Jump to content

Ce ati alege intre Touran v1 si Touran v2 (facelift) ?


croco
 Share

Postare recomandată

Salut,

Pentru upgrade, in afara de capota, faruri, bara fata, aripi, carenaje roti, mai trebuie schimbat si altceva?

Intrebare intrebatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La touran facelift e diferit si modul de functionare a stergatoarelor de parbriz. La modelul vechi ele pornesc din mijloc spre exterior iar la modelul nou au revenit la formula clasica. Si pe langa asta au modificat si oglinzile (au semnalizare in ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnalizatoare in oglinzi am si acum. Stergatoarele mi se par chiar mai bune asa cum sunt acum. Nu ma refer la toate modificarile care au fost aduse modelului odata cu faceliftul, ci doar ce trebuie schimbat pentru fata de facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca ar merita o astfel de schimbare?

Cam la cat te ajunge?

Mai bine il vinzi pe cel vechi si cumperi unul sh cu facelift cu diferenta de bani pe care ai da-o pe schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai te informezi si apoi tragi linie si vezi daca merita sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

Vezi ca ar mai fi de schimbat stopurile. Sunt mai inchise la culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extreme ai dreptate. Trebuie schimbate si lampile spate si de asemeni si fusta spate. Parerea mea este ca stopurile de cross touran arata cel mai bine. Fusta spate are in plus la v2 fata de v1, ochii de pisica rosii si niste caneluri.

Munca cea mai grea e la partea din fata :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da croco ar trebui schimba stopurile si intradevar alea de pe cross arata chiar bine.

dar si cele de pe modelul nou sunt inchise la culoare un rosu inchis.daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touran facelift Rline.

volkswagentouranrline2dr0.th.jpgthpix.gif

Jantele Rline

post-21415-1223489100_thumb.jpg

Din cate am vazut pana acum, pentru fata ar trebui schimbate:

- Capota

- Aripi

- Carenaj aripi

- Trager

- Faruri

- Bara fata

Posibil sa mai fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am vazut si eu, solutia asta e foarte buna pentru cineva care si-a lovit serios masina. Multe din piesele de acolo eu le am pe masina.

Avand in vedere ca piesele de facelift sunt destul de scumpe, m-am hotarat sa aman executarea proiectului pana la primavara, timp in care imi strang piesele una cate una. Momentan am un far bixenon :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da croco e o idee buna.

dar totusi ai putea incerca si cu faruri adaptive.eu cred ca ar fi o idee buna.

doar daca nu trebuie facute modificari mai serioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

farul pe care il am e cu xenon adaptiv. La fel o sa fie si perechea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie offtopic. Doresc sa achizitionez un VW Touran second hand (7 locuri) in viitorul apropiat si m-ar interesa daca Touran v2 are mai multe imbunatariri, in afara de facelift ?

Intre un VW Touran (Highline) 2.0 TDI 140CP, 7 locuri cu multiple dotari (Xenon, NAVI), model 2005-2006 cu 100.000km si un model nou VW Touran 1.9 TDI 105CP Conceptline model 2007 40k-50k km ce ati alege (modele noi sunt mai scumpe evident) ? Multumesc.

PS: Nu am reusit sa creez un topic nou in subforumul Touran & Sharan: Touran v1 vs v2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

touran v2 este mai frumos la exterior. La interior schimbarile sunt minore.

Dar decat un v2 conceptline fara prea multe dotari si mai scump, as alege detasat un v1 cu multe dotari (highline) si mai ales motorul 2.0 tdi este mult mai potrivit la touran decat 1.9tdi, la fel ca la logan 1.4 vs. 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touran v2 cu Km putini / an 2007 erau tentante (masini aproape noi), in comparatie cu modelele 2005-2006 cu 2.0 TDI, dar un Highline v1 arata foarte bine. Motorul 1.9 TDI nu face fata la incarcare maxima (7 persoane ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fiu in locul tau as alege si eu touran 1 pentru ca dotarile fac viata mai buna la bord, decat o alta masca si faruri... Si motorul de 1.9 e destul de mic si slab pentru touran ( se simte la fiecare depasire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super. Intr-adevar, am mai citit ca 2.0 TDI ar fi recomandat. Multumesc pentru feedback. Sunt ceva probleme tipice pentru modelele cu ~100.000km, gen volant, disc ambreiaj, etc (astea depind si de modul cum este condusa masina) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ati alege intre un touran v1 cu ceva km si dotari pe masura echiparii highline si un touran v2 dar o versiune mai putin dotata, poate cu ceva mai putin km, dar cu siguranta cu cateva mii de euro mai scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant reprezinta o problema destul de des intalnita la masinile facute pe platforma golf v, dar e si chestie de noroc.

Parerea mea: dupa ce te sui in masina nu mai stii daca e v1 sau v2, asa ca alege dotarile.

Daca vrei sa porti 7 persoane in masina nici sa nu te gandesti la motorul de 1.9. De asemenea te sfatuiesc sa cauti una cu cutie DSG. Crede-ma pe cuvant, face toti banii. Ar mai fi de adaugat ca cei 2 pasageri din randul al 3-lea de scaune nu vor sta confortabil decat pe distante scurte, scaunele fiind mici si incomode, iar in portbagaj, spatiu de bagaje nu mai ramane decat de-o legatura de ceapa. Nu vei mai avea roata de rezerva, ci compresor.

Continuam discutia aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forumul se dovedeste foarte util. O sa tin cont de sfaturile voastre, dar nu vreau cutie DSG chiar daca am auzit ca e (cea mai) grozava.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasilepop:

Problema cu volant la touran (oricare ar fi el v1 sau v2) tine de exploatare. Daca freci masina zilnic in Bucuresti de exemplu, la 100k km ai sanse sa o schimbi si de doua-trei ori. Era un document pe forum pus de Aryes mai demult in care firma Sachs (unul din producatori) spunea ceva de genul: a se evita deplasarea pe distante si perioade mari de timp la viteze foarte mici sau stat pe loc cu motorul pornit. volant are doua perechi de arcuri. Era si un filmulet foarte sugestiv pe la aria de TDI Forum. Una din acele perechi de arcuri (cele mai moi; care sint solicitate la viteze mici indeosebi) cedeaza.

Daca drumurile tale nu se incurca in ambuteiaje zilnice si aglomeratii nasoale, atunci nu ai de sa iti faci probleme.

O alta problema este cam asa:

- un touran 2.0 din 2005-2006 adusa de afara va avea cu siguranta mai mult de 100000 km. Minim 200k km. Si asta indiferent de ce spune bordul sau cartea masinii. DOar daca e de la noi poate sa aiba atitia km. Insa va fi mai scumpa. Asta e o realitate fie ca ne convine sau nu.

Apoi masina vine dotata binisor cam in orice echipare. De obicei.

Fa o lista cam cu ce ai vrea tu sa ai pe ea.

- motor 2.0

- climatronic

- esp (la V1 cred ca era aproape standard)

- airbags 8-10

- boxe spate

- eu as pune dsg oricind, chiar daca costul intretinerii creste putin

- 7 locuri ( nu vad folosul, insa pot fi utile )

- geamuri electrice fata/spate (am numai fata si nu ma deranjeaza deloc)

- oglinzi incalzite ( trebuie sa fie, nu si rabatabile electric)

- daca nu vrei trapa, poate vrei sa aiba si sertarele alea pe cupola

- scaune incalzite plus webasto cu modul de control (webasto are V1, insa porneste singur cind e cazul)

- radio-cd cu mp3, insa nu e chiar sfirsit de lume daca nu e. Idea e sa ai si boxe in spate

- tempomat (asta poate fi pus si dupa)

- xenon de fabrica (as spune un must-have)

Astea ar fi un fel de minim, cel putin din punctul meu de vedere.

Care din ele : V1 sau V2 ? V2 arata bine. Daca gasesti un V2 care sa aiba tot ce vrei tu poate merita 1000 euro in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc personal in Germania dupa masina si voi incerca pe cat posibil sa ma asigur ca este in regula: dealer VW preferabil, carte service, etc. Aici depinde si de noroc. Credeam ca mersul pe distante si perioade mari de timp la viteza mica pot afecta cutia automata (DSG) de asemenea si nu numai volant. Oricum, problema volantei este cunoscuta la masinile construite pe platforma Golf si o iei in calcul ca s-ar putea intampla.

Multumesc pentru sfaturi kasius. O sa caut un Touran v1 cu urmatoarele dotari:

- model Highline

- motorizare 2.0 TDI

- an 2005-2006

- KM 100K +/- 20K

- cutie manual 6 trepte

- climatronic

- ESP / ASR / ABS (exista cam la toate modele)

- 7 locuri (chiar daca 2 sunt folosite mai rar)

- airbags 8-10

- geamuri electrice fata / spate

- geamuri ionizate la usile din spate si luneta

- proiectoare ceata

- faruri cu xenon cu splatoare faruri

- radio / CD cu MP3 (nu stiam ca in spate nu boxe in dotarea minima) / eventual NAVI MFD DVD

- trapa / spatiu depozitare (indiferent)

- oglinzi incalzite

- winterpacket (ideal)

- tempomat (optional)

Modificat de vasilepop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!