Jump to content

Tuning Motor Gx La Gti


scirocco
 Share

Postare recomandată

se da un motor 1.8 GX de 90 cp, injectie multipunct, injectia este provenita de pe un DX (aprox. identic cu EV) de 112cp.

compresia la GX este 1:9, la DX,EV este de 1:10

blocul cu pistoane am vazut ca este identic, in ETKA.

deci daca pun o chiulasa de DX sau EV, se transforma in 112cp ? sau mai lipseste ceva ?

Multumesc.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la GX difera pistoanele care sunt mai adancite, EV-u parca are carburator dublucorp, si pistoanele mult mai drepte. despre DX nu stiu absolut nimic.

poti tine blocul de GX pui pistoanele de la EV si ai 112 cp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. my bad :)) oricum stiu ca pistoanele difera la EV, sunt aproape drepte ..la GX sunt foarte adancite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..exact :) aveam si eu o poza pe aici

post-3007-1217922218_thumb.jpg

nu se prea vede cine stie ce :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe un forum american am vazut ca si pistoanele sunt diferite... deci compresia diferita e din pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!