricții). 

 

Eu nu am probleme cu consumul de ulei, nu am ulei deosebit de mult în admisie (câțiva stropi dacă scot furtunurile, cum am avut mereu) dar am probleme cu bușonul de ulei și cu garnitura la capacul de la culbutori în condițiile în care le-am tot schimbat (garnitura de capac inclusiv folosind silicon) și după un timp începe din nou să mustească ulei. 

 

Mă gândesc că poate e presiune prea mare în interior și împinge uleiul pe unde poate. 

 

Alte pierderi de ulei nu am însă.... 

 

Să încerc ”figura”? 

De asemenea, a incercat cineva să găurească suplimentar capacul acela cum a făcut dl rus în video-ul anterior?

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!