Jump to content

motor 1.6-1.8


szrobik
 Share

Postare recomandată

Deci, intrebarea este: alezaju la 1.6 fiind de 81mm (ca la motorul 1.8), deci, va intreb, se poate ca blocul de 1.6 este la fel cu cel de 1.8? :huh: Difera doar cursa pistonului... sau blocul de 1.6 ii mai scurt? :) :huh:

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite imi aduc aminte am mai citit pe forum ca erau blocuri de 1,6 care sunt exact la fel cu 1,8 dar nu stiu exact pe unde am vaz!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu...dar din pacate nu se discuta diferenta 1.6-1.8. MS oricum!:P

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codres_ali mi-a explicat mai pe indelete ca si eu aveam de gand ..dar la mine era mai greu ca al meu e de 1.4 cu bloc de 1.6 si era prea greu de facut..eu am uitat nenotandu-mi...dar cred ca daca ii dai un pm te iti va explica in detaliu dupa cazul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pe doppel-wobber sunt doar date tehnice:(:P:(, care nu ma ajuta... alezaju este la fel 81mm, asta stiu, inr est...

Oricum MS pt. ajutor!

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pe doppel-wobber sunt doar date tehnice:(:frigbaitata::(, care nu ma ajuta... alezaju este la fel 81mm, asta stiu, inr est...

Oricum MS pt. ajutor!

poate te ajuta cateva cuvinte traduse:

hub - cursa

Bohrung - alezaj

Verdichtung - compresie

Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS catalos pt. ajutor... :D un pic de germana stiu si eu... :D

Deci astept in continuare...cine stie, care este diferenta dintre blocul mot. de 1.6 si 1.8??? (alezaju fiind la fel, difera doar cursa pistonului) Blocul motor de 1.6 este mai scurt???sau is la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la fel blocul, difera arborle.

inseamna ca trebuie doar sa-si cumpere un 1.8 si sa faca transplant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

transplant care implica rectificat vibro, cuzineti, si probabil biele. minimum minimalis, ca mai sunt segmenti, in functie de uzura, poate si pistoane...deranj prea mare doar ca sa tii blocul din acte.

mai bine pui un monopunct de 90cp, si te incadrezi legal la omologare, si faci maruntaiele din ala, si treci la cis sau digi. depinde ce gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca trebuie doar sa-si cumpere un 1.8 si sa faca transplant?

Da, dar asa cum a zis Dan. Altfel faci balamuc acolo si nu merita munca. Rectificat arbore, segmenti noi, etc etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu stiu ce sa zic... Parerea mea k merita sa am actele in regula... Eu vreu oricum sa imi iau, chiulasa de 16v, pistoane, +...

Numa am vrut sa stiu daca is la fel. Oricum MS pt. ajutor!!! :) As vrea sa mapuc si eu de 1 proiect :D

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la fel 1.6 cu 1.8, difera doar arborele si pistoanele. Deci poti baga interne de 1.8, probabil si de 2000.

Daca nu ai uzura la bloc merita sa-l faci. Costurile nu sunt asa mari. Decat sa schimbi cu un motor care oricum e obosit si nici nu o sa-l ai in acte mai bine faci unu bun. Asta e parerea mea, eu am trecut prin etapele astea si pana la urma la asta am ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu stiu... daca mere de la 1.8 la 2.0 pt ca la 1.8 alezajul este de 81mm iar la 2.0 82.5mm...

MS, MS pt. ajutor!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la 1.8 la 2.0 merge sigur am incercat eu

Probabil ai pus doar vibro si biele, ai pastrat pistoanele de 2,0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acelasi bloc difera maruntaiele.

Acuma tu la care bloc te referi? /ca nu mai inteleg nimic....ultima discutie era despre 1,8 - 2,0. iar daca e vorba de astea, s-a clarificat o data ca nu-s la fel blocurile. Pistoanele sunt mai mari la 2,0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil k so referit la 1.6---1.8, care din cate am inteles eu, sunt la fel! 1.6/1.8---2.0 nu sunt la fel, pt. ca difera alezajul! ;)

Inca 1 data ms. pt. ajutor! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 1.8 la 2.0 am trecut eu si merge perfect. De fapt merg si pistoane mai mari de 82.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand spun ca merg internele, ma refer sa le pui fara sa alezezi. Tu ai alezat de la 81 la 82,5 ca sa poti pune pistoanele de 2,0 dar hai sa incheiem odata offtopicul ca oricum nu il ajutam cu nimic. A inteles fiecare ce a vrut din toate posturile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu e converisa la alt motor..fara omologare si asta basta :Driver:

asa am facut eu.. aveam in cap sa fac din GX un 16v ..aveam cam toate piesele...doar ca era investitie prea mare si nu merita, asa ca am schimbat motorul cu un 2.0 2E (echivalentul lui ABA Counterflow...cu interne forjate) si ceva maruntisuri pe el, si trage de rupe :beer: sunt foarte multumit de el :Driver:

cei 50 cde bani ai mei

salutari :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de conversie de la un motor mai mic la unul mai mare. Intra si 1.8-2.0 aici, doar nu o sa facem acum topic-uri separate cu toate tipurile de conversii posibile.

Conversie nu inseamna numai a lua o piesa si sa o pui plug&play de la alt motor. Mai mult conteaza ce obtii in final ca raport pret/calitate. Daca alezezi si blocul e cu atat mai bine fiindca scapi de uzura intre piston si bloc cu costuri minime.

In legatura cu trecutul la alte motoare mai nervoase, eu stiu foarte putini care sa nu fi avut probleme in interval scurt de timp dupa ce l-au schimbat. E loterie mare cand cumperi un motor vechi in care nu stii ce poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!